Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Dajcie spokój bo rozpętacie następną "wojnę" ;):biglol: . Towarzystwo zmieniło ton, już się wychu-chu-chu-chało więc teraz  można przejść do bardziej merytotycznej części dyskusji :mellow:

 

Jestem ciekaw, a propos filmiku, czy wejdą jakieś MTeki w nadkola? Z takim ogumieniem byłoby to całkiem niezłe stworzenie bagnisto-skaliste :D

 

Nie wiem czy spód auta ucierpiał ale mając doświadczenia własne z FXT nalezy uważać co się przetacza pod autem. Mieliśmy przygodę w Rumunii, z gałęzią. Otóż najeżdżając na nią przednimi kołami, tył gałęzi będący już pod autem, wbił się pomiędzy blachę osłonową wydechu a wału, wyginając ją. Zaraz zatrzymaliśmy się usunęliśmy ją. Na szczęście blacha nie była gruba więc dało się ją łatwo wyprostować. Nie wiem czy w OBK jest tak samo to rozwiązane - nie interesowałem się tym tak bardzo.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

to jest złoty środek. W takiej kombinacji OBK byłby naprawdę "uniwersalnym i szybkim środkiem przemieszczania

złotym srodkiem na rynku europejskim byłby bezawaryjny sbd o mocy okolo 200 koni mechanicznych. Mimo wszystko Europejczykom zalezy na ekonomi jazdy - dlatego m.in tak popularne stały sie auta z silnikami wysokoprezymi w EU. 2.0dit w obk ekonomicznym wozidłem raczej nie bedzie. To ze forumowicze chca 2.0dit'a nie znaczy ze rynek go chce :)  Patrzac na taka nowa skode oktavie z 1,6 tdi - nie jedzie to wogole a mimo wszystko ludzie kupuja tak duze auto z tak małym silnikiem , nie narzekaja jak tu na forum ze nie jedzie ze muł itp.

Tak jak napisałem wyzej dyskusje na forum pt ." jezeli subaru nie wprowdzi 2.0dit to bedzie musiało zwijac interes" czy zyczenia uzytkowników forum a rynek który wymaga bezawryjnego w miare ekonomicznego auta to dwa rózne siwaty.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko Europejczykom zalezy na ekonomi jazdy - dlatego m.in tak popularne stały sie auta z silnikami wysokoprezymi w EU. 2.0dit w obk ekonomicznym wozidłem raczej nie bedzie

 

czemu 2.0 DIT miałby być gorszy (lub znacząco gorszy) pod tym względem od 2.5 NA przy założeniu iż poruszamy się obydwoma w taki sam sposób ?

 

co więcej zamiennikiem 2.5 NA z powodzeniem mógłby być 1.6 DIT gwarantujący takie same (lub odrobinę lepsze) osiągi

 

"rewolucja" downsizingowa dotycząca benzyn to nic innego jak kontynuacja tej drogi jaką przeszły lata temu diesle, dlatego stały się taką alternatywą dla starzejących się jednostek benzynowych, obecnie silniki benzynowe nadrabiają zaległości w związku z czym powoli kupno nowoczesnego diesla nie będzie tak atrakcyjne (ani opłacalne dla większości z nas)

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wszystko jest 1.6dit jest ,2.0 dit jest ,diesel jest.Starczy włożyć to do Outbacka,dać drugi wariant diesla(mocniejszy) ,jakieś minimum 10%rabatu i będzie rewelacja.Kupuję pierwszy,już ustawiam się w komitecie kolejkowym ,bo by pewnie powstał

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wszystko jest 1.6dit jest ,2.0 dit jest ,diesel jest.Starczy włożyć to do Outbacka,dać drugi wariant diesla(mocniejszy) ,jakieś minimum 10%rabatu i będzie rewelacja.Kupuję pierwszy,już ustawiam się w komitecie kolejkowym ,bo by pewnie powstał

 

1,6DIT do OTB? to chyba bym wolał 2,5 mimo wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za niezamierzone skojarzenie p. AK - ale ta dyskusja jest koperkowa. 2.5 z CVT jedzie sprawnie a do ścigania się lepiej zastosować GTka. O 2.5 piszę RÓWNIEŻ z perspektywy 8 lat i ok. 100tys km w kolejnych H6-tkach 3.0 i 3.6.

Edit: 2.5 wyje tylko jak położy się cegłę na gaz, a to zdarza się rzadko bo to samochód do czego innego. I swoją drogą - prosty w budowie jak budowa cepa.

i jeszcze - skoro o spalaniu było: na przestrzeni ok 5tys km, z czego większość to miasto, średnie spalanie to ok. 11l/100km

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się wypowiem jako ze juz jestem po.

Powiem krótko WOW.

Nie do wiary jaka samochód przeszedł metamorfozę.

Wyglsd zewnętrzny w końcu fajny i moze się podobac mimo ze bez kurnika.

W środku rewelacja ładnie i materiały na prawdę wysokiej jakości.Poziom XC70 a to juz bardzo bardzo dobrze.

Poprawił się ukad kierowniczy jest teraz bardziej precyzyjny i w parze z doskonałym zawieszenie (o dziwo auto w ogóle nie kładzie się na boki ) zachęca do dynamiczniej jazdy ale niestety jsk się obawiałem te zapędy studxi silnik.

2.0D z automatem to jakiś dramat.Samochod byl lewo w stane wyprzedxic inne auto jadac zgodnie z przepisami. Importer mówił ze może będzie dostepny z 1.6Dit ale 2.0 Dit ok.200 km ale to nic pewnego. Szkoda bo auto na prawdę n to zasługuje.

Obk w salonie stsl poprzednik i sorry ale jak ktoś mowi ze to przecież nie za wiele sie zmieniło to nie wie co mówi i jest w ogromnym błędzie. Na ich miejscu albo bym zmienil od razu albo wogle nie wsisdal bo bym się zalamal :) Brawo Subaru ! Widac ze ktoś nas jednak czyta :)

post-1135-0-79399400-1429287598_thumb.jpg

post-1135-0-48121900-1429287618_thumb.jpg

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja, o tym mówię,on się nadaje na niedzielną przejażdżkę emerytowi do kościoła.I to takiemu emerytowi 75+.A takie fajne auto by mogło być...i wszystko by takie fajne auto było jest!.Wystarczy zrobić jak mówiłem,a w całej Europie będą komitety kolejkowe po niego.

P.S Oprócz tego co mówiłem ,trzeba jeszcze dać ładniejszą tą 17stkę

Bo teraz przeczytałem- właśnie to samo wrażenie miałem jadąc Foresterem dieslem z cvt.Dramatycznie wolne auto ! Mój diesel w OBK manual jest ,wydaję się 2 razy szybszy

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo wycie to życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dramatycznie wolne auto !

 

jeżdżę takim od miesiacą :) , w jeden dzień udało mi się pojechać na Mazury i wrócić :D  , b. cichy przy +- 140km/h (wyprzedzilo mnie 1 bmw ;) ) bez zwłoki osiąga 160/170km/h. Zaryzykuje nawet i powiem , że w Al. Jerozolimskich i Al. Krakowskiej ruszam i jeżdżę najszybciej z przejeżdżających tymi ulicami aut.. :biglol:

 

 

on się nadaje na niedzielną przejażdżkę emerytowi do kościoła.I to takiemu emerytowi 75+

 

wtedy bedzie palił koło 6l/100 czyli tyle ile Twój OBK D..MT :)

 

ps. mnie niestety pali 8/9 l/100 widocznie jeżdżę szybciej.... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dramatycznie wolne auto !

 

jeżdżę takim od miesiacą :) , w jeden dzień udało mi się pojechać na Mazury i wrócić :D  , b. cichy przy +- 140km/h (wyprzedzilo mnie 1 bmw ;) ) bez zwłoki osiąga 160/170km/h. Zaryzykuje nawet i powiem , że w Al. Jerozolimskich i Al. Krakowskiej ruszam i jeżdżę najszybciej z przejeżdżających tymi ulicami aut.. :biglol:

 

 

on się nadaje na niedzielną przejażdżkę emerytowi do kościoła.I to takiemu emerytowi 75+

 

wtedy bedzie palił koło 6l/100 czyli tyle ile Twój OBK D..MT :)

 

ps. mnie niestety pali 8/9 l/100 widocznie jeżdżę szybciej.... :rolleyes:

 

Mogę się założyć że objechałby Pan wszystkich nawet Fabią 1.2  :)

Takim kierowcom jak ja wysoki moment obrotowy i moc potrzebna jest aby mieć poczucie bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu.

Nie po to żeby być najszybszym na drodze.

Poza tym zwrócił Pan uwagę na jedną z największych zalet diesla niskie spalanie przy dynamicznej jeździe :yahoo: . Bo jeżdżąc jak emeryt to benzyna spali niewiele więcej.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię forum ale osobiście odpuszczam ten wątek.

Smacznego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zrobić jak mówiłem,a w całej Europie będą komitety kolejkowe po niego.

madox dlaczego jeszcze nie wysłales cv'ki do FHI??? :bowdown:

 

 

Lubię forum ale osobiście odpuszczam ten wątek. Smacznego!

warto przegladac , jest smiesznie ... Jest madox jest impreza ... a raczej OBK :D

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...