Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 ile roznych testow, tyle (zazwyczaj) i roznych zwyciezcow no właśnie a wszyscy "jeżdżący" forumowicze i tak polecają r070Zastanawiał bym się w sumie nad r070, falken azenis gt 615 albo goodyear f1 eagle g3. Opinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobramagilla Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 No i stalo sie .Mam już nowe opony ( Carfit Thx :grin: ) Firestone sz80 W w seryjnym rozmiarze dla GT. Nic narazie nie pisze bo przejechalem dopiero 25 km. Opinia po przejechaniu 100 i jakimś deszczyku . Pierwsze wrażenie fajne ale..... moje stare kapcie to juz byla kompletna padaka. Tylko pamietaj o jednym , rano jak ta opona jest zimna i a temp teraz ok 5 st. , żebyś sie nie zdziwił jak nieoczekiwanie zapniesz boka :shock: Opona letnia w takich temp, powinna sie trochę zagrzać zanim zacznie trzymac , trzeba o tym pamietac CARFIT Jeszcze raz dzieki. Obecnie pozwalam sie oponie ułożyć i troszke wytrzeć . Nie gne pały tylko dpostojnie sobie pomykam w kapeluszu z piórkiem w bawarską kratę Rano jadę w korku a wieczorem......wieczorem tak samo. Jedyny fragment gdzie mogę sie rozpedzić to tam gdzie to feralne Ferrari się rozbiłóo. Poczekam na weekend i relacja. Może spotkamy sie jakoś z Matim ? On ma takie same do testu. Pierwsze wrażenie bardzo ok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 goodyear f1 eagle g3. Opinie chyba Az i mati kiedys strasznie je skomentowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 foreksz, bo to jest straszny syf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 ile roznych testow, tyle (zazwyczaj) i roznych zwyciezcow no właśnie a wszyscy "jeżdżący" forumowicze i tak polecają r070 (...) bo RE070, tak jak i np. R888, to opona/klasa sama w sobie... natomiast w przypadku "cywilnych" opon sytuacja jest o wiele bardziej skomplikowana :razz: foreksz, bo to jest straszny syf zapomniales dopisac: "w mojej opinii..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 W mojej też, GS-D3 nadają się najwyżej na lans pod remizą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 czyli chyba nic się nie wymyśli i trza brać r070 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 W mojej też, GS-D3 nadają się najwyżej na lans pod remizą. o ile mnie pamiec nie myli, to i o seryjnym GT'eku wyrazales podobne opinie... podobnie jak i Az, btw oczywiscie, jezeli cywilne opony, takie jak GS-D3 czy T1-R, etc., porownujecie do semi-slick'ow, a zwyklego GT'eka - do STi czy EVO(-killera), to tak, w obu przypadkach to jest "straszny syf, nadajacy sie najwyzej do lansu..." :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 eddie_gt4, była kiedyś taka opona nazywala sie S-03PP robili ja w rozmiarze do GT, do niej porównuję i przy tym to F1 to syf jakich mało. A S-03PP była dobra na mokrym i na suchym, i sztywna. F1 trzyma na mokrym jak jest zpełnie nowe, na suchym jest za miękkie, a ścianki ma chyba z plasteliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 eddie_gt4, była kiedyś taka opona nazywala sie S-03PP robili ja w rozmiarze do GT, do niej porównuję i przy tym to F1 to syf jakich mało. A S-03PP była dobra na mokrym i na suchym, i sztywna. F1 trzyma na mokrym jak jest zpełnie nowe, na suchym jest za miękkie, a ścianki ma chyba z plasteliny. widzisz, Az, imho Twoj glowny problem ( :razz: ) polega na tym, ze Ty na wszystko patrzysz przez pryzmat upalania... imho dla statystycznego zjadacza chleba/normalnego kierowcy (nawet tych mocniejszych aut) GS-D3 to zaden syf... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 eddie_gt4, nie porównuje F1 do semi slicka, bo to żadne porównanie. Porównuję ją do Sportmaxx'a, RE050, i BFG Profiler, na których jeździłem i z nich Goodyear jest zdecydowanie najgorszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 eddie_gt4, nie porównuje F1 do semi slicka, bo to żadne porównanie. Porównuję ją do Sportmaxx'a, RE050, i BFG Profiler, na których jeździłem i z nich Goodyear jest zdecydowanie najgorszy. ok, byc moze nie zjezdzilem tylu opon co Ty (czy Az), ale tez troche tego mialem, i w moim subiektywnym odczuciu te GS-D3 sa calkiem spoko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssz Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Zmiana opon z seryjnych, daję nieprawdopodobna róznice, sam byłem zdziwiony że az taką. o tak! automobil skręca lepiej i prowadzi się pewniej, jakoś precyzyjniej. PS. jako że opony 225/50/R17 to już nie seria dla forestera, pytanie: jakie ciśnienie powinno być w tych oponach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 amerykanom pozazdroscil moze dobrych drog. To mit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Opona Firestone Firehawk SZ90u lub w mniejszych rozmiarach np. do GT. o symbolu FHSZ80. Troche wiecej o tej oponie , bo mało kto o tym wie :cool: Masz takie w rozmiarze 215/60/16 ? Jaka cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 zapomniales dopisac: "w mojej opinii..." W mojej też :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Opona Firestone Firehawk SZ90u lub w mniejszych rozmiarach np. do GT. o symbolu FHSZ80. Troche wiecej o tej oponie , bo mało kto o tym wie :cool: Masz takie w rozmiarze 215/60/16 ? Jaka cena? Nie produkowane w tym rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 To co polecasz w tym rozmiarze za rozsądną cenę? Nie muszą to być opony topowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 To co polecasz w tym rozmiarze za rozsądną cenę?Nie muszą to być opony topowe. Chyba tylko Uniroyla rally :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Cena? Rozsądna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 wlasnie spotkalem sie z jednym upalaczem evo i troche pogadalismy. uniroyal po jednym slomczynie wyrzucil, nigdy wiecej. a polecil toyo proxes t1-r. zeznawal, ze kilka mocnych treningow wytrzymuje. ajak tak patrze na nia to i deszcz jej chyba nie straszny. na pewno ktos mial doswiadczenia /pamietam poruszany temat/, jak z czasem wnioski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 wlasnie spotkalem sie z jednym upalaczem evo i troche pogadalismy. uniroyal po jednym slomczynie wyrzucil, nigdy wiecej. a polecil toyo proxes t1-r. zeznawal, ze kilka mocnych treningow wytrzymuje. ajak tak patrze na nia to i deszcz jej chyba nie straszny. na pewno ktos mial doswiadczenia /pamietam poruszany temat/, jak z czasem wnioski? w zeszlym roku kupilem T1-R do Celiny (for daily use) na suchym b. fajnie, na mokrym tez niezle, ale bez rewelacji, ogolnie dosc cicha opona, w sumie polecam... jednak jezeli szukasz opon do ostrzejszej jazdy, to raczej polecilbym BF Goodrich G-Force Profiler (podobne wlasciwosci co Toyo, tyle ze podobno nie tak szybko sie zuzywa + afaik sa nawet troche tansze od T1-R w Twoim rozmiarze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Carfit, coś o RE080? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Opona Firestone Firehawk SZ90u lub w mniejszych rozmiarach np. do GT. o symbolu FHSZ80. Troche wiecej o tej oponie , bo mało kto o tym wie :cool: Masz takie w rozmiarze 215/60/16 ? Jaka cena? Nie produkowane w tym rozmiarze A 225/55/16 się znajdą ? Potrzebuję kupić 4 szt. i waham się między ER300. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się