ten_Typ_tak_ma Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Nigdy chyba nie dowiemy się czy częściej padają diesle VW czy SBD Subaru. Nigdy też nie dam się przekonać, że silniki TSI są mało awaryjne i nie posiadają wady konstrukcyjnej. Do 2,0 DID przekonam się za 2-3 lata, ale póki co, odpukać... Wdliwy napinacz czy łańcuch możesz wymienić nawet profilaktycznie,co 100tys .Koszt a niewspółmierne. Za 8tys w SBD raczej silnika nie wymienisz .Spójrz ile aut/silnikow sprzedaje vag a ile subaru i jaki jest proces zadowolonych klientów z diesla w/w marek w sotsunku do sprzedaży.Śmiem twierdzić że przy benzyniakach może być podobnie jednak toznica dużo mniejsza. Nie wystarczy, bo napinacze często padały już po 30-40k km. W rankingach zadowolenia klientów VW sromotnie przegrywa z Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) W AutoŚmiecie, nr. 41 jest zestawienie najlepszych i najgorszych pod względem awaryjności Diesli. Jak myślicie, co napisali o SBD? Poza tym awaryjne Diesle robią: Renault, VW, Toyota, BMW, Mercedes. Miło się znaleźć w doborowym towarzystwie. Te i inne firmy mają także udane diesle, a stawkę otwiera FIAT z JTD. _____ Gesendet vom iPhone mit Tapatalk Edytowane 11 Października 2014 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Fiatowskie JTD ma saab mojego ojca , silnik jest znakomity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Ale znakomity pod jakim względem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Może klekotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) W każdym razie sprzedam Wam mojego Outbacka w styczniu 2017 kiedy zamienię go na nowy model Superba TDI 184KM z DSG i 4x4 .Mój to 11 rok z webasto original za 8tysi.Podgrzewa silniczek zimą,więc mój przejedzie 300 bezawaryjnie Edytowane 11 Października 2014 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Za 8tys PLN to ja Ci już dzisiejsza wpłacam przedpłatę 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Ale znakomity pod jakim względem? Po pierwsze bezawaryjny, po drugie ponieważ akurat ten model ma prawie 180 km jest wystarczająco żwawy i elastyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Silniki JTD biją na głowę SBD trwałością, parametrami i cenami części. W wersji 1.9 JTDm z Lancii Delty ma 190KM/400NM, Jeśli zdarzają się już problemy to z osprzętem (overboost czy regulator ciśnienia paliwa) i koszt naprawy nie przekracza kilkuset złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Silniki JTD biją na głowę SBD trwałością, parametrami i cenami części. W wersji 1.9 JTDm z Lancii Delty ma 190KM/400NM, Jeśli zdarzają się już problemy to z osprzętem (overboost czy regulator ciśnienia paliwa) i koszt naprawy nie przekracza kilkuset złotych. Jeśli chodzi o bicie na głowę parametrami, to jest tutaj wiele smaczków. Są np. osoby, które uwielbiają diesle za charakterystykę 'nic - uderzenie tira - nic'. Ja tego nienawidzę i jednocześnie z tego powodu lubię SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Czasem rynek narzuca wybór silnika: w Austrii to albo słabe 1.6i, albo 2.0D, benzyna 2.0 dostępna tylko z CVT na specjalne zamówienie. Dlatego wybrałem SBD i jeździ się bardzo fajnie. _____ Gesendet vom iPhone mit Tapatalk Edytowane 12 Października 2014 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Ja tez mam sbd i jak na razie jeździ w porządku iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 No to mamy obecnie produkowane dwa w miarę niezawodne silniki diesla - fiatowskie JTD i diesla Hondy. Nie wiem jak się sprawuje diesel Toyoty. Coś przegapiłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Silniki JTD biją na głowę SBD trwałością, parametrami i cenami części. W wersji 1.9 JTDm z Lancii Delty ma 190KM/400NM, Jeśli zdarzają się już problemy to z osprzętem (overboost czy regulator ciśnienia paliwa) i koszt naprawy nie przekracza kilkuset złotych. Jeśli chodzi o bicie na głowę parametrami, to jest tutaj wiele smaczków. Są np. osoby, które uwielbiają diesle za charakterystykę 'nic - uderzenie tira - nic'. Ja tego nienawidzę i jednocześnie z tego powodu lubię SBD To źle wybrałeś JTD osiąga 400 Nm przy 1700 i trzyma do 2700 a SBD 350 Nm przy 1800 i trzyma do 2400. W JTD moment też wolniej opada w wyższych obrotach. JTD: SBD: No to mamy obecnie produkowane dwa w miarę niezawodne silniki diesla - fiatowskie JTD i diesla Hondy. Nie wiem jak się sprawuje diesel Toyoty. Coś przegapiłem? Zależy który. 1.4 D-4D jest ok. 2.0 D-4D nie jest taki dobry. Nowsza wersja z aluminiowym blokiem ma czasami problem z UPG. Specjalnych przypadłości nie mają także 3 litrówki BMW, 2.0 HDI koncernu PSA (nie wiem czy to obecnie gdzieś montują) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Kocham Subaru (jeżdżę nimi z małymi przerwami od 1998 roku), ale niesprawiedliwe są stwierdzenia, że silniki konkurencji są gorsze. Mam (niestety! ) inne zdanie w tej kwestii. Zgadzam się z tym stwierdzeniem w odniesieniu do rzeczonej jednostki BD. Każdy element, część czy urządzenie mechaniczne z prawdziwego zdarzenia jest projektowane przy uwzględnieniu w obliczeniach wytrzymałościowych wielu współczynników bezpieczeństwa, to znaczy jest bardziej wytrzymały niż wynika to z założeń eksploatacyjnych. Z tego też względu podniesienie mocy o wartości rzedu kilkinastu % nie powinno mieć na trwałość prawidłowo serwisowanej jednostki znaczenia. Jeżeli tak jednak jest to oznacza, że mamy do czynienia z silnikiem słabym i konstrukcyjnie niedopracowanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Nie wiem na co schodzi ta dyskusja. Czy ktos byl zmuszony do zakupu SBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Silniki JTD biją na głowę SBD trwałością, parametrami i cenami części. W wersji 1.9 JTDm z Lancii Delty ma 190KM/400NM, Jeśli zdarzają się już problemy to z osprzętem (overboost czy regulator ciśnienia paliwa) i koszt naprawy nie przekracza kilkuset złotych. Jeśli chodzi o bicie na głowę parametrami, to jest tutaj wiele smaczków. Są np. osoby, które uwielbiają diesle za charakterystykę 'nic - uderzenie tira - nic'. Ja tego nienawidzę i jednocześnie z tego powodu lubię SBD To źle wybrałeś JTD osiąga 400 Nm przy 1700 i trzyma do 2700 a SBD 350 Nm przy 1800 i trzyma do 2400. W JTD moment też wolniej opada w wyższych obrotach. Przyznaję, wykresy piękne Tu dla porównania wykres z volvo D5 2.4 (dodatkowo dla wersji z czipem ale mówimy o fabrycznym): http://www.kreatormocy.pl/katalog/volvo/chip-tuning-volvo-s60-2-4-d5-185-km/ 400Nm masz do 3000rpm, póżniej stałą moc do ok. 4200rpm. Czyli jak na diesla lepiej niż nieźle, prawda? A na drodze okazuje się, że nie wiadomo co z tym robić. Subiektywnie jedzie do 3000rpm a później zaczyna się pałowanie bez sensu. SBD w porównaniu z nim odpycha się jak Zbigniew Bródka aż do 4000rpm Edytowane 12 Października 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Silniki JTD biją na głowę SBD trwałością, parametrami i cenami części. W wersji 1.9 JTDm z Lancii Delty ma 190KM/400NM, Jeśli zdarzają się już problemy to z osprzętem (overboost czy regulator ciśnienia paliwa) i koszt naprawy nie przekracza kilkuset złotych. Jeśli chodzi o bicie na głowę parametrami, to jest tutaj wiele smaczków. Są np. osoby, które uwielbiają diesle za charakterystykę 'nic - uderzenie tira - nic'. Ja tego nienawidzę i jednocześnie z tego powodu lubię SBD Jezdzilem saabem 1.9 TTid (180KM biturbo, to ten sam wlasciwie silnik co w lancii) i wcale nie jedzie jak to opisales, nic i uderzenie. Jezdzilem czyms z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Jezdzilem saabem 1.9 TTid (180KM biturbo, to ten sam wlasciwie silnik co w lancii) i wcale nie jedzie jak to opisales, nic i uderzenie. Jezdzilem czyms z tym silnikiem? Nie napisałem, że w tym silniku tak jest. Napisałem, że tak często w dyszlach bywa a sporo osób bardzo to lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Jezdzilem saabem 1.9 TTid (180KM biturbo, to ten sam wlasciwie silnik co w lancii) i wcale nie jedzie jak to opisales, nic i uderzenie. Jezdzilem czyms z tym silnikiem? Nie napisałem, że w tym silniku tak jest. Napisałem, że tak często w dyszlach bywa a sporo osób bardzo to lubi. Mam to przez cyctat do silnika lanci odnioslem takie wrazenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekkkk Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Troche z innej beczki, ale nie do konca. Wczoraj w Warszawie skradziono mi Outbacka Diesel z 2011. Na forum widze ze to kolejny przypadek kradziezy takiego samochodu. Zwazywszy ze teraz samochody kradna glownie na czesci to chyba tez potwierdza ze cos z ta awaryjnoscia jest na rzeczy. Konkluzja chyba jest tez taka, ze jak ktos chce kupic uzywany silnik to mocno ryzykuje zarzut paserstwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Konkluzja chyba jest tez taka, ze jak ktos chce kupic uzywany silnik to mocno ryzykuje zarzut paserstwa jak napewno wiesz duzo polakow np z rejonow wielkopolski trudni sie sprowadzaniem aut zza granicy np z kierownica po prawej stronie , rozibkow z niemiec autrii, szwajcarii itp rozbieraja je na czesci i sprzedaja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Wczoraj w Warszawie skradziono mi Outbacka Diesel z 2011. Współczuję. Nie fajnie ... jak ktos chce kupic uzywany silnik to mocno ryzykuje zarzut paserstwa... ... ale nie wyciągałbym tak drastycznych wniosków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Troche z innej beczki, ale nie do konca. Wczoraj w Warszawie skradziono mi Outbacka Diesel z 2011. Na forum widze ze to kolejny przypadek kradziezy takiego samochodu. Zwazywszy ze teraz samochody kradna glownie na czesci to chyba tez potwierdza ze cos z ta awaryjnoscia jest na rzeczy. Konkluzja chyba jest tez taka, ze jak ktos chce kupic uzywany silnik to mocno ryzykuje zarzut paserstwa...A keratronik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Jego główną funkcją jest ratowanie życia w razie wypadku, więc "profesjonalni" złodzieje pewnie wiedzą gdzie jest zamontowany i potrafią go szybko unieszkodliwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się