Jump to content

Jakim71

Nowy
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About Jakim71

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Forester XT SJ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak bez błędów? To silnik może być problemem stąd spalanie i szarpnięcia.
  2. Zobacz czy te osłonki boczne podszybia. U mnie się poluzowały. Ja je w końcu je wymieniłem ale wcześniej podłożyłem gumę żeby nie trzaskały. Te z zewnątrz.
  3. Po wymianie nagrzewnicy temperatura jest taka sama z lewej jak prawej. Przed wymianą z prawej strony (szyba, twarz, nogi) wiało zimnem nie ważne od temperatury ustawionej. Także obstawiam, że u Ciebie po prostu nagrzewnica nie działa tak jak powinna. Edytowane 23 godziny temu przez Kapic Dla spokoju dam do płukania raz jeszcze. Po ostatnim czyszczeniu jest wyraźnie lepiej. Może poproszę żeby zostawili nagrzewnicę z chemią na dłużej.
  4. U mnie na kostce tłukł dolot powietrza do puszki z filtrem. Podkleiłem piankę i jest cisza.
  5. Potestowałem trochę i stwierdzam, że jest lepiej. Dalej z prawej strony jest chłodniejsze powietrze ale już można normalnie nagrzać kabinę. Obserwuję jednak słabszy strumień powietrza z prawej strony. Nigdy nie sprawdzałem jak było na początku. Może ten typ tak ma.
  6. A dzieje Ci się coś? czy tak profilaktycznie? To jest prosta czynność. No ale jeśli chcesz zapłacić to trzeba znaleźć zakład który zrobi to sumiennie. Dałem dzisiaj do zakładu, który przepłukał nagrzewnicę ale skutek słaby. Z prawej wieje zimniejsze powietrze. Nowy trop jest taki że wieje też słabiej niż z lewej strony.
  7. Czy we Wrocku jest jakiś warsztat co przepłucze nagrzewnicę? ASO tylko wymiana.
  8. Uszczelki nie wymieniałem i jakoś jej nie pamiętam.
  9. U mnie silniczki i klapy sprawne a z prawej strony wyraźnie chłodniejsze powietrze. Kupiłem nawet kamerkę endoskopową do weryfikacji.
  10. Koło select jest chyba tylko kontrolka asystenta startu pod górę.
  11. Poczytaj posty to okaże się że cała marka jest specjalnej troski. Słyszem już o wymianie oleju co 5000km. Firmowa skoda 1,2 turbo. (przeglądy co 30tyś) w 3 lata nabieganie 200tyś) . Z wymienianych rzeczy to klocki i opony bo się wyząbkowały.
×
×
  • Create New...