Jump to content

xemir

Użytkownik
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Dobry

About xemir

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday August 6

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Levorg GTS-Sport MY 17
  • Zainteresowania
    Meteorologia, Astronomia, Książki, Muzyka, Rowery

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. Ja na ten przykład dokupiłem z własnej woli i bynajmniej nie dlatego, że sprzedawca mnie namawiał (wręcz sugerował się wczytać z szczegóły i ocenić samemu). Te 2k Pln to chyba z wymianą oleju w skrzyni - normalnie "filterki, olej i płyny" ok 1.2kPln Jeśli chodzi o zwrot, to będzie bardzo ciężko - ale życzę powodzenia.
  2. xemir

    Openpilot

    Dokładnie - to na razie kwestia jazdy "bez rąk" na kierownicy w UE jest nie do przeskoczenie, myślę spokojnie przez 5 lat. To co jest na filmikach to przykład poruszania się po autostradach, które mają 3 pasy ruchu. Są momenty, gdy system jedzie w deszczu - nawet można zaobserwować jak na moment się wyłącza. Możliwe, że ten dev kit ma jakis UV który wysyła i odbija się od materiału użytego w farbie na drodze, dzięki czemu "widzi" pasy, których człowiek nie widzi. Porozmawiam z bratem i zapytam co tym sądzi (pracował kilka lat temu nad takimi samochodami w DE, które jeździły po zam
  3. xemir

    Openpilot

    Jeśli dobrze widzę, to trzeba wpiąć comma two devkit (1-ka juz nie jest sprzedawana) za 1k$ + moduł z kablami za kolejne 200$. Musieli więc rozwiązać problem interpretacji wiadomości komunikacji kamery z cpu. Moduł to nic innego jak proxy/sniffer. Szczerze, to może to działać w US, ale takich krajach jak PL bałbym się tego używać. Ciekawe jak wygląda pokrycie kodu testami. To co płacisz w cenie samochodu, to proces testowania. Z drugiej strony - skoro im się udało, to chętnie bym zamówił i zamontował, żeby zobaczyć co tam lata i może kiedyś w przyszłości (jak mi się skończ
  4. Tak mi się przypomniało: https://www.google.pl/maps/@50.2589182,21.6755466,3a,15y,101.74h,90.03t/data=!3m9!1e1!3m7!1sdcDJC95tc34F7BRk50Kpgg!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i28 BTW. widziałem na tej drodze miejsce, gdzie znaków na odcinku 300 metrów było ok. 20
  5. Dlaczego ? Była nowelizacja tego przepisu, ze względu na zamieszanie i choćby takie informacje: https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25552485,nowe-przepisy-drogowe-2020-jazda-na-suwak-obowiazkowa-kto.html Co jest wprowadzeniem w błąd, bo w przepisie jest: Oj, chyba za mało w życiu widziałeś. Spokojnie przy różnicy nawet <3 km/h i niewielkiej ingerencji jednej ze stron (a dokładnie obu stron - bo niepodejmowanie żadnych działań, też jest działaniem w świetle prawa) może dojść do kolizji. W przypadku, do którego wcześniej nawiązałem, kierowca zaczą
  6. Jeszcze 2 tygodnie temu byłem przekonany, że będąc w takiej sytuacji jak @Pan Dziedzic mam pierwszeństwo. Przeczytałem niedawno jednak dyskusję, w której kilka osób przytaczało swoje historie, z wyrokami sądowymi włącznie, oraz przeczytałem sam przepis i już jestem niemal pewien, że tak nie jest. W dwóch zdaniach: W takiej sytuacji jak powyżej opisał @Pan Dziedzic, gdyby doszło do stłuczki, sąd nałoży mandat dla jadącego swoim pasem (za uniemożliwienie zmiany pasa ruchu), ale winnym stłuczki uzna tego, kto pas zmieniał (pierwszeństwo pozostaje tak jak dawniej). Nowe przepisy wprowad
  7. A co powiesz o zombie wpatrzone w telefon, które mozolnie przejeżdża samochodem przez skrzyżowanie ? Już miałem skręcać w lewo, bo wydawało mi się, że Pani mnie przepuszcza, ale....ona nikogo na skrzyżowaniu nie widziała - widziała, tylko ekran telefonu.
  8. xemir

    E-Boxer

    Ponieważ nie napisałeś że ma Ci się podobać, dawać frajdę z jazdy i ma mieć napęd awd śmiało możesz brać nowego Superba iV
  9. Mi ktoś ozdobił samochód czymś takim pod moim blokiem, gdy parkowałem w miejscu, w którym wszyscy parkują. Rozmawiałem z sąsiadami i nikt nie potrafił powiedzieć, kto i dlaczego mi to zrobił. Ta osoba, na pewno uważała, że było to uzasadnione. Nie dziwi mnie to jednak, bo tak wygląda rozwiązywanie spraw w Polsce. Dawno temu, gdy chodziłem często do pracy na piechotę zacząłem dokumentować dość poważne przypadki, np.: coś takiego: Po pewnym czasie jednak z tego zrezygnowałem? Co z tego że będę miał setki, czy tysiące takich zdjęć. Próbowałem rozmawiać z osobami, któr
  10. Podałem powyżej poziomy sprzedaży per region i model ze strony Subaru. W EU z tego co widzę, to w 2019 sprzedali ok. 1400 Levorgów (https://carsalesbase.com/europe-subaru-levorg/) czyli pozostałe ~13.5k poza Europą. Nie mogę znaleźć ile sprzedali w Azji a ile w pozostałych regionach, ale zakładam, że sprzedaż w AU/NZ będzie na poziomie EU z tym, że nie mają tam takich restrykcji dotyczących emisji i nie muszą zmieniać strony kierownicy.
  11. Dziś mi się śniło, że mi go ukradli i się zmartwiłem, że nie mam nic innego do wyboru Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
  12. Available features include powered front seats, a hands-free powered tailgate, 17- and 18-inch wheels (STI Sport only), engine idling stop tech, all-around LED lighting, paddle shifters, keyless entry and engine start, six speakers and dual-zone climate control with rear vents. The Levorg also debuts Subaru’s upgraded EyeSight X suite of systems, which adds semi-autonomous driving features like traffic jam assist, active speed control and active lane change assist. The camera-based tech still has core systems like pre-crash brake, unintentional acceleration suppression, active cruise cont
  13. https://www.carsguide.com.au/car-news/new-subaru-levorg-2021-detailed-performance-wagon-set-for-australia-possibly-with-wrx-power Najciekawsze info z artykulu: Reading between the lines, at the very least, Australia won’t be getting the new 130kW/300Nm 1.8-litre turbo-petrol boxer four-cylinder engine that will available in the second-generation Levorg from launch in Japan alongside an improved continuously variable automatic transmission (CVT) with eight ‘speeds’. No other engine option has been announced yet, although it has been heavily rumoured the Levorg
  14. To nie problem z eko-terrorem. Po prostu ludzie zmienili swoje preferencje i nie kupują już tak chętnie kombi
×
×
  • Create New...