Skocz do zawartości

filester

Użytkownik
  • Zawartość

    3104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O filester

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  1. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Dareczku, z całym szacunkiem ale znów się czepiasz. To forum zna przypadki WRX`ów czy XT z przebiegiem ponad 300kkm
  2. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Zakładając optymistyczną wersję, że głowice są ok, wał jest w porządku, nie wiem jak sytuacja z tłokami... to jaką drogę obierać? Blok 2.0, 2,5? Zamykać open deck? Zostawiać 2,5 czy może stroker? Jaka jest zaleta strokera 2.2 na bloku 2.5 w porównaniu do silnika z pełną pojemnością 2.5? Celowałbym w moce na poziomie 270-300KM i zależałoby mi na "długowieczności" silnika. Tzn żeby za 20-40 tys km nie było konieczności/dużego ryzyka rewizji motoru. Wszystko współpracowało z VF35.
  3. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem opinie, że z tulejami bywają problemy. Same tuleje to niecałe 2,5k + robcizna 1-2k pln? Powoli robi się koszt połowy shortblocku. Jeśli byłoby to trwałe rozwiązanie i dół silnika bez zarzutów to mógłbym rozważać.
  4. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Rozebrałem silnik po jednym z forumowych upalaczy.... Silnik remontowany 3 lata temu w jednej z topowych-subarowych firm w kraju. Wewnątrz tłoki i pierścienie Mahle, ARP. Zrobiony setup na 300KM. Niestety blok nadaje się na śmietnik, samochód na pewno dostawał mocno po tyłku. Dwa cylindry zniszczone. Wytarte dziury w górnej części cylindrów. Tutaj prośba o poradę forumowiczów, którzy zjedli zęby na grzebaniu w silnikach... jaką drogę obrać dalej? Zakup samego bloku i składanie na starych gratach jeśli wał i tłoki będą nadawać się do ponownego montażu? Zakup nowego shortbloku? Stroker? W założeniu auto do jazdy na codzień i ewentualnie weekendowego dzikowania. Zdjęcia gładzi poniżej... Ma ktoś pomysły gdzie może leżeć przyczyna tak wyglądających cylindrów?
  5. WRX usunięcie pompy powietrza

    Zbędna masa Lepiej wszystko usunąć od razu.
  6. WRX usunięcie pompy powietrza

    Chciałbym wywalić chwasta jakim jest pompa powietrza w WRX 2.5 GD. Gdzieś w sieci znalazłem procedurę, gdzie pozostawiono jeden z zaworów ze schematu. Chciałem sie upewnić, czy do wywalenia jest cały układ przedstawiony na schemacie + pompa powietrza z kielicha? Powyższe wątpliwości odnoszą się do jednego z zaworów oznaczonych cyframi 5 oraz 8 LINK: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_12/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_9/ FOTO: http://static.opposedforces.com/epc_img/371494905023.png
  7. Wymiana sterownika w gt na wrx

    EMU da się kupić za 2 koła z haczykiem
  8. EJ251 - Impreza 2.5 RS - Problem z immobilizerem

    2.5 RS z USA? Jest duże prawdopodobieństwo, że elektronika nie była wyposażona w Immobilizer
  9. Problem ze zgubionym kluczykiem Forester SG

    Tam są gwinty. Ostry śrubokręt + młotek lub podobny zestaw i walisz po zewnętrznym obwodzie śrub.
  10. Cześć. Niestety nie mogę dodawać postów w dziale kupna. Mam pytanie co do części do Imprezy GD. Posiadasz może uszczelkę klapy bagażnika wersji kombi oraz czy posiadasz śrubki mocujące deskę rozdzielczą/plastki we wnętrzu?

    Pozdrawiam

    Kajetan

  11. Orientuje się ktoś czy silnik 2.0R DOHC z Imprezy 06-07 jest zamienny z silnikami DOHC w Foresterze i Legacy z tych lat? Teoretycznie różnią się niewiele parametrami mocy.
  12. Dziwne stukanie silnika.

    PW
  13. Dziwne stukanie silnika.

    Problem w tym, że w 2.0 i 2.5 skrzynie są kompatybilne. A 1.5 jest kompatybilne z niczym.
  14. Dziwne stukanie silnika.

    Największym minusem swapa z 1.5 jest fakt, że 1.5 ma inną skrzynię, dyfer, hamulce niż 2.0. Nie wystarcza zmiana samego silnika tylko jeszcze paru gratów dookoła.
×