Masteritos Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Ekipo. Czy może mi ktoś podesłać skrocóna instrukcje obsługi dla forestera 2015 ? Pobralem już dwie z neta i nie ma tam tej kontrolki chodzi o żółtą kontrolke obok przycisku select. ... Jestem na wyspie na wczasach i mam lekkiego stresa. Help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Pewnie znajdziesz na http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masteritos Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Byłem tam i szukałem. Pobralem już do tej pory z 5 pdf i w żadnym nie ma kontrolek które ja mam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosamkpl Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 29 minutes ago, Masteritos said: Byłem tam i szukałem. Pobralem już do tej pory z 5 pdf i w żadnym nie ma kontrolek które ja mam :/ Może daj zdjęcie. Jest spora szansa, że ktoś tu wie co to za kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim71 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 13 godzin temu, Masteritos napisał: Ekipo. Czy może mi ktoś podesłać skrocóna instrukcje obsługi dla forestera 2015 ? Pobralem już dwie z neta i nie ma tam tej kontrolki chodzi o żółtą kontrolke obok przycisku select. ... Jestem na wyspie na wczasach i mam lekkiego stresa. Help Koło select jest chyba tylko kontrolka asystenta startu pod górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masteritos Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Koło select są kontrolki lecąc od dołu: rear diff temp, asystent startu pod górę i moja którą w końcu znalazłem... kontrolka DPF jestem na wyspie, nie ma tu autostrad więc raczej dpf nie wypale. Świetna sprawa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) Zna ktoś nr spinki blendy pod reflektorem? Mocowana jest na takie 4 małe spineczki za Chiny nie mogę tego znaleźć w oryginale, bo w zamienniku to już na pewno nie ma. Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 2 minuty temu, yaroz napisał: Zna ktoś nr spinki blendy pod reflektorem? Mocowana jest na takie 4 małe spineczki za Chiny nie mogę tego znaleźć w oryginale, bo w zamienniki to już na pewno nie ma. https://auto-spinka.pl/pl/p/C70315-Spinka-obudowy-panel-pod-lampa-reflektorem-przod-SUBARU-Forester-57160FC010/2072 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) 7 minut temu, mattipk napisał: https://auto-spinka.pl/pl/p/C70315-Spinka-obudowy-panel-pod-lampa-reflektorem-przod-SUBARU-Forester-57160FC010/2072 A to się zdziwiłem jednak jest w zamienniku. Znalazłem oryginał (57160FC010) jedyne 8zł szt. Chyba pójdę w zamiennik bo potrzebuje 8szt Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Jak wymieniałem reflektory to kupiłem te z linka, poza tym kilka mi brakowało, ale odpukać po dwóch latach użytkowania dalej się trzymają ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Nie mogę znaleźć na Forum. Ale generalnie są jakieś różnice między przepustnicą u mnie EJ20J a np z ej251? Jest może większa? Generalnie chce aby silnik dostał więcej powietrza. Może kolektor wymienić o ile będzie pasował. Różnice się choćby w uszczelce kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Jeśli już to daj oryginalną do roztoczenia na 60 mm i zmień motylek. 251 ma inny IACV, nie podepniesz go. Kwestia czy to coś da poza bardziej nerwową reakcją na gaz. Sprawdzałeś czy seryjna rzeczywiście jest za mała do tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Jeśli już to daj oryginalną do roztoczenia na 60 mm i zmień motylek. 251 ma inny IACV, nie podepniesz go. Kwestia czy to coś da poza bardziej nerwową reakcją na gaz. Sprawdzałeś czy seryjna rzeczywiście jest za mała do tego silnika? Nie sprawdzałem czy jest, nie wiem jak . Generalnie pewnie inżynierowie to dobrze zaprojektowali. Ale czasem w wolnossaku wystarczyło zmienić właśnie na większą i parę kunia dostawało. Nie piszę tu o Subaru, ale innych markach. Tylko czy ma to tutaj sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 7 minut temu, ewemarkam napisał: Generalnie pewnie inżynierowie to dobrze zaprojektowali. Ale czasem w wolnossaku wystarczyło zmienić właśnie na większą i parę kunia dostawało. Nie piszę tu o Subaru, ale innych markach. Tylko czy ma to tutaj sens? tak luźno myśląc to warto by się dokopać co innego było w JDMach, bo tam z 2.0 SOHC jest 138-140PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) Wszędzie jak grzebie teraz o tym, to są informacje tylko o silnikach turbo. Nie ma nic o wolnossakach. Głównie tematy przewijają się na NASIOC. Po powrocie z wakacji zobacze czy przypadkiem nie jest tak, że jeśli dam większą to czy kolektor nie dławi wtedy (bo by trzeba było go rzeźbić chociaż wejście od strony przepustnicy), i wysiłek z wymiany przepustnicy nie da nic. Więcej kunia pewnie byś zrobił gdyby się zapłon trochę przyśpieszyło. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 3 godziny temu, ewemarkam napisał: Nie sprawdzałem czy jest, nie wiem jak . Generalnie pewnie inżynierowie to dobrze zaprojektowali. Ale czasem w wolnossaku wystarczyło zmienić właśnie na większą i parę kunia dostawało. Nie piszę tu o Subaru, ale innych markach. Tylko czy ma to tutaj sens? Jeśli przy pełnym otwarciu podciśnienie w kolektorze jest bliskie 0 w całym zakresie obrotów to dolot z przepustnicą nie stanowi restrykcji. Kolektor plastikowy w EJ20J daję możliwość zamontowania większej przepustnicy, jednak ja z 60 wróciłem do seryjnych 55 mm, lepiej dozuje się gaz, szczególnie przy małych otwarciach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, mirasek napisał: Jeśli przy pełnym otwarciu podciśnienie w kolektorze jest bliskie 0 w całym zakresie obrotów to dolot z przepustnicą nie stanowi restrykcji. Sprawdzę to Dzięki. Mam interfejs oraz jakiś tam program do tego więc zobaczę co widzi ECU. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 W dniu 27.08.2020 o 10:06, ewemarkam napisał: Wszędzie jak grzebie teraz o tym, to są informacje tylko o silnikach turbo. Nie ma nic o wolnossakach. Głównie tematy przewijają się na NASIOC. Po powrocie z wakacji zobacze czy przypadkiem nie jest tak, że jeśli dam większą to czy kolektor nie dławi wtedy (bo by trzeba było go rzeźbić chociaż wejście od strony przepustnicy), i wysiłek z wymiany przepustnicy nie da nic. Więcej kunia pewnie byś zrobił gdyby się zapłon trochę przyśpieszyło. Przepływy płynów są dość skomplikowane. I większa szansa, że jak zmienisz dolot w NA to pogorszysz. Przez zwężenia i poszerzenia uzyskuje się miejscowe zmiany prędkości przepływu , w rezultacie zmiany temperatury i objętości powietrza . To ma związek z doładowaniem dynamicznym. Jeśli coś zyskasz to najpewniej coś stracisz np. górę względem dołu. Podobnie z wydechem uwolnisz to przeważnie jest gorzej. W NA lepiej zostać przy fabryce. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Tak wiem, ale w sumie @ozarek ma racje, jakoś robią 130-140 kunia w JDM. Pewnie dolane paliwem i zapłonem, ale też coś jeszcze musi być na rzeczy. Zwłaszcza że co prawda nie na własne oczy ale widziałem co potrafi zrobić przeprojekowanie dolotu, po przez w zasadzie zwiększenie samych przekrojów. Co prawda w V8 wolnossącym ale jednak:) Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Kiedyś tu na forum czytałem temat kolegi który zmieniał między innymi przepustnice w swoim Forku.Ale z tego co pamiętam to zastąpił ecu Świnką.Był po tym na hamowni i coś mi świta 140 kuca wypluł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Proste pytanie, SF turbo, do czego jest przewód idący od gruchy po prawej stronie i gdzie go kupić? Mam wstawiony przewód bez tego zgrubienia i dziwnie buczy przy dużym ciśnieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 22 minuty temu, Vercy napisał: Proste pytanie, SF turbo, do czego jest przewód idący od gruchy po prawej stronie i gdzie go kupić? Mam wstawiony przewód bez tego zgrubienia i dziwnie buczy przy dużym ciśnieniu Pokaż fotke bo nie wiadomo o co Ci chodzi... restryktor w sterowaniu turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 12 minut temu, klev napisał: Pokaż fotke bo nie wiadomo o co Ci chodzi... restryktor w sterowaniu turbiny? Czarna rura na zdjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Bo jeśli dobrze widzę. To przewód leci od kolektora ssącego do serwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 3 minuty temu, ewemarkam napisał: Bo jeśli dobrze widzę. To przewód leci od kolektora ssącego do serwo? Znam się na mechanice praktycznej trochę gorzej niż na fizyce kwantowej. Być może masz rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się