Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, pininfarin01 napisał:

Jak wygląda sprawa z dojściem do tych przewodów, trzeba bak zdjąć? Pytam bo też mnie to czeka. 

W SG metalowe z prawej strony wchodzą pod kanapą i idą w środku przy progu, i wychodzą ścianą grodziową pod schowkiem do komory silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, 133699 napisał:

Myślałem o tym bo mam już przody HEL. Tyle.. że nie wiem co mam zamówić :biglol:

Czekaj czekaj, bo już mnie teraz zamieszałeś :biglol: z przodu już masz w stalowym oplocie, a z tyłu jeszcze nie i chcesz te z tyłu wymienić, tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam cały przód odnowiony. Mam tam przewody HEL (customy, dlatego nie mam pary na tył :)

Tylnych hamulców jeszcze nie robiłem, biorę się za regeneracje wszystkiego. Nawet nie zależy mi na tych w oplocie (bo widzę mało kto sprzedaje sam tył), ale po prostu chce wiedzieć jakie elastyczne pasują do tyłu :P wstępnie jak widzę, to 550mm mi się pokrywa. 

Edytowane przez 133699
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, 133699 napisał:

Tak, mam cały przód odnowiony. Mam tam przewody HEL (customy, dlatego nie mam pary na tył :)

Tylnych hamulców jeszcze nie robiłem, biorę się za regeneracje wszystkiego. Nawet nie zależy mi na tych w oplocie (bo widzę mało kto sprzedaje sam tył), ale po prostu chce wiedzieć jakie elastyczne pasują do tyłu :P wstępnie jak widzę, to 550mm mi się pokrywa. 

Aaa no chyba, że tak. Jednak mogłeś od razu wziąć komplet z myślą, że kiedyś za tył się weźmiesz, ale co się odwlecze... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 2 dni temu sprawdzałem kompresję w aucie. Po tym zabiegu w trasie wyskoczył mi błąd P0130. Pierwszy raz po przejechaniu około 8 km. Skasowałem go ruszyłem.w trasę. Zrobione ponad 400 km i pod samym domem wyskoczył znowu. Nigdy wcześniej ten błąd się nie pojawiał. Wyczytałem , że to coś z sondą lambda. Tylko jaka może być przyczyna? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, ObywatelX napisał:

Witam. 2 dni temu sprawdzałem kompresję w aucie. Po tym zabiegu w trasie wyskoczył mi błąd P0130. Pierwszy raz po przejechaniu około 8 km. Skasowałem go ruszyłem.w trasę. Zrobione ponad 400 km i pod samym domem wyskoczył znowu. Nigdy wcześniej ten błąd się nie pojawiał. Wyczytałem , że to coś z sondą lambda. Tylko jaka może być przyczyna? 

LPG? Świece przewody ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z zawieszeniem gwintowanym- można ustawić dowolną wysokość i dopasować twardość czy jedno wpływa na drugie? Gwint do Forka będzie pasował z Imprezy czy niezbyt? 

Zastanawiam się nad obniżeniem, ale tak żeby było w połowie drogi między tymi szczudłami co teraz, a glebą. Zawias z WRX wydaje się za niski, a czegoś dedykowanego pośredniego to ze świecą szukać :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, VEC napisał:

jak to jest z zawieszeniem gwintowanym- można ustawić dowolną wysokość i dopasować twardość czy jedno wpływa na drugie? Gwint do Forka będzie pasował z Imprezy czy niezbyt? 

Zastanawiam się nad obniżeniem, ale tak żeby było w połowie drogi między tymi szczudłami co teraz, a glebą. Zawias z WRX wydaje się za niski, a czegoś dedykowanego pośredniego to ze świecą szukać :question:

Zależy :) W tańszych gwintach napięcie wstępne sprężyny regulujesz wysokością zawieszenia. W lepszych masz od tego oddzielną regulację. Wtedy wysokość ustawiasz niezależnie od innych parametrów. Gwint od Imprezy 5x100 pasuje, 5x114,3 z tego co pamiętam ma inny rozstaw śrub. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, skwaro napisał:

Zależy :) W tańszych gwintach napięcie wstępne sprężyny regulujesz wysokością zawieszenia. W lepszych masz od tego oddzielną regulację. Wtedy wysokość ustawiasz niezależnie od innych parametrów. Gwint od Imprezy 5x100 pasuje, 5x114,3 z tego co pamiętam ma inny rozstaw śrub. 

kudos. A jak to jest ze skokiem zawieszenia dedykowanego do Imprez? Nie ma przypadkiem takiej sytuacji, że najwyższe działające bezproblemowo ustawienie jest ogólnie i tak bardzo niskie? Tzn fajny poziom w Forku przełożony do Imprezy zrobiłby z niej traktor, więc czy coś takiego może działać?

Mówiąc wprost- chciałbym trochę wyżej niż u Ciebie :lol: ... z uwagi na funkcjonalność :P

Edytowane przez VEC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, VEC napisał:

kudos. A jak to jest ze skokiem zawieszenia dedykowanego do Imprez? Nie ma przypadkiem takiej sytuacji, że najwyższe działające bezproblemowo ustawienie jest ogólnie i tak bardzo niskie? Tzn fajny poziom w Forku przełożony do Imprezy zrobiłby z niej traktor, więc czy coś takiego może działać?

Mówiąc wprost- chciałbym trochę wyżej niż u Ciebie :lol: ... z uwagi na funkcjonalność :P

Gwint zazwyczaj można ustawić na seryjną wysokość, np. u mnie na początku tematu masz fotki z zawieszeniem z Imprezy na seryjnej wysokości, zobacz czy Ci taka wysokość odpowiada. 

 

Aaa, pamiętaj że gwint =twardo. Jak chcesz wiecej komfortu to na grupie FB ktoś sprzedawał zawiaz z Forestera STI, może to jest dla Ciebie opcja? 

Edytowane przez skwaro
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Bart81 napisał:

Rozkręć pilota i zobacz czy blaszki w środku nie są uszkodzone

Jeżeli drugi przycisk działa bez problemu to raczej nie styki, ale tak czy inaczej sprawdź. Kolejną rzeczą jest gumka między przyciskiem a płytką. Można kupić takie zestawy naprawcze jak do pilotów tv i to podkleić. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Kosamkpl napisał:

Jeżeli drugi przycisk działa bez problemu to raczej nie styki, ale tak czy inaczej sprawdź. Kolejną rzeczą jest gumka między przyciskiem a płytką. Można kupić takie zestawy naprawcze jak do pilotów tv i to podkleić. Powodzenia

No właśnie sprawa wygląda tak ,że w zapasowym pilocie również otwieranie działa dobrze a zamyka się za którymś razem. No chyba ,że w dwóch pilotach jest ta blaszka zużyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ObywatelX napisał:

No właśnie sprawa wygląda tak ,że w zapasowym pilocie również otwieranie działa dobrze a zamyka się za którymś razem. No chyba ,że w dwóch pilotach jest ta blaszka zużyta.

to opcja jest chyba grubsza, bo wygląda to tak jakby któryś czujnik drzwi nie dawał informacji o tym że są zamknięte. Spotkałem się z tym kiedyś jak nie domknąłem klapy. Przez kilka razy nie mogłem zamknąć, później opadła to się zamknęło. A później nie mogłem otworzyć póki się nie zorientowałem, że to klapa i po dociśnięciu się otworzył . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...