Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, aplam13 napisał:

O właśnie zapomniałem o nich, też nad nimi myślę, dzięki za przypomnienie:thumbup:

 

Mam je w komplecie z Brembo Max Line i jest super. Ratują sytuację przy bębnach z tyłu :biglol: Aczkolwiek zauważyłem, że pierwsze hamowanie przy niskich temperaturach mają bardzo opóźnione.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, LosioDriver napisał:

 

Mam je w komplecie z Brembo Max Line i jest super. Ratują sytuację przy bębnach z tyłu :biglol: Aczkolwiek zauważyłem, że pierwsze hamowanie przy niskich temperaturach mają bardzo opóźnione.

Zastanawiam się jeszcze nad Hawkami ale to i cena chyba wyższa a nie wiem czy jest sens przy tym zacisku co mamy w standardzie:D Ja mam tarcze zimmerman'a coat-z, z ebc green super działało.

Takie masz? FERODO RACING FDS1639

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, aplam13 napisał:

Zastanawiam się jeszcze nad Hawkami ale to i cena chyba wyższa a nie wiem czy jest sens przy tym zacisku co mamy w standardzie:D Ja mam tarcze zimmerman'a coat-z, z ebc green super działało.

Takie masz? FERODO RACING FDS1639

 

Chyba tak, nie dam sobie głowy uciąć ale chyba jest jeden rodzaj :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aplam13 napisał:

Podpowiedzcie, kończą mi się klocki z przodu, co polecacie do cywilnej jazdy, może trochę dynamiczniejszej (ciężko tak nazwać w mojej opcji) aktualnie kończę EBC green i siła mi odpowiada, tylko chciałbym sprawdzić coś innego tym razem;) zastanawiam się teraz nad standardem TRW albo Textrar, czy lepiej dołożyć trochę i coś sensowniejszego wpakować?

TRW robią robotę

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

Na to przewężenie na "srebrnej" prowadnicy. Nie pytaj po co to jest. Do końca nikt nie wie. Ma być na dole zacisku.

Po to jest aby nie stukał zacisk na prowadnicy.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Oktan napisał:

Po to jest aby nie stukał zacisk na prowadnicy.

W sumie to sensowne. Na NASIOC znalazłem informacje że to ułatwia niby wymianę klocków, bo odkręca się górną prowadnice. I opuszcza zacisk, tak że nie dynda na przewodzie hamulcowym i nie trzeba go podwieszać. Ale Twoja wersja jest najbardziej sensowna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ewemarkam napisał:

W sumie to sensowne. Na NASIOC znalazłem informacje że to ułatwia niby wymianę klocków, bo odkręca się górną prowadnice. I opuszcza zacisk, tak że nie dynda na przewodzie hamulcowym i nie trzeba go podwieszać. Ale Twoja wersja jest najbardziej sensowna :)

Moja wersja jest zwyczajnie poprawną :)

Odnosząc się do wymiany klocków to bardziej do góry go podnosisz odkręcając dolną. Ponieważ w dół nie pozwoli przewód elastyczny, chyba że odkręcisz go od amortyzatora.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, ewemarkam napisał:

Mam rozkmine, mam dobrze przykręcone pasy z tyłu? Czy muszę obrócić na dole?a6f9261d4cc276dfe9bea9d46e93d054.jpg

 

Chyba najprościej będzie jak usiądziesz, zapniesz się i zdecydujesz czy jest dobrze czy nie. Ewentualnie (jeśli nie odkręcałeś) popatrz jak masz z drugiej strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie odkręciłem oba kiedyś bo to robione były kielichy. Nie daje mi to spokoju. Bo trzeba by ta blachę na dole odwrotnie przykręcić, tylko że jest ona tak wyprofilowana że odstawała by, gdyby była na odwrót. Pas właśnie nie leży jak powinien.

 

Już wiem, mają być odwrotnie ale inaczej :)

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_2/body_equipment_interior/rear_seat_belt/illustration_1/

Edytowane przez ewemarkam
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, ewemarkam napisał:

No właśnie odkręciłem oba kiedyś bo to robione były kielichy. Nie daje mi to spokoju. Bo trzeba by ta blachę na dole odwrotnie przykręcić, tylko że jest ona tak wyprofilowana że odstawała by, gdyby była na odwrót. Pas właśnie nie leży jak powinien.

 

Z tego co widzę, to na pewno klamra jest odwrotnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle czy by nie podnieść troche mocy w swoim Foresterze <_< i od czego trzeba by zacząć ? najprościej oddac gdzies na chip tuning ? ile mogl bym uzyskać KM wiecej przy chip tuningu, bez wymiany turbiny i innego osprzetu i tak zeby to bylo w miarę bezpieczne dla silnika ? no i ile trzeba by bylo naszykowac kasy na taka zabwe ? i pytanie czy wgl to opłacalne przy posiadaniu automatycznej skrzyni ktora nie jest jakas bardzo żwawa. Forek SF turbo automat 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...