lutek34 Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Z tego co kojarzę to obecnie wiele reduktorów ma czujnik temp. Tak ale nie są kompatybilne ze sterownikiem BRC. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekWrona Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 12.06.2013 o 12:57, toian napisał: Dzień dobry! Poratujcie mnie proszę jakimś "ogarniającym temat" gazownikiem z Krakowa. Forester 2.0 XC 2006 -> LPG BRC Sequent 24 Wg szpeców od Subaru samochód na gazie dostaje zbyt bogatą mieszankę i dławi go czasem. Firma która zakładała gaz ok 3tys km temu nie potrafi sobie z tym poradzić. Będę wdzięczny za pomoc AN Dla potomnych z okolic małopolski. BRC montować i regulować tylko w Czakram w Tarnowie. To „macierzysty” serwis instalacji BRC. Mają na zapleczu sporo „jajogłowych” inżynierów, profesjonalną hamownię. Nie jestem zwolennikiem kryptoreklamy ale sam bujałem się kiedyś z moim Chryslerem Stratus. Byłem w dwóch serwisach BRC w Krakowie. Dopiero Czakram usuną usterke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Witam wszystkich potrzebuję informacji, gdzie serwisować/wyregulować instalację LPG Forester, w Poznaniu lub okolicach? Forester 2,0 07' - strasznie ,,buja" na gazie jak toję na światłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Jestes pewny ze to gaz? Moze zawory do regulacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 W dniu 26.11.2017 o 13:21, Jumpman napisał: Jestes pewny ze to gaz? Moze zawory do regulacji... to też ale własnie w moim sie wymieniaja wtryski gazu - po 11 latach maja prawo ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Zawory to pewnie swoją drogą. Ale i tak muszę zrobić przegląd LPG, najlepiej w Poznaniu - tylko gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 W dniu 11/24/2017 o 09:47, rutek111 napisał: dzie serwisować/wyregulować instalację LPG Forester, w Poznaniu lub okolicach Auto Gaz RODAN ul. Tymienickiego 65, Poznań tel.:61 656 27 52 http://auto-gaz.net.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 W dniu 14.11.2017 o 13:40, rydzada napisał: Teraz z kolei ja popytam. Mianowicie przy wczorajszym okresowym przeglądzie instalacji zwróciłem uwagę, że na lpg jest niewielki spadek mocy względem benzyny przy pedale w podłodze i maksymalnym obciążeniu silnika. Panowie pojeździli, poczytali parametry i stwierdzili, że powoli kończy się reduktor, bo wtryski otwierają się "na maksymalne czasy", ale ciśnienie gazowego lpg nie jest zbyt wysokie przy pełnym jego poborze. W każdym razie nie jest takie jakie powinno być. Stąd opinia serwisu, że warto wymienić reduktor, jak się chce butować, a butować wiadomo, że czasami się zechce choćby po to, żeby odejść na dwupasmówce Octavii albo paseratti TDI, co nie zawsze jest takie oczywiste, pomimo posiadania teoretycznie 230 KM Smutne, ale prawdziwe. Mój reduktor to BRC Genius MAX z 2009 r., który przejechał 150.000 km. Serwis, jak to serwis, chciał mi wcisnąć nowy "MAX" za 1450 zł z robocizną (!!!), odradzając przy okazji regenerację mojego, bo niby to nie skutkuje, a jak skutkuje, to na rok, że w aluminium reduktora są wżery, itp. itd. Trochę nie chce mi się wierzyć serwisowi, który oczywiście chce zarobić, więc pytam: czy warto iść tą drogą (regeneracja), czy przygotować się jednak na duży wydatek? Zestaw naprawczy widzę, że kosztuje w granicach 150zł. Plus robota = ok. 250 zł. Wolę to powtarzać choćby co roku, niż kupować nowy za 1450zł. Proszę o poradę. Umówiłem się na akcję-regenerację za 250 zł z robocizną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Zacznę na razie od przeglądu instalacji LPG - u mnie siedzi holenderski Teleflex i tu jest problem ze znalezieniem fachowca, który zna instalację i posiada narzędzia do diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Jaworski Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Chyba że tak, bo ja mam instalację lpg optima i ogarnęli mi wszystko w Delko na Darłowskiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 W dniu 29.11.2017 o 13:19, rydzada napisał: Umówiłem się na akcję-regenerację za 250 zł z robocizną. Zdradzisz na PW gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 3 godziny temu, dr.elich napisał: Zdradzisz na PW gdzie? Pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel2.0 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 W dniu 29.11.2017 o 14:26, rutek111 napisał: Zacznę na razie od przeglądu instalacji LPG - u mnie siedzi holenderski Teleflex i tu jest problem ze znalezieniem fachowca, który zna instalację i posiada narzędzia do diagnozy. No właśnie. W moim Forku z Niemiec też jest fabryczna instalacja holenderska AG czy coś takiego i nie mogę znaleźć serwisu do tego. Znalazłem zakład który chwali sie że serwisuje holenderskie instalacje ale akurat do tego nie posiada kodów (tak napisali). Wiecie gdzie można z tym pojechać? Znalazłem jakiś warsztat pod Kielcami ale może coś bliżej Rzeszowa jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamoslaw8 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam, chciałbym zagazować niedawno zakupioną przeze mnie Imprezę GH 2.0, 150KM. Może ktoś polecić zakład w Łodzi i okolicach. Został mi polecony (...) przez jedną osobę, której gazowali samochód innej marki. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą? Wiem, że (...) kiedyś był polecany na forum, natomiast nie wiem jak jest teraz czy trzymają poziom? Będę wdzięczny za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Polecanie warsztatów związanych z motoryzacją jest na forum zabronione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Tak ładnie jadło i... zdechło.2,5 sohcOd pewnego czasu jakby trochę mniej płynnie przełączał benzyna/gaz. Stanął bez ostrzeżenia po wypaleniu gazu i przełączeniu na benzynę. Kręci, nie łapie, jak zapala to na chwilę (jakby zalany, potrafi strzelić w wydech), po czym obroty spadają i gaśnie. Jak uda się jakimś cudem wprowadzić na obroty i zapiąć automat, to jedzie normalnie. ponowne zapalanie i historia sie powtarza. Błędy wymacane jakimś Autocom: 170,169, 200,43,53 niestety nie kasują się i nie mam opisu.Przebieg na gazie 170tkm, całości 210tkm.Psi nos prowadzi moje podejrzenia do parownika.Wszelkie sugestie mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Świece sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Świece, kable, upg, regulacje zaworów "nowe" tzn jakieś 7tkm. Straciłem wenę, zaprowadziłem do elektryka. Dla odmiany chwilowa dziura pod pedałem objawiła sie w okolicy 2100rpm. Pojawiła się i znikła, póżniej wkręcał się normalnie, na ucho jakby był lekko zdławiony. Po zatrzymaniu wolne obroty trzyma. Po zgaszeniu to samo, zapala i po chwili gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 6 minut temu, BiP napisał: Świece, kable, upg, regulacje zaworów "nowe" tzn jakieś 7tkm. Straciłem wenę, zaprowadziłem do elektryka. Dla odmiany chwilowa dziura pod pedałem objawiła sie w okolicy 2100rpm. Pojawiła się i znikła, póżniej wkręcał się normalnie, na ucho jakby był lekko zdławiony. Po zatrzymaniu wolne obroty trzyma. Po zgaszeniu to samo, zapala i po chwili gaśnie. Tak strzelam, ale lewego powietrza gdzieś nie łapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Przemacałem w newralgicznych punktach, odmę od parownika sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 15 minut temu, BiP napisał: Przemacałem w newralgicznych punktach, odmę od parownika sprawdziłem. A przy filtrze powietrza? Może sam filtr też warto zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 W dniu 6.12.2017 o 09:29, BiP napisał: (...)Psi nos prowadzi moje podejrzenia do parownika. Diagnozować już potrafię, leczyć jeszcze nie Parownik do regeneracji, być może wtryski też. Parametry pracy znacząco się rozjeżdżają na benzynie i gazie. Po wykasowaniu korekt jeździ jak nowe. Najlepsze, że chciałem robić grubszy serwis instalacji w kwietniu. Majster podłączył, stweirdził, że wtryski to ze 40tkm jeszcze wytrzymaja i nie ma co w nich grzebać, dostałem z okazji kolejki do łapy wąż z metra, bo stary sparciał i komplet filtrów do wymiany we własnym zakresie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreg Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Mimo że przejrzałem już dość sporą część tego tematu i mam tam jakieś swoje podejrzenia to wolę się zapytać i poradzić Was, więc liczę na pomoc z Waszej strony Niedawno zakupiłem Buga WRX z instalacją gazową Bigas, przebieg auta obecnie wynosi 252 tys. km, natomiast instalacji 69 tys. km. Imprezą przez ostatni rok/półtora poprzedni właściciel za wiele nie jeździł, ale wydaje mi się, że akurat to nie ma większego znaczenia. W aucie jakieś 2 tys. była robiona regulacja zaworów. Jeśli chodzi o mody to uppipe przelot, decat, tłumik środkowy i końcowy H&S, nigdy nie był hamowany, mapa też fabryczna. Objawy: wypadanie zapłonu, a przynajmniej efekt jak przy wypadaniu zapłonu (szarpanie, dławienie przy przyspieszaniu), gdy depnę mocniej, ale tylko w zakresie wysokich obrotów; jeśli depnę do końca to dość często zdarza się, że przełącza instalację na benzynę (jeśli to normalne w turbo to mnie poprawcie, w N/A nie miałem takiego problemu), sytuacja ma miejsce głównie na pierwszych biegach; jeśli silnik zgaszę na gazie to przy ponownym uruchamianiu trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem, podczas gdy na benzynie odpala od razu; wtryski są tam Staga, nie wiem czy to normalne, ale odnoszę wrażenie, że dość głośno pracują; dźwięk podobny jest trochę do piston slapa (uprzedzając pytania - nie, nie jest to piston slap), coś w stylu klekotania. Przegląd, według książki serwisowej od gazu, był robiony ponad 1 tys. km temu, więc tak naprawdę chwilę temu, więc tym bardziej zastanawiają mnie objawy. Ogólnie myślę też nad jakimś mapowaniem, może właśnie pod LPG, ale czekam na Wasze opinie. Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Mimo że przejrzałem już dość sporą część tego tematu i mam tam jakieś swoje podejrzenia to wolę się zapytać i poradzić Was, więc liczę na pomoc z Waszej strony Niedawno zakupiłem Buga WRX z instalacją gazową Bigas, przebieg auta obecnie wynosi 252 tys. km, natomiast instalacji 69 tys. km. Imprezą przez ostatni rok/półtora poprzedni właściciel za wiele nie jeździł, ale wydaje mi się, że akurat to nie ma większego znaczenia. W aucie jakieś 2 tys. była robiona regulacja zaworów. Jeśli chodzi o mody to uppipe przelot, decat, tłumik środkowy i końcowy H&S, nigdy nie był hamowany, mapa też fabryczna. Objawy: wypadanie zapłonu, a przynajmniej efekt jak przy wypadaniu zapłonu (szarpanie, dławienie przy przyspieszaniu), gdy depnę mocniej, ale tylko w zakresie wysokich obrotów; jeśli depnę do końca to dość często zdarza się, że przełącza instalację na benzynę (jeśli to normalne w turbo to mnie poprawcie, w N/A nie miałem takiego problemu), sytuacja ma miejsce głównie na pierwszych biegach; jeśli silnik zgaszę na gazie to przy ponownym uruchamianiu trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem, podczas gdy na benzynie odpala od razu; wtryski są tam Staga, nie wiem czy to normalne, ale odnoszę wrażenie, że dość głośno pracują; dźwięk podobny jest trochę do piston slapa (uprzedzając pytania - nie, nie jest to piston slap), coś w stylu klekotania. Przegląd, według książki serwisowej od gazu, był robiony ponad 1 tys. km temu, więc tak naprawdę chwilę temu, więc tym bardziej zastanawiają mnie objawy. Ogólnie myślę też nad jakimś mapowaniem, może właśnie pod LPG, ale czekam na Wasze opinie. Z góry dzięki za pomoc! Wydech cały zmieniony to i mapy wypadałoby skorygować. Może przy okazji praca silnika się ogólne poprawi, wyrówna. Tak sobie gdybam....Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreg Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Wydech cały zmieniony to i mapy wypadałoby skorygować. Może przy okazji praca silnika się ogólne poprawi, wyrówna. Tak sobie gdybam....Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Też o tym myślałem w pierwszej kolejności właśnie, samochód mam dopiero od tygodnia tak naprawdę, więc chcę na razie zebrać wszystkie informacje i opinie, a dopiero później podjąć decyzję, co tu po kolei robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się