radix99 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 my tu gadu-gadu, a tam się już zlotują 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Koniec dyskusji. Kto nie chce, ten nie kupi. A kto chce, ten ... tez nie kupi bo ich nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 tu są 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Oczywiście mój post miał być żartem w końcu jak juz boom minie to wzrośnie dostępność - a przynajmniej mam taka szczera nadzieje :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 dosc krytyczny test BRZ :arrow: http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=5093 glowne zarzuty: - malo dynamiczny w normalnych warunkach (tj. caly czas trzeba krecic silnik, aby cos z niego wykrzesac - o ile na torze ok, o tyle "na ulicy" moze byc dosc uciazliwe) - niebezpieczny na wilgotnym/mokrym (o ile na suchym torze "wrodzona" sklonnosc do driftowania jest ok, o tyle na mokrej ulicy to moze byc b. niebezpieczne - podczas testow na mokrym torze jedno BRZ przywalilo "po bandzie" ) - slabe hamulce (po kilku godzinach na torze tarcze sie pokrzywily) - drogi (nawet za ciut mniejsza kase, przynajmniej w Rosji, mozna miec BMW 1Coupe 125i (3.0 218KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 o ile na torze ok, o tyle "na ulicy" moze byc dosc uciazliwe - "na ulicy" jezdzimy spokojnie i przepisowo, Subaru jest znane z promowania aktywnego bezpieczenstwa o ile na suchym torze "wrodzona" sklonnosc do driftowania jest ok, o tyle na mokrej ulicy to moze byc b. niebezpieczne - no bez jaj... ze skrajnosci w skrajnosc, dla wiekszosci malkontentow za slaby do jezdzenia bokiem, a tutaj sie okazuje ze troszke deszczu i normalnie widow-maker ala wczesne 911 :roll: podczas testow na mokrym torze jedno BRZ przywalilo "po bandzie" - bo jezdzic to trzeba umic jedna jaskolka wiosny nie czyni po kilku godzinach na torze tarcze sie pokrzywily - po kilku godzinach katowania na torze malo ktore seryjne hamulce sie nie pokrzywia drogi - jakie drogi? aaa, ze za wolny na autostradzie, no tak to juz zostalo omowione - na autostrade sie nie nadaje, bo kazdy Smart, Melex badz co szybszy wozek widlowy nas lekko objedzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 TVN Turbo Automaniak stary Stig i GT 86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 może mała wycieczka ? to zdjęcie ze zlotu, z którego fotki już tu wcześniej zamieszczałem. zazdraszczajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 180sx i silvia tez jakoś w zamysle nie były sportowymi autem, a jak skończyły? moim zdaniem to ta sama klasa, TUNER a że jest taki drogi? jakto nowe auto https://vimeo.com/50934591 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 W najnowszym Auto Moto (chyba) jest porównanie STi sedan z BRZ. W podsumowaniu jest napisane, że oba auta są wspaniałe i oba generują mnówstwo pozytywnych emocji, ale są one tak skrajnie różne, że nie da się powiedzieć, które auto jest lepsze. Najlepiej mieć oba A mam takie pytanie do przeciwników BRZ/GT-86. Co sądzicie o Mazdzie MX5? 1.8 126 KM i 2.0 160 KM? ps Miałem ostatnio przyjemność siedzieć w GT86... mhhm... mniamniusi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 o ile na torze ok, o tyle "na ulicy" moze byc dosc uciazliwe - "na ulicy" jezdzimy spokojnie i przepisowo, Subaru jest znane z promowania aktywnego bezpieczenstwa o ile na suchym torze "wrodzona" sklonnosc do driftowania jest ok, o tyle na mokrej ulicy to moze byc b. niebezpieczne - no bez jaj... ze skrajnosci w skrajnosc, dla wiekszosci malkontentow za slaby do jezdzenia bokiem, a tutaj sie okazuje ze troszke deszczu i normalnie widow-maker ala wczesne 911 :roll: podczas testow na mokrym torze jedno BRZ przywalilo "po bandzie" - bo jezdzic to trzeba umic jedna jaskolka wiosny nie czyni po kilku godzinach na torze tarcze sie pokrzywily - po kilku godzinach katowania na torze malo ktore seryjne hamulce sie nie pokrzywia drogi - jakie drogi? aaa, ze za wolny na autostradzie, no tak to juz zostalo omowione - na autostrade sie nie nadaje, bo kazdy Smart, Melex badz co szybszy wozek widlowy nas lekko objedzie :wink: +1 :!: Szkoda ze nie skrytykowali małego bagażnika albo braku czterech drzwi czy tez zbyt niskiej pozycji za kierownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Szkoda ze nie skrytykowali małego bagażnika albo braku czterech drzwi czy tez zbyt niskiej pozycji za kierownica Właśnie, do mojego Kąąbi się nie umywa, lodówki BRZydalem nie przewieziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 BRZydalem :shock: :shock: :shock: masz u mnie browara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 wątek o brz na drugiej stronie forum??? nigdy więcej zestaw turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Zalozyc turbo do silnika i go wysadzic w powietrze to zadna sztuka. Ciekawe jak sobie poradzili z regulacja paliwa, zaplonu u kompresja 12.5:1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT86pl Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 - niebezpieczny na wilgotnym/mokrym (o ile na suchym torze "wrodzona" sklonnosc do driftowania jest ok, o tyle na mokrej ulicy to moze byc b. niebezpieczne - podczas testow na mokrym torze jedno BRZ przywalilo "po bandzie" ) hehe... ten argument mnie rozwalił skoro na suchym lata bokiem, to chyba normalne że na mokrym też będzie A to że ktoś przywalił w bandę, to przecież nie wina samochodu ja tam lubię tą wrodzoną skłonność do driftowania... nawet na mokrym: - drogi (nawet za ciut mniejsza kase, przynajmniej w Rosji, mozna miec BMW 1Coupe 125i (3.0 218KM) w Polsce: BMW 125 Coupe - cena: 157 000 zł za wersję podstawową. Jakby go ktoś chciał doposażyć w to co ma w PL GT86, to przekraczamy 200 bez problemu. I mamy samochód, który: -ma 18KM więcej -waży 200 kg więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 http://www.motorauthority.com/news/1079980_turbocharged-subaru-brz-in-the-works-report?fbfanpage A higher-performance Subaru BRZ tuned by the people at Subaru Tecnica International (STI) is coming, though whether the car will feature a naturally-aspirated or turbocharged engine is still unclear. A previous report suggested the BRZ STI model would remain naturally aspirated, due to the car’s pure sports design philosophy and claims there’s insufficient room for a turbocharger’s intercooler under the BRZ’s hood. A new report from Automotive News (subscription required) suggests otherwise, however. According to the new report, Subaru is working on a turbocharged version of the BRZ’s 2.0-liter four-cylinder engine. The turbocharged version is expected to feature a twin-scroll turbocharger as well as Subaru’s own direct-injection system rather than the Toyota system currently fitted to the engine in the BRZ and Scion FR-S. In the BRZ, this new turbocharged engine is expected to develop around 280 horsepower and 250 pound-feet of torque, giving the regular BRZ and its 200 horsepower and 150 pound-feet of torque a much-needed boost. A more powerful version of this turbocharged engine is also expected to feature in the next-generation Subaru WRX, with output in this model expected to be tuned to more than 300 horsepower. The turbocharged BRZ, whether it’s called an STI or not, is expected to be introduced for the 2014 model year. With turbo power, the BRZ will finally be sufficiently differentiated from its Scion cousin, which is expected to remain naturally aspirated in order to maintain a low selling price. Stay tuned for an update. Note, at the recent 2012 Australian Motor Show, Subaru previewed a BRZ concept fitted with STI components, though these were merely a preview of simple bolt-on parts STI is planning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 A new report from Automotive News (subscription required) suggests otherwise, however. According to the new report, Subaru is working on a turbocharged version of the BRZ’s 2.0-liter four-cylinder engine. Brzmi to ZAJEBIŚCIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT86pl Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 ilość słowa "expected" pozwala sądzić, że ten raport jest równie niedorzeczny jak te 280 km w brz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 matko boska, gt86 oblało test łosia :shock: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6aIcvFJM4DU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Ciekawe jak sobie poradzili z regulacja paliwa, zaplonu u kompresja 12.5:1. grubsza UPG 8) u mnie w gacku w seryjnym silniku jest 9.0:1 a w wrxie jest 8.0:1 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 wpis na fejsie: "New engine for the BRZ confirmed. Cause of misfire: Seal on cylinder 3 direct injector failed. Suspected cause of seal failure: extended high-rpm use. Subaru elected to replace the whole engine rather than just the seal to investigate the nature of the failure." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Ciekawy test: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti_D Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 http://www.speedhunters.com/2012/10/evasive-frs/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 A ja dzis wykombinowalem: wydaje mi sie, ze moze cos byc na rzeczy z tymi plotkami BRZ STI. Ale nie z tradycyjna turbodoladowaniem (bo nie da sie go sensonwie zamontowac, jak widac po zdjeciach tunerow) tylko wlasnie z ta, o ktorej tez juz chodza pogloski: hybrydowa, w ktorej spaliny napedzaja termogenerator, a ten daje prad do elektrycznej turbiny W ten sposob turbo nie musi byc blisko kolektora spalinowego i moze pchac caly czas absolutnie bez turbodziury, a wiec zachowujac praktycznie charakterystyke silnika wolnossacego Prosze zapamietac ten post i zobaczycie, ze tak wlasnie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się