Skocz do zawartości

piotreg

Nowy
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Józefów
  • Auto
    Bugeye WRX Wagon
    Legacy I 2.0

Ostatnie wizyty

1453 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piotreg

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

9

Reputacja

  1. piotreg

    Pozdrawiamy sie :)

    Trochę spóźnione, ale to raczej byłem ja Pozdro! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Dwa pytania - jest sens jechać tam bez kolca? I czy trzeba być konkretnie na 9 czy stanie się coś, gdybym przyjechał np. na 10? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. piotreg

    Audio w subaru

    Trochę przeglądałem ich sklep internetowy, podjechać spod Warszawy nie podjadę, bo trochę daleko ale zadzwonię do nich to może coś mi doradzą ciekawego, dzięki! Tego się spodziewałem, tym bardziej, że jest to w sumie wciąż jakaś tam nowość, jeśli chodzi o Car Audio Dzięki za szczerość, będę musiał chyba jeszcze przemyśleć w takim razie moje inwestycje w auto
  4. piotreg

    Audio w subaru

    Piszę do Was, bo jestem dość zielony w tym temacie, chociaż przejrzałem już naprawdę wiele stron tego wątku... W swojej Imprezie (Bug Wagon WRX) chciałbym podziałać coś z audio - przede wszystkim wygłuszenie drzwi i wymiana radia, resztą stopniowo będę zajmował się później. Co do wygłuszenia mniej więcej wiem, co i jak, ale jeśli chodzi o radio to liczę na Waszą pomoc. Wymagania/predyspozycje, jeśli chodzi o radio: - 2DIN z dużym wyświetlaczem - Bluetooth (najlepiej z Apple Carplay, ale przeżyję jego brak) - zestaw głośnomówiący (nie musi być jakiejś super jakości) - przyzwoita moc (4x45W/4x50W(?) tak jak pisałem - nie znam się za bardzo) - cena do 800 zł, ew. do 1000 zł. Jeśli moje wymagania i cena kompletnie się rozmijają to tez dajcie znać z góry dzięki za pomoc! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. piotreg

    LPG w Subaru

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi, w najbliższym tygodniu postaram się wybrać do gazownika, sprawdzę wszystko, co trzeba i w razie czego będę tutaj dawał znać i pytał się dalej a mapa myślę, że jest do zrobienia i tak swoją drogą, bardziej ze względu na wydech niż samo LPG Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. piotreg

    LPG w Subaru

    Nie posiadam żadnej informacji o jego wymianie, w książce wpisy są jedynie o wymianie filtrów fazy ciekłej i lotnej, więc zakładam, że jego przebieg jest taki, jak całej instalacji - 69 tys. km
  7. piotreg

    LPG w Subaru

    Parę dni temu wywaliło mi instalację całkowicie, problemem okazał się być bezpiecznik ze zbyt małą opornością. Wtedy jeździłem tylko na benzynie, problem wypadania zapłonu był, a jego przyczyną - padnięta cewka. Po jej wymianie problem na benzynie zniknął, obecnie jest tylko na LPG.
  8. piotreg

    LPG w Subaru

    Też o tym myślałem w pierwszej kolejności właśnie, samochód mam dopiero od tygodnia tak naprawdę, więc chcę na razie zebrać wszystkie informacje i opinie, a dopiero później podjąć decyzję, co tu po kolei robić
  9. piotreg

    LPG w Subaru

    Mimo że przejrzałem już dość sporą część tego tematu i mam tam jakieś swoje podejrzenia to wolę się zapytać i poradzić Was, więc liczę na pomoc z Waszej strony Niedawno zakupiłem Buga WRX z instalacją gazową Bigas, przebieg auta obecnie wynosi 252 tys. km, natomiast instalacji 69 tys. km. Imprezą przez ostatni rok/półtora poprzedni właściciel za wiele nie jeździł, ale wydaje mi się, że akurat to nie ma większego znaczenia. W aucie jakieś 2 tys. była robiona regulacja zaworów. Jeśli chodzi o mody to uppipe przelot, decat, tłumik środkowy i końcowy H&S, nigdy nie był hamowany, mapa też fabryczna. Objawy: wypadanie zapłonu, a przynajmniej efekt jak przy wypadaniu zapłonu (szarpanie, dławienie przy przyspieszaniu), gdy depnę mocniej, ale tylko w zakresie wysokich obrotów; jeśli depnę do końca to dość często zdarza się, że przełącza instalację na benzynę (jeśli to normalne w turbo to mnie poprawcie, w N/A nie miałem takiego problemu), sytuacja ma miejsce głównie na pierwszych biegach; jeśli silnik zgaszę na gazie to przy ponownym uruchamianiu trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem, podczas gdy na benzynie odpala od razu; wtryski są tam Staga, nie wiem czy to normalne, ale odnoszę wrażenie, że dość głośno pracują; dźwięk podobny jest trochę do piston slapa (uprzedzając pytania - nie, nie jest to piston slap), coś w stylu klekotania. Przegląd, według książki serwisowej od gazu, był robiony ponad 1 tys. km temu, więc tak naprawdę chwilę temu, więc tym bardziej zastanawiają mnie objawy. Ogólnie myślę też nad jakimś mapowaniem, może właśnie pod LPG, ale czekam na Wasze opinie. Z góry dzięki za pomoc!
  10. piotreg

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia z piątku dla załogi bardzo ładnego czarnego STI spotkanego po 22 na Rondzie de Gaulle'a w Warszawie (było machane [emoji6]) i z dzisiaj dla pięknej Imprezy Type R spotkanej na Rondzie Jazdy Polskiej ok. 18 (rej. bodajże W5 STI)
  11. piotreg

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia z wczoraj dla srebrnego forka xt na złotych felgach, z którym jechałem razem w korku ok. 16 na wiadukcie nad rondem Marsa. Świnek co prawda nie było, ale było za to machane Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. piotreg

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia z dzisiaj dla oświniaczonego srebrnego Legacy IV spotkanego dzisiaj przed rondem De Gaulle'a po 18. Było machane i mrugane światłami Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Super, dzięki wielkie, szukam w takim razie takowych
  14. Panowie, montował ktoś z Was do swoich dziadków fotele z GT-ka? Dodatkowo poleci ktoś może jakieś dywaniki gumowe? Trochę szukałem, ale znalazłem jedynie welurowe, chociaż może słabo szukałem
  15. Białe, czarne czy mica blue, Kolor nie ma znaczenia tu. W modyfikacjach nie znamy umiaru, Takie są właśnie nasze Subaru!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...