Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, mac paul napisał:

Pamiętam taką sytuacje jak chłopaki z subaru (jadąc bodajże na zlot) nie dawali rady się utrzymać za gościem w astrze. Właśnie na zakrętach.

 

Masa. Ale z drugiej strony nowsze Subaru mogą się zachowywać lepiej z uwagi na system dystrybucji momentu między kołami TORQUE VECTORING (więcej momentu na zewnętrzne koła w zakręcie).

 

PS

Nie wiem dlaczego, ale forum nie łączy odpowiedzi.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, GREGG napisał:

 

No to w EU będzie 2,0 a 1,6 został w Japonii i gdzieś tam w Azji może jeszcze? Bo w USA nigdy levorga nie było  

 

Kolejny bezsens, robić w swojej niszy niszowy model z dwoma różnymi silnikami, gdzie sprzedaż każdego będzie raczej śladowa 

W Japonii czy Australii mają silnik w Levorgu który pewnie u nas by się lepiej sprzedawał czyli 2.0 DIT no ale przez wymysły UE musimy radować się wolnossącymi potęgami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, GREGG napisał:

Karas widzę, że pod koniec przygody z subaru zostałeś miłośnikiem N/A?  :P :lol:

absolutnie. Również uważam że producent powinien miec w ofercie różne wersje silnikowe w danym modelu nawet jeżeli sprzedaż jednej z nich byłaby marginalna.

Niestety w Subaru wygląda to tak że jak się nie ma co się lubi to się sami wiecie ;)

Natomiast wypisywanie że autem z silnikiem 2.0i  nie da się normalnie jeździć a każda próba wykonania manewru wyprzedzania zakończy się nieszczęściem i lepiej tego nie próbować  bez 10 km pustego lewego pasa jest kompletną nieprawdą i bzurą. Auto z tym silnikiem zbiera się przy prędkościach poza miejskich podobnie jak większość nowych aut podobnej klasy i w podobnym pułapie cenowym. Tam gdzie nie wyprzedzisz Hondą czy Mazdą nie wyprzedzisz  takim Subaru i na odwrót. Szału nie ma ale tragedii też . Taki przeciętniak

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, subleo napisał:

 

:blink: 

 

W PL jest to zakazane (tam gdzie zakręty są oznakowane). Chyba, że miałeś na myśli "zakręciki" ;)  ... ale z drugiej strony kto tam hamuje? 

 

A kto mowi o Polsce? Ja przeciez po wiejskich drogach austriackich jezdze. Tu sie zaden Bauer znakami nie przejmuje ;) 

 

Do Polski udaje sie raz w roku, bo boje sie pedzacych lewym pasem Passatow i Oktavii, ;) Z nimi Levorg i zadne nowe Subaru nie daje rady :)

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Karas napisał:

Również uważam że producent powinien miec w ofercie różne wersje silnikowe w danym modelu nawet jeżeli sprzedaż jednej z nich byłaby marginalna.

Niestety w Subaru wygląda to tak że jak się nie ma co się lubi to się sami wiecie ;)

Jedno to Miłośnicy marki a drugie to jej klienci....a jeszcze 3 to ograniczenia emisyjne dla pojazdów w EU.

Przeprowadź się do Australii....tam Subaru serwuje program - „Test Drive at Yours” dający klientom w całej Australii możliwość przetestowania pojazdów w ich codziennym otoczeniu,
w czasie i miejscu gdzie żyją,....dzięki temu możesz wybrać model i specyfikację najlepiej pasujące do Twojego stylu życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Christoph napisał:

Do Polski udaje sie raz w roku, bo boje sie pedzacych lewym pasem Passatow i Oktavii, ;)

Mam podobnie....tyle, że od żony pożyczam WRXa z CVT.....Z założenia staram się jeździć zgodnie z przepisami....a mając na względzie bezpieczeństwo wszystkich użytkowników drogi, również tych, którzy pędzą ....wolę zwolnić...bo jeszcze poczują się bardziej zakompleksieni a ich frustracja może doprowadzić, że będą jechać jeszcze szybciej.... nie ma ich co podpuszczać. Miejscem do pokazywania sobie, kto ma większego jest tor czy ring a nie drogi publiczne......ale też cholernie lubię pokonywać puste górskie serpentyny w Subaru... bacząc jednak na zwierzęta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, spawalniczy napisał:

 

To nie są żarty, udowodniono powyżej, że wystarczy nie zwalniać. Potem nie trzeba będzie się kompromitować przyspieszaniem i bilans wyjdzie...jakoś.

Jazda na granicy przyczepności w każdym zakręcie i masz sukces. Technika jazdy w sam raz do rodzinnego kombi w drodze nad morze.

Kolejny temat w którym udowadniamy, że 2 l wolny ssak to złoty środek wciągający konkurencję nosem.

pięknie napisane :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

dziwny nie dziwny.

Jeżeli będzie kosztował w okolicach 100k pln i będzie najtańszym kombi z awd na rynku to imo ma szanse na jakąkolwiek sprzedaż.

Jeżeli Subaru przegnie z ceną i będzie w okolicach 140k pln to zapomnijcie o jakiejkolwiek sprzedaży - ubiją ten model  co wcale nie jest takie dobre biorąc pod uwagę obecnych właścicieli tego modelu. Auto jako używane stanie się całkowicie niesprzedawalne w dobrych $$. To tak jak z SBD.

W dziale sprzedam wisi lub wisiał piękny serwisowany zadbany OBK z 2014 roku kosztujący jako nowy 180k pln a wystawiony jest za pięćdziesiąt parę... - dla mnie masakra i z taką utratą wartości auta wyprodukowanego w kraju kwitnącej wiśni  się jeszcze nigdy nie spotkałem

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Christoph napisał:

i czekac w nadziei, ze EU padnie i ekoterroryzm sie skonczy

Nie wiem, jak u Ciebie w Austrii, ale w PL ten "ekoterroryzm" ma jak najbardziej sens, bo od października wisi smog, jak w Pekinie.  Przy czym, nie odnoszę tego do samego modelu Levorga. 

I sorry za off-top. 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Karas napisał:

OBK z 2014 roku kosztujący jako nowy 180k

 

 

jezeli piszesz o moim to on kosztowal 139tys a nie 180tys

60proc spadek wartosci w blisko 5letnim aucie jest na pewno bolesny ale czy masakryczny?

jakby mnie to mocniej kopnelo to kupilbym fabie a nie kolejne subaru  ;)

 

tapatalked

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, anakinsky napisał:

Nie wiem, jak u Ciebie w Austrii, ale w PL ten "ekoterroryzm" ma jak najbardziej sens, bo od października wisi smog, jak w Pekinie. 

 

Samochody jeżdżą cały rok ... więc, zastanówmy się ... dlaczego ten smog zaczyna się październiku :coffee:;) ?

 

PS

Warto zaglądnąć do raportu NIK. Pojazdy odpowiadają za 5-7% emisji. Za blisko 90% odpowiadają piece, ogrzewanie etc. Czyli jest jak w aforyzmie "kowal zawinił a cygana powiesili" ;) 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, subleo napisał:

Pojazdy odpowiadają za 5-7% emisji. Za blisko 90% odpowiadają piece, ogrzewanie etc. Czyli jest jak w aforyzmie "kowal zawinił a cygana powiesili" ;) 

 

Zgadza się, ale od czegoś trzeba zacząć... No a w ten segment rynku łatwiej uderzyć niż w inne. Trzeba też pamiętać, że auta spalinowe mają inne istotne wady w szczególności hałas.   

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, subleo napisał:

Samochody jeżdżą cały rok ... więc, zastanówmy się ... dlaczego ten smog zaczyna się październiku :coffee:;) ?

Znowu wracam na off-top, ale skoro zostałem wywołany do tablicy, to polecam lekturę:

https://airly.eu/pl/pogoda-a-smog-czy-i-jak-warunki-pogodowe-wplywaja-na-smog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Karas napisał:

dziwny nie dziwny.

Jeżeli będzie kosztował w okolicach 100k pln i będzie najtańszym kombi z awd na rynku to imo ma szanse na jakąkolwiek sprzedaż.

 

 


 

Jest tak jak piszesz, jest praktycznie najtańszym kombi 4x4 z tą "szmocą" - https://tinyurl.com/y2ab4zyn

 


mobile.de twierdzi:
Subaru Levorg 2.0i - neues Modell- MY 2019 - Eye Sight - 23.490 € Brutto - czyli na nasze dziś ok 103k Pln, w podobnej cenie jest Octavia TSI 190Ps albo TDI 150PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ceny na subaru.de jednak trochę wyższe

2.0i  Trend - 26990E

2.0i  Active - 29990E

2,0i Exclusive  - 34990

 

exclusive kosztuje więcej niż 1,6turbo w wersji Sport GTS ((jak dobrze pamietam - 32500E) w PL (r. 2015-2016)

Edytowane przez piotrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny nie dziwny.
...ubiją ten model  co wcale nie jest takie dobre biorąc pod uwagę obecnych właścicieli tego modelu. Auto jako używane stanie się całkowicie niesprzedawalne w dobrych $$. To tak jak z SBD.


Zobaczymy jak będzie, na razie Levorg raczej dobrze trzyma cenę. SBD cierpi z powodu opinii o silniku i kosztów naprawy, nie stawiałbym tego na równi z popularnością.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, rafacon napisał:

Zobaczymy jak będzie, na razie Levorg raczej dobrze trzyma cenę. SBD cierpi z powodu opinii o silniku i kosztów naprawy, nie stawiałbym tego na równi z popularnością.

Też uważam, że nie można porównywać tej sytuacji z SBD, śmiem nawet twierdzić że dzięki tak krótkiej produkcji Levorga 1.6 tym lepiej będzie on "trzymał" cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Karas napisał:

dziwny nie dziwny.

Jeżeli będzie kosztował w okolicach 100k pln i będzie najtańszym kombi z awd na rynku to imo ma szanse na jakąkolwiek sprzedaż.

Jeżeli Subaru przegnie z ceną i będzie w okolicach 140k pln to zapomnijcie o jakiejkolwiek sprzedaży - ubiją ten model  co wcale nie jest takie dobre biorąc pod uwagę obecnych właścicieli tego modelu. Auto jako używane stanie się całkowicie niesprzedawalne w dobrych $$. To tak jak z SBD.

W dziale sprzedam wisi lub wisiał piękny serwisowany zadbany OBK z 2014 roku kosztujący jako nowy 180k pln a wystawiony jest za pięćdziesiąt parę... - dla mnie masakra i z taką utratą wartości auta wyprodukowanego w kraju kwitnącej wiśni  się jeszcze nigdy nie spotkałem

Tylko czy rynek tak naprawdę potrzebuje podstarzalych awd? Subaru awd bez okraszenia odpowiednimi osiągami w bliskiej perspektywie skazane jest nieuchronnie na wpadnięcie z rynku europejskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...