Jump to content

DETT

Użytkownik
  • Content Count

    1418
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DETT last won the day on September 30 2018

DETT had the most liked content!

Community Reputation

865 Wspaniały

About DETT

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 07/27/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Miastko
  • Auto
    A101, JZS160, CP

Recent Profile Visitors

1489 profile views
  1. Czyli modyfikacja w pełni period correct. Mnie się podoba i wg. mnie fajnie wtapia się w kapliczkową formę kokpitu. Ale faktycznie obicie skórą zamiast floka byłoby chyba lepsze - jeszcze mniej by się odróżniało od deski.
  2. Screenów nie mam, ale każdy chętny sobie sprawdzi: "F&F:Hobbs & Shaw" - scena w Londynie - masa Subaru - OBK2/Legacy3, Forestery I i II. Chyba zbrakło im aut do tła i te same 3 samochody przewijają się w kilku ujęciach.
  3. Pozdrawiam parę z granatowego Legacy BH na tablicach wskazujących Szczecin. Brak świnek, ale złote koła. Chyba polift. Machałem w piątek, lub w sobotę w Miastku, w okolicy wiaduktu ze srebrnej Toyoty/Lexusa. Albo jechaliście nad jezioro Bobięcińskie albo zgubiliście drogę.
  4. Terefere... Do Subaru jest niemal wszystko, kwestia kasy, czasu/cierpliwości i ew. ustalenia czy jakaś część z Imprezy pasuje do innych modeli. Spróbuj za to znaleźć gwint dedykowany do Daihatsu Applause/Charade 3 gdzieś poza Malezją...
  5. Imprezy GC <--> GD <-> Legacy BE/BH wszystko P&P
  6. Mnie się wydaję, że odbłyśniki oprócz tego że robią "hokej" po prawej lub po lewej to są inne dla żarówek halogenowych i dla palników xenon. Geometria tych źródeł światła jest dramatycznie inna i nie sądzę żeby wstawienie do lampy ksenonowej z UK/JDM odbłyśnika z wersji halogenowej EU umożliwiło prawidłowe, ostre wyprowadzenie linii światła. To czy była regulacja to chyba zależało od wariantu BE/BH w którym HID był zamontowany. Legacy na pneumatyce czy OKB z SLS'em raczej tego nie miały. Ale w wersjach z normalnym zawieszeniem samo poziomowanie powinno być. Wersje "halogenowe" miał
  7. Skoro masz pokrętło do ręcznej regulacji to zakładam, że to lampa na halogeny, a nie ksenon. Więc to tak jakby silniczki do regulacji "szukały swojego miejsca w świecie". Może jakieś zwarcie instalacji. Nie wiem jak to jest w L. IV, czy da się od lampy odpiąć osobną wtyczkę od regulacji, czy jest to wszystko razem z zasilaniem żarówek w jednej kostce?
  8. DETT

    AWD czy FWD?

    Widać kontrolkę POWER, której w manualach nie ma. Ale może faktycznie jest coś zachachmęcone z zegarami, z innego rynku może są. Choć widać, że na pewno nie USDM.
  9. Może te fotki coś Ci pomogą, mimo że pochodzą z Legacy 3, a nie OBK. OEM wydech w Legacy 3 wygląda tak: Flansza między katem, a pierwszym tłumikiem faktycznie jest pod niewielkim kątem w stosunku do tej króciutkiej rury, do której jest przyspawana. Natomiast połączenie kat->pierwszy tłumik jest oryginalnie realizowane przez flansze ze sprężynami, niektórzy mówią na to "tulipan", nie wiem jak to się fachowo nazywa. Takie coś, same flansze są z tłoczonej cienkiej blachy, nie z "grubej płyty". Pomiędzy flansze wchodzi jeszcze taka gruba, chropowata uszczelka.
  10. Ostatnio Forza Horizon 4 pojawiła się na Steam. Ubolewam, że GeforceNow nie pozwala na uruchomienie tego, bo na moim PC to FH3 działa średnio na jeża, więc się na FH4 na razie nie porywam. @llkuba, faktycznie PS2 było nad wyraz "otwartą" konsolą. Przez lata używałem jej nie tylko do GT4, ale też właśnie jako DVD i ogólnie odtwarzacz mediów. Mam w niej chip, chyba Modbo 360. Potem na kartę pamięci wgrałem launchera, który już z pena uruchamia odtwarzacz DivX, mp3, emulatory NES/SNES/NeoGeo/MAME, a nawet miałem swego czasu zrobione połączenie z PC przez LAN i mogłem na TV odtwarzać f
  11. No powiem Ci, że NFSU2 w wersji japońskiej to faktycznie cacko. Ale przebijcie to: Wangan MidNight bazuje na silniku Tokyo Xtreme Racer 2 i jest czymś zupełnie innym niż automatowe wersje Maximum Tune. Initial D za to mam, bo mieć musiałem. Ale jeśli idzie o model jazdy i frajdę to jest cienki. Trochę podobne do Battle Gear 2/3. A jeszcze z czasów PSX mam takie dziwactwo: Graficznie to wyraźnie słabsze od Gran Turismo 1, ale za to oferowało prawdziwe tuning house'y z Nipponu, mimo że auta de facto nie były licencjonowane. Były ponazywa
  12. Oo tak, F&F na PS2 było ekstra. Chyba najlepsze gra na tej franszyzie. Szkoda że Auto Modellista nie oferowała żadnego free roam'u. No i TDU to też było coś - klasa wizualna Gran Turismo i Oahu do zwiedzania... Czekam na jakiś trailer z TDU: Solar Crown, na razie tylko taki kinowy teaser jest.
  13. Z pewnością właśnie gry studia Genki: Tokyo Xtreme Racer, Kaido Racer, Kaido Battle, Wanga MidNight, C1 Grand Prix. Już w tych grach na PS2 był właśnie funkcjonalny wskaźnik temp. płynu chłodniczego, a w TXR3 nawet temp. oleju. Rosło to z czasem jak się jechało długo na max rpm, albo bardzo szybko jak uaktywniło się ręczenie over boost (tak, był manualny boost control ). Znaczenie robiła też temp. opon, był drafting, a modyfikacje w kategorii wizualnych miały też wpływ na osiągi, bo zderzaki, maski, spojlery (oprócz oczywistej poprawy aerodynamiki) mogły być wykonane z różnych materia
  14. Jak dla mnie bomba. Klimat Tokyo Xtreme Racer i Wangan MidNight jest nawet w tych kilkudziesięciu sekundach. To ma być mobilna gra, czy normalnie na PC?
  15. Łoosz ciul. Hmm, z perspektywy fizyki to tak jakby tylne lewe koło było temu winne. Zapieczony zacisk, opona-flak, poważna deformacja zawieszenia. A przy jeździe do przodu tego nie ma? Jest to zależne od prędkości?
×
×
  • Create New...