Skocz do zawartości

TP_S

Użytkownik
  • Postów

    591
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    justimpress.me

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Jest mocne AWD 2.0T oraz mocne RWD 4.6 V8 oraz mocne RWD 850cc w wersji Abarth
  • Zainteresowania
    Zabawki dla dużych chłopców

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TP_S

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

33

Reputacja

  1. I to będzie w ofercie Subaru PL?
  2. Jaka jest specyfikacja 1.8? Moc i niutki
  3. Nie wiem ile trzeba wyciszenia na Levego, ale do Mustanga s197 na wyciszenie idzie jakieś 5000.
  4. Wymiana audio i wyciszenie podniosą budżet do poziomu już gotowego auta, innej marki. Było o tym sporo w tym wątku ;-)
  5. Miałem OBK 3.6R w nowej budzie Limited - co tylko fabryka dała (jeszcze przed Eye -sight). Jednym z głównych powodów sprzedaży był hałas, który odkryłem po przejechaniu 1200 km Skodą Octavią 1.6 Diesel i powrocie do OBK. Levorgiem jeździłem, ale nie nasłuchiwałem hałasu w trasie.
  6. 2.0 150 PS Gdzie się podziały tamte Subaru, niezapomniane?
  7. Czy ja dobrze widzę - w ofertach dealerskich nie ma już Levorga (?)
  8. Każdy kto był w USA lub Kanadzie wie, że Subaru tam jak Skoda Octavia. Proszę - Rynek USA na przestrzeni lat dla Subaru
  9. Mariaż z Toyotą spowodował, że Toyota wzmacnia swoje auta, wypuszcza BMW Z4 w postaci legendarnej Supry. Rynkiem Subaru nie jest Europa. Nie zdziwię się, jeśli Subaru zniknie. Levorgów widziałem mniej niż europejskich Mustangów. Z podobnych klimatów - Samsung nie wypuścił na Europę swojego przeboju wirtualnej rzeczywistości Odyssey Plus. Ten kto się interesuje VRem i simracingiem ten wie. Każdy rynek rządzi się swoimi prawami
  10. Tak - W PL Subaru chyba juz zawsze będzie się kojarzyć z mocą i AWD. Pamiętam, jak już byłem zdecydowany na MY18, a w budżecie były modyfikacje przed i za silnikiem w kierunku 200 kucy. Tak na marginesie - to w rFactorze 2 jest liga Levorga 1.6. Bardzo zacnie się tym jeździ.
  11. Cichosza, nie wywołuj wilka z lasu. Statystyki sprzedaży są jakie są. Jeden punkt sprzedaży sprzedaje średnio 3 Subaru na miesiąc
  12. I co Hmm, nie wiem co o tym myśleć
  13. Czy to oznacza, że zamiast 1.6 ze śmigłem będzie 2.0 bez? No, akcja wciąga, że aż się chce wrócić do Excela
  14. Nigdzie nie pisałem, że Opel to 8smy cud świata. To fajne auto, nie narzekam. Opel jest stateczny. Grzeczny. Gdybym nie dostał takiego rabatu pewnie rozpisywałbym się o Levym i wrażeniach z jazdy. Tylko tyle. Podkreślam dla jasności swoich wywodów, które są źle odbierane.
  15. Auto zamawiałem we wrześniu, W Subaru nie było mowy o rabatach w tym czasie (MY2018). Lubię Opla, ale moim zdaniem jest zbyt dostojny, brakuje mu takiej jakieś nutki szaleństwa. Nie obrażę się, jeśli ktoś powie, że to nudne auto. Czy ktoś powie to samo o Levym? Nie miałem okazji sprawdzić jak działa 4x4 w Oplu - tzn pomimo lekkich prób utraty przyczepności nic z tego nie wyszło. Trudno mi nawet stwierdzić, który napęd byłby lepszy. U mnie 4x4 można włączyć na stałe w trybie sport. Jak zmienię opony na letnie to potestuję czy bardziej pcha czy jednak ciągnie. W OBKu 3.6 czuć było, że pcha. Tak samo w Mustangu. W Oplu tego nie czuję, ale w Oplu to w ogóle mało co czuć. Mnie nigdy H6 tyle nie brało. Może musisz mieć cieńsze podeszwy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...