J.Bauer Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Prawidłowo jest 2.3 przód i 1,9 tył Duże dzięki Carfit za pomoc - tego będę się trzymał. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 witam, wlasnie planuje wymiane opon na letnie. bardzo by mi sie przydaly Wasze doswiadczenia. Obecnie mam 215/45/17 - zlote fele. P Zero Nero albo 050A. na pewno bedziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1977 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 witam, wlasnie planuje wymiane opon na letnie. bardzo by mi sie przydaly Wasze doswiadczenia. Obecnie mam 215/45/17 - zlote fele. P Zero Nero albo 050A. na pewno bedziesz zadowolony. dzieki za pomoc! wlasnie chyba sie zdecydowalem na 050A ale 225/45/17. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 jak wejda na felge i nie beda obcierac, to bedziesz jeszcze bardziej zadowolony :smile: w w-wie ten rozmiar XL i Y sa po PLN510, wiec jak na te jakosc, to cena niewygorowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 ja również rozglądam się za nowym "obuwiem" na lato dla S-turbo, chce kupić drugi komplet felg i jakieś oponki. Stąd pytania; czy jest sens w S-turbo iść w 17" czy zostać przy 16"? :roll: Jeśli 17 to jaki rozmiar najlepiej podejdzie? Możecie coś polecić jeśli chodzi o opony Michelin bądź BFG? Z góry dzięki. BTW Może ktoś z Was właśnie się pozbywa felg do Forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Wczoraj testowałem Firestone FHZ90u 225/40R18 92Y i :shock: :shock: :shock: po rozgrzaniu trzyma okrutnie ! porównywalnie z RE050A , jak nie ciut lepiej na zakrętach ( bok zewnętrzny opony ma bardzo podobny bieznik jak RE070), nie wiem jak na mokrym ale podejżewam że bedzie równie dobrze. Zewnętrzny kord opony w prędkości Y , jest tak twardy jak RE070 :shock: sam byłem zdziwiony, naprawde za te pieniądze fenomenalna opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Szkoda, że nie ma jej przewidzianej do produkcji w rozmiarze 195/60R15, nawet na przyszły rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Szkoda, że nie ma jej przewidzianej do produkcji w rozmiarze 195/60R15, nawet na przyszły rok. Jak nie jak sa tylko SZ80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Carfit a mialbys te Firestone FHSZ90 w rozmiarze 205/55/16? z indeksem V lub wyzszym (4szt)? Jesli tak to szczegoly prosze na prw, podaj mi tez prosze dla ER300 Aktualnie mam rozmiar 205/50/16 ale kurcze profil 55 jest prawie przez pol tanszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobramagilla Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Informacja na temat SZ80 . Na suchym - doskonale , szczególnie po dłuższej jeżdzie . Trzymanie boczne pro . Trakcja super . Szumów nie stwierdzono. Bardzo fajna opona . Niweluje pewne braki w prowadzeniu GT szczególnie brak przedniej szpery .. Na mokrym - bardzo dobrze . Nie pamietam kiedy na mokrym jezdzilo mi sie tak fajnie i bezstresowo. Carfit - jest tak jak mówiles. Ciekaw jestem jak sie zachowaja na torze np w Ulezu i ile kółek moga wytrzymać .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Informacja na temat SZ80 .Na suchym - doskonale , szczególnie po dłuższej jeżdzie . Trzymanie boczne pro . Trakcja super . Szumów nie stwierdzono. Bardzo fajna opona . Niweluje pewne braki w prowadzeniu GT szczególnie brak przedniej szpery .. Na mokrym - bardzo dobrze . Nie pamietam kiedy na mokrym jezdzilo mi sie tak fajnie i bezstresowo. Carfit - jest tak jak mówiles. Ciekaw jestem jak sie zachowaja na torze np w Ulezu i ile kółek moga wytrzymać .. niewiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobramagilla Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Cóż . Trzeba zabierac uzywki na stalówce. I po klopocie :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.X Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Szkoda, że nie ma jej przewidzianej do produkcji w rozmiarze 195/60R15, nawet na przyszły rok. Jak nie jak sa tylko SZ80 Pojechałem wczoraj obejrzeć te oponki (FHSZ80) do oponiarza w Olsztynie. Oponki nie powiem look mają fajny, osiągi z tego co czytam też fajne, no i kiedy tak sobie cmokam na nie podchodzi sprzedawca i mówi mi, że do kombi to one się nie nadają, bo kombi ma lżejszy tył i opony "ząbkują" po jakimś czasie na tyle, ponieważ nie posiadają wzmocnienia. Pomyślałem sobie, że cokolwiek by to znaczyło, owe "ząbkowanie", musi występować w każdym aucie z silnikiem z przodu, bo tył jest zawsze lżejszy. Nie mądrzyłem się i postanowiłem zapytać lepszych ode mnie o efekt "ząbkowania" - więc o co chodzi ? BTW, Carfit, mógłbyś mi podać na PW jaka była by cena za 4 szt. FHSZ80 w rozmiarze 195/60R15 w indeksie V u ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Szkoda, że nie ma jej przewidzianej do produkcji w rozmiarze 195/60R15, nawet na przyszły rok. Jak nie jak sa tylko SZ80 Pojechałem wczoraj obejrzeć te oponki (FHSZ80) do oponiarza w Olsztynie. Oponki nie powiem look mają fajny, osiągi z tego co czytam też fajne, no i kiedy tak sobie cmokam na nie podchodzi sprzedawca i mówi mi, że do kombi to one się nie nadają, bo kombi ma lżejszy tył i opony "ząbkują" po jakimś czasie na tyle, ponieważ nie posiadają wzmocnienia. Pomyślałem sobie, że cokolwiek by to znaczyło, owe "ząbkowanie", musi występować w każdym aucie z silnikiem z przodu, bo tył jest zawsze lżejszy. Nie mądrzyłem się i postanowiłem zapytać lepszych ode mnie o efekt "ząbkowania" - więc o co chodzi ? BTW, Carfit, mógłbyś mi podać na PW jaka była by cena za 4 szt. FHSZ80 w rozmiarze 195/60R15 w indeksie V u ciebie? no cóż, jedynie co mogę Ci podpowiedzieć , to jedź jeszcze raz do tego fachmana i powiedz mu żeby sie puknął w głowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A 225/55/16 się znajdą Tak w tym rozmiarze są, sam mam na Foresterze NA takie :cool: A pasują takie na felgi od GTka? Gumy nie będą za szerokie? Szerokość felgi 6,5 cala. I jaka cena ew.? Hogi w tej tabelce jest,że 225 można wsadzić na felgę 6 1/2 a nawet na 6". http://www.maxituning.com.pl/phpBB2/vie ... =4031&sid= PYTANIE : Czy nakrętki do felg stalowych i aluminiowych są takie same czy inne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Mam pytanie do tych, ktorzy jezdzili na Bridgestone Potenza S-03 oraz na RE-050 i mają porownanie. Niestety moje S-03 dozywaj kresu swych dni i zastanawiam sie nad 050 (czy moze lepiej 050A?) Moje wrazenia co do S-03 sa takie, ze bardzo fajnie trzymają na mokrym i suchym i to jest ich kolosalna zaleta, ktora pozwala zapomniec o ich wadach. A wady w moim odczuciu - nawet na seryjnym rozmiarze 205/50/16 jazda w koleinach jest super nerwowa, a przejazdy przez torowiska i inne warszawskie dziury to, hmm... niemile przezycie... Jak pod wzgledem przyczepnosci, kolein i komfortu wypada porownanie z RE-050? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Wczoraj testowałem Firestone FHZ90u 225/40R18 92Y i w Foresterze :?: a jakie ciśnienie tył/przód :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Czy nakrętki do felg stalowych i aluminiowych są takie same czy inne ? Inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Może ktoś jeździł na Yokohama C drive? W testach ADAC wypada b.dobrze, z wyjatkiem szybkiego zużycia, no ale to jest często cecha opon które dobrze "kleją" się do drogi. Chodzi mi o coś do szybkiej jazdy (ale bez ofiar) do Forka turbo. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 sławek1350, dzisiaj założyłem Pirelli Rosso - jak na urwanie chmury i nówki sztuki - trudno narzekać. Co będzie jutro to się okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 gourmet, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Dzisiaj od OBK zamówiłem Goodyear Excellence 225/55/16 99W XL. Miałem apetyt na ER300 ale różnica w cenie mnie lekko wyleczyła. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 carfit, a odpowiesz na moje pytanie? :?: Hogi mam opony w takim właśnie rozmiarze (225/55/16) w swoim Forysiu i wsio gra i bucy ale hamulce są za słabe do takiego kapcia. Nic nie obciera i nie ma problemu z wsadzeniem na 6,5" fabryczną felgę. Jedyny minus to większe przekłamania licznika. Mam namiar do faceta co handluje oponami z niemiec i ma bardzo dobre ceny. Ja kupiłem Continentale ContiPremiumContact za 1000zł komplet. edit: nazwa opon - coś mi się pokiełbasiło i jak zerknąłem na opony to !:wink:! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 bart99, a ja chyba zostanę z dwoma kompletami letnich opon :roll: 215/60/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 bart99, daj jakiś kontakt na PW ( oczywiście kontakt w sprawie tych oponek ) :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się