subleo Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) 9 godzin temu, mac paul napisał: Pamiętam taką sytuacje jak chłopaki z subaru (jadąc bodajże na zlot) nie dawali rady się utrzymać za gościem w astrze. Właśnie na zakrętach. Masa. Ale z drugiej strony nowsze Subaru mogą się zachowywać lepiej z uwagi na system dystrybucji momentu między kołami TORQUE VECTORING (więcej momentu na zewnętrzne koła w zakręcie). PS Nie wiem dlaczego, ale forum nie łączy odpowiedzi. Edytowane 26 Lipca 2019 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 16 minut temu, GREGG napisał: No to w EU będzie 2,0 a 1,6 został w Japonii i gdzieś tam w Azji może jeszcze? Bo w USA nigdy levorga nie było Kolejny bezsens, robić w swojej niszy niszowy model z dwoma różnymi silnikami, gdzie sprzedaż każdego będzie raczej śladowa W Japonii czy Australii mają silnik w Levorgu który pewnie u nas by się lepiej sprzedawał czyli 2.0 DIT no ale przez wymysły UE musimy radować się wolnossącymi potęgami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 1 godzinę temu, GREGG napisał: Karas widzę, że pod koniec przygody z subaru zostałeś miłośnikiem N/A? absolutnie. Również uważam że producent powinien miec w ofercie różne wersje silnikowe w danym modelu nawet jeżeli sprzedaż jednej z nich byłaby marginalna. Niestety w Subaru wygląda to tak że jak się nie ma co się lubi to się sami wiecie Natomiast wypisywanie że autem z silnikiem 2.0i nie da się normalnie jeździć a każda próba wykonania manewru wyprzedzania zakończy się nieszczęściem i lepiej tego nie próbować bez 10 km pustego lewego pasa jest kompletną nieprawdą i bzurą. Auto z tym silnikiem zbiera się przy prędkościach poza miejskich podobnie jak większość nowych aut podobnej klasy i w podobnym pułapie cenowym. Tam gdzie nie wyprzedzisz Hondą czy Mazdą nie wyprzedzisz takim Subaru i na odwrót. Szału nie ma ale tragedii też . Taki przeciętniak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, subleo napisał: W PL jest to zakazane (tam gdzie zakręty są oznakowane). Chyba, że miałeś na myśli "zakręciki" ... ale z drugiej strony kto tam hamuje? A kto mowi o Polsce? Ja przeciez po wiejskich drogach austriackich jezdze. Tu sie zaden Bauer znakami nie przejmuje Do Polski udaje sie raz w roku, bo boje sie pedzacych lewym pasem Passatow i Oktavii, Z nimi Levorg i zadne nowe Subaru nie daje rady Edytowane 26 Lipca 2019 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 13 minut temu, Karas napisał: Również uważam że producent powinien miec w ofercie różne wersje silnikowe w danym modelu nawet jeżeli sprzedaż jednej z nich byłaby marginalna. Niestety w Subaru wygląda to tak że jak się nie ma co się lubi to się sami wiecie Jedno to Miłośnicy marki a drugie to jej klienci....a jeszcze 3 to ograniczenia emisyjne dla pojazdów w EU. Przeprowadź się do Australii....tam Subaru serwuje program - „Test Drive at Yours” dający klientom w całej Australii możliwość przetestowania pojazdów w ich codziennym otoczeniu, w czasie i miejscu gdzie żyją,....dzięki temu możesz wybrać model i specyfikację najlepiej pasujące do Twojego stylu życia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 5 minut temu, Christoph napisał: Do Polski udaje sie raz w roku, bo boje sie pedzacych lewym pasem Passatow i Oktavii, Mam podobnie....tyle, że od żony pożyczam WRXa z CVT.....Z założenia staram się jeździć zgodnie z przepisami....a mając na względzie bezpieczeństwo wszystkich użytkowników drogi, również tych, którzy pędzą ....wolę zwolnić...bo jeszcze poczują się bardziej zakompleksieni a ich frustracja może doprowadzić, że będą jechać jeszcze szybciej.... nie ma ich co podpuszczać. Miejscem do pokazywania sobie, kto ma większego jest tor czy ring a nie drogi publiczne......ale też cholernie lubię pokonywać puste górskie serpentyny w Subaru... bacząc jednak na zwierzęta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 15 godzin temu, spawalniczy napisał: To nie są żarty, udowodniono powyżej, że wystarczy nie zwalniać. Potem nie trzeba będzie się kompromitować przyspieszaniem i bilans wyjdzie...jakoś. Jazda na granicy przyczepności w każdym zakręcie i masz sukces. Technika jazdy w sam raz do rodzinnego kombi w drodze nad morze. Kolejny temat w którym udowadniamy, że 2 l wolny ssak to złoty środek wciągający konkurencję nosem. pięknie napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) Levorg 2.0i 2019 Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 2.0 150 PS Gdzie się podziały tamte Subaru, niezapomniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) Za murem zbudowanym z przepisów UE. A dokładniej za siedmioma górami i siedmioma morzami Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Levorg bez turbo to jak baba bez cyckow. Pozostaje jezdzic obecnym modelem i czekac w nadziei, ze EU padnie i ekoterroryzm sie skonczy. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 To nawet nowej deski nie dali na osłodę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 12 godzin temu, TP_S napisał: 2.0 150 PS Gdzie się podziały tamte Subaru, niezapomniane? "Dziwny ten Świat"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 dziwny nie dziwny. Jeżeli będzie kosztował w okolicach 100k pln i będzie najtańszym kombi z awd na rynku to imo ma szanse na jakąkolwiek sprzedaż. Jeżeli Subaru przegnie z ceną i będzie w okolicach 140k pln to zapomnijcie o jakiejkolwiek sprzedaży - ubiją ten model co wcale nie jest takie dobre biorąc pod uwagę obecnych właścicieli tego modelu. Auto jako używane stanie się całkowicie niesprzedawalne w dobrych $$. To tak jak z SBD. W dziale sprzedam wisi lub wisiał piękny serwisowany zadbany OBK z 2014 roku kosztujący jako nowy 180k pln a wystawiony jest za pięćdziesiąt parę... - dla mnie masakra i z taką utratą wartości auta wyprodukowanego w kraju kwitnącej wiśni się jeszcze nigdy nie spotkałem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 12 godzin temu, Christoph napisał: i czekac w nadziei, ze EU padnie i ekoterroryzm sie skonczy Nie wiem, jak u Ciebie w Austrii, ale w PL ten "ekoterroryzm" ma jak najbardziej sens, bo od października wisi smog, jak w Pekinie. Przy czym, nie odnoszę tego do samego modelu Levorga. I sorry za off-top. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Karas napisał: OBK z 2014 roku kosztujący jako nowy 180k jezeli piszesz o moim to on kosztowal 139tys a nie 180tys 60proc spadek wartosci w blisko 5letnim aucie jest na pewno bolesny ale czy masakryczny? jakby mnie to mocniej kopnelo to kupilbym fabie a nie kolejne subaru tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 2 godziny temu, anakinsky napisał: Nie wiem, jak u Ciebie w Austrii, ale w PL ten "ekoterroryzm" ma jak najbardziej sens, bo od października wisi smog, jak w Pekinie. Samochody jeżdżą cały rok ... więc, zastanówmy się ... dlaczego ten smog zaczyna się październiku ? PS Warto zaglądnąć do raportu NIK. Pojazdy odpowiadają za 5-7% emisji. Za blisko 90% odpowiadają piece, ogrzewanie etc. Czyli jest jak w aforyzmie "kowal zawinił a cygana powiesili" 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 3 minuty temu, subleo napisał: Pojazdy odpowiadają za 5-7% emisji. Za blisko 90% odpowiadają piece, ogrzewanie etc. Czyli jest jak w aforyzmie "kowal zawinił a cygana powiesili" Zgadza się, ale od czegoś trzeba zacząć... No a w ten segment rynku łatwiej uderzyć niż w inne. Trzeba też pamiętać, że auta spalinowe mają inne istotne wady w szczególności hałas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 9 minut temu, subleo napisał: Samochody jeżdżą cały rok ... więc, zastanówmy się ... dlaczego ten smog zaczyna się październiku ? Znowu wracam na off-top, ale skoro zostałem wywołany do tablicy, to polecam lekturę: https://airly.eu/pl/pogoda-a-smog-czy-i-jak-warunki-pogodowe-wplywaja-na-smog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 4 godziny temu, Karas napisał: dziwny nie dziwny. Jeżeli będzie kosztował w okolicach 100k pln i będzie najtańszym kombi z awd na rynku to imo ma szanse na jakąkolwiek sprzedaż. Jest tak jak piszesz, jest praktycznie najtańszym kombi 4x4 z tą "szmocą" - https://tinyurl.com/y2ab4zyn mobile.de twierdzi: Subaru Levorg 2.0i - neues Modell- MY 2019 - Eye Sight - 23.490 € Brutto - czyli na nasze dziś ok 103k Pln, w podobnej cenie jest Octavia TSI 190Ps albo TDI 150PS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) ceny na subaru.de jednak trochę wyższe 2.0i Trend - 26990E 2.0i Active - 29990E 2,0i Exclusive - 34990 exclusive kosztuje więcej niż 1,6turbo w wersji Sport GTS ((jak dobrze pamietam - 32500E) w PL (r. 2015-2016) Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 dziwny nie dziwny....ubiją ten model co wcale nie jest takie dobre biorąc pod uwagę obecnych właścicieli tego modelu. Auto jako używane stanie się całkowicie niesprzedawalne w dobrych $$. To tak jak z SBD. Zobaczymy jak będzie, na razie Levorg raczej dobrze trzyma cenę. SBD cierpi z powodu opinii o silniku i kosztów naprawy, nie stawiałbym tego na równi z popularnością. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 57 minut temu, rafacon napisał: Zobaczymy jak będzie, na razie Levorg raczej dobrze trzyma cenę. SBD cierpi z powodu opinii o silniku i kosztów naprawy, nie stawiałbym tego na równi z popularnością. Też uważam, że nie można porównywać tej sytuacji z SBD, śmiem nawet twierdzić że dzięki tak krótkiej produkcji Levorga 1.6 tym lepiej będzie on "trzymał" cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 12 godzin temu, Karas napisał: dziwny nie dziwny. Jeżeli będzie kosztował w okolicach 100k pln i będzie najtańszym kombi z awd na rynku to imo ma szanse na jakąkolwiek sprzedaż. Jeżeli Subaru przegnie z ceną i będzie w okolicach 140k pln to zapomnijcie o jakiejkolwiek sprzedaży - ubiją ten model co wcale nie jest takie dobre biorąc pod uwagę obecnych właścicieli tego modelu. Auto jako używane stanie się całkowicie niesprzedawalne w dobrych $$. To tak jak z SBD. W dziale sprzedam wisi lub wisiał piękny serwisowany zadbany OBK z 2014 roku kosztujący jako nowy 180k pln a wystawiony jest za pięćdziesiąt parę... - dla mnie masakra i z taką utratą wartości auta wyprodukowanego w kraju kwitnącej wiśni się jeszcze nigdy nie spotkałem Tylko czy rynek tak naprawdę potrzebuje podstarzalych awd? Subaru awd bez okraszenia odpowiednimi osiągami w bliskiej perspektywie skazane jest nieuchronnie na wpadnięcie z rynku europejskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 W dniu 28.08.2019 o 10:18, TP_S napisał: 2.0 150 PS Gdzie się podziały tamte Subaru, niezapomniane? Ale może będzie żywotny chociaż, jak stare amerykańce. No nie będzie problemu z zagazowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się