Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Powinien być tam zawór zwrotny. Generalnie po to on jest aby było tam tylko podciśnienie, a nadciśnienie :)

W zasadzie wstawienie jakiegokolwiek pasującego do wężyka załatwi sprawę. Zdejmij wężyk i spróbuj w niego dmuchnąć z oby stron. Jeśli nie będzie się dało to zaworka brak.

Chyba chodzi o część "3":

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_8/brake_system/brake_system_master_cylinder/illustration_1/

TU masz podobny temat:

 

 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, ewemarkam napisał:

Powinien być tam zawór zwrotny. Generalnie po to on jest aby było tam tylko podciśnienie, a nadciśnienie :)

W zasadzie wstawienie jakiegokolwiek pasującego do wężyka załatwi sprawę. Zdejmij wężyk i spróbuj w niego dmuchnąć z oby stron. Jeśli nie będzie się dało to zaworka brak.

Chyba chodzi o część "3":

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_8/brake_system/brake_system_master_cylinder/illustration_1/

TU masz podobny temat:

 

 

Wypada na to że to samo, ale gdzie to kupić albo jak się nazywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, ewemarkam napisał:

Zrób to co mówię najpierw z tym dmuchnięciem. A później kup jakiś zawór zwrotny do serwo. Albo zamów cały wężyk w ASO albo nie-ASO.

Żeby zamówić, muszę wiedzieć jak się to nazywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Vercy napisał:

Skąd mam mieć? Mam tą część nieoryginalną.

 

2 godziny temu, Vercy napisał:

A jak nie to zadziała każdy zawór zwrotny do serwo, choćby z Opla czy VW.

 

Sprawdź najpierw czy nie masz zaworka w tym wężu który teraz jest założony. Zdemontuj i dmuchnij w niego z obu stron.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ewemarkam napisał:

 

A jak nie to zadziała każdy zawór zwrotny do serwo, choćby z Opla czy VW.

 

Sprawdź najpierw czy nie masz zaworka w tym wężu który teraz jest założony. Zdemontuj i dmuchnij w niego z obu stron.

no i tu jest jasne, teraz rozumiem, dziękuję (nie mam tam zaworu, to tylko gumowy wąż)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może nie być wcale takie proste.
Dwa lata temu też załatwiłem swoją szybę w " polifcie "
W serwisach z szybami do przed lifta jako tako szło zdobyć nowa w rozsądnych pieniądzach.
Ok 700 - 800 zł.
Za to do polifta wołali mi ok 2k.
Cena za samo szkło.
Skończyło się na kupnie całej klapy za 250 zł plus 150 wklejenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

Muszę wymienić parę tulei w zawieszeniu w SF-ie, mam też dupoprzysiad, więc planuję wywalić też amortyzatory. 

Ktoś gdzieś pisał, że amortyzatory z SG pasują P&P do SF i podnoszą go o 35 mm. Czy ktoś już robił takie zamianki? I jeśli tak to czy łączniki stabilizatora i te wszystkie tulejki zamawiać z SF czy do SG?

Może ktoś zamawiał i ma jakiś namiar na sklep gdzie można kupić cały komplet bez żmudnego dobierania pojedynczych części?

Pozdro!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj usłyszałem niepokojący dźwięk z komory, pierw myślałem że go turbina, odtworzyłem maskę, dałem gazu i dźwięk ewidentnie dochodził z okolic przodu jakby alternator lub coś przy rozrządzie... Rozrząd pominąłem od ręki bo był rok temu wymieniany wraz z pompą wody, na oryginalnych częściach. Carfit robił serwis. Ktoś może miał do czynienia z takimi dźwiękami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś polift, 4.111 z wiskozą, ale wszelaką pewność masz tylko po zdjęciu dekla, widzisz kosz a przełożenie jest nabite na kole talerzowym

Dzięki Tak polift forester turbo Jak będę miał w rękach to ściągnę dekiel. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, janekbe napisał:

Ktoś gdzieś pisał, że amortyzatory z SG pasują P&P do SF i podnoszą go o 35 mm. Czy ktoś już robił takie zamianki?

Mam w jednym forku amortyzatory z SG + sprężyny z SF bez SLS, rzeczywiście jest wyższy ok. 3 cm niż zdrowa seria ale konieczne było dołożenie śrub do regulacji pochylenia kół tylnych, gdyż bez regulacji stały 0,4 stopnia w pozytywie a to całkiem niedobrze :) 

Edytowane przez mirasek
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj usłyszałem niepokojący dźwięk z komory, pierw myślałem że go turbina, odtworzyłem maskę, dałem gazu i dźwięk ewidentnie dochodził z okolic przodu jakby alternator lub coś przy rozrządzie... Rozrząd pominąłem od ręki bo był rok temu wymieniany wraz z pompą wody, na oryginalnych częściach. Carfit robił serwis. Ktoś może miał do czynienia z takimi dźwiękami?

Zdejmij paski osprzętu, najpierw jeden i posłuchaj. Potem drugi, tak samo też posłuchaj. Jeśli dalej będziesz miał takie dźwięki to już trzeba do rozrządu zaglądnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...