Jump to content

DETT

Użytkownik
  • Content Count

    1170
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DETT last won the day on September 30 2018

DETT had the most liked content!

Community Reputation

614 Wspaniały

About DETT

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 07/27/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Miastko
  • Auto
    BH9, A101, JZS160

Recent Profile Visitors

952 profile views
  1. Wyglądają trochę jak BBS 473 z Golfa: 15/6J, ET45, PCD 4x100
  2. DETT

    Initial D

    Chryyssteee... A ja się napaliłem że może zaczęli robić jakiś następny Stage.
  3. No tak, pominąłem godnego gracza. Ale uznajmy to za opcję tuningową, nieco ponad OEM.
  4. Zawieszenie od OBK2 możesz zastosować, ale auto pójdzie w górę. Przy takim combo należy pamiętać, że geometria zawieszenia będzie "nie fabryczna". Jeśli wstawisz kompletne zawieszenie z OBK to ustawiasz geometrię dla OBK i cześć. Ale problem może się zrodzić przy robieniu właśnie miksów amor OBK + sprężyna "zwykłe" Legacy. Jeśli idzie o markę amortyzatorów to Kayaba (KYB). AMEN. Chyba nikt nie ośmieli się publicznie polecić czegoś innego.
  5. Pozdrowienia dla właściciela granatowego Legacy IV, który stał wczoraj po południu na parkingu Biedronki w miejscowości Biały Bór, pogranicze woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego: Tablice poznańskie, fajne fele OZ i osobliwa koza z przodu
  6. Legacy I i Imprezy GC były w wersjach FWD. Tu link to artykułu na JNC z Imprezą '93 FWD: http://japanesenostalgiccar.com/driving-japans-car-of-the-year-the-subaru-impreza/
  7. W ogóle większość pomiarów SKP robionych na shocktesterach to pic na wodę. Z jakiegoś powodu diagnosta nie może odmówić dopuszczenia pojazdu do ruchu na podstawie tego parametru, nawet jeśli pokaże poniżej 50%. Gdyby takie badanie miało być miarodajne aparatura pomiarowa musiałaby być kalibrowana pod konkretny model samochodu, znać jego dokładną wagę (ze zmiennymi jak ilość paliwa, obecność kierowcy, dodatkowe obciążenia jak zbiornik LPG), typ i rozmiar ogumienia, rozkład mas i przede wszystkim zastosowane rozwiązania techniczne - bo inaczej zachowują się amory gazowe, inaczej olejowe, inna jest charakterystyka pracy zawieszenia z resorami piórowymi, a inna przy sprężynach śrubowych. A zawiasy typu gwint, hydro, pneumat czy najnowsze magneto-elektryczne wynalazki to już jest technologia rakietowa dla przeciętnej SKP.
  8. Fura godna szefostwa Camorry...
  9. Żeby zdemontować tylny zderzak nie odkręcałem żadnych śrub wewnątrz samochodu. Dwie przy rogach - standardowo. Dwie od spodu, są tam takie wygięte mocowania w kształcie litery C mocowane do belki pod zderzakiem. U mnie były przegnite na wskroś i rozleciały się przy demontażu więc musiałem zrobić sobie nowe z cienkiej blachy, które zamocowałem do tylnego pasa, poniżej belki. Nie pamiętam teraz czy nie ma też mocowań na linii progu załadunku? Na ostatnim foto jest wg. tak jak powinno być, nie ma tam stricte ślizgacza jak z przodu. To zderzak od spodniej strony ma taką metalową ... ramkę, która łapie za ten kołek bliżej nadkola. Może właśnie ta ramka się u Ciebie pogięła (albo skorodowała - zdarza się) i nie chwyta za kołek, dlatego zderzak źle leży.
  10. DETT

    Filmy

    Standardowa Odpowiedź Administratora nr 1: U mnie działa.
  11. Mam zamiar w pierwszej połowie maja to doprecyzować. Jeszcze blacharz/lakiernik musi zrobić to uszkodzone nadkole, jak tylko odbiorę od niego Lexusa.
  12. A nie chciałbyś mojego Zielonego BH ? Zdrowe nadwozie, ino lekko poobijane, 4EAT z VTD, sporo JDM'owych fantów... Tak na zaczepkę pytam w formie wstępnego badania rynku. Aczkolwiek z tym argumentem nie sposób się nie zgodzić i jestem tego samego zdania:
  13. Mi na pewno wysłałeś 57717C<LH>. Może to foto jakoś pomoże: Ten ślizg był połamany i patenciarsko wzmocniony tą pordzewiałą blaszką. Tak wygląda nieuszkodzony:
×
×
  • Create New...