areksail Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 A masz jakieś doswiadczenie szukam jak najwiecej info. Jaka lpg wstawic i jaki jest koszt takiej instalacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Dnia 11.04.2017 o 01:14, jarek-malopolska napisał: Panowie nadal poszukuje.. Zakład LPG w Małopolsce, który ogarnie instalacje TELEFLEX (przegląd, regulacja).. coś godnego polecenia - gdzie nie dzwonię lipa Autogaz Holandia Bibice czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areksail Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 9 godzin temu, 555marcin napisał: Warto Dzieki za utwierdzeniu mnie w przekonaniu ze warto, Gdybys mi jeszcze podpowiedzial , ze swojego lub innych wlascicieli tego dokladnie modelu jaka instalacje lpg to bede bardzo wdzieczny za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Ja kupiłem '08 Tribeca 3.6l z przebiegiem 210kkm, od razu zagazowałem BRC, przejechane 10kkm i jak narazie jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 1 godzinę temu, areksail napisał: Dzieki za utwierdzeniu mnie w przekonaniu ze warto, Gdybys mi jeszcze podpowiedzial , ze swojego lub innych wlascicieli tego dokladnie modelu jaka instalacje lpg to bede bardzo wdzieczny za pomoc:) Instalację pośredniego wtrysku bym Ci polecił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) 2 godziny temu, areksail napisał: Gdybys mi jeszcze podpowiedzial , ze swojego lub innych wlascicieli tego dokladnie modelu jaka instalacje lpg to bede bardzo wdzieczny za pomoc:) Wszystko jest na poprzednich stronach w tym temacie. Jak widać jest tego dużo i nie da się napisać krótkiej, jednoznacznej odpowiedzi. Większość z nas tutaj piszących mniej lub bardziej "przekopała" ten wątek i pewnie każdy doszedł do jakiegoś konsensusu. Chcesz informacji to czytaj i pytaj ale nie oczekuj podania na tacy. Ja mam założoną u Jako sekwencję. Edytowane 9 Maja 2017 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areksail Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 dziekuje za odpowiedzi, dam zanc jak wyszlo z autkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Dnia 5/9/2017 o 11:49, areksail napisał: Czy warto kupić outbacka z 2010r 3.6H6 z przebiegiem 190kkm i wstawić LPG? no i jaką? Jasne, że warto. Moją instalację ogarniał @jako, zaproponował mi taki setup: komputer AEB, wtryski Hana, reduktor Twin, butla 75l. Na razie działa bezproblemowo od 15 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banzai97 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Montował może ktoś Zenit Pro na OBD?? Jak to się sprawuje w rzeczistosci. Bo miał bym możliwość założenia za 2700 z lubryfikacją, OBD i wtryskarki Hercules blue 192km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areksail Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 1 godzinę temu, Sammael napisał: Jasne, że warto. Moją instalację ogarniał @jako, zaproponował mi taki setup: komputer AEB, wtryski Hana, reduktor Twin, butla 75l. Na razie działa bezproblemowo od 15 kkm. super, dzieki za info. małeś w miedzyczasie jakies reg zaworow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivip Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Panowie a ja mam takie pytanie. Zastanawiam się ostatnio. Bo tylko przy zapaleniu i tylko na zimnym silniku autko mi puszcza takiego solidnego kopciuszka. Dymek jest taki szaro błękitny burawy, i po chwili już leci normalnie tylko para. Do tego tylko ten początkowy dymek śmierdzi, później już normalnie. I zastanawiam się czy to nie przypadkiem Lubryfikacja daje taki motyw.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veguis Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Witam poszukuje ogarniętego gaziarza okolice Rzeszowa może być i dalej , autko impreza 2007 silnik EJ20F 2.0 instalacja Teleflex (AG) .Ktoś coś kojarzy ....hmmmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Veguis napisał: Witam poszukuje ogarniętego gaziarza okolice Rzeszowa może być i dalej , autko impreza 2007 silnik EJ20F 2.0 instalacja Teleflex (AG) .Ktoś coś kojarzy ....hmmmmm Chciabym polecic pana Pawla - do niedawna ul Ametystowa 11 w Rzeszowie - obecnie pod nowym adresem: Pogwizdów 563A. K Rzeszowa. (S19 kierunek na Lublin) Numer bez zmian 0608863892 - Cytat z lpg-forum. Z lektury (całego) wątku wywnioskowałem, że to jeden z lepszych zakładów. Edytowane 11 Maja 2017 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 19 godzin temu, areksail napisał: super, dzieki za info. małeś w miedzyczasie jakies reg zaworow? Nie. Po 15 kkm? Chyba mało opłacalna byłaby taka instalacja. BTW, muszę zrobić przegląd - jest ktoś w stanie polecić gazownika z Gdańska? Ktoś tu wcześniej polecał Ptaka, ale u nich wolne terminy są dopiero za 3 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Jesli mapy sie nie rozjechaly (dlaczego mialyby to zrobic?), to wymiana filtrow faz lotnej i cieklej jest do zrobienia samemu przewaznie w 10 minut Nie wiem, jak z miejscem pod maska w 3.6. Gdybys mial Staga, to mozna by rzucic okiem na mape. Z AEB niestety nie pomoge. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veguis Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 19 godzin temu, Kambol napisał: Chciabym polecic pana Pawla - do niedawna ul Ametystowa 11 w Rzeszowie - obecnie pod nowym adresem: Pogwizdów 563A. K Rzeszowa. (S19 kierunek na Lublin) Numer bez zmian 0608863892 - Cytat z lpg-forum. Z lektury (całego) wątku wywnioskowałem, że to jeden z lepszych zakładów. Dzięki za info ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian333 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Witam Wszystkich Mam pytania odnoście użytkowania silników boxer na gazie. Myślę nad zakupem subaru i włożeniu gazu ale wyczytałem gdzieś że trzeba wtedy sprawdzać i regulować zawory ręcznie (chodzi o płyki), i tutaj moje pytanie czy jest to konieczne we wszystkich silnikach subaru ? Czy może w nowszych problem został wyeliminowany lub zastosowano hydrauliczne popychacze ? Wiele czytałem ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi, wiem że podstawa to dobra instalacja i najlepiej 4 gen. ale jeżeli mam do tego regulować zawory i za każdym razem wyciągać silnik lub mieć inne problemy np. z głowicą to jednak zdecydował bym się na coś innego np. r6 od bmw. Prosił bym aby mógł mi ktoś wyjaśnić ten problem. 2 Pytanie jak wygląda serwis, wymiana świec nie jest jakoś tragiczna a jak wyglądają inne sprawy ? Edytowane 15 Maja 2017 przez krystian333 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Witam Wszystkich Mam pytania odnoście użytkowania silników boxer na gazie. Myślę nad zakupem subaru i włożeniu gazu ale wyczytałem gdzieś że trzeba wtedy sprawdzać i regulować zawory ręcznie (chodzi o płyki), i tutaj moje pytanie czy jest to konieczne we wszystkich silnikach subaru ? Czy może w nowszych problem został wyeliminowany lub zastosowano hydrauliczne popychacze ? Wiele czytałem ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi, wiem że podstawa to dobra instalacja i najlepiej 4 gen. ale jeżeli mam do tego regulować zawory i za każdym razem wyciągać silnik lub mieć inne problemy np. z głowicą to jednak zdecydował bym się na coś innego np. r6 od bmw. Prosił bym aby mógł mi ktoś wyjaśnić ten problem. 2 Pytanie jak wygląda serwis, wymiana świec nie jest jakoś tragiczna a jak wyglądają inne sprawy ? Kto powiedział że będziesz miał płytki? DOHC masz szklanki, regulacja odbywa się przez wyciągnięcie silnika. Świece są umiejscowione w ciekawym miejscu, sprawiają lekkie problemy przy wymianie. Wymiana zajęła mi około godziny czasu na spokojnie pracując. Jakie inne sprawy? Zanim napiszesz poczytaj w odpowiednich działach, zanim zaczniesz poruszać temat gazu Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian333 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 4 minuty temu, akir napisał: Kto powiedział że będziesz miał płytki? DOHC masz szklanki, regulacja odbywa się przez wyciągnięcie silnika. Świece są umiejscowione w ciekawym miejscu, sprawiają lekkie problemy przy wymianie. Wymiana zajęła mi około godziny czasu na spokojnie pracując. Jakie inne sprawy? Zanim napiszesz poczytaj w odpowiednich działach, zanim zaczniesz poruszać temat gazu Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Więc w silnikach dohc też elementem niezbędnym jest regulacja a co za tym idzie wyciąganie silnika ? Ogólnie reasumując gaz w subaru wiąże się z wyciąganiem silnika co jakiś czas ? Wymiana świec i poświęcenie temu godziny to żaden problem lecz wyciąganie silnika to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 4 godziny temu, krystian333 napisał: Witam Wszystkich Mam pytania odnoście użytkowania silników boxer na gazie. Myślę nad zakupem subaru i włożeniu gazu ale wyczytałem gdzieś że trzeba wtedy sprawdzać i regulować zawory ręcznie (chodzi o płyki), i tutaj moje pytanie czy jest to konieczne we wszystkich silnikach subaru ? Czy może w nowszych problem został wyeliminowany lub zastosowano hydrauliczne popychacze ? Wiele czytałem ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi, wiem że podstawa to dobra instalacja i najlepiej 4 gen. ale jeżeli mam do tego regulować zawory i za każdym razem wyciągać silnik lub mieć inne problemy np. z głowicą to jednak zdecydował bym się na coś innego np. r6 od bmw. Prosił bym aby mógł mi ktoś wyjaśnić ten problem. 2 Pytanie jak wygląda serwis, wymiana świec nie jest jakoś tragiczna a jak wyglądają inne sprawy ? Moim skromnym zdaniem Subaru, zwłaszcza turbo DOHC z gazem to auto DLA PASJONATA MARKI, który do tego chce nim jeździć tanio na co dzień (spore przebiegi). W innym przypadku doradzałbym jednak inną markę albo pozostać przy benzynie bez gazu. Forek to moje trzecie Subaru w życiu i jedynie z Imprezą 2,0 turbo nie miałem większych kłopotów, choć poprzedni właściciel remontował w niej silnik z przekręconą panewką Jak chcesz Subaru, to musisz się jednak liczyć z niemałymi kosztami. Zwłaszcza wersje 2,5 turbo są "kłopotliwe" delikatnie mówiąc, zwłaszcza zagazowane. Chwila nieuwagi przy serwisowaniu albo trochę pecha i masz remont głowic (a co najmniej wymianę uszczelek pod głowicami), albo nawet remont układu korbowo-tłokowego = najczęściej wymiana silnika. Sama regulacja zaworów w DOHC wymaga wyjęcia silnika, a zalecana jest co ok. 40-50 tkm. Części też do najtańszych nie należą. Jednak jak już się uprzesz i kupisz takie auto, radość z jazdy wynagradza kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Nie. Po 15 kkm? Chyba mało opłacalna byłaby taka instalacja. BTW, muszę zrobić przegląd - jest ktoś w stanie polecić gazownika z Gdańska? Ktoś tu wcześniej polecał Ptaka, ale u nich wolne terminy są dopiero za 3 tygodnie. Ptaka bym Ci odradzał - koleżanka miała bardzo niemiłe doświadczenia - padła głowica po ok. 15 kkm na gazie, prosty silnik Mazdy, przebieg poniżej 100 kkm. Większość Subaru jeździ do 4x4 Autogaztechnik. U mnie w Imprezie było OK. W Forku XT były przeboje. W Bytowie masz dobrego fachowca - Scantel. Pasjonat, ale słabo z dostępnością. Generalnie na sam przegląd nie warto. Jakby co to mam interfejs do AEB - swojego Forka musiałem sam dopieszczać, także już trochę potrafię. Mogę Ci softowo sprawdzić co i jak. Wtedy sobie pojedziesz gdzie chcesz na wymianę filtrów. Generalnie uważam, że przegląd z jazdą pod obciążeniem trzeba czasami zrobić - zwłaszcza w autach o dużej mocy.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 W 3-mieście jeszcze Barabasz jest chwalony, ale nie tani. Vitarę V6 mi całkiem przyzwoicie zrobił i serwisował. No i nie wiem jak Technologic, bo lpg to raczej ich poboczna działalność. Sam chciałbym wiedzieć kto w naszym regionie jest guru od gazu w mocnych Subarakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Dzięki za podpowiedzi, zrobiłem już przegląd w Gascarze na Chełmie (w zasadzie tylko wymianę filtrów) - widziałem że też mają dobre opinie i w sumie chyba kiedyś coś u nich robiłem w moim poprzednim Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian333 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 15 godzin temu, rydzada napisał: Moim skromnym zdaniem Subaru, zwłaszcza turbo DOHC z gazem to auto DLA PASJONATA MARKI, który do tego chce nim jeździć tanio na co dzień (spore przebiegi). W innym przypadku doradzałbym jednak inną markę albo pozostać przy benzynie bez gazu. Forek to moje trzecie Subaru w życiu i jedynie z Imprezą 2,0 turbo nie miałem większych kłopotów, choć poprzedni właściciel remontował w niej silnik z przekręconą panewką Jak chcesz Subaru, to musisz się jednak liczyć z niemałymi kosztami. Zwłaszcza wersje 2,5 turbo są "kłopotliwe" delikatnie mówiąc, zwłaszcza zagazowane. Chwila nieuwagi przy serwisowaniu albo trochę pecha i masz remont głowic (a co najmniej wymianę uszczelek pod głowicami), albo nawet remont układu korbowo-tłokowego = najczęściej wymiana silnika. Sama regulacja zaworów w DOHC wymaga wyjęcia silnika, a zalecana jest co ok. 40-50 tkm. Części też do najtańszych nie należą. Jednak jak już się uprzesz i kupisz takie auto, radość z jazdy wynagradza kłopoty. Dziękuję za odpowiedź, tego chyba szukałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Dzięki za podpowiedzi, zrobiłem już przegląd w Gascarze na Chełmie (w zasadzie tylko wymianę filtrów) - widziałem że też mają dobre opinie i w sumie chyba kiedyś coś u nich robiłem w moim poprzednim Legacy. Wymiana filtrów bez podłączenia do kompa to żaden przegląd. Optymalnie próba drogowa, ale to mało komu chce się robić.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się