Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, 10lolek10 napisał:

Witam, czy ma ktoś może forester sf/sg z felga 16 zebym zobaczył poglądowo czy bedzie dobrze wyglądała zamiast 17?

Felga feldze nie równa, profil opony też ma znaczenie, możesz mieć dwie te same felgi na różnych profilach i jedna ci się będzie podobała a druga nie. Są strony doboru felg, możesz wybrać auto i wzór felgi i poprzymierzać sobie.

 

https://www.alcar.pl/3DKonfigurator/index.php?lcs=rpkjdhla2a&country=pl;pl

 

http://www.felgi.pl/felgi-aluminiowe/subaru

 

Edytowane przez yaroz
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.08.2020 o 21:42, ewemarkam napisał:

 

A jak nie to zadziała każdy zawór zwrotny do serwo, choćby z Opla czy VW.

 

Sprawdź najpierw czy nie masz zaworka w tym wężu który teraz jest założony. Zdemontuj i dmuchnij w niego z obu stron.

nie pasuje, te zawory są 5-6 mm ja mam przekrój rurki 10 mm

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

To kup nowy wąż albo poszukaj używki. Na allegro jest od groma takich zaworów, widziałem jakiś uniwersalny z końcówkami 11.3.

A co wpisać w wyszukiwarkę? bo ja znajduje albo vag 5mm albo paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vercy 

śruba: 

https://www.nie-ASO.pl/bolt-sway-bar-link-front-impreza-2002-2007-for,3,26212,15292

nakrętka:

https://www.nie-ASO.pl/flange-nut-impreza-gt-wrx-sti-023510000,3,40509,22407

A w ASO pewnie od ręki, i w dobrej hurtowni moto.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ma ktoś info gdzie w Warszawie zregeneruję Slsy z Forka SG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ewemarkam napisał:

Te z neta nie są dostępne, na allegro są tylko tylne, szukam wymiaru żeby dosztukować lub Ori. Hurtowni tu nie ma, ASO najbliżej, ale mocno nie po drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo okazyjnie mogę wejść w posiadanie opon 225/45/17. Do tej pory w Forku miałem 215/55/17. Pytanie, czy poza oszukiwaniem licznika, auto nie będzie wyglądało jak na małych kóleczkach ?? :)

Zawias mam seryjny.. felgi z WRX 17 cali

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludky, od może roku, okazjonalnie, co parę miesięcy, głupiejo w forku zegary, prędkościomierz i obrotomierz. Wskazówki skaczą sobie bez sensu albo leżą na glebie martwe. Temperatury i poziomu paliwa zawsze są OK. Ponadto żadnych innych dolegliwości, jeździ wtedy normalnie, obroty czuję że są jak należy. Po jakimś czasie (kilka/naście km) przechodzi sobie samo. Filmik jak stoję na światłach, w załączeniu. Danke from the montain.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, HiszpanskaInkwizycja napisał:

Ludky, od może roku, okazjonalnie, co parę miesięcy, głupiejo w forku zegary, prędkościomierz i obrotomierz. Wskazówki skaczą sobie bez sensu albo leżą na glebie martwe. Temperatury i poziomu paliwa zawsze są OK. Ponadto żadnych innych dolegliwości, jeździ wtedy normalnie, obroty czuję że są jak należy. Po jakimś czasie (kilka/naście km) przechodzi sobie samo. Filmik jak stoję na światłach, w załączeniu. Danke from the montain.

 

 

Luty na płytce sprawdzałeś (z tyłu licznika)? Popraw lutownicą takie duże kropki(luty) od nóżek silniczków

 

 

IMG_20181113_210324.thumb.jpg.8002915e15a56eba35725f8cc7ae0567.jpg

Edytowane przez yaroz
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forester Gump nie przeszedł przeglądu
.·´¯`(>▂
Trzy z czterech punktów to pierdoły
- niedziałająca wtyczka do przyczepy- już wymieniłem, bo w starej było pół kilo najlepszego gatunku gleby,
- źle ustawione światła mijania- żarówka siedziała nierówno bo przecież dojścia tam nie ma żadnego bez wyjęcia akumulatora... Poprawione.
- niesprawny mechanizm regulacji w przeciwmgielnym prawym przednim- sam wymieniałem całą lampę, więc biję się w pierś i poprawiam w weekend

Punkt czwarty, kiepskie hamulce z tyłu.

No na to byłem raczej gotowy, bo wygląd zewnętrzny woła o pomstę do nieba.

32ff683b9bcf11c8435b4d6680d64494.jpg

Postanowiłem wymienić bębny i okładziny we własnym zakresie. Dziś był rekonesans i ledwo udało mi się zdjąć bęben tak wszystko było zardzewiałe. W środku nie było dramatu ale i tak zamówię zestaw naprawczy i wymienię wszystkie sprężyny (zdjęcia już po płukance z czyścika do hamulców).

dfee7724bd87a621e48e712e2fc2ce8d.jpga31a4c2b532eaaa2f428ac9a6c142a1b.jpgc8e724d30846437eafda9200846d8bd3.jpgf5bc628dc2db41846082094bdd23b4eb.jpge9ebb04badded835b0bdaeec14692b9a.jpg72abb58e694b89073ac8450b0efff4df.jpg

To co mnie jednak martwi to stan tarczy/płyty kotwicznej i tej półośki tuż za manszetą:


d88a979817f9309303fe3c94233ef68d.jpg638c1c0abc39e2f16f9208fa8d215fa0.jpg6fb994b67738077f38297c8b85782c37.jpg4e8727ddd3cad495bf2c48aaec3a9a8a.jpg

Pytanie: czy ta półośka i płyta kotwiczna nadają się do wymiany? Ogólny stan zawieszenia jest moim zdaniem kiepski. Wszechobecna rdza wróży katorgę przy próbach odkręcania czegokolwiek.[\B]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...