Skocz do zawartości

lembke

Użytkownik
  • Postów

    257
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem
  • Auto
    Legacy D 2008 5Mt kombi

Osiągnięcia lembke

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

19

Reputacja

  1. Może zależność jest taka że ludzie zadowoleni z życia częściej wybierają subaru a ci mniej zadowoleni skodę? Ale osobiście nie mam nic do Skody. Nawet przymierzałem się przed zakupem Legacy do Octavii ale nie byłem kompatybilny ze sprzęgłem.
  2. Jestem zadowolony ze swojego diesla. Rzadko zabieram głos bo uważam że jak się nie ma nic wartościowego do powiedzenia to lepiej się nie odzywać. Ponadto, nie chcę irytować innych użytkowników bo bycie z czegoś zadowolonym nie jest dobrze postrzegane w naszym kraju. A bycie zadowolonym z diesla to na forum świętokradztwo. Pozdrawiam
  3. Zwiększanie pojemności akumulatora skraca jego żywotność ponieważ jest wtedy częściej niedoładowany. Pojemność musi być dostosowana do wydajności altenatora.
  4. lembke

    Subaru Outback MY15

    jeżdżę takim od miesiacą , w jeden dzień udało mi się pojechać na Mazury i wrócić , b. cichy przy +- 140km/h (wyprzedzilo mnie 1 bmw ) bez zwłoki osiąga 160/170km/h. Zaryzykuje nawet i powiem , że w Al. Jerozolimskich i Al. Krakowskiej ruszam i jeżdżę najszybciej z przejeżdżających tymi ulicami aut.. wtedy bedzie palił koło 6l/100 czyli tyle ile Twój OBK D..MT ps. mnie niestety pali 8/9 l/100 widocznie jeżdżę szybciej.... Mogę się założyć że objechałby Pan wszystkich nawet Fabią 1.2 Takim kierowcom jak ja wysoki moment obrotowy i moc potrzebna jest aby mieć poczucie bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu. Nie po to żeby być najszybszym na drodze. Poza tym zwrócił Pan uwagę na jedną z największych zalet diesla niskie spalanie przy dynamicznej jeździe . Bo jeżdżąc jak emeryt to benzyna spali niewiele więcej.
  5. lembke

    UPG w Dieslu?

    Nie znam się na tym ale zleciłbym najpierw badanie co2 w płynie. Zanim rozbiorą silnik.
  6. Ja przewierciłem grzybek i plastikowy zatrzask i skręciłem śrubą z odpowiednim luzem. Następnie widząc uzyskany efekt zamówiłem cały mechanizm wycieraczek
  7. Nie warto. Komplet opon + remont skrzyni - za drogo to wychodzi Dzisiaj o 23.00 miejsca jeszcze są.
  8. To powinno być dołączane do każdego auta z SBD jako minimalistyczna wersja instrukcji obsługi. A na dole dopisek: Minister Transportu ostrzega" Ecodriving zabija "
  9. Przejedź się Foresterem 2.0i to będziesz wiedział co to jest wyprzedzanie TIRa z duszą na ramieniu. A komfort i mocny silnik- to już trzeba szukać w markach tzw. premium.
  10. nie no, Matsil, nie ma sensu to wiemy - kolega się pytał czy to przez plejady te jego opony tak zeżarte to pokazałem przykład - IMO te zdjęcia @-ego tak by po samych plejadach w dupsko nie dostały (tylko to chciałem pokazać). Wyższości (semi)slicków nad oponami ulicznymi na torze nie trzeba nikomu tłumaczyć Może źle się wyraziłem. Te opony na zdjęciach toru nie widziały, a na plejadach byłem na turystycznej więc była tylko jedna krótka próba. Cała ekploatacja opony to normalna cywilna jazda bez żadnych zabaw i upalania . Przebieg opon ok 25kkm w tym 80% dłuższe trasy. Mam w związku z tym pytania: Czy to normalne że RE050A w ten sposób się zużywa np za względu na asymetryczną budowę bieżnika? Jaki średnio przebieg robicie na tym modelu? Jaką oponę polecilibyście z "mocnym twardym barkiem" do typowo cywilnej jazdy? Czy zmiana rozmiaru na 225/45/r17 ma w tym kontekście sens? Dodam że z RE050A jestem b. zadowolony, ale chyba je zmienię żeby mieć porównanie. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
  11. no ale ja rozumiem, że to od wewnątrz takei zużycie. ja mam to samo w obu autach forek negatyw chyba seria -0,5, fiat seria negatyw -0,4 Najbardziej widać zużycie na zewnętrznych krawędziach przednich opon. (tylne są ok) Prawdę mówiąc zawsze zwalałem to na Plejady. Ale w tym roku byłem na turystycznej i jest to samo. Przypominam że to diesel 150 HP. Z piskiem nie ruszam bo się nie da. Hamuję tak że klocki wytrzymują ok 70kkm. A opony po 25 kkm są w takim stanie jak na obrazku. Dotychczas przekładałem opony tylne na przód ale nie wiem czy to bezpieczne, bo pod koniec sezonu mam wszystkie 4 łyse na barkach i ze 2mm bieżnika centralnie. Rozumiem że nie ma sensu zmieniać modelu opony bo na każdej będzie to samo?
  12. Może to głupie pytanie ale nurtuje mnie od pewnego czasu sprawa zużycia bieżnika. Zawsze kupuję Bridgestone 215/45/R17 RE050A 87 Y (fabryczny rozmiar) więc nie mam porównania do innych opon. Pokonuję ok 45 tys rocznie czyli na letnich wyjdzie ok 25 tys km na sezon. Po jednym sezonie zostaje mi ok 4 mm bieżnika z tym że na przednich oponach barki są praktycznie łyse. Na tylnych bieżnik jest zużyty mniej więcej równomiernie. Na zimówkach też nie zauważyłem takiego zużycia barków. Po jednym sezonie wygląda to mniej więcej tak: W serwisie mówią że albo mam coś z geometrią albo tak jeżdżę (cokolwiek to znaczy?). Na geometrię się wybieram ale chciałbym zapytać czy przy tej oponie to normalne zużycie czy coś jest nie tak? Ile średnio przejeżdżacie kkm na tej oponie do wymiany?
  13. U mnie na klapnięty tył nie pomogła wymiana sprężyn i amortyzatorów. Dopiero podkładki 1,5 cm wyrównały poziom.
  14. lembke

    Legacy '07

    Mniej więcej 2x600 w aso poza aso niewiele taniej bo brak zamienników
  15. W Warszawie to są duże kałuże o aquaplaning nie trudno https://www.youtube.com/watch?v=yfBO2S5eoHU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...