Jump to content

filester

Użytkownik
  • Content Count

    3116
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

filester last won the day on December 18 2013

filester had the most liked content!

Community Reputation

50 Dobry

About filester

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 2 marzec 2007 Nie wiem jak się głosuje w tej ankiecie. Chciałbym a nie mogę.
  2. Nowy nabytek? Po jakiś przygodach? Zacząłbym mimo wszystko od sprawdzenia geometrii.
  3. Jeśli ktoś miałby ochotę zajrzeć na GP Niemiec a nie ma biletu to polecam:
  4. Pro kit mam i używam ale nie mam porównania ze sportline...
  5. Interesuje mnie porównanie tych dwóch modeli sprężyn. Które będą lepiej spisywać się na torze? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
  6. Cześć. Po ile komplet 4tłok + 2 tłok?

  7. Przerabiał ktoś w ostatnim czasie procedurę rejestracji samochodu z krótkim VIN? Straszne czy bardzo straszne? Od czego zacząć? Samochód z dokumentami japońskimi, nie rejestrowany wcześniej w żadnym kraju EU. Docelowo ma być przełożony.
  8. Może trochę ortodoksyjnie.... ale jak ma dobrze grać to Alpine albo Pioneer
  9. Zaciski, szczęki sprawdzone? Mogą być pozapiekane... I hill holder też do sprawdzenia.
  10. Dareczku, z całym szacunkiem ale znów się czepiasz. To forum zna przypadki WRX`ów czy XT z przebiegiem ponad 300kkm
  11. Zakładając optymistyczną wersję, że głowice są ok, wał jest w porządku, nie wiem jak sytuacja z tłokami... to jaką drogę obierać? Blok 2.0, 2,5? Zamykać open deck? Zostawiać 2,5 czy może stroker? Jaka jest zaleta strokera 2.2 na bloku 2.5 w porównaniu do silnika z pełną pojemnością 2.5? Celowałbym w moce na poziomie 270-300KM i zależałoby mi na "długowieczności" silnika. Tzn żeby za 20-40 tys km nie było konieczności/dużego ryzyka rewizji motoru. Wszystko współpracowało z VF35.
  12. Nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem opinie, że z tulejami bywają problemy. Same tuleje to niecałe 2,5k + robcizna 1-2k pln? Powoli robi się koszt połowy shortblocku. Jeśli byłoby to trwałe rozwiązanie i dół silnika bez zarzutów to mógłbym rozważać.
×
×
  • Create New...