Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Czy miał ktoś problem z wtryskiwaczami benzynowymi? Podejrzewam, że u mnie leją.

A może wysyłał ktoś wtryski benzynowe do sprawdzenia / czyszczenia i podzieli się doświadczeniami, gdzie wysłał i czy pomogło? 

Na portalach aukcyjnych są dostępne jakieś aftermarketowe wtryski do 2,5 FXT ale to jakieś bardzo tanie chińczyki - może jednorazowe :).

Szukałem w katalogu Denso ale nie znalazłem w ofercie pomimo, że w sieci można znaleźć model denso FJ860 opisany jako:

     
Fuel Injectors For: 2.5L H4 Turbo 2006-2014 Subaru Impreza WRX, Forester XT, Legacy, Outback

 Czy używał ktoś takich wtrysków czy nie ma co kombinować i tylko OEM?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

Od grzania są te na pomarańczowo, a od gniazdka na żółto, a mi chodzi o to w czerwonym

G sensor XD jak przy VDC

 

https://parts.subaru.com/p/Subaru__/ABS-Deceleration-Sensor-G-Sensor-ABS-C0U4ABS-Deceleration-Sensor/49236713/27540FE091.html

 

Jak przy VDC - to dobry znak, sparwdzę u siebie, bo może jeden z moich projektów jak dołożenie VDC do MY06 2.5T XT MT jest łatwiejsze niż zakładałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, AdaSch napisał:

Jak przy VDC - to dobry znak, sparwdzę u siebie, bo może jeden z moich projektów jak dołożenie VDC do MY06 2.5T XT MT jest łatwiejsze niż zakładałem

jednak jest dodatkowo równolegle inny czujnik plus kupę gratów

image.thumb.png.b022bf8e93ea242d30b7b7b29b30d729.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, pininfarin01 napisał:

Dużo jest "rzeźby" by założyć oparcie kanapy z polifta do przedlifta?

A to jest jakaś różnica? Z tego co pamiętam musisz odkręcić siedzisko kanapy, boczki bagażnika, bo są one połączone z tymi plastikami Ca zachodzą na "nadkola drzwi tylnych", potem odkrcasz śruby oparcia i możesz wyciągnąć oparcie otworów w tych plastikach boczków bagażnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, yaroz napisał:

A to jest jakaś różnica? Z tego co pamiętam musisz odkręcić siedzisko kanapy, boczki bagażnika, bo są one połączone z tymi plastikami Ca zachodzą na "nadkola drzwi tylnych", potem odkrcasz śruby oparcia i możesz wyciągnąć oparcie otworów w tych plastikach boczków bagażnika.

Jak by była taka sama to by pytania nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, AdaSch napisał:

a ciśnienie paliwa ok?

Nie sprawdzałem :(. Ktoś mi mówił, że trzeba to robić "pod obciążeniem" czyli podczas jazdy. Nie mam sprzętu i nie bardzo wiem jak to zrobić.

 

8 godzin temu, AdaSch napisał:

Regulator paliwa

Czy to ten: 22670AA252 ?

22670AA252.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Perzon napisał:

Wydaje mi się, że różniły się tylko siedziska - mam w polifcie fotele i kanapę z przedlifta i wszystko pasowało

Różnica jest w oparciu kanapy, w przedlifcie dzielona jest 50:50 i ma dodatkowo dwa małe elementy przy drzwiach, a w półrocze jest kanapa dzielona 70:30 i nie ma tych małych kawałków przy drzwiach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.08.2021 o 10:44, ura_bus napisał:

Czy miał ktoś problem z wtryskiwaczami benzynowymi? Podejrzewam, że u mnie leją.

A może wysyłał ktoś wtryski benzynowe do sprawdzenia / czyszczenia i podzieli się doświadczeniami, gdzie wysłał i czy pomogło? 

 

 

A jakie masz objawy?

Ja podejrzewam u siebie lejacy jeden wtrysk. Ale leje lekko na postoju. Odpalanie jest git. Wiec podejrzewam ze zle dawkuje ale nie cieknie. Chemia u mnie nie pomogla.

Mam lpg wiec temat ogarne przy okazji. 

Wtryski uzywane kupilem za 200zl na forum 4szt.

Ale tez chce podeslac je gdzies na sprawdzenie pierw. Poki co to swiezy temat u mnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, lewy87r napisał:

 

A jakie masz objawy?

Ja podejrzewam u siebie lejacy jeden wtrysk. Ale leje lekko na postoju. Odpalanie jest git. Wiec podejrzewam ze zle dawkuje ale nie cieknie. Chemia u mnie nie pomogla.

Mam lpg wiec temat ogarne przy okazji. 

Wtryski uzywane kupilem za 200zl na forum 4szt.

Ale tez chce podeslac je gdzies na sprawdzenie pierw. Poki co to swiezy temat u mnie.

 

Jeżeli ktoś jeździ na gazie, warto zacząć od Liqui Molly do wtrysków benzynowych; potem przepalić na nim że dwa baki benzyny bez włączania gazu.

 

No chyba że wtrysk jest tańszy :) nie zawsze jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lewy87r napisał:

A jakie masz objawy?

Ogólnie zła praca silnika wynikająca ze złego składu mieszanki. Dużo by pisać. Sprawdzałem ( i w moim przekonaniu wyeliminowałem) już wszystkie potencjalne przyczyny związane z dolotem i wydechem. Teraz czas na zasilanie w paliwo.

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, AdaSch napisał:

Oby to nie pęknięty tlok...

AdaSch, nie strasz :). Miałem to już na "starym" shortblock. Od 30 kkm mam OEM nowy i objawy nie ustąpiły. Pęknięty tłok raczej odpada.

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ura_bus napisał:

Ogólnie zła praca silnika wynikająca ze złego składu mieszanki. Dużo by pisać. Sprawdzałem ( i w moim przekonaniu wyeliminowałem) już wszystkie potencjalne przyczyny związane z dolotem i wydechem. Teraz czas na zasilanie w paliwo.

Pozdrawiam,

 

Przepływkę i lambdę też?

Mechanicy robiący Subaru mówią że problemy z wtryskami są bardzo rzadkie, dużo częściej z pompą ew regulatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rutra80 napisał:

Przepływkę i lambdę też?

Szło to tak: katalizator 1-szy nowy uniwersalny Euro 4, drugi wydłubany, obydwie lambdy (denso dedykowane), przepływka nowa OEM, wszystkie węże odmy nowe OEM, zaworek PCV OEM, wyczyszczone i sprawdzone selenoidy wastegate, PCV, purge valve + szczelność układu, gruszka wastegate , sprawdzona szczelność całego dolotu. No i OEM nowy shortblock. Głowice sprawdzone na szczelność, splanowane, szpilki ARP, zawory ustawione, nowy OEM rozrząd z pompą wody, 12 mm OEM pompa oleju., sprzęgło, docisk OEM nowe. Ogólnie worek dukatów. Nie wiem o czym zapomniałem. Pozostał układ paliwowy.

Pozdrawiam,

  

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, pininfarin01 napisał:

Różnica jest w oparciu kanapy, w przedlifcie dzielona jest 50:50 i ma dodatkowo dwa małe elementy przy drzwiach, a w półrocze jest kanapa dzielona 70:30 i nie ma tych małych kawałków przy drzwiach. 

nie potwierdzam, mam siedzisko i oparcie skóra wentylowana z przedlifta i dzieli się tak samo jak w po lificie

Siedzisko różni się kształtem, jest  trochę krótsze wg mniej wygodne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...