Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie błache ale wolę zapytać niż potem żałować. Kupiłem SG 2.0 XT 2003r. i widzę w zbiorniczku że płynu od chłodnicy jest b.mało i nie mogę nawet zobaczyć barwy. I pytanie czy bez obawy mogę dolać płynu chłodniczego Prestone, który miesza się ze wszystkim, czy trzeba wylać tą resztkę i dopiero dolać Prestone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kosmatoo napisał:

Pytanie błache ale wolę zapytać niż potem żałować. Kupiłem SG 2.0 XT 2003r. i widzę w zbiorniczku że płynu od chłodnicy jest b.mało i nie mogę nawet zobaczyć barwy. I pytanie czy bez obawy mogę dolać płynu chłodniczego Prestone, który miesza się ze wszystkim, czy trzeba wylać tą resztkę i dopiero dolać Prestone?

 

Jak kupiłeś, to w pakiecie startowym wymień cały chłodzący, nie zaszkodzi bo z reguły nikt tego nie robi. Prestone możesz mieszać, z tym co masz i nic się nie stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

Forek SG 2005 przedlift 125km.

Jak wygląda sprawa z dojściem do czujnika biegu jałowego? Z poziomu gleby dam radę wymienić? 

Z lekkim uniesieniem będzie latwiej ;).

 

Mnie ciekawi gdzie idzie wtyczka od niego? Też mam zamiar go wymienić. Nie wiem czy dobrze popatrzyłem, wydaje mi się że jest ona pod obudową filtra powietrza gdzie dochodzą jeszcze dwie inne?

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Czujnik wstecznego i... No nie wiem:P

Chodzi mi o wtyczkę tego czujnika a nie sam czujnik tak jak wyżej napisałem :D wiązka(u mnie biały kabel chyba) idzie po skrzyni w stronę silnika, i tam z w okolicy puszki filtra powietrza znajdują się trzy wtyczki, nie wiem czy dobrze obstawiam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na kupnie kolektora dolotowego i dostałem propozycję takiego z imprezy buga, też 2.0,też 125KM

received_257881775690533.thumb.jpeg.ee2968adfbf5f8f659f1def31bbe453a.jpeg

 

received_529823211496029.thumb.jpeg.da3f1bb060c47e9de638682a810f2c74.jpeg

 

received_1452099995167212.thumb.jpeg.75a7a84aae2d6a79bd90f99aa65919fe.jpeg

 

received_346929403606890.thumb.jpeg.af1eab89292a5f4705f1f551a7f6149b.jpeg

 

received_5793879433987202.thumb.jpeg.1c0030dc240b5ed6d4f18c01440634c2.jpeg

 

Na opposedforces

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_1/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_1/

numery kolektora są dość podobne, ale chyba powinno być P&P, czy może się mylę:huh:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, 133699 napisał:

Pytanie za 200pkt

 

Odpięty dyfer tył. Auto ma szanse wyjechać samo z garażu? 

AT bez problemu, MT będzie się ślizgać na wiskozie, coś tam pojedzie ale lepiej go wypchnąć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś Forka SF w MT na części. Normalnie dało się nim jeździć po placu bez wału napędowego.
Tzn wyjechać za bramę i spowrotem. Na ulicę nie wyjeżdżał. Chodził na 3 garki bo LPG wycinałem, coś źle na szybko połączyłem. I w związku z tym że kulał na wolnych więc ruszałem z reduktorem.
Pytałem wtedy o to czy się będzie dało, dostałem odpowiedź że nie za dużo jeździć bo wisko się zagotuje.



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 metrów jazdy musi znieść w razie czego :biglol:

 

Spytałbym jeszcze czy ktoś próbował postawić tyłek subaraka na samych wahaczach wzdłużnych (bez poprzecznych i sanek), ale zgaduje że będę pierwszy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bez niczego rozjedzie się i pokrzywisz top mounty. Złap jakimś profilem obie zwrotnice do siebie w miejscu mocowania wahaczy i daj drugi profil ukośnie między ten pierwszy a budę (np. jakieś oczko w miejscu mocowania sanek) coś jak drążek panharda. Po placu będzie śmigać ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenna uwaga! 

 

Takie pytanko szybkie jeszcze, bo mi teraz padło. Ma ktoś może listę/rozpiskę jakie żarówki idą do liczników przedliftowego SF? one są zielone, czy jak GC przedlift mają kapturki zielone na zwykłe żarówki?

Odznaczam @ewemarkam który o przedlifcie wie chyba wszystko :biglol:

 

217503653_1154869281700917_7046582669124465833_n.thumb.jpg.bce47cb69ebd5986e942f54f0f7de281.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, 133699 napisał:

Cenna uwaga! 

 

Takie pytanko szybkie jeszcze, bo mi teraz padło. Ma ktoś może listę/rozpiskę jakie żarówki idą do liczników przedliftowego SF? one są zielone, czy jak GC przedlift mają kapturki zielone na zwykłe żarówki?

Odznaczam @ewemarkam który o przedlifcie wie chyba wszystko :biglol:

 

217503653_1154869281700917_7046582669124465833_n.thumb.jpg.bce47cb69ebd5986e942f54f0f7de281.jpg

 

w kapturkach, zwykłe 12v, ale doradze ci, bierz 14v, wolniej się palą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Vercy napisał:

w kapturkach, zwykłe 12v, ale doradze ci, bierz 14v, wolniej się palą

I cały licznik bazuje na w5w? 

wiem że to pierdoły, ale np GC to ma miejscami inne i rózne w jednym liczniku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenna uwaga! 
 
Takie pytanko szybkie jeszcze, bo mi teraz padło. Ma ktoś może listę/rozpiskę jakie żarówki idą do liczników przedliftowego SF? one są zielone, czy jak GC przedlift mają kapturki zielone na zwykłe żarówki?
Odznaczam @ewemarkam który o przedlifcie wie chyba wszystko :biglol:
 
217503653_1154869281700917_7046582669124465833_n.thumb.jpg.bce47cb69ebd5986e942f54f0f7de281.jpg
 
Dzięki.
Ale tego nie wiedziałem bo nie wymieniałem ani jednej w liczniku jeszcze:)
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejo dziś chciałem wymienić filtr kabinowy, a raczej wsadzić go, gdyż go nie było... No więc zamówiłem knechta takiego jak na załączonych zdjęciach. Wszystko ładnie wyczyściłem w środku, szczęśliwy wyciągam z pudełka filtr, a tu zonk nie pasuje.. w takim razie jaki jest filtr do forka SF polift??43e0218f4c5eaa1cab8d15c16ca3da8a.jpg0bb15f8525cee5079a90dfec99271d87.jpg

Wysłane z mojego LE2123 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejo dziś chciałem wymienić filtr kabinowy, a raczej wsadzić go, gdyż go nie było... No więc zamówiłem knechta takiego jak na załączonych zdjęciach. Wszystko ładnie wyczyściłem w środku, szczęśliwy wyciągam z pudełka filtr, a tu zonk nie pasuje.. w takim razie jaki jest filtr do forka SF polift??43e0218f4c5eaa1cab8d15c16ca3da8a.jpg0bb15f8525cee5079a90dfec99271d87.jpg

Wysłane z mojego LE2123 przy użyciu Tapatalka


https://allegro.pl/oferta/filtr-kabinowy-subaru-forester-i-sf-1999-2002-lodz-6777573592

W Foresterze w którym jest miejsce na filtr, zastosowany został taki dwu częściowy wkład.
Producent do wyboru, to pierwszy z brzegu przykład.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://allegro.pl/oferta/filtr-kabinowy-subaru-forester-i-sf-1999-2002-lodz-6777573592

W Foresterze w którym jest miejsce na filtr, zastosowany został taki dwu częściowy wkład.
Producent do wyboru, to pierwszy z brzegu przykład.
Tak myślałem. Ale u mnie w Norwegii był dostępny tylko jeden dwu częściowy ale marka jakąś noname dlatego wolałem brać knechta coś co jest w teorii dobre. Numery były te same na jednym i drugim.

Wysłane z mojego LE2123 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...