Karas Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Z perspektywy czasu, jednak uważam, że moc silnika jest jednym z ważniejszych elementów wpływających na doznania podczas jazdy i dla osób, w których żyłach płynie choć trochę benzyny, moc silnika powinna być jednym z ważniejszych kryteriów branych pod uwagę podczas zakupu auta. Jeżeli tylko będą mi pozwalać na to możliwości finansowe raczej zawsze będę kupować auta o mocy powyżej 250 KM. Dlatego brak takiej wersji nowego Outbacka stanowi pewien problem pewien problem dla ludzi jak to napisałes :"w których żyłach płynie choć trochę benzyny". Zazwyczaj ludzie kupuja OBK zeby moc bezpiecznie i spokojnie pojechac ze swoja rodzina tzn z małymi dziecmi , psem ,załadowanym bagaznikiem ( wozek zabiera naprawde duzo miejsca) na np wakacyjny wyjazd. Jadac z rodzina jedziesz bezpiecznie, przepisowo a nie szalesz i wykorzystujesz potencjal drzemiacy w 250 konnym aucie- takie sa fakty i Subaru doskonale o tym wie dlatego oferuje takie a nie inne silniki. Co innego jakby oferowli 2.0D, czy 2.0i w STI czy WRX- to byłby problem poniewaz taki samochód służy m.in do wykorzystywania potencjału tych 250 koni mechanicznych . "ludzie w których żyłach płynie choć trochę benzyny" to obecnie rynkowa nisza" - zreszta wystarczy spojrzec ile na naszych drogach jezdzi "dupowozów" a ile mocnych aut z moca 250 koni i wieksza. Subaru zyje z produkcji aut i musi oferowac takie samochody, których sprzedaje sie najwiecej. Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Jadac z rodzina jedziesz bezpiecznie, przepisowo a nie szalesz i wykorzystujesz potencjal drzemiacy w 250 konnym aucie- takie sa fakty i Subaru doskonale o tym wie dlatego oferuje takie a nie inne silniki pewnie dlatego do Forestera XT wsadzili tylko 240 konny silnik tylko po co zrobili Levorga (Impreza kombi) z 300 konnym silnikiem ale może to kombi do którego nie wejdzie wózek Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Temat możemy wałkować w nieskończoność. Subaru oferuje 3.6R, ale poza EU. Z jakiego powodu oferuje 3.6R? Ponieważ są ludzie (zaczynam dochodzić do wniosku, że Europejczykom bliżej jest do kosmitów z przepisami EU, niż Amerykanom.), którzy potrzebują więcej mocy i są w stanie ją wykorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Subaru oferuje 3.6R, ale poza EU oferuje też Outbacka 2.0 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Subaru oferuje 3.6R, ale poza EU oferuje też Outbacka 2.0 DIT Ale tylko w Chinach, z tego co czytam? Nawet w USA ich nie mają, poza tym, nawet gdyby mieli, to legalnie się takiego auta nie zarejestruje w PL. Pomijam kurs PLN/USD Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez TP_S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) pod warunkiem ze zostało by cos zrobione z hamulcami bo te tez sa słabe nawet jak na tego 2.0 D na jakiej podstawie taka opinia..... ? Czy ja wiem wydawały mi się dość słabe jak na wagę auta ale mogło być tez to wina przyzwyczajenia gdyż jeżdżę samochodami które maja bardzo skuteczne hamulce.Dodatkowo za malo przejechałem wiec może wymagają przyzwyczajenia.Ogólnie poza osiągami to na prawdę nie mam się czego przyczepić , i jak juz bym bardzo chciał coś znaleźć to wolal bym w tym aucie fotele z STI bo te w OBK maja trochę za słabe podparcie boczne. Z perspektywy czasu, jednak uważam, że moc silnika jest jednym z ważniejszych elementów wpływających na doznania podczas jazdy i dla osób, w których żyłach płynie choć trochę benzyny, moc silnika powinna być jednym z ważniejszych kryteriów branych pod uwagę podczas zakupu auta. Jeżeli tylko będą mi pozwalać na to możliwości finansowe raczej zawsze będę kupować auta o mocy powyżej 250 KM. Dlatego brak takiej wersji nowego Outbacka stanowi pewien problem pewien problem dla ludzi jak to napisałes :"w których żyłach płynie choć trochę benzyny". Zazwyczaj ludzie kupuja OBK zeby moc bezpiecznie i spokojnie pojechac ze swoja rodzina tzn z małymi dziecmi , psem ,załadowanym bagaznikiem ( wozek zabiera naprawde duzo miejsca) na np wakacyjny wyjazd. Jadac z rodzina jedziesz bezpiecznie, przepisowo a nie szalesz i wykorzystujesz potencjal drzemiacy w 250 konnym aucie- takie sa fakty i Subaru doskonale o tym wie dlatego oferuje takie a nie inne silniki. Co innego jakby oferowli 2.0D, czy 2.0i w STI czy WRX- to byłby problem poniewaz taki samochód służy m.in do wykorzystywania potencjału tych 250 koni mechanicznych . "ludzie w których żyłach płynie choć trochę benzyny" to obecnie rynkowa nisza" - zreszta wystarczy spojrzec ile na naszych drogach jezdzi "dupowozów" a ile mocnych aut z moca 250 koni i wieksza. Subaru zyje z produkcji aut i musi oferowac takie samochody, których sprzedaje sie najwiecej. Zgadza się ale ludzie też chcą mieć możliwość wyboru a nie na zasadzie może pan zamowic dowolny kolor pod warunkiem ze jest czarny. Nawet Mazda ktora tez jest bardzo niszowa ma po dwie benzyny i dwa dyszle. Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Mazda 6 2.5 N/A. Można? Można! Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez TP_S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Zazwyczaj ludzie kupuja OBK zeby moc bezpiecznie i spokojnie pojechac ze swoja rodzina tzn z małymi dziecmi , psem ,załadowanym bagaznikiem ( wozek zabiera naprawde duzo miejsca) na np wakacyjny wyjazd. Jadac z rodzina jedziesz bezpiecznie, przepisowo a nie szalesz i wykorzystujesz potencjal drzemiacy w 250 konnym aucie- Właśnie w takiej sytuacji, o której piszesz auto wyładowane po brzegi bezpieczniej się prowadzi, gdy masz mocniejszy silnik, szczególnie jest to przydatne podczas wyprzedzania, włączania się do ruchu itp. Jest jeszcze kilka zalet mocniejszych aut: z reguły są lepiej wyposażone (jedziesz z rodziną w większym komforcie). Mocniejsze silniki często wymuszają na producentach zastosowanie lepszych hamulców, bardziej stabilnego zawieszenia, bardziej zaawansowanych systemów, w Outbacku 3,6 to np stały napęd SAWD realizowany dzięki VTD (Variable Torque Distribution), czy SI-Drive co również wpływa na bezpieczeństwo nie tylko bierne ale i czynne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Tak w kwestii słabego auta. W zeszłym roku musiałem przez tydzień jeździć Insignią Kombi 2.0 D, słabsza wersja. Na autostradzie, po zapięciu tempomatu an 150 przyjemnie się jechało. Ale jazda po drogach krajowych, wyprzedzanie, a przede wszystkim włączanie się do ruchu to jakaś masakra. Plus Diesla - przejechałem 1100 km na 77 litrach. Jedyny plus. Komfortu nie krytykuję. Ale dynamiki to auto żadnej nie miało. A jak wsiadło jeszcze 4 pasażerów to była tragedia, żeby włączyć się do ruchu na rondzie w Pile. Słabe auto? Nie dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Ponieważ są ludzie (zaczynam dochodzić do wniosku, że Europejczykom bliżej jest do kosmitów z przepisami EU, niż Amerykanom.), którzy potrzebują więcej mocy i są w stanie ją wykorzystać. gdzie Amerykanie wykorzystują te moce ? o ile się nie mylę to maksymalne prędkości w USA to 80-85 mph = 130-135 km/h dla przypomnienia w Polsce możemy jeździć 140 km/h + 10 km/h "tolerancji" a u naszych zachodnich sąsiadów mamy ok. 6000 km autobahn bez ograniczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Ponieważ są ludzie (zaczynam dochodzić do wniosku, że Europejczykom bliżej jest do kosmitów z przepisami EU, niż Amerykanom.), którzy potrzebują więcej mocy i są w stanie ją wykorzystać. gdzie Amerykanie wykorzystują te moce ? o ile się nie mylę to maksymalne prędkości w USA to 80-85 mph = 130-135 km/h dla przypomnienia w Polsce możemy jeździć 140 km/h + 10 km/h "tolerancji" a u naszych zachodnich sąsiadów mamy ok. 6000 km autobahn bez ograniczeń Czepiasz się - Amerykanie dużo więcej podróżują ode nas Europejczyków. Mają cięższe dupska, i czasem ciągną coś na przyczepie. Taki sport narodowy. Poczytaj http://www.subaruoutback.org/forums/ Poza tym dlaczego Dodge Challenger Hellcat 707 KM bije rekordy sprzedaży? O Mustangu 418 KM nie wspomnę. Sam czekam na debiut Stanga w Polsce! V8 oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Plus Diesla - przejechałem 1100 km na 77 litrach. Jedyny plus. Komfortu nie krytykuję. Ale dynamiki to auto żadnej nie miało. A jak wsiadło jeszcze 4 pasażerów to była tragedia, żeby włączyć się do ruchu na rondzie w Pile. Słabe auto? Nie dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Plus Diesla - przejechałem 1100 km na 77 litrach. Jedyny plus. Komfortu nie krytykuję. Ale dynamiki to auto żadnej nie miało. A jak wsiadło jeszcze 4 pasażerów to była tragedia, żeby włączyć się do ruchu na rondzie w Pile. Słabe auto? Nie dziękuję! Dieslem mnie nie kuś. Żeby to nie wiem jak przyspieszało i jak jeździło - NEVER! Powodów mam kilka. Jeden z nich to ... http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/spaliny-samochodow-z-silnikiem-diesla-sa-bardziej-rakotworcze,530831.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Czepiasz się - Amerykanie dużo więcej podróżują ode nas Europejczyków. Mają cięższe dupska, i czasem ciągną coś na przyczepie. Taki sport narodowy. to pewnie dlatego Dodge Challenger Hellcat 707 KM bije rekordy sprzedaży? O Mustangu 418 KM nie wspomnę. to Subaru im tam za wiele do zaoferowania nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Biją rekordy sprzedaży bo są w przystępnej cenie a większość facetów ma potrzebę przedłużenia sobie przyrodzenia przy pomocy cyferek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Biją rekordy sprzedaży bo są w przystępnej cenie a większość facetów ma potrzebę przedłużenia sobie przyrodzenia przy pomocy cyferek +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Biją rekordy sprzedaży bo są w przystępnej cenie a większość facetów ma potrzebę przedłużenia sobie przyrodzenia przy pomocy cyferek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Biją rekordy sprzedaży bo są w przystępnej cenie a większość facetów ma potrzebę przedłużenia sobie przyrodzenia przy pomocy cyferek Czy ten pan ze zdjęcia też płacze bo musi sobie coś przedłużyć ? Wydaje mi się, że przede wszystkim nie powinniśmy porównywać USA z EU. To zupełnie inna specyfika rynku. W Europie pokonujemy znacznie krótsze dystanse, ulice w miastach są zbyt małe na krążowniki szos, paliwo drogie itd itp. Inna specyfika rynku wymusza inne samochody. Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Hellcat bije rekordy bo to kawał auta za śmieszne pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Wydaje mi się, że przede wszystkim nie powinniśmy porównywać USA z EU. To zupełnie inna specyfika rynku. W Europie pokonujemy znacznie krótsze dystanse, ulice w miastach są zbyt małe na krążowniki szos, paliwo drogie itd itp.Inna specyfika rynku wymusza inne samochody. Doskonale Ci się wydaje. Hellcat bije rekordy bo to kawał auta za śmieszne pieniądze. 60.000 USD to śmieszne pieniądze? Śmieszne pieniądze to w USA kosztuje Subaru ;-) W cenie Hellcata masz dwa wypasione OBKi Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez TP_S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Za moc 700 km? Nie znam nic tańszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Śmieszne pieniądze to w USA kosztuje Subaru ;-) W cenie Hellcata masz dwa wypasione OBKi dokładnie w USA Subaru to jak u nas Skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 dokładnie w USA Subaru to jak u nas Skoda +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 pod warunkiem ze zostało by cos zrobione z hamulcami bo te tez sa słabe nawet jak na tego 2.0 D na jakiej podstawie taka opinia..... ? Czy ja wiem wydawały mi się dość słabe jak na wagę auta ale mogło być tez to wina przyzwyczajenia gdyż jeżdżę samochodami które maja bardzo skuteczne hamulce.Dodatkowo za malo przejechałem wiec może wymagają przyzwyczajenia. Niedawno w Motorze był test OBK - sprawdzano min innymi drogę hamowania - testujący uzyskali następujące wyniki zimne / ciepłe hamulce: 41,8 m / 41,5 m Test dokonany na zimowych oponach. W tym samym numerze Motoru są też testy innych samochodów i uzyskały one odpowiednio: Audi RS 5 Coupe: 42 m/ 41,6 m Porsche Carrera GTS Coupe: 41,3 m / 40,7 m Fiat 500X City Look: 39,6 m / 39,4 m Po Porsche za 650 000 zł spodziewałem się ekstremalnie krótkiej drogi hamowania, a tu okazuje się, że lepsze heble ma siedem razy tańszy miejski fiat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Czy ja wiem wydawały mi się dość słabe jak na wagę auta ale mogło być tez to wina przyzwyczajenia gdyż jeżdżę samochodami które maja bardzo skuteczne hamulce podejrzewam , ze chodzi o skuteczniejsze działanie serwa... co nie ma wiele wspólnego z droga hamowania....ale kierowca zadowolony Niedawno w Motorze był test OBK - sprawdzano min innymi drogę hamowania - testujący uzyskali następujące wyniki zimne / ciepłe hamulce: 41,8 m / 41,5 m Test dokonany na zimowych oponach. W tym samym numerze Motoru są też testy innych samochodów i uzyskały one odpowiednio: Audi RS 5 Coupe: 42 m/ 41,6 m Porsche Carrera GTS Coupe: 41,3 m / 40,7 m Fiat 500X City Look: 39,6 m / 39,4 m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się