Michał Krupa Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Wiadomo, kiedy będzie dostępne w Polsce? Wersja STI na kiedy jest przewidziana? STI niedługo http://www.worldcarf...h-230-hp-and-no czyli dobrze się stało, że chętni "wstrzymali się" z zakupem bo jak wjedzie STI to byłoby im... przykro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Wiadomo, kiedy będzie dostępne w Polsce? Wersja STI na kiedy jest przewidziana? STI niedługo http://www.worldcarf...h-230-hp-and-no czyli dobrze się stało, że chętni "wstrzymali się" z zakupem bo jak wjedzie STI to byłoby im... przykro chyba ze roznica w cenie bedzie taka, ze bedzie sie oplacalo samemu zalozyc lepsze heble, parapet i... turbo/sc kit :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 A to wciąż niestety tylko prasowe spekulacje, nie poparte faktami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 sasza ma sporo doswiadczenia w przemieszczaniu sie na 4 lapach po zielonym :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ale tak za zdrowy rozum... jest silnik 2.0 DIT, jest fajne nadwozie. Dlaczego tego nie pożenić jednocześnie robiąc samochód, który może się nieźle sprzedawać. Jakby się okazało, że jeździ porównywalnie z Caymanem, co wcale nie jest takie niemożliwe, to przy cenie niższej o, powiedzmy, 100k może się zupełnie dobrze sprzedawać w Europie. Pomijam już, że FHI że swoim doświadczeniem mogłoby się pokusić o wersję AWD. Tylko dużym znakiem zapytania jest umowa z Toyotą, która może ograniczać prawa Subaru do wypuszczania "swoich" wersji nie mających odpowiednika w Toyocie. Choć z drugiej strony gt86 4wd to też byłoby fajne auto, które przy odpowiednim marketingu mogłoby spokojnie bazować na legendzie Celiki (jak to się odmienia? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ten samochód jest fajny.Ale super to będzie dopiero jak tam się znajdzie silnik TURBO !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Pomijam już, że FHI że swoim doświadczeniem mogłoby się pokusić o wersję AWD. Tylko dużym znakiem zapytania jest umowa z Toyotą, która może ograniczać prawa Subaru do wypuszczania "swoich" wersji nie mających odpowiednika w Toyocie. Choć z drugiej strony gt86 4wd to też byłoby fajne auto, które przy odpowiednim marketingu mogłoby spokojnie bazować na legendzie Celiki (jak to się odmienia? ) Przy tego typu konstrukcji trzeba by było umieścić przedni dyfer w misce olejowej,a silnik podnieść do góry. Nie realne. Ten samochód jest fajny.Ale super to będzie dopiero jak tam się znajdzie silnik TURBO !!! Wolałbym 240 wolnossących koni kręcących się do 8500 obr/min. Edytowane 29 Listopada 2012 przez Tommo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Wolałbym 240 wolnossących koni kręcących się do 8500 obr/min. http://moto.pl/MotoP...oddzielnie.html i raczej w tym kierunku pójdzie dalszy rozwój BRZ-eta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Cieszy,że samochód się przyjął na rynku.Ale opinie są zgodne: za słabo pod maską ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Listopada 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Ale opinie są zgodne: za słabo pod maską ! Ciekawe, że te opinie są wyrażane głównie na róznych forach internetowych przez osoby, które de facto nie miały okazji samochodem jeździć. Dziennikarze w testach mieli na ten sam temat inne zdanie ... W tym przypadku zgadzam się z ich opinią ( na podstawie doświadczeń praktycznych z autem ). Ale mnie osobiście szczególnie cieszy, że w końcu będziemy mogli trochę BRZ-ów w przyszłym roku dostarczyć Pozdrowienia w pazdzierniku 2012 r., w Niemczech, wszystkie zostaly sprzedane w ilosci 1 szt. Zgadza się. Więcej nie mieli. Do końca października sprzedano w Niemczech 77 sztuk. Stan magazynowy na koniec miesiąca : 0. Edytowane 29 Listopada 2012 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Dzisiaj natknąłem się na GT86, miałem nadzieję, że to będzie BRZ, ale z braku laku, dobra i Toyota Bardzo fajnie prezentuje się na żywo! IMHO dużo lepiej niż na zdjęciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Cieszy,że samochód się przyjął na rynku.Ale opinie są zgodne: za słabo pod maską ! słabo pod maska i nie ma co przedlużać na swiatlach a na zakretach 90% tym co narzekaja jaj brakuje = BRZ to nie auto dla nich ja bym tego auta nie psuł turbospreżarka raczej poszedl w pojemność 2.2 lub wiecej ps: pisali ze BRZ STI ma być 230 wolnossace ale wysokoobrotowe cos pewnie jak Honda S2000, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Najgorsze jest to, że pojemność 2.2 automatycznie sprawiła by dość znaczny wzrost ceny - kosmiczna stawka akcyzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 sti: http://www.motorauthority.com/pictures/1080198_2014-subaru-brz-sti-spy-shots_gallery-1#100407998 kierownica z prawej, ale blachy niemieckie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 ...ja bym tego auta nie psuł turbospreżarka ...., Mógłbyś rozwinąć tą zmyśl , bo nie wiem co masz na myśli kompletnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Radix, testują akcesoria STI, spojlery, hamulce, zawieszenie to nie jest wersja sti... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Widziałem dziś BRZ na żywo. W kolorze perłowym. Wyglądał napawdę git. PS STI or die Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Oficjalnie potwierdzenie w D : http://veight.de/20120329/subaru-brz-sti-offiziell-bestaetigt/# Tylko tu kitajec mowi o 250KM poprzez zmieniony uklad dolotowy i wydechowy. Jak na N/A to w cholere duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Schweizer, ale ten link jest z końca marca ;-) także chyba stracił ważność... Znalazłem zajechajne focie :shock: No i koniec, żakochalem sie, trafiony zatopiony, koniec, kropka, amen! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 (edytowane) a no to moi niemieckojęzyczni koledzy nie maja refleksu musze im powiedzieć Ja widuję w CH dużo częściej GT niz BRZ , ostatnio bedac w salonie Subaru kilka BRZow sobie poogladałem. Do mnie nie przemawia stylistycznie, jak to w UK mówia Raceboy car . Chciałem się przymierzyć ale przy moich 200cm miałem dach na poziomie ptaka............... ..odpuściłem ............. szkoda pobijać ptaka o dach przy wsiadaniu Edytowane 2 Grudnia 2012 przez Schweizer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 To faktycznie argument Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ale przyznam sie, ze wersja STI wyglada duzo bardziej rasowo i dojrzale co niestety nie zmienia sytuacji i polozenia mego ptaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Kali kochac Kali obciac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 a Kali to nie glowe obcina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 a no to moi niemieckojęzyczni koledzy nie maja refleksu musze im powiedzieć Ja widuję w CH dużo częściej GT niz BRZ , ostatnio bedac w salonie Subaru kilka BRZow sobie poogladałem. Do mnie nie przemawia stylistycznie, jak to w UK mówia Raceboy car . Chciałem się przymierzyć ale przy moich 200cm miałem dach na poziomie ptaka............... ..odpuściłem ............. szkoda pobijać ptaka o dach przy wsiadaniu 197 i się mieściłem bez problemu :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się