zygi82 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 22 minuty temu, Fala napisał: Może był naprawiany / nowa maska stalowa from China ech, czyli oryginał powinien mieć alu? nie zależało to od wersji wyposażenia? samochód z Polskiej sieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, panther_epa napisał: Na tym nie będzie problemu??? Jak mam sprawdzić czy jest to LSD??? Olej musi ieć dodatkowe oznaczenie LS Podnosisz tyłek do góry i sprawdzasz czy koła kręcą się w tym samym kerunku jak tak to masz lsd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, zygi82 napisał: ech, czyli oryginał powinien mieć alu? nie zależało to od wersji wyposażenia? samochód z Polskiej sieci Łba se nie dam uciąć ale chyba ori była alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanek05 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Cześć koledzy, takie dość dziwne pytanie ,póki co jeszcze nie kupiłem mojego forka, ale mam parę na oku, i pytanie jest czy bać się dużych mil czy może jednak nie, chodzi o to że np. 3latka można kupić z mniejszym milażem za te same pieniądze co o rok młodzszego ale ze sporo większym, a konkretnie z 15tego z 40 tys mil cenowo będzie podobnie do forka z 16tego z 60tys mil. co byście doradzili? oba są w najwyższej konfiguracji ,czyli tu w hameryce touring.dzięki za odp ps . może ktoś sam tak rozważał??? no i nie odpowiadajcie ,żebym brał nowego bo to nie ten budżet pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Jeśli dla siebie na kilka lat, a nie na handel, to brałbym starszy rocznik, z mniejszym przebiegiem, bo czas nie zużywa samochodu tak, jak jego eksploatacja (zwłaszcza w "ciepłych stanach", gdzie nie solą w zimie). Na handel w Polsce oczywiście im młodszy, tym lepszy, a co handlarze robią z przebiegiem, to wiadomo... Zwróć też uwagę, że w US rocznik samochodu, to data 1-rejestracji lub rok modelowy, a nie data produkcji, więc zwykle w jak masz w tytule aukcji np. "2016 Subaru Forester", to na zdjęciu tabliczki znamionowej będzie "MFD IN 07/15". Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanek05 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Dzięki , a czy są jakieś istotnie zmiany pomiędzy 15 a 16 rocznikiem tego samego modelu czyli xt touring? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Wszystko powinno być tutaj: http://www.cars101.com/subaru/forester/forester2016.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanek05 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Jeszcze raz dzięki pozdrawiam rs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 19 godzin temu, zygi82 napisał: Czy w foresterze SH diesel była maska aluminiowa? tak mnie poinformował sprzedający jak kupowałem, a teraz po jakimś czasie znalazłem odprysk i on rdzewieje, przyłożyłem magnes i przyciąga maskę. Panie zygi, wlasnie sprawdziłem i moja maska jest stalowa. Na 100% oryginalna. Forek 2011d. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Szybkie pytanie, Jak dobrać się do żarówek podświetlających aktualne położenie lewarka skrzyni biegów w Forku SF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panther_epa Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Olej musi ieć dodatkowe oznaczenie LS Podnosisz tyłek do góry i sprawdzasz czy koła kręcą się w tym samym kerunku jak tak to masz lsd Wymieniłem olej na gear 300 LS. Wczoraj nie jeździłem zbyt dużo ale chyba nie ma poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 3 godziny temu, panther_epa napisał: Wymieniłem olej na gear 300 LS. Wczoraj nie jeździłem zbyt dużo ale chyba nie ma poprawy. Po co olej LS jak fabrycznie masz w dyfrze co najwyżej szperę wiskotyczną która nie ma kontaktu z olejem przekładniowym? Olejem nie naprawisz dziwnych dźwięków, jeśli na to liczyłeś. Z czystej ciekawości, z tyłu za co było podnoszone auto? Progi czy coś głębiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panther_epa Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 1 minutę temu, mirasek napisał: Po co olej LS jak fabrycznie masz w dyfrze co najwyżej szperę wiskotyczną która nie ma kontaktu z olejem przekładniowym? Olejem nie naprawisz dziwnych dźwięków, jeśli na to liczyłeś. Z czystej ciekawości, z tyłu za co było podnoszone auto? Progi czy coś głębiej? Nie podnosiłem, bo na tą chwilę nie mam takiej możliwości. Próbuję z olejami, ponieważ przed wymianą była cisza. Dlatego uważam, że to wina oleju. Chyba, że był wlany jakiś gęstszy olej 75w140. Już sam nie wiem co mam robić. Kupiłem z oznaczeniem LS na wyrost licząc, że się poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 11 godzin temu, mirasek napisał: Po co olej LS jak fabrycznie masz w dyfrze co najwyżej szperę wiskotyczną która nie ma kontaktu z olejem przekładniowym? Olejem nie naprawisz dziwnych dźwięków, jeśli na to liczyłeś. Z czystej ciekawości, z tyłu za co było podnoszone auto? Progi czy coś głębiej? Jesteś pewien, że jest wisko w tylnym dyfrze a nie LSD? W manual guide jest co innego napisane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek21 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Cześć, mam pytanie, ma ktoś sposób lub wie jakiem preparatem można usunąć resztki kleju z auta? Chodzi o to, że miałem kilka naklejek na karoserii z tyłu i po podgrzaniu suszarką wszystkie zeszły, ale niektóre zostawiły ślad w postaci kleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, miki_mi2 napisał: Jesteś pewien, że jest wisko w tylnym dyfrze a nie LSD? W manual guide jest co innego napisane . Oczywiście, jeśli mówimy o fabrycznych rozwiązaniach. Wisko to także "limited slip" z tym że to układ zamknięty i nie wymaga specjalnego oleju, w każdym manualu jest zalecane zwykłe GL5 Co do podnoszenia, to mi chodziło o potencjalne przygięcie blach trzymających tuleje "samolotu" tylnego dyfra, często mechanicy właśnie za nie podnoszą auto żeby nie uszkodzić progów. Jeśli ta blacha się przegnie i będzie mieć kontakt z belką to może przenosić rezonans na budę i pojawi się dziwne jęczenie podczas rozpędzania, dokładnie jakby z dyfrem było coś nie tak 5 minut temu, maniek21 napisał: Cześć, mam pytanie, ma ktoś sposób lub wie jakiem preparatem można usunąć resztki kleju z auta? Chodzi o to, że miałem kilka naklejek na karoserii z tyłu i po podgrzaniu suszarką wszystkie zeszły, ale niektóre zostawiły ślad w postaci kleju. Może benzyną ekstrakcyjną? Poszukaj też preparatów pod hasłem "sticker remover", do kupienia np. w sklepach detailingowych. Edytowane 29 Sierpnia 2018 przez mirasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Avery cleaner https://allegro.pl/plyn-do-czyszczenia-avery-surface-cleaner-1l-i6647890492.html tego używają u mnie w agencji reklamowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 2 godziny temu, maniek21 napisał: Cześć, mam pytanie, ma ktoś sposób lub wie jakiem preparatem można usunąć resztki kleju z auta? Chodzi o to, że miałem kilka naklejek na karoserii z tyłu i po podgrzaniu suszarką wszystkie zeszły, ale niektóre zostawiły ślad w postaci kleju. Benzyna ekstrakcyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 W dniu 27.08.2018 o 15:39, miki_mi2 napisał: Podnosisz tyłek do góry i sprawdzasz czy koła kręcą się w tym samym kerunku jak tak to masz lsd Czy jest lsd czy nie to koła w tych warunkach będą się kręcić w przeciwnych kierunkach tylko przy lsd z większym oporem. 6 godzin temu, mirasek napisał: Wisko to także "limited slip" z tym że to układ zamknięty i nie wymaga specjalnego oleju, w każdym manualu jest zalecane zwykłe GL5 mirasku , wszystko OK, tylko wisko wymaga specjalnego oleju ,silikonowego i dlatego jest to układ zamknięty, (GL5 jest dookoła w dyfrze.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 9 godzin temu, maniek21 napisał: Cześć, mam pytanie, ma ktoś sposób lub wie jakiem preparatem można usunąć resztki kleju z auta? Chodzi o to, że miałem kilka naklejek na karoserii z tyłu i po podgrzaniu suszarką wszystkie zeszły, ale niektóre zostawiły ślad w postaci kleju. najlepszy preparat do usuwania kleju z jakim do tej pory się spotkałem: http://shiningcar.pl/pl/p/Autosmart-Jelsol-400ml/471 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Benzyna ekstrakcyjna i czysta bawełniana szmatka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 3 godziny temu, respect napisał: mirasku , wszystko OK, tylko wisko wymaga specjalnego oleju ,silikonowego i dlatego jest to układ zamknięty, (GL5 jest dookoła w dyfrze.) Właśnie ciągle o tym piszę, bo padło stwierdzenie że do tylnego fabrycznego dyfra trzeba lać olej z dodatkiem, a nie trzeba, koledze się pomyliło ze szperą cierną. Co jest w samej wiskozie to oddzielna sprawa, dobrze o tym wiem i nawet jakiej lepkości tam użyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 13 godzin temu, respect napisał: Czy jest lsd czy nie to koła w tych warunkach będą się kręcić w przeciwnych kierunkach tylko przy lsd z większym oporem. Głupot nie pisz Jak koła kręcą się w przeciwnym kierunku to nie masz blokady. Z blokadą ZAWSZE będą się kręciły w tym samym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 7 minut temu, miki_mi2 napisał: Z blokadą ZAWSZE będą się kręciły w tym samym kierunku. Bo po to jest blokada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 1 minutę temu, pavca napisał: Bo po to jest blokada Dokładnie. Szkoda tylko , że troszkę słaby ma preload ta forkowa blokada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się