filester Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 16 godzin temu, Michał Gdańsk napisał: (diesel, ale czy to ma znaczenie?) Jeśli diesel to nie zdąży skorodować przed śmiercią silnika 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Czołem brygado. Kilka dni temu wsadzilem foresława na rampy i dokładnie kracherem umylem mu podwozie. Dziś nie chce odpalić. Obstawiam jakiś problem elektryczny. Prąd jest, aku sprawny, ale dorabiane zegary świecą sie w połowie. Kontrolki na desce falują lub migają trochę jak strobo, a nawet jak są spokojne to wystarczy np. spróbować opuścić szybę i połowa z nich przygasa. Tak więc o zakręceniu rozrusznikiem nie ma mowy. Jakieś pomysły co laik może z tgm zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 akumulator naładuj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Teraz, AdaSch napisał: akumulator naładuj Tak, to również w międzyczasie robię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 swoją drogą wczoraj byłem na myciu komory silnika, ciekawe czy mój dzisiaj odpali XD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Takie cuda to mi się zawsze kojarzy ze źle stykającą masą. Może ciśnienie gdzieś kabel zluzowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 13 minut temu, Kiwi 4ester napisał: Może ciśnienie gdzieś kabel zluzowało? A gdzie tego szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 12 godzin temu, filester napisał: Jeśli diesel to nie zdąży skorodować przed śmiercią silnika Silnik niedawno wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 A gdzie tego szukać? Zmierz napięcie akumulatora, potem porównaj je trzymając dalej sondę miernika na plusie Aku. I dotykaj np masy silnika, potem gdzieś na karoserii. Oczywiście włączony zapłon co by było jakieś obciążenie. Zobaczysz gdzie będzie pomiar niższy tam masa kiepska. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Może ktoś się z tym już spotkał... kupiłem oryginalną 22326AA260 zwężkę czyli restryktor i o dziwo absolutnie nie pasuje to do części które mam oryginalnie w aucie Tak wygląda cześć z ASO - zdjęcia w necie są takie same a tak to wygląda w moim Forku czy MY06 2.5T jak widać oryginalnie, wężyk z restryktorem jest znacznie dłuższy. Teraz połączyłem oba wężyki i jakoś to poskładałem ale dziwie się, że oryginalna część nie pasuje. czy może ktoś coś wie w temacie tego wężyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamerunczyk Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Cześć. Wyskoczył mi check silnika , kontroli trakcji i cruise mruga. Wszystkie jaja po zatankowaniu gazu . Najpierw silnik sam zgasł pojedzilem chwilę na benzynie i po paru kilometrach po paru krotnym przelaczaczeniu benzyna /gaz dopiero zaczął normalnie pracować na gazie .. Na drugi dzień odpaliłem i wyżej wymienione kontrolki. Czy da się usunąć błąd bez komputera ? Auto jeździ normalnie nie straciło mocy . Subaru forester SH 2008 rok 2.5 turbo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Przejechałem 2 razy przez rozlewisko wodne. Woda ta na oko do podłogi. Po tym przejeździe dochodzą dziwne dźwięki podczas dodawania gazu w okolicach środka auta (skrzyni biegów, podpory wału) nie jest to typowe wycie łożyska, tylko taki bardziej głuchy, plastikowy dźwięk nie wiem jak to dokładnie opisać. Wycie łożyska wału też u mnie występuje więc raczej to nie podpora wału, no chyba że po tym zalaniu dostała by drugi dźwięk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Godzinę temu, kamerunczyk napisał: Cześć. Wyskoczył mi check silnika , kontroli trakcji i cruise mruga. Wszystkie jaja po zatankowaniu gazu . Najpierw silnik sam zgasł pojedzilem chwilę na benzynie i po paru kilometrach po paru krotnym przelaczaczeniu benzyna /gaz dopiero zaczął normalnie pracować na gazie .. Na drugi dzień odpaliłem i wyżej wymienione kontrolki. Czy da się usunąć błąd bez komputera ? Auto jeździ normalnie nie straciło mocy . Subaru forester SH 2008 rok 2.5 turbo . Wypadanie zaplonu. Skasowac blad i jezdzic. Jak sie pojawi ponownie to przeglad instalacji gazowej i regulacja. Tak mniej wiecej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamerunczyk Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Regulacja zaworów robiona 3 tysiące temu . Regulacja instalacji gazowej tysiąc kilometrów wraz z wymiana filtrów. Wszytko po tankowaniu . Przed było ok . Chodzi mi tylko czy da się to zrobić bez komputera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamerunczyk Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Ktoś gdzieś pisał że można to zrobić za pomocą kombinacji przycisków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Obstawiałbym gaz wątpliwej jakości 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 15 godzin temu, ewemarkam napisał: Zmierz napięcie akumulatora, potem porównaj je trzymając dalej sondę miernika na plusie Aku. I dotykaj np masy silnika, potem gdzieś na karoserii. Oczywiście włączony zapłon co by było jakieś obciążenie. Zobaczysz gdzie będzie pomiar niższy tam masa kiepska. Akumulator pokazuje napięcie 9.5 V (masa niby wszędzie jest) ale nawet mimo podłączenia auta kablami rozruchowymi do zdrowego samochodu nie chce zakręcić rozrusznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Akumulator pokazuje napięcie 9.5 V (masa niby wszędzie jest) ale nawet mimo podłączenia auta kablami rozruchowymi do zdrowego samochodu nie chce zakręcić rozrusznikiemAkumulator raczej do wymiany. Naładuj najpierw. A kable rozruchowe masz jakieś dobre czy lipa z marketu? Masę podaj na silnik a plusa na akumulator. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 9 minut temu, ewemarkam napisał: Akumulator raczej do wymiany. Naładuj najpierw. A kable rozruchowe masz jakieś dobre czy lipa z marketu? Masę podaj na silnik a plusa na akumulator. Ha, jesteś mistrzem, dziękuję :-) Faktycznie po wpięciu w karoserię odpalił. Kable lipne, akumulator był całą noc ładowany - czyli do wymiany. Kamień z serca 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 14 godzin temu, AdaSch napisał: Może ktoś się z tym już spotkał... kupiłem oryginalną 22326AA260 zwężkę czyli restryktor i o dziwo absolutnie nie pasuje to do części które mam oryginalnie w aucie Tak wygląda cześć z ASO - zdjęcia w necie są takie same a tak to wygląda w moim Forku czy MY06 2.5T jak widać oryginalnie, wężyk z restryktorem jest znacznie dłuższy. Teraz połączyłem oba wężyki i jakoś to poskładałem ale dziwie się, że oryginalna część nie pasuje. czy może ktoś coś wie w temacie tego wężyka? Też to kupowałem i mnie to zastanawiało. Ja kupowałem dla restryktora, ostatecznie wydłubałem go z tego wężyka i zamontowałem w starym wężu. Może mają jakieś błędy w nr części? Rozmiar restryktora jest raczej ok bo ładuje prawidłowo. Trójnik podejrzewam też pasuje... Pytanie co kupić gdyby chciało się odpowiednie wężyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perzon Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Zgaduje, że może być tu ciężko z odpowiedzą na to pytanie, ale zaryzykuje Mamy na forum kogoś, kto ma wrzucony do Forestera zawias (sprężyny i amortyzatory) z Imprezy WRX ? Przymierzam się do takiego zabiegu i chcę się dobrze przygotować.. Zagraniczne fora przekopałem, wiem że na tył muszę dać dystans pod amor, w teorii 3/8" czyli powiedzmy 1cm. Czy przy dystansie na tył 2cm będę musiał wymieniać szpilki w amorach na dłuższe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Znamy takiego forka, niestety RIP bo po dachowaniu Amory miał z ultra SR z WRX czy jakoś tak które mają niższe mocowanie - sprężyny forek STI różowe. Wg mnie na sprężynach z WRX będzie jeszcze niżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 (edytowane) Czy do forka SF (ej205 2001r, fajko-cewki) idą te same poduszki silnika jak do SG o nr OEM 41022FA000 ?? Rozumiem że potrzeba 2szt? @skwaro @ewemarkam Edytowane 9 Sierpnia 2021 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 7 minut temu, klev napisał: Czy do forka SF (ej205 2001r, fajko-cewki) idą te same poduszki jak do SG o nr OEM 41022FA000 ?? Rozumiem że potrzeba 2szt? Według opisu z linku niżej to tak http://e-subaru.pl/silnik-osprzet/11844-subaru-legacy-outback-impreza-forester-poduszka-silnika-przednia-41022fa000-41022fa091-.html Możesz jeszcze zadzwonić i dopytać się da wszelki wypadek. I tak - 2 sztuki Teraz jeszcze pytanie ode mnie. Rozebrałem tunel środkowy i moje pytanie. Do czego jest ta wtyczka? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 5 minut temu, Kiwi 4ester napisał: Teraz jeszcze pytanie ode mnie. Rozebrałem tunel środkowy i moje pytanie. Do czego jest ta wtyczka? albo podgrzewanie dupska albo zapalniczka w schowku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się