Jump to content

kruque

Użytkownik
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

129 Wspaniały

About kruque

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    festung breslau
  • Auto
    ex obk 2.5i BP9, forek 2.0i SJ5
  • Zainteresowania
    lubię szyszki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czy ktoś orientuje się czy da się wstawić bez problemu fotel z elektrycznym sterowaniem (ale bez pamięci ustawień) do auta z fotelami z mechaniczną regulacją? sprawdzałem i do fotelu kierowcy idzie wiązka z 3ma wtyczkami - w wersji mechanicznej. rozważam instalację elektryka.
  2. czas pokaże. na razie ujechałem 500m od oponiarni. jak wiadomo powszechnie ssak i tak nie jedzie, będę więc się solidaryzował z właścicielami 1.6. a jak będzie tragedia to pojeżdzę okolicznymi błotnymi drogami, ubrudzę, a potem zrobię z forka stacjonarną ekspozycję
  3. odświeżam temat. zapytałem i doczekałem się od producenta mejla o doprodukowaniu brisków do forka SJ. na fotkach jeszcze nie uleżane (w transporcie były ciut skompresowane) ale sprawiają bardzo dobre wrażenie - koryta zakrywają wszystko co można ubłocić. faktura tego czegoś jest na tyle przyjemna, że latem też chyba dadzą radę. pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. jakby ktoś szukał gumowych rezawplastów to mam do oddania za browar
  4. mam i ja myślałem, że będzie ciaśniej w nadkolu.
  5. kruque

    E-Boxer

    kozacko to wygląda. sądząc po kołach i kształtach przyczepa bardziej terenowa niż sam forek. ma własną wyciągarkę?
  6. dziwne, od 3 lat jeżdżę z tymi samymi felgami od SH (wrzucałeś fotki w wątku o oponach AT) z oryginalnymi nakrętkami od SJ - wszystko gra.
  7. ja w ogóle nie wjeżdżam swoim delikatnym ssakiem 2.0 z CVT na autostrady bo strach. ani dogonić tira nie mogę, jechać na tempomacie też się boję dobrze że na czerwonym polu jakoś objeżdżam rowerzystów na ścieżkach. a na serio to zimna CVT mówi przez pierwsze 2-3 kilometry, że nie chce robić - pewnie jak ją wtedy zmuszać do pracy to się prędzej czy później zbuntuje. taką mam koncepcję i nie poganiam. nie mieszkam na szczęście przy wjeździe na ekspresówkę więc zanim wyjadę z miasta wszystko gra i buczy.
  8. >Więc jak to jest z tą trwałością? Niezbyt optymistyczny obraz się maluje po jego doświadczeniach... Miał wyjątkowego pecha, czy te samochody tak mają że się po prostu sypią? mówimy o nastoletnim aucie z przebiegiem adekwatnym do wieku, ma prawo coś się sypnąć. przez 8 lat przejeździłem 100kkm OBK tej generacji, auto kupiłem z przebiegiem ponad 200kkm - tu masz wydatki serwisowe: https://www.motostat.pl/vehicle-stats/25561 auto regularnie serwisowane, ATF w skrzyni wymieniany dynamicznie 2x za mojej kadencji. UPG wymieniłem bo się pociła przy ~240kkm.
  9. jak nie działają stopy to nawet lepiej. w komentarzach do filmików będzie 'patrz jaki kozak, nie hamuje przed zakrętem'
  10. jak będziesz w kamieńcu koniecznie podjedź do chocimia, robi wrażenie. świeżych porad/wrażeń nie mam, ostatnio byłem na ukrainie 4 lata temu - ale mam same dobre wspomnienia. spojrzałem na mapkę i przypomniałem sobie conieco. noclegi w kamieńcu złatwialiśmy bez problemu przez booking, mogę polecić prywatne kwatery https://g.page/Oldcastlestudio?share polecam przy okazji pobytu odwiedzić miejską banię - to niezły folklor. jest przy ulicy tatarskiej prowadzącej do rynku starego miasta, niedaleko tych kwater. na zachętę kilka fotek z okolicy - https://photos.app.go
  11. w ciut starszym OBK miałem to samo. na dłuższy czas pomagało płukanie WD40 mechanizmu klamki bagażnika (psikałem do środka mechanizmu rygla, bez rozkręcania, jednocześnie ruszając klamką).
  12. z palników polecam systemy z radiatorem na garnku. gotuje dużo szybciej, konstrukcja jest stabilna, ma osłony od wiatru. jest kilku producentów, ja używam tego modelu https://www.skalnik.pl/kuchenka-fms-x2-orange-680684 - na aliexpress można upolować znacznie taniej.
  13. ja również przejeździłem z platformą kilka kkm (albania, serbia, dolomity) i nie zauważyłem problemów - tył na pewno nie siadał podczas wakacyjnego wyjazdu - komplet pasażerów, trumna na dachu, rowery na haku. AFAIK w SJ wolnossącym jest samopoziomujący tył.
  14. przełęcz okraj. zaprawdę warto wstać rano żeby mieć cały podjazd pod górę dla siebie na te poniżej nie da się wjechać autem, ale nie żałuję.
×
×
  • Create New...