Skocz do zawartości

BartD

Użytkownik
  • Zawartość

    161
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BartD

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 28.05.1976

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    SH 2.0d
  • Zainteresowania
    Hapkido Martial Arts

Ostatnie wizyty

325 wyświetleń profilu
  1. BartD

    Trójmiejskie spoty

    Lubrow ?
  2. BartD

    Trójmiejskie spoty

    Gdzie ten spot ?
  3. BartD

    Trójmiejskie spoty

    Dzięki wszystkim za przemiły wieczór
  4. BartD

    Trójmiejskie spoty

    5. BartD
  5. BartD

    Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    Ale wtedy inna skrzynia, główki mostów, itd. ? Co się stało przy drugim? Opisz jak naprawiałeś po 9 tys ?
  6. BartD

    Trójmiejskie spoty

    Majchrzak. Super jest. Polecam.
  7. BartD

    Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    rynkowa minus naprawa?
  8. BartD

    Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    Sorry za offtop - pytanie do osób które naprawiały na własną rękę. Dlaczego naprawialiście - naprawa kosztowało koło 25 tys jak mniemam? Przy autach wartych wtedy koło 50 tys - to połowa wartości.
  9. BartD

    Trójmiejskie spoty

    Ok poszukam bo cb na pewno mam nawet dwa tylko nie kojarze anteny w forku mam zintegrowana z radiowa. Daj tel na pw. Jutro poszukam
  10. BartD

    Trójmiejskie spoty

    Ja moge. Masz antene?
  11. BartD

    Trójmiejskie spoty

    Adan w sopocie na Lokietka?
  12. BartD

    Awaryjność Boxer Diesel

    Patrzac po mobile.de i statystyce u nas od 2011 można brać. Ostatnie awarie to 2010.
  13. BartD

    Awaryjność Boxer Diesel

    Czy ktos w sbd wymienial turbo? Pasuje tylko ori czy pasuje jakies inne?
  14. BartD

    Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ
  15. BartD

    Wymienność cześci Forester SH a Impreza ???

    Kiedys był post o adaptacji zawieszenia z Imprezy. Poszukam...
×