Skocz do zawartości

filester

Użytkownik
  • Zawartość

    3113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O filester

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. filester

    Drzwi prawy tyl impreza

    Nie będą pasować.
  2. filester

    Sprężyny Eibach - Sportline vs Prokit

    Pro kit mam i używam ale nie mam porównania ze sportline...
  3. filester

    Znalezione na Allegro, Ebay itp ...

    Cena niższa niż za rower.
  4. Interesuje mnie porównanie tych dwóch modeli sprężyn. Które będą lepiej spisywać się na torze? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
  5. Cześć. Po ile komplet 4tłok + 2 tłok?

  6. Przerabiał ktoś w ostatnim czasie procedurę rejestracji samochodu z krótkim VIN? Straszne czy bardzo straszne? Od czego zacząć? Samochód z dokumentami japońskimi, nie rejestrowany wcześniej w żadnym kraju EU. Docelowo ma być przełożony.
  7. filester

    Subaru WRX STI MY15

    Może trochę ortodoksyjnie.... ale jak ma dobrze grać to Alpine albo Pioneer
  8. filester

    Impreza 2000 " trzyma samochód " niby hamulec?

    Zaciski, szczęki sprawdzone? Mogą być pozapiekane... I hill holder też do sprawdzenia.
  9. filester

    Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Dareczku, z całym szacunkiem ale znów się czepiasz. To forum zna przypadki WRX`ów czy XT z przebiegiem ponad 300kkm
  10. filester

    Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Zakładając optymistyczną wersję, że głowice są ok, wał jest w porządku, nie wiem jak sytuacja z tłokami... to jaką drogę obierać? Blok 2.0, 2,5? Zamykać open deck? Zostawiać 2,5 czy może stroker? Jaka jest zaleta strokera 2.2 na bloku 2.5 w porównaniu do silnika z pełną pojemnością 2.5? Celowałbym w moce na poziomie 270-300KM i zależałoby mi na "długowieczności" silnika. Tzn żeby za 20-40 tys km nie było konieczności/dużego ryzyka rewizji motoru. Wszystko współpracowało z VF35.
  11. filester

    Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem opinie, że z tulejami bywają problemy. Same tuleje to niecałe 2,5k + robcizna 1-2k pln? Powoli robi się koszt połowy shortblocku. Jeśli byłoby to trwałe rozwiązanie i dół silnika bez zarzutów to mógłbym rozważać.
  12. filester

    Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Rozebrałem silnik po jednym z forumowych upalaczy.... Silnik remontowany 3 lata temu w jednej z topowych-subarowych firm w kraju. Wewnątrz tłoki i pierścienie Mahle, ARP. Zrobiony setup na 300KM. Niestety blok nadaje się na śmietnik, samochód na pewno dostawał mocno po tyłku. Dwa cylindry zniszczone. Wytarte dziury w górnej części cylindrów. Tutaj prośba o poradę forumowiczów, którzy zjedli zęby na grzebaniu w silnikach... jaką drogę obrać dalej? Zakup samego bloku i składanie na starych gratach jeśli wał i tłoki będą nadawać się do ponownego montażu? Zakup nowego shortbloku? Stroker? W założeniu auto do jazdy na codzień i ewentualnie weekendowego dzikowania. Zdjęcia gładzi poniżej... Ma ktoś pomysły gdzie może leżeć przyczyna tak wyglądających cylindrów?
  13. filester

    WRX usunięcie pompy powietrza

    Zbędna masa Lepiej wszystko usunąć od razu.
  14. filester

    WRX usunięcie pompy powietrza

    Chciałbym wywalić chwasta jakim jest pompa powietrza w WRX 2.5 GD. Gdzieś w sieci znalazłem procedurę, gdzie pozostawiono jeden z zaworów ze schematu. Chciałem sie upewnić, czy do wywalenia jest cały układ przedstawiony na schemacie + pompa powietrza z kielicha? Powyższe wątpliwości odnoszą się do jednego z zaworów oznaczonych cyframi 5 oraz 8 LINK: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_12/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_9/ FOTO: http://static.opposedforces.com/epc_img/371494905023.png
×