Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Po założeniu butli z lpg tył samochodu wyraźnie osiadł przy czym przód został w położeniu w którym był. Po włożeniu koła zapasowego do bagażnika i zatankowaniu do pełna tył samochodu wygląda jakby był obniżony do maksimum tak, że pomiędzy kołem a nadwoziem nie widać przerwy (coś a la wiejski tuning :D)

 

Czy możliwym jest, że zawieszenie nie daje rady tym obciążeniom? Jak temu przeciwdziałać, zmienić sprężyny? Oryginalne czy jakieś mocniejsze?

Ktoś przerabiał ten temat?

Edytowane przez Nosek kreseczka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Nosek kreseczka napisał:

Witam,

 

Po założeniu butli z lpg tył samochodu wyraźnie osiadł przy czym przód został w położeniu w którym był. Po włożeniu koła zapasowego do bagażnika i zatankowaniu do pełna tył samochodu wygląda jakby był obniżony do maksimum tak, że pomiędzy kołem a nadwoziem nie widać przerwy (coś a la wiejski tuning :D)

 

Czy możliwym jest, że zawieszenie nie daje rady tym obciążeniom? Jak temu przeciwdziałać, zmienić sprężyny? Oryginalne czy jakieś mocniejsze?

Ktoś przerabiał ten temat?

Witaj.

Jakie dokładniej masz auto? Rocznik, przebieg? Jeśli jeszcze nie miałeś naprawianego / wymienianego zawieszenia samopoziomującego (SLS), warto się tym zająć, bo dobrze nie będzie. W moim aucie poprzedni właściciel jak założył gaz, przy około 100tkm, wymienił zawieszenie SLS, które i tak już padało na zawieszenie tradycyjne, ale wzmocnione właśnie ze względu na butlę. Są gotowe zestawy do kupienia, np. KYB. Koszt trochę ponad tysiak+montaż. Jest też osobny wątek w tym temacie na naszym forum w dziale Forester. Moje KYB jeżdżą już 90tkm i są w stanie bdb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Nosek kreseczka napisał:

Forester II z 2007 roku (2.0 158km) przebiegu ma 92k

rozumiem, że jeśli samochód usiadł to znaczy ze zawieszenie jest do wymiany?

Jak usiadł i się nie podniósł po przejechaniu paru kilometrów (tak powinien zadziałać SLS), to zawieszenie do wymiany. Poczytaj wątek:

i ten:

 

Edytowane przez rydzada
dodany link
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

Posiadam Legacy z dealerską instalacją gazową Teleflex i chciał bym ją poddać standardowemu przeglądowi (wymiana filtrów, sprawdzenie pod komputerem, ewentualna regulacja). Zależy mi, żeby to zrobił ktoś co zna się na tych holenderskich wynalazkach, żeby nie zepsuć czegoś co na chwilę obecną działa bez zarzutu. Szukałem na forum, ale poza innymi pytaniami nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi, a nie wierze, że nikt tego nie serwisuje.

Proszę o pomoc i nakierowanie mnie na jakiś znający się na rzeczy warsztat na śląsku lub okolicy. 

Pozdrawiam

Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do kliniki Subaru, specjalizują się w LPG w Subaru. Katowice Żeliwna 41. Montowałem tam instalację u siebie, robię tam wszystkie naprawy bieżące i bardzo polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, nhp890 napisał:

Jedź do kliniki Subaru, specjalizują się w LPG w Subaru. Katowice Żeliwna 41. Montowałem tam instalację u siebie, robię tam wszystkie naprawy bieżące i bardzo polecam.

 

U Paulusa robiłem rozrząd i kontrolę luzów zaworowych, o gaz pytałem, ale niestety nie zajmuje się tymi holenderskimi.

Znalazłem na google firmę pod Krakowem, która się tym zajmuje. Niby nie daleko, ale jednak 80km to trochę. Wolał bym coś bliżej i sprawdzone, ale najważniejsze, żeby było sprawdzone i pewne. Zapłakał bym się jak by po przeglądzie zaczęły się dziać cuda z samochodem... Wystarczy, że motocykl sobie załatwiłem niby prostą czynnością jak regulacja gaźników, bo oddałem w niewłaściwe ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yellow,
Gdzie najbliżej Poznania zrobić przegląd i wymianę filtrów instalacji teleflex?
Na www holenderskieinstalacje jest tylko jeden punkt w Wlkp i to jest Ostrów Wlkp. Trochę daleko.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

a jako to jeszcze zakłada lpg? Bo wszędzie piszą "zgłoś się do jako" ale nie wiem jak się z nim skontaktować, bo na pw nie odpowiada;) Jego zakład ma jakąś stronkę?

Tak w ogóle jest jeszcze w warszawie jakaś szanująca się zakładalnia podtlenku, która ma doświadczenie w wolnossących imprezach?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.05.2017 o 13:59, xkorespondent napisał:

Czołem,

Posiadam Legacy z dealerską instalacją gazową Teleflex i chciał bym ją poddać standardowemu przeglądowi (wymiana filtrów, sprawdzenie pod komputerem, ewentualna regulacja). Zależy mi, żeby to zrobił ktoś co zna się na tych holenderskich wynalazkach, żeby nie zepsuć czegoś co na chwilę obecną działa bez zarzutu. Szukałem na forum, ale poza innymi pytaniami nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi, a nie wierze, że nikt tego nie serwisuje.

Proszę o pomoc i nakierowanie mnie na jakiś znający się na rzeczy warsztat na śląsku lub okolicy. 

Pozdrawiam

Dawid

Autogaz Holandia Bibice chyba pod KRK

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pojawił mi się problem po porannym rozruchu mianowicie gdy rano odpalę subarynę głośno nierówno pracuje, ma niskie obroty jak by nie palił na wszystkie cylindry, słychać co jakiś czas takie stuknięcia jak by załapywał cylinder, po ok 20 sekundach obroty się normują i silnik pracuje poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renegat, swiece, zawory? Kiedy byly robione? Moze wtryskiwacz puszcza gaz przez noc i rano ciezko pali zanim oprozni komore. Odlacz lpg na jeden dzien i na drugi dzien rano zobaczysz czy to przez nieszczelnośc instalacji lpg.

Edytowane przez STomasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, STomasz napisał:

Renegat, swiece, zawory? Kiedy byly robione? Moze wtryskiwacz puszcza gaz przez noc i rano ciezko pali zanim oprozni komore. Odlacz lpg na jeden dzien i na drugi dzien rano zobaczysz czy to przez nieszczelnośc instalacji lpg.

Świece zawory niecałe 30 tys. temu, odłączyć tzn. wyjąc bezpiecznik zakręcić butlę czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Silnik 3.0 H6, przepustnice czyściłem a gdzie ten zwór EGR jest? Rano po odpaleniu śmierdzi strasznie paliwem jak silnik zaczyna pracować poprawnie po ok 20 sekundach benzyny już nie czuć i czemu ten tłok słychać takie stuknięcia jak by zaczynał załapywać, moim zdaniem jest to efekt tak jak by słabej lub zanikającej iskry, jak mu depnę gaz zaczyna przepalać i zaczyna pracować poprawnie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiada może ktoś Zenita pro OBD?  Potrzebuję zdjęcie, bo zakładałem go ostatnio i chyba dali mi sterownik bez OBD....  Ale chce się upewnić, poniżej na zdj jest ten co mi go założyli. Dodatkowo rozumiem że OBD ma mieć wtyczkę wpiętą w OBD pod kierownica? 

IMG_20170702_103404_788.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy obecne przepisy / wytyczne zezwalają na wymianę zbiornika dowolnemu, nawet "garażowemu" warsztatowi i przechodzi to przegląd w stacji diagnostycznej na podstawie po prostu papieru TDT kupionego razem ze zbiornikiem? Czy musi to zrobić warsztat "z papierami" ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...