MadYarpen Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A propos "Iścia ogniem" popatrzcie od 1:40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 1:50, znajome auto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 no ja o tym znajomym aucie piszę a nie o tankowaniu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Wyścigi długodystansowe choć atrakcyjne nie są tym co tygrysy lubią najbardziej. Tam chodzi o strategię, niezawodność i różne takie. Natomiast jednak Roberta widział bym w serii gdzie premiowana jest jazda na absolutnym limicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 niestety f1 nie jest taką serią 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Wyścigi długodystansowe choć atrakcyjne nie są tym co tygrysy lubią najbardziej. Tam chodzi o strategię, niezawodność i różne takie. Natomiast jednak Roberta widział bym w serii gdzie premiowana jest jazda na absolutnym limicie. To może oświeć nas, co jest taką serią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Wyścigi długodystansowe choć atrakcyjne nie są tym co tygrysy lubią najbardziej. Tam chodzi o strategię, niezawodność i różne takie. Natomiast jednak Roberta widział bym w serii gdzie premiowana jest jazda na absolutnym limicie. To może oświeć nas, co jest taką serią? Jeśli chodzi o wyścigi to może te wyścigi V8 co koledzy pisali powyżej. Ale poniżej coś lepszego choć nie drzwi w drzwi : Edytowane 22 Marca 2016 przez Jacky X 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 wszystko gdzie nie ma tyle kombinowania ile jest w f1. Kubica dobrze się wypowiedział o aktualnej F1 w wywiadzie z Gutowskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Ciekawe na jaką tajemniczą decyzję czeka RK ????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Jak widać rajdy słabo nagrodziły jazdę RK na limicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Raczej promotorzy bo w sercach kibiców to raczej Kubek ma swoje stałe już miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Jak by RK był Francuzem albo jeszcze lepiej Niemcem to by dawno jeździł w fabryce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Wyścigi długodystansowe choć atrakcyjne nie są tym co tygrysy lubią najbardziej. Tam chodzi o strategię, niezawodność i różne takie. Natomiast jednak Roberta widział bym w serii gdzie premiowana jest jazda na absolutnym limicie. tak z ciekawości, ile wyścigów długodystansowych oglądałeś? Nie chcę przekonywać że to jest najlepsza droga dla RK... Ale w WEC jazdy na limicie nie brakuje. To, że chłopaki cisną 24h to inna sprawa;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Panowie nie każdy musi lubić to co inni inaczej było by nudno.Ja też nie jestem wielkim fanem wyścigów dlugodystansowych. Jazdy na limicie jest zapewne dużo ale też nie cały czas bo trzeba oszczędzać sprzęt opony itp.itd.Po prostu te imprezy mają nie co inny charakter. Jednym to pasuje innym nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyr Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Ja co roku oglądam wyścig Le Mans, może nie od dechy do dechy, ale 16-18 godzin jak najbardziej. Tak jak w każdej dyscyplinie, gdy nie ma ewidentnej dominacji jednego zespołu, jest na co patrzeć. Nawet naprawianie awarii przez godzinę nie przekreśla szans na zwycięstwo lub bardzo dobry wynik. Szkoda, że Peugeot nie startuje, bo byłaby świetna walka między nimi, Audi, Porsche i Toyotą. I czasami jest to jazda na całkowitym limicie przez dobę.Dzieje się tam dużo i co tu gadać, trzeba mieć niemałe jaja, aby przetrwać te 24h. Przy telewizorze też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Ja co roku oglądam wyścig Le Mans, może nie od dechy do dechy, ale 16-18 godzin jak najbardziej. Tak jak w każdej dyscyplinie, gdy nie ma ewidentnej dominacji jednego zespołu, jest na co patrzeć. Nawet naprawianie awarii przez godzinę nie przekreśla szans na zwycięstwo lub bardzo dobry wynik. Szkoda, że Peugeot nie startuje, bo byłaby świetna walka między nimi, Audi, Porsche i Toyotą. I czasami jest to jazda na całkowitym limicie przez dobę.Dzieje się tam dużo i co tu gadać, trzeba mieć niemałe jaja, aby przetrwać te 24h. Przy telewizorze też. To ty masz kondycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Jeśli mówimy o jeździe non-stop flat out, to faktycznie zostaje rallycross. Jak chodzi o rajdy, to sam RK wielokrotnie pokazał, że nie da się całego rajdu przejechać flat-out. W F1 powinni wprowadzić całkowity zakaz wszystkich tych pokręteł na kierownicy. F1 potrzebuje kierownicy, pedałów, manetek i wyprostowanej prawej nogi, a nie kręcenia pokrętłami, gadania przez radio oraz oszczędzania paliwa i opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Oszczędzanie opon moze nie ale limit paliwa to idiotyzm.kluci sie kompletnie z istota tego sportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Jeśli mówimy o jeździe non-stop flat out, to faktycznie zostaje rallycross. Jak chodzi o rajdy, to sam RK wielokrotnie pokazał, że nie da się całego rajdu przejechać flat-out. W F1 powinni wprowadzić całkowity zakaz wszystkich tych pokręteł na kierownicy. F1 potrzebuje kierownicy, pedałów, manetek i wyprostowanej prawej nogi, a nie kręcenia pokrętłami, gadania przez radio oraz oszczędzania paliwa i opon. Nie zgodzę się. Taka była tendencja, żeby wszystko co pomaga kierowcom obcinać i zabraniać. To jest piękne w F1 - nie ma nawet wspomagania kierownicy czy hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bardo Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 ...podsumowując Mugello tylko i wyłącznie z perspektywy rozumiejącego geniusz Roberta to endurance jest idealnym miejscem by spędzić z nim troche czasu (ze 2 godziny) w samym boxie. Przypatrywanie się pracy mechaników i rozmów Boba z Martinem, bezcenne. Nie wspominając o genialnych zdjęciach najszybszego spojrzenia na torze...krótko mówiąc, polecam bardzo wypad do Holandii jeśli dojdzie do powtórki z Włoch!!! A tak na marginesie to Prokop mega równy gość. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 btw. Robert musi być dalej związany z LOTOSem skoro puszczają z nim reklamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 W wywiadzie dla Przeglądu Sportowego Robert Kubica powiedział: Szczerze mówiąc, mam pewien plan, w którym mógłbym wystartować w rajdach, ale już nie autem WRC. Musiałoby się zdarzyć jednak parę rzeczy, które tak naprawdę... nie chciałbym, aby się zdarzyły! Jeśli będę na starcie w Portugalii, to znaczy, że coś poszło nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ta wypowiedź już była ładnych parę dni temu, ale jest tak strasznie intrygująca, że nie spędza snu z powiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Mnie tu coś śmierdzi F1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Mnie tu coś śmierdzi F1... Czymkolwiek nie śmierdzi, Rob podszedł do tego jak zawsze na maksa... czekamy niecierpliwie na dobre newsy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się