Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

"Na dziś, jeśli by ktoś spytał, jaki jest mój status jeśli chodzi o ściganie, to jest to stan oczekiwania. Nie jest tak, że sobie siedzę na tyłku i nic nie robię, tylko po prostu oczekuję, aby coś się zdarzyło."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ja wiem próbuje znaleść tu jakies emocje a jak nie ma walki drzwi w drzwi to raczej ciezko.

 

Czyli chodzi o coś takiego ? ;)

 

 

I uwierz mi, że takie pojedynki w WEC nie są sporadyczne i nie tylko w LMP1, ale w każdej z czterech klas (4 wyścigi w jednym). Np. Le Mans 24h w ostatnich latach stało się 24 godzinnym sprintem, co dobrze widać po różnicach na mecie między poszczególnymi zawodnikami w klasach.

Powtórzę się, nie oceniaj wszystkich serii długodystansowych miarą jednego "drugoligowego" wyścigu ;)

 

Ciężko ileśtam godzin wysiedzieć maksymalnie skupionym przy długodystansowych wyścigach

 

 

Phi! Też mi coś ;) Co roku oglądam LM24h od dechy do dechy, bez minuty snu  :P

WRC oczywiscie tylko traf teraz w 24 godzinach te 5 minut takiej walki chociaz zaryzykuje stwierdzenie ze znam duzo bardziej widowiskowe pojedynki tradycyjnych i duzo niższych serii.

 

 

Odnośnie oceny nie oceniam wyścigów długodystansowych na bazie jednej serii drugoligowej po prostu wole serie gdzie każdy dysponuje podobnym sprzętem gości jest 40 a 5 z nich jest kandydatem do zwycięstwa.Godzina oglądania bez strategi tankowan i wymiany opon po prostu pure racing drzwi w drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tylko traf teraz w 24 godzinach te 5 minut

Jest tego więcej ;) No ale nie będę zachęcał na siłę.

 

V8SC znam i bardzo lubię - zdecydowanie najfajniejsze mistrzostwa turystyków. Tak powinno wyglądać WTCC. Szkoda, że Ford się wycofał, no i też zaczynają coś tam grzebać w specyfikacjach (vide. Gen2 Supercars).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać,że w sprawach PR coś się poprawiło. Jest 100x więcej materiału i to fajnego niż do tej pory.

 

Co do ręki to ja jestem podbudowany. Od dawna wiadomo, że RK może się z nią ściągać. Ograniczenia ruchowe są, pewnie siła mniejsza ale jest w zadawalającym stopniu sprawna podczas jazdy. Kiedy RK wjechał z awarią w żwir to nie tyle ręka została poza kierownicą co myślę , że w chwili wjechania na pobocze od ją odjął od kierownicy aby nie odnieść jakieś kontuzji może.

 

Generalnie jest nieźle. Czego chyba nie można powiedzieć o sponsorach i propozycjach sportowych.  Jednak Kubek zapowiada jakieś starty.

 

Choć wiadomo o czym się marzy. Czy jest to możliwe czy nie to o pokonaniu Ogiera jeśli nie w którymś sezonie to chociaż w czystej walce podczas pojedynczego rajdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zgadzam się z Prokopem, ma 100% racji :)

 

Oto rozmowa Cezarego Gutowskiego z Martinem Prokopem:
"Nie takiego finiszu chciałem, ale jeśli chodzi o ściganie na torze, spodobało mi się. Nowe doświadczenie, ale bardzo miłe. Chciałbym zrobić tego więcej i wrócić.

WRC już mnie tak nie ekscytuje jak w przeszłości. Jest skomplikowane, zabiera mnóstwo czasu, a ja już go tyle nie mam. Dlatego się rozglądam. Dakar i wyścigi to dla mnie nowe doświadczenia i podobają mi się. Dla mnie WRC jest już trochę nudne. Byłem tam zbyt długo. Znam wszystkie rajdy...

Wygląda na to, że jeśli chodzi o tempo moglibyśmy tu stanąć na drugim stopniu podium. Zespół musi się nauczyć tej dyscypliny, bo jest z rajdów. Wszyscy musimy sie poprawić. Mam nadzieję, że wrócimy. Wierzę, że stać nas na wiele.

Znam Roberta od wielu lat, więc wiem, czego oczekiwać. Wiem, że nigdy nie jest zadowolony. Zawsze chce się poprawiać i naprawdę naciskał mój zespół. To mój przyjaciel, ale pierwszy raz razem pracowaliśmy. Było perfekcyjnie.

W WRC jesteśmy na tym samym poziomie i obaj wiemy, że walka bez zespołu fabrycznego jest ciężka i obaj straciliśmy już cierpliwość, aby jeździć prywatnie. Myślę, że jeśli wróci w przyszłym roku, to w niższej klasie. WRC2, bo to jest kategoria dla prywatnych zespołów. Tak może jeździć.

A jeśli chodzi o tor, to było widać. Przyjechaliśmy tu pierwszy raz, z nowym zespołem i mieliśmy tempo na podium. Mam nadzieję, że jeszcze wróci znów i będzie więcej jeździł po torze. Czuję, że to jego dom... Wie wszystko o wyścigach. To jego miejsce."

Edytowane przez kordynator
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę na listę ACO i do LeMans wszyscy producenci zgłosili po dwa auta LMP1 z tego co widzę. Fajnie by było jakby się zebrał skład na trzecie auto z RK np. z Porsche. 

Nie wiem tylko do kiedy jest deadline na zgłoszenia, orientuje się ktoś?

Edytowane przez MadYarpen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden ze zwycięzców nie mógłby i tak wystartować (Hulk), myślałem, że to jest główna przyczyna. Zapomniałem o dieselgate. Jest jeszcze toyota, ale oni od początku zawsze dwa auta mają z tego co pamiętam. Szkoda. A najbardziej szkoda, że Puga nie ma, zawsze mi się ich prototypy podobały.

 

A jak deadline minął, to nie ma tematu. A szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No to zostaje ci oglądanie Rallycrossu. Szybko, krótko, ciągła walka bok w bok.

 

Stąd też duża popularność driftingu. Zeszłoroczne live relacje Drift Masters Grand Prix w nsport robiły wrażenie...

 

Poza motoGP/SBK na reszcie wyścigów idealnie robi się niedzielną drzemkę, a już najlepiej na F1... ten dźwięk jakiś kojący jest  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to zostaje ci oglądanie Rallycrossu. Szybko, krótko, ciągła walka bok w bok.

 

 

Stąd też duża popularność driftingu. Zeszłoroczne live relacje Drift Masters Grand Prix w nsport robiły wrażenie...

 

Poza motoGP/SBK na reszcie wyścigów idealnie robi się niedzielną drzemkę, a już najlepiej na F1... ten dźwięk jakiś kojący jest  ;)

Zawsze śpię na F1.... zawsze ;)

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rozmowy z Cezarym Gutowskim dla Przeglądu Sportowego wynika, że dla Roberta nie są priorytetem starty w WRC2 i nie chciałby, aby doszło do scenariusza, w którym będzie rywalizował z Evansem.

"W tej chwili nie mam żadnej odpowiedzi, jeśli chodzi o konkretny program. Czy też mam, ale nie stuprocentową. A jeśli chodzi o poszczególne starty, to bardzo możliwe, że dojdą do skutku. Szczerze mówiąc mam pewien plan, w którym mógłbym wystartować w rajdach, ale już nie autem WRC" - mówi Kubica.

 

I weź tu człowieku coś zrozum.Jakbym Wałęsę słuchał  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dobrą analogię znalazłeś :-)

 

No ale ile razy RK może odpowiadać na te same pytania, skoro status jak widać się nie zmienił.

Jak będzie wiedział na 100% to powie jak jest. Teraz nie wie, więc mówi że nie wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...