filester

Użytkownik
  • Zawartość

    3095
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O filester

  • Ranga
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  1. EMU da się kupić za 2 koła z haczykiem
  2. 2.5 RS z USA? Jest duże prawdopodobieństwo, że elektronika nie była wyposażona w Immobilizer
  3. Tam są gwinty. Ostry śrubokręt + młotek lub podobny zestaw i walisz po zewnętrznym obwodzie śrub.
  4. Cześć. Niestety nie mogę dodawać postów w dziale kupna. Mam pytanie co do części do Imprezy GD. Posiadasz może uszczelkę klapy bagażnika wersji kombi oraz czy posiadasz śrubki mocujące deskę rozdzielczą/plastki we wnętrzu?

    Pozdrawiam

    Kajetan

  5. Orientuje się ktoś czy silnik 2.0R DOHC z Imprezy 06-07 jest zamienny z silnikami DOHC w Foresterze i Legacy z tych lat? Teoretycznie różnią się niewiele parametrami mocy.
  6. PW
  7. Problem w tym, że w 2.0 i 2.5 skrzynie są kompatybilne. A 1.5 jest kompatybilne z niczym.
  8. Największym minusem swapa z 1.5 jest fakt, że 1.5 ma inną skrzynię, dyfer, hamulce niż 2.0. Nie wystarcza zmiana samego silnika tylko jeszcze paru gratów dookoła.
  9. Na 100% lakierowana. Stan wybitnie słaby jak na cenę 75 tys funtów. Do stanu kolekcjonerskiego dużo brakuje i niestety prawdopodobnie historia tego samochodu nie pozwoli na to żeby kiedykolwiek nazwać to auto ideałem za pół bańki PLN.
  10. Gdzie leży problem? Bo nie rozumiem... Próbnik kolorów w ręke i wybierasz. Każda, nawet stosunkowo średniej klasy mieszalnia ma mnóstwo próbników. Matowy lakier jako druga warstwa i po temacie.
  11. Znana jest juz data wprowadzenia nowych przepisów akcyzowych? W sieci różne, sprzeczne informacje można wygooglować...
  12. Posiadam luźne lornety TGV z WRX 2.0 2002, które mógłbym sobie w wolnej chwili wybebeszyć i zrobić je przelotowe. Pytanie czy lornety z WRX 2.0 T2002 będą kompatybilne z silnikiem WRX 2.5T 2007 US Spec ? Nie znalazłem w szukajce Ale szukałem tylko pięć chwil
  13. Pacjent 2.5T 2007 Staram się doprowadzić paścia do stanu używalności po poprzednim właścicielu. Wg zeznań poskładany na Mahle. Na 2 cylindrze ciśnienie 3 bar, na 4 cylindrze 6 bar. Pozostałe dwa w normie (10-11bar) Do tego falowanie obrotów, potrafi kopcić po rozgrzaniu. Pytanie do tych, którzy zjedli zęby na silnikach - warto zaglądać do zaworów? Czy lepiej od razu zrzucać głowicę, motor rozkładać?
  14. Niestety Boll robi się szybko twardy. Podobnie jest z Novolem (testowałem fioletowego i szaroniebieskiego), Ranalem.
  15. Pewnie będę ok godz 8.30-9 na godzinkę-dwie. Później mam jeszcze trasę do zrobienia