Jump to content

filester

Użytkownik
  • Content Count

    3114
  • Joined

  • Last visited

About filester

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. filester

    Kubica w F1

    Jeśli ktoś miałby ochotę zajrzeć na GP Niemiec a nie ma biletu to polecam:
  2. Pro kit mam i używam ale nie mam porównania ze sportline...
  3. Interesuje mnie porównanie tych dwóch modeli sprężyn. Które będą lepiej spisywać się na torze? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
  4. Cześć. Po ile komplet 4tłok + 2 tłok?

  5. Przerabiał ktoś w ostatnim czasie procedurę rejestracji samochodu z krótkim VIN? Straszne czy bardzo straszne? Od czego zacząć? Samochód z dokumentami japońskimi, nie rejestrowany wcześniej w żadnym kraju EU. Docelowo ma być przełożony.
  6. Może trochę ortodoksyjnie.... ale jak ma dobrze grać to Alpine albo Pioneer
  7. Zaciski, szczęki sprawdzone? Mogą być pozapiekane... I hill holder też do sprawdzenia.
  8. Dareczku, z całym szacunkiem ale znów się czepiasz. To forum zna przypadki WRX`ów czy XT z przebiegiem ponad 300kkm
  9. Zakładając optymistyczną wersję, że głowice są ok, wał jest w porządku, nie wiem jak sytuacja z tłokami... to jaką drogę obierać? Blok 2.0, 2,5? Zamykać open deck? Zostawiać 2,5 czy może stroker? Jaka jest zaleta strokera 2.2 na bloku 2.5 w porównaniu do silnika z pełną pojemnością 2.5? Celowałbym w moce na poziomie 270-300KM i zależałoby mi na "długowieczności" silnika. Tzn żeby za 20-40 tys km nie było konieczności/dużego ryzyka rewizji motoru. Wszystko współpracowało z VF35.
  10. Nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem opinie, że z tulejami bywają problemy. Same tuleje to niecałe 2,5k + robcizna 1-2k pln? Powoli robi się koszt połowy shortblocku. Jeśli byłoby to trwałe rozwiązanie i dół silnika bez zarzutów to mógłbym rozważać.
  11. Rozebrałem silnik po jednym z forumowych upalaczy.... Silnik remontowany 3 lata temu w jednej z topowych-subarowych firm w kraju. Wewnątrz tłoki i pierścienie Mahle, ARP. Zrobiony setup na 300KM. Niestety blok nadaje się na śmietnik, samochód na pewno dostawał mocno po tyłku. Dwa cylindry zniszczone. Wytarte dziury w górnej części cylindrów. Tutaj prośba o poradę forumowiczów, którzy zjedli zęby na grzebaniu w silnikach... jaką drogę obrać dalej? Zakup samego bloku i składanie na starych gratach jeśli wał i tłoki będą nadawać się do ponownego montażu? Zakup nowego shortbloku? Stroker? W założeniu auto do jazdy na codzień i ewentualnie weekendowego dzikowania. Zdjęcia gładzi poniżej... Ma ktoś pomysły gdzie może leżeć przyczyna tak wyglądających cylindrów?
  12. Zbędna masa Lepiej wszystko usunąć od razu.
×
×
  • Create New...