Jump to content

DETT

Użytkownik
  • Content Count

    956
  • Joined

  • Last visited

About DETT

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 07/27/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Miastko
  • Auto
    BH9, A101

Recent Profile Visitors

637 profile views
  1. Nowe piloty to może ASO tylko mieć. Można kupić używkę i "wprogramować" ją tak, żeby dogadywało się z centralką auta.
  2. Sorry za OT, ale to srebrne sikstusiks na drugim planie mnie urzekło. Mam nie wiadomo skąd się wywodzący sentyment do tego modelu. Wyrazy uznania dla właściciela.
  3. Pozdro dla załogi zielonego Forestera na tablicach chyba PP, z którym mijałem się dziś na przejeździe kolejowym w Miastku. Jechałem planktonową Laguną I, ale kierownik Forka czujny i odmachał -pewnie dzięki śwince w rogu przedniej szyby. Trochę nietypowo. Pierwszy raz od niepamiętnych czasów odmachał mi ktoś obcy.
  4. DETT

    Subaru Levorg

    Ale może będzie żywotny chociaż, jak stare amerykańce. No nie będzie problemu z zagazowaniem.
  5. DETT

    VDC nie działa

    Czyli skrzynia z VTD - jest git. Ale jak z 2000r. to raczej przed-lift. W polifcie byłby ori przycisk. Samo wstawienie bezpiecznika (chyba 15A) w miejsce oznaczone FWD w skrzynce pod maską spowoduje dezaktywacje VDC. Potem trzeba namacać kabelek wychodzący od tego bezpiecznika, przeciąć przedłużyć aż do kabiny i złączyć pstryczkiem-elektryczkiem. Mi @Pan Dziedzic pokazał jak to zrobić. Masz link do tego filmiku co mi podesłałeś wtedy, bo na szybko nie mogę znaleźć teraz?
  6. Ja obstawiam odlewany symbol półksiężyca do przyczepienia na szczycie minaretu, który się buduje z tych kostek z tyłu.
  7. Też o tym myślałem, bo w Legacy tempomat jest realizowany właśnie prze drugą linkę.
  8. DETT

    Modyfikacje

    Impreza GD, blob konkretnie. Amerykanie montują i lezy ładnie. Ponoć też z Integry DC2 Type R, ale u nas tego raczej nie uświadczysz. Ja miałem założoną na normalny zderzak z przed-lifta dokładkę z Opla Omegi B MV6.
  9. Mi to zalatuje brudną przepustnicą (motylek się zawiesza) albo jakimś uszkodzeniem linki gazu (może rdzeń zahacza gdzieś o pancerz). Lampka Check engine się pali? Tempomat masz? Gaśnięcie na niskich obrotach też może mieć związek z syfem w przepustnicy. Może też być typowa przypadłość auta z LPG - dogorywająca pompa paliwa.
  10. Z jednej strony nie są to części, których stosy leżą na półkach w każdym sklepie motoryzacyjnym, ale z drugiej zaś strony Subaru to nie uliczny plankton. Generalnie z dostępnością problemu nie ma. ASO, Carfit, InterCars, Allegro i wiele innych miejsc. Parę kliknięć lub klika telefonów i wszystko jest. Wejdź sobie tu -> http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/ i poszukaj nr OE konkretnych elementów i po nich szukaj w katalogach.
  11. Do wielu rzeczy w materii oświetlenia może się diagnosta/policjant przyczepiać: rażące jadących z tyłu ledy do oświetlenia rejestracji, chamskie light-bar'y bez homologacji, czy xenonowe palniki powtykane w reflektory zaprojektowane do żarówek halogenowych. Ale jak żyję nie słyszałem żeby ktoś się czepiał o niefabryczne trzecie światło stop. Takie akcje to chyba tylko w Niemczech, gdzie zmianę na rozmiaru opon trzeba mieć papier KBA i pieczątkę TUV. No chyba że ktoś robi coś ewidentnie kretyńskiego jak montowanie spojlera GT Wing na stare Punto.
  12. Ja jakiś czas temu kupiłem elektroniczny fake-Greddy pokazujący ciśnienie oleju i poziom ładowani. W komplecie był czujnik-grucha, taki wielki paskudny, jak z Poloneza. Do tego dokupiłem oryginalną przejściówkę do obsadzenie tego w bloku. Wstawiłem to w miejsce nr 2 za zdjęcia: Z tym było najwięcej gimnastyki, bo pod przepustnicą jest mało miejsca. Musiałem zrobić sobie specjalny klucz - wygiętą 18-stkę żeby móc to dociągnąć. Ale wycieków nie ma. Porównując wskazania zegara z informacjami dot. wartości ciśnień w różnych warunkach widzę, że pokazuje całkiem celnie. Na zimno trzyma dość wysokie ciśnienie, w miarę rozgrzewania spada. Czytałem opinie, że ten punkt, który wybrałem to najdalsze miejsce od pompy oleju i najszybciej będzie tam widać drastyczne spadki. Połączenie elektryczne zegara to stosunkowo prosta sprawa. Ja użyłem rozgałęźnika do TurboTimera, ale można nawet wciąć się krokodylkami w instalację przy stacyjce, albo ISO radia. Większość zegarów potrzebuje +12 constant, +12 ACC, masę i ew. sygnał podświetlenia (światła mijania), więc 3-4 kabelki. No i podwójny przewód sygnałowy do czujnika to przewleczenia przez gumowe przelotki w ścianie grodziowej.
  13. DETT

    Filmy

    Faktycznie dobre. Chyba Honda i Toyota miały reklamy w podobnym klimacie. Takie rzeczy tworzą tylko pasjonaci dla innych pasjonatów.
  14. DETT

    Filmy

    Wg. mnie Rambo II i IV i były lepsze od "jedynki".
×
×
  • Create New...