Jump to content
komancz

Wszystko o LETNICH oponach do subaru

Recommended Posts

Cześć,

 

noszę się z zamiarem zakupu kpl. nowych opon letnich w rozmiarze 205/50/16 do mojej "babci" ale nie wiem co wybrać... podzielcie się opinią czym warto, a czm się nie interesować. Narazie mam 3 typy:

 

1.Bridgestone Potenza RE050 w klasie V

2.Dunlop SP9000 w klasie ZR (sport max nie wystepuje)

3.Toyo T1R w klasie W.

 

Ewentualnie wszelkie sugestie mile widziane :)

 

Pozdrawiam subarzanie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

komancz, jest jeszcze Nankang :wink: ktory badz co badz dwa razy gorszy od wyzej wymienionych nie jest a jest 40% tanszy :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cześć,

 

noszę się z zamiarem zakupu kpl. nowych opon letnich w rozmiarze 205/50/16 do mojej "babci" ale nie wiem co wybrać... podzielcie się opinią czym warto, a czm się nie interesować. Narazie mam 3 typy:

 

1.Bridgestone Potenza RE050 w klasie V

2.Dunlop SP9000 w klasie ZR (sport max nie wystepuje)

3.Toyo T1R w klasie W.

 

Ewentualnie wszelkie sugestie mile widziane :)

 

Pozdrawiam subarzanie :)

 

Napewno wybrał bym bym RE050 tylko możesz mieć problem z ich zakupem, nie widnieja w oficjalnym cenniku Bridgestona Polska, choć takowe istnieją. Tylko pewnie teraz dostaniesz RE050A ( asymetryczne ) bo RE050 to stary wzór i juz ich produkować nie będą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cześć,

 

noszę się z zamiarem zakupu kpl. nowych opon letnich w rozmiarze 205/50/16 do mojej "babci" ale nie wiem co wybrać... podzielcie się opinią czym warto, a czm się nie interesować. Narazie mam 3 typy:

 

1.Bridgestone Potenza RE050 w klasie V

2.Dunlop SP9000 w klasie ZR (sport max nie wystepuje)

3.Toyo T1R w klasie W.

 

Ewentualnie wszelkie sugestie mile widziane :)

 

Pozdrawiam subarzanie :)

 

Napewno wybrał bym bym RE050 tylko możesz mieć problem z ich zakupem, nie widnieja w oficjalnym cenniku Bridgestona Polska, choć takowe istnieją. Tylko pewnie teraz dostaniesz RE050A ( asymetryczne ) bo RE050 to stary wzór i juz ich produkować nie będą.

 

Masz racje.W Bridgestone Polska zaoferowali w zamian RE720 :) ale podziękowałem.Natomiast RE050 mogę mieć z DE w dobrej cenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sp 9000 fajnie tna wode, ale troche za wczesnie sie dra na zakretach jak dla mnie

(mialem w turbo antyku 205/55/16).

Share this post


Link to post
Share on other sites
sp 9000 fajnie tna wode, ale troche za wczesnie sie dra na zakretach jak dla mnie

(mialem w turbo antyku 205/55/16).

 

nad SP9000 się zastanawiałem bo w indeksie ZR będzie twarda i ścianki też będą mocniejsze.

 

Nie wiecie czy RE050 ma rant ochronny felgi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W profilu 50 napewno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są jakieś informacje o RE080?

Share this post


Link to post
Share on other sites

T1R moge mieć za 489 zl brutto sztunia nowe, pierwsze zamówienie grupowe robie w poniedziałek jak chcesz daj znać,

Share this post


Link to post
Share on other sites
T1R moge mieć za 489 zl brutto sztunia nowe, pierwsze zamówienie grupowe robie w poniedziałek jak chcesz daj znać,

 

mam za 410zł :)

 

ale dzieki za propozycje

Share this post


Link to post
Share on other sites
T1R moge mieć za 489 zl brutto sztunia nowe, pierwsze zamówienie grupowe robie w poniedziałek jak chcesz daj znać,

 

mam za 410zł :)

 

ale dzieki za propozycje

 

to chyba nie w Polsce bo cena detal u dilera polskiego wynosi prawie 550 zl brutto sztuka (oczywiscie cena z cennika 2007)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Polsce większość cen jest delikatnie mówiąc z dupy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W Polsce większość cen jest delikatnie mówiąc z dupy.

 

niestety masz rację :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
W Polsce większość cen jest delikatnie mówiąc z dupy.

 

 

 

Za to wszyscy dają ghigantyczne rabaty i się lud cieszy :-/

 

 

Największe ekstremum jest z lampami Morette - w .pl są chyba 2,5x droższe niż w UK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no niestety macie racje ale w tym roku juz obnizyli nam rabaty, ze niby cena dla klienta ma byc lepsza a tu kicha bo nadal drogo w porownaniu to konkurencji, jak to nei tajemnica to napisz mi na pw skad bierzesz oponki bo ja tez musze kupic na lato 17" :???:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sp 9000 fajnie tna wode, ale troche za wczesnie sie dra na zakretach jak dla mnie

(mialem w turbo antyku 205/55/16).

tez mialem takie opony (215/40R17)i potwierdzam powyzsze, zdarly sie dosc szybko na zakretach mimo silnika 1,6, ale jezdzilo sie fajnie i trzymaly niezle :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam problem ,poradzcie mi czy moge założyc opony o wysokosci55 16 cali 205 do imprezy MY07 wolnossącej ,mam obecnie wysokie na50 i strasznie mi sie nie podobają bo wyglądają nieproporcionalnie dlatego zwiekszając na55 chciałem dodac subarynce gabarytu ,macie jakies zdanie na ten temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

didimario1313, instrukcja auta podaje jakie rozmiary sa przewidziane, jak poszukasz 30 sekund, to znajdziesz kalkulatory przeliczające rozmiary opon tak by się zgadzał obwód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

didimario1313, wygląd to kwestia gustu, a o tych się nie dyskutuje :) Może załóż opony szutrowe? Taka 15" Pirelli z serii K mogła by być dobrym wyborem ;) Oczywiście felgi musisz do tego zmienić :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki,a czy odczuje to zdecydowanie na prowadzeniu auta chodzi mi o osiągi i czy ayto nie bedzie sie prowadziło pontonowo ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
głównie chodzi mi o wygląd, czy bedzie lepiej wyglądał na tych wyzszych oponach bo na 50 wygląda koszmarnie :cry:

 

 

Tak przy okazji tylko bo piszesz ciągle samą tą liczbe. 50 na oponach nie oznacza jej wysokości w mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak przy okazji tylko bo piszesz ciągle samą tą liczbe. 50 na oponach nie oznacza jej wysokości w mm.

 

to jest profil czyli % od szerokosci opony a nie jej wysokosc w milimetrach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...