mkowalczuk Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Nie no, do kompa też podłączyli, tyle że nic nie zmieniali (nie było takiej potrzeby). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Witam, Po założeniu butli z lpg tył samochodu wyraźnie osiadł przy czym przód został w położeniu w którym był. Po włożeniu koła zapasowego do bagażnika i zatankowaniu do pełna tył samochodu wygląda jakby był obniżony do maksimum tak, że pomiędzy kołem a nadwoziem nie widać przerwy (coś a la wiejski tuning :D) Czy możliwym jest, że zawieszenie nie daje rady tym obciążeniom? Jak temu przeciwdziałać, zmienić sprężyny? Oryginalne czy jakieś mocniejsze? Ktoś przerabiał ten temat? Edytowane 22 Maja 2017 przez Nosek kreseczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 32 minuty temu, Nosek kreseczka napisał: Witam, Po założeniu butli z lpg tył samochodu wyraźnie osiadł przy czym przód został w położeniu w którym był. Po włożeniu koła zapasowego do bagażnika i zatankowaniu do pełna tył samochodu wygląda jakby był obniżony do maksimum tak, że pomiędzy kołem a nadwoziem nie widać przerwy (coś a la wiejski tuning :D) Czy możliwym jest, że zawieszenie nie daje rady tym obciążeniom? Jak temu przeciwdziałać, zmienić sprężyny? Oryginalne czy jakieś mocniejsze? Ktoś przerabiał ten temat? Witaj. Jakie dokładniej masz auto? Rocznik, przebieg? Jeśli jeszcze nie miałeś naprawianego / wymienianego zawieszenia samopoziomującego (SLS), warto się tym zająć, bo dobrze nie będzie. W moim aucie poprzedni właściciel jak założył gaz, przy około 100tkm, wymienił zawieszenie SLS, które i tak już padało na zawieszenie tradycyjne, ale wzmocnione właśnie ze względu na butlę. Są gotowe zestawy do kupienia, np. KYB. Koszt trochę ponad tysiak+montaż. Jest też osobny wątek w tym temacie na naszym forum w dziale Forester. Moje KYB jeżdżą już 90tkm i są w stanie bdb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Forester II z 2007 roku (2.0 158km) przebiegu ma 92k rozumiem, że jeśli samochód usiadł to znaczy ze zawieszenie jest do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) 7 minut temu, Nosek kreseczka napisał: Forester II z 2007 roku (2.0 158km) przebiegu ma 92k rozumiem, że jeśli samochód usiadł to znaczy ze zawieszenie jest do wymiany? Jak usiadł i się nie podniósł po przejechaniu paru kilometrów (tak powinien zadziałać SLS), to zawieszenie do wymiany. Poczytaj wątek: i ten: Edytowane 22 Maja 2017 przez rydzada dodany link 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkorespondent Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Czołem, Posiadam Legacy z dealerską instalacją gazową Teleflex i chciał bym ją poddać standardowemu przeglądowi (wymiana filtrów, sprawdzenie pod komputerem, ewentualna regulacja). Zależy mi, żeby to zrobił ktoś co zna się na tych holenderskich wynalazkach, żeby nie zepsuć czegoś co na chwilę obecną działa bez zarzutu. Szukałem na forum, ale poza innymi pytaniami nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi, a nie wierze, że nikt tego nie serwisuje. Proszę o pomoc i nakierowanie mnie na jakiś znający się na rzeczy warsztat na śląsku lub okolicy. Pozdrawiam Dawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nhp890 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Jedź do kliniki Subaru, specjalizują się w LPG w Subaru. Katowice Żeliwna 41. Montowałem tam instalację u siebie, robię tam wszystkie naprawy bieżące i bardzo polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkorespondent Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 16 godzin temu, nhp890 napisał: Jedź do kliniki Subaru, specjalizują się w LPG w Subaru. Katowice Żeliwna 41. Montowałem tam instalację u siebie, robię tam wszystkie naprawy bieżące i bardzo polecam. U Paulusa robiłem rozrząd i kontrolę luzów zaworowych, o gaz pytałem, ale niestety nie zajmuje się tymi holenderskimi. Znalazłem na google firmę pod Krakowem, która się tym zajmuje. Niby nie daleko, ale jednak 80km to trochę. Wolał bym coś bliżej i sprawdzone, ale najważniejsze, żeby było sprawdzone i pewne. Zapłakał bym się jak by po przeglądzie zaczęły się dziać cuda z samochodem... Wystarczy, że motocykl sobie załatwiłem niby prostą czynnością jak regulacja gaźników, bo oddałem w niewłaściwe ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Yellow,Gdzie najbliżej Poznania zrobić przegląd i wymianę filtrów instalacji teleflex?Na www holenderskieinstalacje jest tylko jeden punkt w Wlkp i to jest Ostrów Wlkp. Trochę daleko.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longer Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Hej, a jako to jeszcze zakłada lpg? Bo wszędzie piszą "zgłoś się do jako" ale nie wiem jak się z nim skontaktować, bo na pw nie odpowiada;) Jego zakład ma jakąś stronkę? Tak w ogóle jest jeszcze w warszawie jakaś szanująca się zakładalnia podtlenku, która ma doświadczenie w wolnossących imprezach?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredne Osaczysko Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 http://www.eko-car.com/ - z Jastrzębia Zdrój - warsztat bardzo polecany na forum lpg , maja doświadczenie w holenderskich instalacjach nie wiem jak z instalacją Teleflex , warto zapytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 http://www.eko-car.com/ - z Jastrzębia Zdrój - warsztat bardzo polecany na forum lpg , maja doświadczenie w holenderskich instalacjach nie wiem jak z instalacją Teleflex , warto zapytać Trochę daleko od Poznania ale dzięki :-)Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Dnia 24.05.2017 o 13:59, xkorespondent napisał: Czołem, Posiadam Legacy z dealerską instalacją gazową Teleflex i chciał bym ją poddać standardowemu przeglądowi (wymiana filtrów, sprawdzenie pod komputerem, ewentualna regulacja). Zależy mi, żeby to zrobił ktoś co zna się na tych holenderskich wynalazkach, żeby nie zepsuć czegoś co na chwilę obecną działa bez zarzutu. Szukałem na forum, ale poza innymi pytaniami nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi, a nie wierze, że nikt tego nie serwisuje. Proszę o pomoc i nakierowanie mnie na jakiś znający się na rzeczy warsztat na śląsku lub okolicy. Pozdrawiam Dawid Autogaz Holandia Bibice chyba pod KRK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Longer Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Hej, ponawiam pytanie: czy jako jeszcze gazuje imprezy?:) Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 7 godzin temu, Longer napisał: Hej, ponawiam pytanie: czy jako jeszcze gazuje imprezy?:) Pozdr Tak gazuje. Kontakt masz podany w opisie użytkownika jako: 692 325 541 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Witam, pojawił mi się problem po porannym rozruchu mianowicie gdy rano odpalę subarynę głośno nierówno pracuje, ma niskie obroty jak by nie palił na wszystkie cylindry, słychać co jakiś czas takie stuknięcia jak by załapywał cylinder, po ok 20 sekundach obroty się normują i silnik pracuje poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Renegat, swiece, zawory? Kiedy byly robione? Moze wtryskiwacz puszcza gaz przez noc i rano ciezko pali zanim oprozni komore. Odlacz lpg na jeden dzien i na drugi dzien rano zobaczysz czy to przez nieszczelnośc instalacji lpg. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez STomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 43 minuty temu, STomasz napisał: Renegat, swiece, zawory? Kiedy byly robione? Moze wtryskiwacz puszcza gaz przez noc i rano ciezko pali zanim oprozni komore. Odlacz lpg na jeden dzien i na drugi dzien rano zobaczysz czy to przez nieszczelnośc instalacji lpg. Świece zawory niecałe 30 tys. temu, odłączyć tzn. wyjąc bezpiecznik zakręcić butlę czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Najlepiej zakręcić zawór w butli i wypalić resztkę gazu. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez STomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Dzięki sprawdzę.Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Dnia 6.06.2017 o 17:04, STomasz napisał: Najlepiej zakręcić zawór w butli i wypalić resztkę gazu. Rano bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Skoro na Benzynie to samo to nie wina lpg, szukaj przyczyny dalej. Jaki masz silnik? Może zanim wymienisz pół silnika to wyczyść przepustnice i zawór EGR, ale 30kkm to mogą już być świece i zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Silnik 3.0 H6, przepustnice czyściłem a gdzie ten zwór EGR jest? Rano po odpaleniu śmierdzi strasznie paliwem jak silnik zaczyna pracować poprawnie po ok 20 sekundach benzyny już nie czuć i czemu ten tłok słychać takie stuknięcia jak by zaczynał załapywać, moim zdaniem jest to efekt tak jak by słabej lub zanikającej iskry, jak mu depnę gaz zaczyna przepalać i zaczyna pracować poprawnie szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banzai97 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Posiada może ktoś Zenita pro OBD? Potrzebuję zdjęcie, bo zakładałem go ostatnio i chyba dali mi sterownik bez OBD.... Ale chce się upewnić, poniżej na zdj jest ten co mi go założyli. Dodatkowo rozumiem że OBD ma mieć wtyczkę wpiętą w OBD pod kierownica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Czy obecne przepisy / wytyczne zezwalają na wymianę zbiornika dowolnemu, nawet "garażowemu" warsztatowi i przechodzi to przegląd w stacji diagnostycznej na podstawie po prostu papieru TDT kupionego razem ze zbiornikiem? Czy musi to zrobić warsztat "z papierami" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się