Skocz do zawartości

graft

Użytkownik
  • Postów

    473
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana graft w dniu 21 Stycznia 2015

Użytkownicy przyznają graft punkty reputacji!

O graft

  • Urodziny 24.11.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ervo.pl

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    dolnośląskie
  • Auto
    Było GC8, jest Evo X, będzie GC8 :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia graft

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

23

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. graft

    Co kupić Sti lub Evo

    Bierz Evo...klimat - dusza - legenda - osiągi - sportowe fotele
  9. Pomysł bez sensu, ponieważ nawet jeśli byłoby możliwe otworzenie wiskozy i zmiana oleju, to spięcie będzie zależne od temperatury pracy, a ta będzie inna po 100km normalnej jazdy, a inna po 3 zapiętych boczurach. To nie działa niestety tak, że chwilę się zakręci i będzie trzymać równe parametry.
  10. graft

    Honda Type "R"

    Od razu widać, że szybszy od hondy
  11. graft

    Honda Type "R"

    Chyba w niemieckim sponsorowanym teście Pomijając brak efektowności w jeździe mocną oską, to w każdych warunkach innych jak suchy tor, Hondzina nie ma najmniejszych szans. Możesz być zauroczony zmianą samochodu na szybki i nowszy, ale nie ma mowy, żeby udało się wcisnąć taki kit komuś, kto jeździł Subaru (podkreślam JEŹDZIŁ!). Przed subaru miałem FWD 450Nm, które tę Twoją hondę rozniosłyby w pył, kręcąc się do 6000obr, a nie 9000 ale co z tego - jak przychodziła zima i samochód nie potrafił tych tego wykorzystać. Pisanie o wyższości jakiejś 200-konnej hondy FWD nad jakimkolwiek ADW (na forum Subaru w dodatku) jest delikatnie mówiąc nietaktowne.
  12. graft

    Honda Type "R"

    Noo przeżywam, bo śledzę historię samochodu od czasu, gdy jeszcze nie był w Twoim posiadaniu. Współczuje utopionej kasy w próbę wskrzeszenia. Szkoda, że nie słuchałeś szczerych porad forumowiczów, bo mając fundusze na odrestaurowanie, mogłeś mieć dzisiaj jedno z fajniejszych GT w Polsce, a masz coś, co klepie jakaś honda
  13. graft

    Honda Type "R"

    Nie OK. Jedziesz po Subaru i SIPie gdzie tylko się da, a jak potrzeba pomocy to uderzasz w tematach technicznych i zakupowych. Zrób sobie ten rozrząd, cewki, zostaw jeszcze 5tys frycowego, to może jakiś laik nie połapie się jaki jest faktyczny stan budy i nie zauważy, że masz zamontowane niewłaściwe zawieszenie i felgi. Tyle wiemy ze zdjęć i Twoich opisów i nie trzeba niczego wysysać z palca.
  14. graft

    Honda Type "R"

    Darecki - zmieniłbyś zdanie, gdyby było Ci dane przejechać się kiedyś sprawnym, dobrze utrzymanym GT'kiem. Twojego GT większość osób zna na tym forum i nie wypada porównywać tego składaka do jakiegokolwiek samochodu sprawnego, bo możesz niesłusznie wypaczyć komuś pogląd na fajny wóz, jakim niewątpliwie jest GC8. To nic osobistego, ale wkrótce zapewne padnie Ci ten "nowy" silnik i skrzynia i możemy się tylko spodziewać kolejnych słów krytyki o Imprezie. Ale to wszystko jest przecież tylko i wyłącznie Twoja wina.... PS. Miałem hondę. Fajne samochody i silniki, ale tak jak w przypadku innych osiek w warunkach mniejszej przyczepności nie mają podejścia do AWD. Frajda z jazdy również wątpliwa, aczkolwiek więcej wrażeń jak w szmelcwagenach.
  15. graft

    Co kupić Sti lub Evo

    Przed wyborem warto się zastanowić, gdzie i czy w ogóle będziesz miał w pobliżu kompetentny Serwis, który te prosiaczki będzie w stanie serwisować. STi wydaje się być rozsądniejszą opcją. Evo daje więcej funu z szybkiej jazdy po asfaltach, natomiast Subarakiem łatwiej i przyjemniej jeździło mi się zimą. W sumie to chciałbym mieć jedno i drugie Audi? Weź przestań! Zostawmy to dla autostradowych nudziarzy, hehe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...