Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo, kiedy będzie dostępne w Polsce? Wersja STI na kiedy jest przewidziana?

STI niedługo http://www.worldcarf...h-230-hp-and-no

czyli dobrze się stało, że chętni "wstrzymali się" <_< z zakupem bo jak wjedzie STI to byłoby im... przykro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, kiedy będzie dostępne w Polsce? Wersja STI na kiedy jest przewidziana?

STI niedługo http://www.worldcarf...h-230-hp-and-no

czyli dobrze się stało, że chętni "wstrzymali się" <_< z zakupem bo jak wjedzie STI to byłoby im... przykro :D

chyba ze roznica w cenie bedzie taka, ze bedzie sie oplacalo samemu zalozyc lepsze heble, parapet i... turbo/sc kit :-P :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak za zdrowy rozum... jest silnik 2.0 DIT, jest fajne nadwozie. Dlaczego tego nie pożenić jednocześnie robiąc samochód, który może się nieźle sprzedawać. Jakby się okazało, że jeździ porównywalnie z Caymanem, co wcale nie jest takie niemożliwe, to przy cenie niższej o, powiedzmy, 100k może się zupełnie dobrze sprzedawać w Europie.

Pomijam już, że FHI że swoim doświadczeniem mogłoby się pokusić o wersję AWD. Tylko dużym znakiem zapytania jest umowa z Toyotą, która może ograniczać prawa Subaru do wypuszczania "swoich" wersji nie mających odpowiednika w Toyocie. Choć z drugiej strony gt86 4wd to też byłoby fajne auto, które przy odpowiednim marketingu mogłoby spokojnie bazować na legendzie Celiki (jak to się odmienia? ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijam już, że FHI że swoim doświadczeniem mogłoby się pokusić o wersję AWD. Tylko dużym znakiem zapytania jest umowa z Toyotą, która może ograniczać prawa Subaru do wypuszczania "swoich" wersji nie mających odpowiednika w Toyocie. Choć z drugiej strony gt86 4wd to też byłoby fajne auto, które przy odpowiednim marketingu mogłoby spokojnie bazować na legendzie Celiki (jak to się odmienia? ;))

 

Przy tego typu konstrukcji trzeba by było umieścić przedni dyfer w misce olejowej,a silnik podnieść do góry. Nie realne.

 

Ten samochód jest fajny.Ale super to będzie dopiero jak tam się znajdzie silnik TURBO !!!

 

Wolałbym 240 wolnossących koni kręcących się do 8500 obr/min.

Edytowane przez Tommo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Ale opinie są zgodne: za słabo pod maską !

Ciekawe, że te opinie są wyrażane głównie na róznych forach internetowych przez osoby, które de facto nie miały okazji samochodem jeździć. Dziennikarze w testach mieli na ten sam temat inne zdanie ...

W tym przypadku zgadzam się z ich opinią ( na podstawie doświadczeń praktycznych z autem ).

 

Ale mnie osobiście szczególnie cieszy, że w końcu będziemy mogli trochę BRZ-ów w przyszłym roku dostarczyć :)

 

Pozdrowienia

 

w pazdzierniku 2012 r., w Niemczech, wszystkie zostaly sprzedane w ilosci 1 szt.

Zgadza się. Więcej nie mieli. Do końca października sprzedano w Niemczech 77 sztuk. Stan magazynowy na koniec miesiąca : 0.

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszy,że samochód się przyjął na rynku.Ale opinie są zgodne: za słabo pod maską !

słabo pod maska i nie ma co przedlużać na swiatlach a na zakretach 90% tym co narzekaja jaj brakuje = BRZ to nie auto dla nich

ja bym tego auta nie psuł turbospreżarka raczej poszedl w pojemność 2.2 lub wiecej

ps: pisali ze BRZ STI ma być 230 wolnossace ale wysokoobrotowe cos pewnie jak Honda S2000,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to moi niemieckojęzyczni koledzy nie maja refleksu ;) musze im powiedzieć :)

 

Ja widuję w CH dużo częściej GT niz BRZ , ostatnio bedac w salonie Subaru kilka BRZow sobie poogladałem. Do mnie nie przemawia stylistycznie, jak to w UK mówia Raceboy car . Chciałem się przymierzyć ale przy moich 200cm miałem dach na poziomie ptaka............... :D ..odpuściłem ............. szkoda pobijać ptaka o dach przy wsiadaniu ;)

Edytowane przez Schweizer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to moi niemieckojęzyczni koledzy nie maja refleksu ;) musze im powiedzieć :)

 

Ja widuję w CH dużo częściej GT niz BRZ , ostatnio bedac w salonie Subaru kilka BRZow sobie poogladałem. Do mnie nie przemawia stylistycznie, jak to w UK mówia Raceboy car . Chciałem się przymierzyć ale przy moich 200cm miałem dach na poziomie ptaka............... :D ..odpuściłem ............. szkoda pobijać ptaka o dach przy wsiadaniu ;)

 

197 i się mieściłem bez problemu :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...