Jump to content
Azrael

LPG w Subaru

Recommended Posts

Nie no, do kompa też podłączyli, tyle że nic nie zmieniali (nie było takiej potrzeby).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Po założeniu butli z lpg tył samochodu wyraźnie osiadł przy czym przód został w położeniu w którym był. Po włożeniu koła zapasowego do bagażnika i zatankowaniu do pełna tył samochodu wygląda jakby był obniżony do maksimum tak, że pomiędzy kołem a nadwoziem nie widać przerwy (coś a la wiejski tuning :D)

 

Czy możliwym jest, że zawieszenie nie daje rady tym obciążeniom? Jak temu przeciwdziałać, zmienić sprężyny? Oryginalne czy jakieś mocniejsze?

Ktoś przerabiał ten temat?

Edited by Nosek kreseczka

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Nosek kreseczka napisał:

Witam,

 

Po założeniu butli z lpg tył samochodu wyraźnie osiadł przy czym przód został w położeniu w którym był. Po włożeniu koła zapasowego do bagażnika i zatankowaniu do pełna tył samochodu wygląda jakby był obniżony do maksimum tak, że pomiędzy kołem a nadwoziem nie widać przerwy (coś a la wiejski tuning :D)

 

Czy możliwym jest, że zawieszenie nie daje rady tym obciążeniom? Jak temu przeciwdziałać, zmienić sprężyny? Oryginalne czy jakieś mocniejsze?

Ktoś przerabiał ten temat?

Witaj.

Jakie dokładniej masz auto? Rocznik, przebieg? Jeśli jeszcze nie miałeś naprawianego / wymienianego zawieszenia samopoziomującego (SLS), warto się tym zająć, bo dobrze nie będzie. W moim aucie poprzedni właściciel jak założył gaz, przy około 100tkm, wymienił zawieszenie SLS, które i tak już padało na zawieszenie tradycyjne, ale wzmocnione właśnie ze względu na butlę. Są gotowe zestawy do kupienia, np. KYB. Koszt trochę ponad tysiak+montaż. Jest też osobny wątek w tym temacie na naszym forum w dziale Forester. Moje KYB jeżdżą już 90tkm i są w stanie bdb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forester II z 2007 roku (2.0 158km) przebiegu ma 92k

rozumiem, że jeśli samochód usiadł to znaczy ze zawieszenie jest do wymiany?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Nosek kreseczka napisał:

Forester II z 2007 roku (2.0 158km) przebiegu ma 92k

rozumiem, że jeśli samochód usiadł to znaczy ze zawieszenie jest do wymiany?

Jak usiadł i się nie podniósł po przejechaniu paru kilometrów (tak powinien zadziałać SLS), to zawieszenie do wymiany. Poczytaj wątek:

i ten:

 

Edited by rydzada
dodany link
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czołem,

Posiadam Legacy z dealerską instalacją gazową Teleflex i chciał bym ją poddać standardowemu przeglądowi (wymiana filtrów, sprawdzenie pod komputerem, ewentualna regulacja). Zależy mi, żeby to zrobił ktoś co zna się na tych holenderskich wynalazkach, żeby nie zepsuć czegoś co na chwilę obecną działa bez zarzutu. Szukałem na forum, ale poza innymi pytaniami nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi, a nie wierze, że nikt tego nie serwisuje.

Proszę o pomoc i nakierowanie mnie na jakiś znający się na rzeczy warsztat na śląsku lub okolicy. 

Pozdrawiam

Dawid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedź do kliniki Subaru, specjalizują się w LPG w Subaru. Katowice Żeliwna 41. Montowałem tam instalację u siebie, robię tam wszystkie naprawy bieżące i bardzo polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, nhp890 napisał:

Jedź do kliniki Subaru, specjalizują się w LPG w Subaru. Katowice Żeliwna 41. Montowałem tam instalację u siebie, robię tam wszystkie naprawy bieżące i bardzo polecam.

 

U Paulusa robiłem rozrząd i kontrolę luzów zaworowych, o gaz pytałem, ale niestety nie zajmuje się tymi holenderskimi.

Znalazłem na google firmę pod Krakowem, która się tym zajmuje. Niby nie daleko, ale jednak 80km to trochę. Wolał bym coś bliżej i sprawdzone, ale najważniejsze, żeby było sprawdzone i pewne. Zapłakał bym się jak by po przeglądzie zaczęły się dziać cuda z samochodem... Wystarczy, że motocykl sobie załatwiłem niby prostą czynnością jak regulacja gaźników, bo oddałem w niewłaściwe ręce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yellow,
Gdzie najbliżej Poznania zrobić przegląd i wymianę filtrów instalacji teleflex?
Na www holenderskieinstalacje jest tylko jeden punkt w Wlkp i to jest Ostrów Wlkp. Trochę daleko.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

a jako to jeszcze zakłada lpg? Bo wszędzie piszą "zgłoś się do jako" ale nie wiem jak się z nim skontaktować, bo na pw nie odpowiada;) Jego zakład ma jakąś stronkę?

Tak w ogóle jest jeszcze w warszawie jakaś szanująca się zakładalnia podtlenku, która ma doświadczenie w wolnossących imprezach?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.eko-car.com/ -  z Jastrzębia Zdrój - warsztat bardzo polecany na forum lpg , maja doświadczenie w holenderskich instalacjach  nie wiem jak z instalacją Teleflex , warto zapytać

Trochę daleko od Poznania ale dzięki :-)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 24.05.2017 o 13:59, xkorespondent napisał:

Czołem,

Posiadam Legacy z dealerską instalacją gazową Teleflex i chciał bym ją poddać standardowemu przeglądowi (wymiana filtrów, sprawdzenie pod komputerem, ewentualna regulacja). Zależy mi, żeby to zrobił ktoś co zna się na tych holenderskich wynalazkach, żeby nie zepsuć czegoś co na chwilę obecną działa bez zarzutu. Szukałem na forum, ale poza innymi pytaniami nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi, a nie wierze, że nikt tego nie serwisuje.

Proszę o pomoc i nakierowanie mnie na jakiś znający się na rzeczy warsztat na śląsku lub okolicy. 

Pozdrawiam

Dawid

Autogaz Holandia Bibice chyba pod KRK

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

ponawiam pytanie: czy jako jeszcze gazuje imprezy?:)

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Longer napisał:

Hej,

 

ponawiam pytanie: czy jako jeszcze gazuje imprezy?:)

 

Pozdr

Tak gazuje. Kontakt masz podany w opisie użytkownika jako: 692 325 541

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, pojawił mi się problem po porannym rozruchu mianowicie gdy rano odpalę subarynę głośno nierówno pracuje, ma niskie obroty jak by nie palił na wszystkie cylindry, słychać co jakiś czas takie stuknięcia jak by załapywał cylinder, po ok 20 sekundach obroty się normują i silnik pracuje poprawnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renegat, swiece, zawory? Kiedy byly robione? Moze wtryskiwacz puszcza gaz przez noc i rano ciezko pali zanim oprozni komore. Odlacz lpg na jeden dzien i na drugi dzien rano zobaczysz czy to przez nieszczelnośc instalacji lpg.

Edited by STomasz

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, STomasz napisał:

Renegat, swiece, zawory? Kiedy byly robione? Moze wtryskiwacz puszcza gaz przez noc i rano ciezko pali zanim oprozni komore. Odlacz lpg na jeden dzien i na drugi dzien rano zobaczysz czy to przez nieszczelnośc instalacji lpg.

Świece zawory niecałe 30 tys. temu, odłączyć tzn. wyjąc bezpiecznik zakręcić butlę czy jak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej zakręcić zawór w butli i wypalić resztkę gazu.

Edited by STomasz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 6.06.2017 o 17:04, STomasz napisał:

Najlepiej zakręcić zawór w butli i wypalić resztkę gazu.

Rano bez zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro na Benzynie to samo to nie wina lpg, szukaj przyczyny dalej. Jaki masz silnik? Może zanim wymienisz pół silnika to wyczyść przepustnice i zawór EGR, ale 30kkm to mogą już być świece i zawory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik 3.0 H6, przepustnice czyściłem a gdzie ten zwór EGR jest? Rano po odpaleniu śmierdzi strasznie paliwem jak silnik zaczyna pracować poprawnie po ok 20 sekundach benzyny już nie czuć i czemu ten tłok słychać takie stuknięcia jak by zaczynał załapywać, moim zdaniem jest to efekt tak jak by słabej lub zanikającej iskry, jak mu depnę gaz zaczyna przepalać i zaczyna pracować poprawnie szybciej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiada może ktoś Zenita pro OBD?  Potrzebuję zdjęcie, bo zakładałem go ostatnio i chyba dali mi sterownik bez OBD....  Ale chce się upewnić, poniżej na zdj jest ten co mi go założyli. Dodatkowo rozumiem że OBD ma mieć wtyczkę wpiętą w OBD pod kierownica? 

IMG_20170702_103404_788.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy obecne przepisy / wytyczne zezwalają na wymianę zbiornika dowolnemu, nawet "garażowemu" warsztatowi i przechodzi to przegląd w stacji diagnostycznej na podstawie po prostu papieru TDT kupionego razem ze zbiornikiem? Czy musi to zrobić warsztat "z papierami" ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...