Jump to content

kruque

Użytkownik
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

77 Wspaniały

About kruque

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    festung breslau
  • Auto
    ex obk 2.5i BP9, forek 2.0i SJ5
  • Zainteresowania
    lubię szyszki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. kruque

    E-Boxer

    'wiocha pod wrocławiem' oznacza bliskość MTS, więc w tym przypadku nie powinno być tak źle jeśli chodzi o jakość ASO (przy poważniejszych problemach). na obsługę we wrocku też ostatnio nie narzekam - na nowy kompresor klimy czekałem 2 tygodnie ale hałasujący zdiagnozowano/odłączono od ręki żeby nie narobił więcej szkód. wadliwą wiązkę grzewczą w fotelu pasażera wymienili w dniu zgłoszenia problemu. innych gwarancyjnych przygód nie miałem w ciągu 3 lat (co prawda forek nie e, ale temat gwarancji/jakości ASO jest chyba uniwersalny).
  2. Polecam MTS Subaru Dzierżoniów w Nowiźnie. Orientacyjny koszt pewnie podadzą przez telefon.
  3. kruque

    E-Boxer

    tempomat aktywny nie blokuje możliwości użycia pedału gazu. w opisanej sytuacji (konieczność mocniejszego przyspieszenia po starcie z prawego z 90km/h) nie wyobrażam sobie innej opcji. mam wrażenie że nieco żwawiej tempomat przyspiesza w trybie S ale tu też szału nie ma -- bez użycia gazu można IMHO tempomatować aktywnie na ekspresówkach przy stosunkowo niewielkim ruchu.
  4. To SJ MY18 na feldze z SH. Od środka piasty 44cm.
  5. nie wiem na ile to oryginalne, bo mam hak. wyszło mi 77cm do krawędzi nadkola.
  6. kruque

    E-Boxer

    przy okazji - jaki to rozmiar felgi/opony? zakrzywiona perspektywa czy tylne koło od traktora? ok, pytania nie było - powiększyłem fotkę, znalazłem kalkulator i wyszło mi, że ta oponka (o ile dobrze odczytałem 35x12.50r15) ma średnicę 'tylko' 19cm większą niż forkowy standard szosowy. czyli wejdzie do bagażnika eboxera.
  7. kruque

    Komfort w subaru

    mam porównanie forka sj z końca produkcji z obk z tej samej generacji co legacy o którym piszesz. przez jakiś czas jeździłem jednym i drugim. IMHO różnica jest spora na korzyść nowszego forka - jeśli chodzi o miejsce dla pasażerów, wyciszenie. w nowym obk pewnie jest jeszcze lepiej. jak dla mnie komfort podróżowania forkiem (muzyka, rozmowy) kończy się przy 140 z powodu oporów budy. jeśli się nie wstydzisz jeździć tak wolno pewnie będziesz zadowolony nie jeździłem jednak z fotelikami rwf - najlepiej dogadaj się z kimś na przymiarkę/przejażdżkę.
  8. pozdrowienia z wczoraj
  9. pozdrawiam kierownika focusa z żółtą świnią spotkanego wczoraj we wro na kazimierza wielkiego (po 20tej).
  10. kruque

    E-Boxer

    Sprawdziłem sobie wracając z weekendu autostradą jak wygląda zachowanie CVT w wolnym ssaku (forek MY18). W trakcie jazdy na tempomacie (z grubsza po płaskim, bez większego wiatru) przełączałem na chwilę na M co pokazywało mi bieżący 'bieg'. Przy 140km/h (tempomat) miałem okolice 2500 obrotów i 6 pseudobieg (maksymalny w mojej skrzyni) bez żadnych strzałek z sugestiami. Tylko raz, na podjeździe przed mostem rędzińskim obroty ciut wzrosły a bieg spadł na 5tkę. Po pokonaniu podjazdu wróciło 2500 obr/6tka. IMHO ta CVT + 2.0NA zachowuje się rewelacyjnie w porówna
  11. oj tak. tam jest magiczny mikroklimat, zdarzało mi się biegówkować na wielkanoc. w tym samym czasie w szklarskiej padał deszcz, a w jakuszycach jak na filmiku poniżej. zresztą wystarczy przejechać na czeską stronę -- po drugiej stronie gór też panuje zima. QUIK_20200219_193755.mp4
  12. pozdrawiam lokalsów współcierpiących w popołudniowym korku jakuszyckim. gdyby nie wyjazd z parkingu na suwak przypadkiem jechałyby 3 subaryny pod rząd.
  13. kruque

    E-Boxer

    a nie porównujesz czasem temperatury oleju z temperaturą płynu chłodzącego? zazwyczaj w innych autach jest dostępny wskaźnik temperatury płynu, który faktycznie stoi w miejscu po rozgrzaniu silnika. co do cvt przy 140km/h to przy wolnym ssaku w forku SJ silnik kręci w okolicy 2500/min. przy jeździe w trybie S ciut więcej, AFAIR ~3000.
  14. stosowałem rozwiązanie #2, ale lampkę widać nadal z pozycji pasażera co może denerwować obecnie stosuję #1, salon firmowy we wrocku o dziwo znalazł odpowiednią funkcję i użył jej na moją prośbę przy okazji przeglądu -- polecam zapytać.
  15. kruque

    E-Boxer

    w starych modelach w czasie jazdy można włączać/wyłączać xmode. w eboxerze pewnie gorzej nie jest. jest pewna prędkość graniczna (AFAIR 40km/h) powyżej której xmode nie działa.
×
×
  • Create New...