saszynski Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Evo X gdybym mierzył w STI-poprostu lepszy pod wieloma względami Evo skończyło się na IX, X jest tak samo do du... jak nowe STi :wink: za to koszt wymiany panewek w evo jest mniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Seryjnym BRZ to sobie można podriftować na placu przed Tesco, najlepiej w zimę. Natomiast jest to wyśmienita baza do profesjonalnego sportu. Jestem pewien, że to auto będzie chętnie używane w drifcie i nie tylko, bo będzie tanie i powszechne, szczególnie w Japonii.Seryjny silnik prawdopodobnie będzie wymieniany na sprawdzony i dobrze znany EJ. Pytanie jak z napędem, czy skrzynia i dyfer są wytrzymałe na duże obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 .... BRZ to propozycja dla starszego pana, który boi się mocy, a chce mieć odrobinę frajdy w nowej budzie prosto z salonu w rozsądnych pieniądzach. Jak zobaczyłem na żywo ten zegarek i te pokrętła w BRZcie, to aż się w oku łezka zakręciła ! Nareszcie coś znanego coś sprawdzonego, a nie dotykowe gów... co się wiesza co 10km, a dodatki kosztują w serwisie zylion PLN. No to się nie spodoba ipadowcą i DOBRZE !!! Co do mocy to jak już pisałem, 98 % z nas tych 200 KM nie będzie w stanie w 100 % wykorzystać... Ale jaki facet się do tego przyzna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ten zegarek Brakuje tylko przycisku Bright. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Co do mocy to jak już pisałem, 98 % z nas tych 200 KM nie będzie w stanie w 100 % wykorzystać... Ale jaki facet się do tego przyzna ... No i właśnie z tego powodu samochód powinien być mocniejszy skoro jak sam twierdzisz 98% tego "nie wykorzysta". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 niektorzy chyba zapominaja do czego jest moc w aucie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 niektorzy chyba zapominaja do czego jest moc w aucie... do napędzania dla niektórych, auta, dla innych , języków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Jaka konkurencja i dlaczego krok w tyl? bmw 1 mazda mx5 honda s2000 Hyundai genesis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Co do mocy to jak już pisałem, 98 % z nas tych 200 KM nie będzie w stanie w 100 % wykorzystać... Ale jaki facet się do tego przyzna ... No i właśnie z tego powodu samochód powinien być mocniejszy skoro jak sam twierdzisz 98% tego "nie wykorzysta". dżisas, skończ już to męczenie. przecież planują mocniejszą wersję, będziesz się mógł wtedy wykazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ...lewy górny róg --> link "przestań obserwować", albo ignore w profilu i Twoje męczarnie się skończą. Kup sobie wolnego ssaka jeśli masz taką ochotę - nikt Ci nie broni. Wiele osób jeszcze nie jeździło i bazuje na sponsorowanych artykułach magazynów. Ja wyraziłem moją obiektywną opinię jako użytkownika, który miałby podjąć decyzję o przesiadce z Imprezy na rzecz BRZ i nie chodzi o porównanie tych dwóch samochodów, bo są zupełnie inne, ale o fakt, że BRZ prócz nowoczesnego-sportowego wyglądu nie zaoferował nic szczególnego. Oczywiście czekam z niecierpliwością na STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 graft, założenie toybaru jest takie, że ma być stosunkowo tani, przez co popularny i łatwo dostępny.Tylko w ten sposób może osiągnąć sukces rynkowy i zapisać się w historii motoryzacji.Mogę podać ci mnóstwo przykładów, gdzie z pozoru niczym nie wyróżniające się auta zdobyły rynki i uznanie. Golf GTi, Miata, CRX, X1/9 czy Peugeot 205 GTi to są auta, które nie powalają na kolana osiągami, ani innymi atrybutami, a mimo to osiągnęły sukces.Bo fajnie jeździły i były tanie!. Zrobią wersję STI na pewno.I co z tego, jak za cenę 55k euro kupi je garstka zapaleńców, a reszta ustawi fajną tapetę w kompie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Nie sądzę aby wersja STI poza odrobinę większą mocą i oponami letnim mogła by jakoś znacząco poprawić ten samochód. Jak ktoś chce kupić, to nie ma na co czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 OK.,pojeździłem.Oto moje wrażenia z jazdy GT86: Silnik-brzmi pięknie,mnie się jego "mówienie" podoba,dowiedziałem się że specjalnie dla wzmocnienia efektów dźwiękowych rurę poprowadzono tuż pod maską(nad silnikiem :?: )-nie wiem nie sprawdzałem Pozycja za kierownicą świetna,widoczność też,fajne wyczucie samochodu. Jazda-silnik troszkę mnie rozczarował,owszem można go kręcić nawet do 8tys. obr.,z tym że odnoszę wrażenie że od 5 tys. w temacie przyspieszenie niewiele się dzieje,dużo szumu dużo huku ale mało efektu,albo z innej strony -to co osiągniemy rżnięciem i pałowaniem w pocie czoła moglibyśmy zrobić z lekkością przy pomocy turbo; nie wiem jak przebiegają krzywe przyspieszenia z zal od obrotów,ale ja wolałem dać wyższy bieg niż dalej pałować. Hamulce-moim zdaniem są co najmniej średnie,nie wiem czy tak ma być w sportowych samochodach-oświećcie mnie,czy na hamulec żeby dobrze zadziałał trzeba aż tak mocno deptać :?: :!: mój gacek jest o wiele sprawniejszy w tym temacie-przynajmniej takie są moje odczucia ,mam nadzieje że to ktoś kompetentny przetestuje i dowiemy się prawdy. Skrzynia biegów-REWELACJA-z tak świetną skrzynią biegów ja nie miałem jeszcze doczynienia(mimo że mam również Hondę)-króciutkie skoki,fantastyczna precyzja,pewność zero pomyłek haczeń itp.-za skrzynię-100pt.!!!Dodatkowo jakoś tak zawsze wychodzi,że przy naprawdę agresywnej zmianie biegów następny wchodzi z leciutkim śliżnięciem sprzęgła co daje poczucie że nie ma utraty czasu przy zmianach biegu(nie wiem czy jasno to wyraziłem) Ogólnie pozytywnie z pewnymi "ale". Zależy kto siądzie za kółkiem,to jest tak sprytnie ustawione że jak siądzie kierowca amator to kiedy będzie piłował maszynę-bo nie będzie miał wyjścia to będzie miał straszną radochę że wyciska z niej ostatnie poty czyli jest świetny jak Loeb bo jedzie na marginesie możliwości wozu czemu wtóruje całkiem nieziemski ryk-to takie malutkie oszustwo :wink: no ale z drugiej strony jeśli dalibyśmy potężne turbo to przy takim tylnionapędowym dobrze zestrojonym aucie przeciętny kierowca jażdziłby na 50% jego możliwości-jeśli byłby rozsądny albo skończyłby na drzewie-gdyby był idiotą i wyłączył kontrolę trakcji,która na marginesie działa świetnie i dodatkowo można ją jeszcze ustawić -fifty/fifty. To by było chyba na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 To by było chyba na tyle. To zamowiles czy bedziesz testowal jeszcze cos innego? Hamulce tak dzialaja w lepszych samochodach, chodzi o modulacje i wyczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 To by było chyba na tyle. To zamowiles czy bedziesz testowal jeszcze cos innego? Hamulce tak dzialaja w lepszych samochodach, chodzi o modulacje i wyczucie. testowałem bardziej z czystej ciekawości i z myślą o pewnej przyszłości(0,5-1 rok)bo za moment będę sprzedawa Hondę,dwuch samochodów w miarę rodzinnych nie potrzebuję a 4x4 z prawdziwego zdarzenia już mam więc teraz czas na jakiś mały gadżecik który da mi trochę więcej radości(mimo że gacka bardzo lubię szczególnie zimą)Z drugiej strony drugi samochód byłby też dla żony która właśnie robi prawko-na siłę wypchnięta z domu jakoś nie widze jej ani w Hondzie(bardzo szeroka) ani w gacku(bardzo długi i pewnie by ciągle gasł,poza tym troche mi go szkoda by było ) ani z GT-ku tymbardziej,więc pewnie będzie na myśli jeszcze coś taniego i małego. Bardzo mnie ciekawi wejście na rynek Mini Peacemana,jeżdziłem w zeszłym roku Countrymanem S Allroad i charakterystyka tego silnika-dżwięk przyspieszenia ochota do walki i moja radość z jazdy pokrywały się wzajemnie,więc bardzo jestem ciekaw jego trzydrzwiowej nieco odmienionej sylwetki w tej samej specyfikacji.Zobaczymy. A może w międzyczasie pojawi się XV-STI bo coś się o tym mówiło, a może mi całkiem odwali na coś droższego-któż to wie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 "so much sharper,so much focused,beter looking,all 4 hweels spining angusly,no car handles like this car"-no jak myślisz o którym wozidle mówi Clarkson,STI czy EVO X :?: :wink: ...obejrzyj do konca...subaru bylo szybsze na okrazeniu...to mialem na mysli piszac ze jest szybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 "so much sharper,so much focused,beter looking,all 4 hweels spining angusly,no car handles like this car"-no jak myślisz o którym wozidle mówi Clarkson,STI czy EVO X :?: :wink: ...obejrzyj do konca...subaru bylo szybsze na okrazeniu...to mialem na mysli piszac ze jest szybsze OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT86pl Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Kup sobie wolnego ssaka jeśli masz taką ochotę - nikt Ci nie broni. n/a są super ostatnio potestowałem sobie jedną sztukę i porównałem z Toyobaru - jestem zachwycony... tu kilka fotek i filmik ;) http://www.gt86.pl/2012/10/04/95/gt86-l ... ochaczewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 biore lexusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 biore lexusa Znając życie, Toyota zrobi hybryde z BRZ i przyklei znaczek Lexusa licząc dwa razy więcej za to auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Znając życie, Toyota zrobi hybryde z BRZ i przyklei znaczek Lexusa licząc dwa razy więcej za to auto. .. i zostanie The Gay Car of The Year LFA jest nawet podobny:P to subayoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT86pl Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Znając życie, Toyota zrobi hybryde z BRZ i przyklei znaczek Lexusa licząc dwa razy więcej za to auto. .. i zostanie The Gay Car of The Year a Hyundai wszystko skopiuje :wink: LFA jest nawet podobny:P to subayoty naprawdę nie ma biedy jeżeli chodzi o wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Znając życie, Toyota zrobi hybryde z BRZ i przyklei znaczek Lexusa licząc dwa razy więcej za to auto. .. i zostanie The Gay Car of The Year a Hyundai wszystko skopiuje :wink: i zrobi to jeszcze lepiej... tylko dajcie Koreanczykom troche czasu LFA jest nawet podobny:P to subayoty naprawdę nie ma biedy jeżeli chodzi o wygląd LFA? :roll: kolejny dziwny przyklad w historii motoryzacji - nie wiadomo po co, nie wiadomo dla kogo... no ale kto bogatemu (tj. TMC) zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Mini Peacemana BLAGAM! Paceman, a nie Peaceman To nie jest MINI Bob Marley Countrymanem S Allroad ... i tez nie nalezy do VAG, wiec nie "Allroad" tylko "All4" BAAAAAARDZO mi sie podoba dyskusja hater'ow z lover'ami - oznacza to ni mniej ni wiecej jak to, ze auto wywoluje emocje! A wiec nie moze byc nudne Bo gdyby bylo nudne, to czemu tylu by sie tak strasznie ekscytowalo tym .... ze jest nudne? Ja nie mam obaw co do osiagow, skrecania czy hamowania - jezdzilem i wiem czego sie spodziewac 8) No ale moze to polega na tym: To juz mamy zdefiniowane 4 grupy docelowe: 1) Gejnia 2) Dresiarnia 3) Bananowce 4) Zestrachani / stetryczali geriatycy :arrow: 5) synkowie bogatych rodzicow, ktorzy sa tuz po odebraniu prawka i ledwo ogarniaja 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się