Skocz do zawartości

Sławek1

Użytkownik
  • Postów

    950
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    turboforek 2.o XT,Justy,Outback H6
  • Zainteresowania
    auto,film

Ostatnie wizyty

1655 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sławek1

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

57

Reputacja

  1. OB-eki (szczególnie te starsze) - jeżeli się nie szuka byle tanio - to bardzo dobrze trzymają jakość. Cena jest z gatunku zaporowych dlatego zawsze można pomyśleć o używce. Mam (od kilku lat) MY 2007 3.0 H6 i na żaden współczesny badziew bym go nie zamienił. No ale był kupiony od forumowicza , który o niego dbał jako i ja teraz staram się czynić. Takich aut już się nie produkuje bo nie są ekologiczne ale ja jeżdżę mało więc zbytnio środowiska nie niszczę
  2. Drogo ale są suuuper. Mam już rok w OTB i tak dobrych jeszcze nigdy nie miałem. Mają u mnie dożywocie.
  3. Fura jak marzenie. Trzym się go bo nic lepszego już nigdy się nie kupi - szczególnie za tą kasę.
  4. Sławek1

    Legacy Dziadzio

    Zobacz to : https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-outback-brighton-1990-99-inst-haynes-10453831755
  5. Auto nie nowe ale jak się nie będzie uprawiać druciarstwa to się odpłaci bezawaryjną jazdą a wygląd ma suuuper . Po marynarsku - tak trzymać.
  6. Sławek1

    Cos nie teges

    Żal - była jedyna w swoim rodzaju R.I.P.
  7. Opony całoroczne są OK do momentu gdy nie dojdzie do jakiegoś wypadku/stłuczki i okazuje się, że zabrakło przysłowiowego metra czy to latem czy zimą. Wtedy wszystkie dotychczasowe kalkulacje oszczędnościowe biorą w łeb. Co kto lubi. Ponadto dwa zestawy starczają na dwa razy większy przebieg.
  8. Faktem jest, że do niemców jest mnóstwo używek w b.dobrym stanie za śmieszne pieniądze i czasem nawet w pożądanym kolorze a do Subaru to raczej cienko. Na części mało popularne to czekasz tyle że ho ho (import kontenerem z Japonii). No ale coś za coś - trza jeździć ostro ale uważnie.
  9. Przyjemnie się turlać taką bryczką
  10. Nic dodać ni ująć no może poza tym, że w tym wypadku mamy płatność rozłożoną "na raty" . Czy się opłaca - chyba nie ale to zawsze tak jest, że trudno wycofać się z nietrafionej inwestycji/zakupu czyli przerwać ten chocholi taniec i przyznać się do własnego błędu.
  11. Podaj więcej detali o stanie auta przed awarią.
  12. Sądowo to cienko to widzę i dlatego radzę negocjacje.
  13. Od kilku miesięcy w h6 my 2007 OTB występują pojedyncze drgnięcia na rozgrzanym silniku. Występują one tylko w trybie D i można wyczuć je tylko na postoju. Żadne kontrolki się nigdy nie paliły , żadne błędy nie zostały stwierdzone. Auto było 4 dni w ASO i 7 dni w nie-ASO. Świece i cewki były wymienione rok wcześniej, dolot był czyszczony. Pęknięty był wcześniej rezonator powietrza ale został sklejony. W w/w serwisach dolot był sprawdzony elektryka też i pozytywnych skutków nie ma. Są to pojedyncze drgnięcia w odstępach nieregularnych (co kilka-kilkanaście sek - jak włączona klima to trochę częściej) + minimalne drgnięcie obrotomierza. Teraz najciekawsze - dzwoniłem do jednego z lepszych tunerów i powiedział aby się tym nie przejmować bo TTTM i przejść na PB 98 bo podobno silniki H6 lepiej na ni pracują. Obawiam się że pozostaje wyjazd do N.Sącza (ale tam strefa czerwona/żółta). Żadnych spadków mocy/prędkości w trakcie jazdy nie odczuwam - przebieg 180tkm, bezwypadkowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...