Jump to content

graft

Użytkownik
  • Posts

    473
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

graft last won the day on January 21 2015

graft had the most liked content!

About graft

  • Birthday 11/24/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ervo.pl

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    dolnośląskie
  • Auto
    Było GC8, jest Evo X, będzie GC8 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

graft's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

23

Reputation

  1. Bierz Evo...klimat - dusza - legenda - osiągi - sportowe fotele
  2. Pomysł bez sensu, ponieważ nawet jeśli byłoby możliwe otworzenie wiskozy i zmiana oleju, to spięcie będzie zależne od temperatury pracy, a ta będzie inna po 100km normalnej jazdy, a inna po 3 zapiętych boczurach. To nie działa niestety tak, że chwilę się zakręci i będzie trzymać równe parametry.
  3. Przed wyborem warto się zastanowić, gdzie i czy w ogóle będziesz miał w pobliżu kompetentny Serwis, który te prosiaczki będzie w stanie serwisować. STi wydaje się być rozsądniejszą opcją. Evo daje więcej funu z szybkiej jazdy po asfaltach, natomiast Subarakiem łatwiej i przyjemniej jeździło mi się zimą. W sumie to chciałbym mieć jedno i drugie Audi? Weź przestań! Zostawmy to dla autostradowych nudziarzy, hehe
  4. A jadąc po bułki jak wylecisz, to zawias uratujesz...? Z takim podejściem nigdzie nie pojeździsz
  5. Jak jedziesz po torze, a nie po trawie, to jest ok. Opon nie zżera jak niektóre nawierzchnie. Przecież nikt nie zarzuca Wam spraw finansowych. Zawody były bardzo dobrze organizowane i życzę Mikołajowi, aby udało się zostawić imprezę w dotychczasowej formie. Teksty w stylu "wiem ale nie powiem" na pewno niczego pozytywnegonnie wniosą. Natomiast ptaszki cały czas ćwierkają, a ludzie między sobą rozmawiają, tak więc nie odbieraj tego jako atak, bo większość trzyma za Was kciuki.
  6. To po co zaczynasz cokolwiek pisać Słowiński zrobił sobie bisnes plan: 100 samochodów x 150 zł, co daje 15.000zł każdego miesiąca za 1-dniową imprezę + jaki tam zarobek z tej budy z żarciem w cenach jak z Zakopanego. Teraz szuka leszcza, który zorganizuje ekipę, która zajmie się zapisami i pomiarem czasu za jak najniższe wynagrodzenie rzecz jasna. To jest biznes i z Wami pewnie też negocjuje stawki, więc po co te tajemnice i gadanie o halach.
  7. Popytaj na komisariatach. Powinni znać miejscówki Nikt zdrowy nie poda Ci takiej informacji na forum ogólnym. Musisz odwiedzić trochę imprez, to może się dowiesz tego i owego
  8. Czołem Wrocław! Gdybyście się nudzili w niedzielę, to w Bielawie po raz drugi odbędzie się fajna impreza, w której będzie można pooglądać walkę forumowych rajdowców. Jest to nieco inny KJS od utartej demolki na imprezach sygnowanych tym skrótem. W każdym razie polecam:
  9. graft

    6MT do GTka

    Dorzucasz podkładkę i znowu masz spiętą. Koszty to wymiana oleju w dyfrze, ew. koszt robocizny jak nie potrafisz kręcić kluczem, ew. nie masz na to chęci Jak ktoś ma dostęp do maszyn CNC, to takich "wkładów dyfra" można sobie nakopiować na 10 pokoleń.
  10. Gdy jedziesz spokojnie, to jest fabryczna. Ale jak napadasz te przyczepne ronda, to robi się tak | |===/ / Dlatego żre zewnętrzną część opony. -2.0st z przodu śmiało można robić.
  11. Nie znam się. Być może olej o innej lepkości w innym zakresie temperatur byłby inaczej konsumowany.
  12. Skoro i tak wymieniasz sobie olej co 4tkm zrób test i zalej 15w50 albo coś w ten deseń i obserwuj zużycie.
  13. Tak jak napisał ryjeks. Daje rade ten 595 w subaru na 17-tce i spełnia znakomicie rolę opony uniwersalnej, na której można się od czasu wyżyć. Tu się nie zgodzę. Jeździłem na rs-r i teraz mam corsy w takim samym rozmiarze w twardej mieszance.Federal to jest opona UHP - cichy usportowiony cywil, prawie semi slick o twardych bokach. Do dailycara śmiało można stosować jako oponę do jazdy miejskiej. Na mokrym wystarczy zachować zdrowy rozsądek z prędkościami. Corsa również homologowana, ale wyje jak rasowy slick i bliżej jej do opon wyczynowych. Na suchym pow 15st bije na głowę twardego rs-r'a. Ale jak tylko lekko popada, to federal znacznie lepiej odprowadza wodę i trzyma w zakrętach, co wynika z budowy bieżnika. Federal przez to gorzej hamuje, ale Subaru zazwyczaj nie cierpią na zbyt dobry hamulunek
  14. Żeby rozpocząć procedurę zawracania głowy renomowanym Serwisom wypada zacząć od: - sprawnego w 100% przepływomierza - nowego filtra powietrza - wyregulowanych zaworów - wyregulowanej instalacji gazowej - katalizatorów! a na koniec uśmiechnąć się do któregoś z tunerów, który podejdzie do strucla jak przystało na jego wiek i nie zawoła 3 tys za korektę ECU. Takie są realia, niestety odbiegają mocno od praktyk serwisowych naszych rodaków
  15. Heh, trochę Cię mechanik na dodatkowe koszty wprowadził. Niech przywróci samochód do stanu sprzed jego zepsucia i dopiero później wybierz się do serwisu specjalizującego się w Subaru i mającego doświadczenie w likwidowwniu słynnego błędu, którego komputery czytają jako błąd katalizatora. Tanio niestety nie bedzie
×
×
  • Create New...