GeFo555 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Witam. Przymierzam się do zakupu imprezy diesel. W zwązku z tym mam pytanie odnośnie awaryjności tegoż silnika. Ponoć silniki przed 2010 były bardziej narażone na awarię niż od 2010 wzwyż. Mam na oku fajną imprezkę z 45tyś przelotu 6mt tylko własnie z 2009 roku..... Btw. szukałem informacji na forum, ale za wiele się nie dowiedziałem.... Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arsvet Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) witam - właśnie jestem w trakcie awarii silnika z forestera z 2008 roku , podczas jazdy na autostradzie 140km/h strzelił wał korbowy - to są właśnie te silniki z 2008 rok - ogólnie auto bardzo fajne super się jeździ - dodaje , że auto po gwarancji - nowy silnik ok 30tys z tego co wiem to koniec 2009 roku to silniki są już poprawione Edytowane 28 Stycznia 2013 przez arsvet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 mój diesel w Legacy ma przebieg 55tys. narazie nie zauważam jakichkolwiek problemów.Teraz to już nawet prawie nie bierze oleju.No ale to jest model rocznikowy 2010.Znajomy ma Legacy z pierwszych roczników i mówił że były problemy z obrotami silnika na jałowym.Najlepiej sprawdzić w ASO. Zaraz padną pytania : a na cholere Ci diesel i to używany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Moja kolezanka ze studiow ma Impreze 2.0D , wgrany program na 180ps , przyjemnie to autko jezdzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) O awaryjności jednostek trochę znajduje się tutaj. Odnośnie zmian, wprowadzone zostały w silniku, który spełnia normę Euro5, czyli w większości modeli od MY10/MY11 (szczegóły zobacz tutaj). Edytowane 28 Stycznia 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Cześć, Jeżdże legacy 2008. Po 100tys km strzelił wał Wymieniłem shortblock i jeździ Generlanie auto zajebiste tylko z silnikami 2008 różnie bywa. Teraz już jest lepiej silnik na allegro można za 10-15 k kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadrowy Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam. Posiadam 2.0 D w foresterze z końcówki roku 2011 - ale modelowo 2012 - na liczniku przejechane 42tyś i nic - tylko dolewam paliwa na Shellu Więc jeśli jakaś awaryjność to pewnie te wczesne modele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja mam 60tys. i oprócz ekologi nic się niedzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobej Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 60 tys w rok i nic . Nawet filtr mi się nie zaświecił . Teraz mam 78 tys i dalej nic . Raz wymienione klocki , no i oczywiście łączniki stabilizatora przód . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 50 000 bez problemów. Nawet sprzęgło i filtr działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 nic tylko diesel! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) kolejny wątek tym razem na głównym 180 tysięcy, rocznik 2008, jeździ awarii nie było (i mam nadzieję że nie będzie ) Edytowane 29 Stycznia 2013 przez slesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Pierwszy silnik padł po 9 tys. km. Po wymianie na nowy kompletny, przejechane 106 tys. i nic się nie dzieje. Rocznik 2008. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wniosek prosty - diesel tylko od 2010 w górę bo mniejsze ryzyko awarii ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Albo po wymianie shortbloka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 MY 2010 120kkm swinia na 180kucy, jazda nie tylko po buleczki i wsio gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszek Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 2008 rocznik. Przy około 30tys. wymiana silnika ;P Obecnie ponad 160tys. i jak narazie brak problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arsvet Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) krótko opisze subaru forester 2010 rok 2.0 diesel kolegi - 70 tys przebiegu problem z filtrem cząstek ( wymiana wiązek kabli, wymiana filtra) filtr dalej się załącza 2 razy w tyg, czyszczenie filtra serwis dalej niewie jaki problem - okazuje się , że czujnik zepsuty po wymianie wszystko się uspokoiło przebieg 120 tyś strzelila panewka silnik zatarty - auto 2 miesiące po gwarancji - dobry gest subaru uznali wadę fabryczną wymienili silnik , przy okazji wymiana sprzęgła bo przecież auto ma już 120 tyś to po sprzęgle ( w ASO stwierdzono , że za autem nie wolno nic ciągnąć ajuz napewno niema mowy o holowaniu innego a sprzedali koledze hak do auta za 3 tyś ) tarcze przód i tyl zmieniono już dwa razy koszt ok. 4 tyś ale nie jestem pewny , teraz przy 130 tyś poszła skrzynia jakaś plastkiowa część - koszt 2500zł , awaria świateł - jeszcze niewiadomo ile kosztów- dodam , że auto w roku 2012 przestało ok 2 miesiące w ASO Nowy Sącz - Pozdrawiam Edytowane 29 Stycznia 2013 przez arsvet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 diesel kolegi a twoj?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 diesel kolegi a twoj?? dokładnie,a co z Twoim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 przy okazji wymiana sprzęgła bo przecież auto ma już 120 tyś to po sprzęgle ( w ASO stwierdzono , że za autem nie wolno nic ciągnąć ajuz napewno niema mowy o holowaniu innego a sprzedali koledze hak do auta za 3 tyś ) dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 może kolega ma ciężką nogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Nie ma problemu ze sprzęgłami w subaru Dzisiaj będąc w salonie po wycieraczki stały only 2 sztuki z powodu sprzęgła Tak więc problem jest rozdmuchany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobej Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 w ASO stwierdzono , że za autem nie wolno nic ciągnąć ajuz napewno niema mowy o holowaniu innego a sprzedali koledze hak do auta za 3 tyś nie wiem po co komuś takie rzeczy gadają , ale ja jakoś spokojnie zaciągnąłem skuter do Chorwacji - 1200 km - do tego w aucie 4 osoby + pełne załadowanie i jakoś problemów nie miałem ze sprzęgłem . Delikatnie ruszamy jak coś ciągniemy i po sprawie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 W Fordach Focusach też padały sprzęgła, w "Wieśwagenach" również , Toyoty tez mają te problemy. To nie problem Subaru ale nowych diesele z dużym momentem i wsadzenie tych dwumas aby "poprawić" komfort, ale mi się zdaję że to po prostu ma się psuć aby serwis miał z czego żyć. Ja swoim Forkiem ciągnąłem przyczepę kempingową i spory jacht i jak na razie sprzęgło działa bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się