ozarek Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 7 godzin temu, camel00 napisał: Czyli guma jest jedna + opaski 6 godzin temu, camel00 napisał: jednak są dwie gumy na stronę. muszą być dwie bo i przeguby są dwa. Wew od strony skrzyni i zew od strony koła. 6 godzin temu, camel00 napisał: Opaski też są, ale kosztują tyle (20-coś za sztukę), że sam sprzedawca powiedział, żeby poszukać innych są opaski uniwersalne, są takie 'z metra', spytaj w warsztacie, który będzie robił czy mają czy masz dostarczyć. Pamiętaj za to żeby kupić porcję smaru i przy okazji wymienić ile się da na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, ozarek napisał: Pamiętaj za to żeby kupić porcję smaru i przy okazji wymienić ile się da na nowy. Jakiegoś konkretnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 11 godzin temu, camel00 napisał: Jakiegoś konkretnego? w serwisówce, jak dobrze pamiętam jest podany dokładny typ, ale u mnie zaaplikowali porcję typowego litowego z IC. To jest w tubkach/porcjach sprzedawane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Panowie pytanie, co to są za wloty w okolicy nadkola w bagażniku, bezpośrednio za nimi jest tylni zderzak, mają jakieś gumowe membrany, brzęczy to a do środka przez te otwory dostaje się syf. Po co to jest, jakie to ma zastosowanie i czy można to dziadostwo zaślepić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Ma to za zadanie regulować ciśnienie/przepływ powietrza gdy zamykasz bagażnik- takie info gdzieś wyczytałem. Podobno elementy są w wielu samochodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Można to zaślepić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Można to zaślepić? Można, ciekawe tylko czy uda Ci się zamknąć drzwi/tylną klapę.Te kratki wypuszczają powietrze na zewnątrz podczas zamykania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 W tym miejscu raczej fabryki nie powinno się poprawiać. Zobacz w jakim to jest stanie u Ciebie. Ewentualnie wymień. Mercedes to opisuje jako "rear bumper air pressure flap". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 2 godziny temu, koziolek napisał: Te kratki wypuszczają powietrze na zewnątrz podczas zamykania. nie tylko, pomagają też w wentylacji auta podczas jazdy - wiecznie dmuchać do auta się nie da, część powietrza musi zostać wyciągnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Pewnie bez nich nawet klima by nie dała rady osuszyć wnętrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 10 godzin temu, ozarek napisał: nie tylko, pomagają też w wentylacji auta podczas jazdy - wiecznie dmuchać do auta się nie da, część powietrza musi zostać wyciągnięta. A to z przodu auta nie ma takiego obiegu? Jest możliwość wewnętrznego obiegu powietrza, mam świadomość, że wykorzytywane są wtedy do tego dodatkowe wiatraki, ale czy to nie działa też biernie gdy nawiew/klima jest ustawiona na obieg zewnętrzny? Zaślepić chyba nie zaślepie, ale gumy usuwam bo wibruja i brzecza. Pozostaje rozwiązać kwestię syfu dostającego się do wnętrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 1 godzinę temu, The_Sickness napisał: A to z przodu auta nie ma takiego obiegu? Jest możliwość wewnętrznego obiegu powietrza, mam świadomość, że wykorzytywane są wtedy do tego dodatkowe wiatraki, ale czy to nie działa też biernie gdy nawiew/klima jest ustawiona na obieg zewnętrzny? nie. Obieg wewnętrzny to jest tylko odcięcie powietrza zasysanego z zewnątrz jak Ci jakiś stary rupieć przed maską smrodzi, albo rolnik wiosna obornik w pole wywiózł. Nie ma żadnych dodatkowych wiatraków poza tym który przepycha powietrze przez nagrzewnicę/parownik klimy zwiększając przepływ powietrza. Od usuwania powietrza z wnętrza kabiny jest właśnie ten wylot z tyłu, który dzięki minimalnemu podciśnieniu pojawiającemu się za autem będącym w ruchu to powietrze wyciąga. 1 godzinę temu, The_Sickness napisał: Zaślepić chyba nie zaślepie, ale gumy usuwam bo wibruja i brzecza. Pozostaje rozwiązać kwestię syfu dostającego się do wnętrza rób jak chcesz ale to jest bardzo głupi pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Wymień je poprostu na nowe. Jeden masz uszkodzony. Nikt się nie skarży na wibracje. Jak wywalisz gumy to będziesz miał syf w środku, bo one właśnie go powstrzymują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Barum bravuris 4x4 M+S To jest zimowka czy caloroczna? Edytowane 5 Maja 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Całoroczna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masteritos Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Hej. Jak można ustawić nachylenie tylnej kanapy w foresterze IV ? Czy jest na to jakiś sposób bez rozbierania części ? Zauważyłem, że 1/3 kanapy jest inaczej pochylona niż pozostałe 2/3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Powinno się to ustawiać tą wajchą którą powodujesz położenie oparcia. A ja mam pytanie. Jakie mogę dać bezpiecznie dystanse, pod felgi OEM stalowe do forka SF żeby szpilek nie wymieniać. Chce trochę go poprawić wizualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 4 minuty temu, ewemarkam napisał: A ja mam pytanie. Jakie mogę dać bezpiecznie dystanse, pod felgi OEM stalowe do forka SF żeby szpilek nie wymieniać. Chce trochę go poprawić wizualnie. 5mm max, moim zdaniem bez sensu, lepiej kupić dłuższe szpilki, wymiana nie jest trudna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekpe Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Panowie mam z tylu dwu tłoczek z wrxa, mam zamiar dzwonic za częściami - tarcze i klocki. Jaka specyfikacje podać sprzedawcy by coś znalazł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 15 godzin temu, ewemarkam napisał: A ja mam pytanie. Jakie mogę dać bezpiecznie dystanse, pod felgi OEM stalowe do forka SF żeby szpilek nie wymieniać. Chce trochę go poprawić wizualnie. Wizualnie lepiej nieraz znaczy gorzej, W niektórych autach prowadzenie jest potem gorsze. Szpilki nie powinny być same obciążone na ścinanie ,ale tak ,żeby felgę trzymała piasta i to jest powód ,żeby nie odjeżdżać dużo na zewnątrz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Zdaje sobie z tego sprawę. Ale też dystanse mają otwór centrujacy, na piastę oraz felgę. Przynajmniej takie kiedyś widziałem. Ale wiem także że są zwykle "krążki" z otworami na śruby/szpilki. W każdym razie odpuszczam. Wymienię felgi na jakieś z mniejszym ET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 17 godzin temu, Masteritos napisał: Hej. Jak można ustawić nachylenie tylnej kanapy w foresterze IV ? Czy jest na to jakiś sposób bez rozbierania części ? Zauważyłem, że 1/3 kanapy jest inaczej pochylona niż pozostałe 2/3. też mi to chwilę zajęło, o ile pamiętam na dole oparcia jest pętelka, którą trzeba pociągnąć. https://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/rear-seat-back-adjustment-276257/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 37 minut temu, ewemarkam napisał: Ale też dystanse mają otwór centrujacy, na piastę oraz felgę. Tak, są takie ,ale wtedy już dość grube. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Tak, są takie ,ale wtedy już dość grube. pozdr. 10mm to już grube? Bo mam takie z pierścieniami centrującymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się