Skocz do zawartości

filester

Użytkownik
  • Zawartość

    3100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O filester

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  1. WRX usunięcie pompy powietrza

    Zbędna masa Lepiej wszystko usunąć od razu.
  2. WRX usunięcie pompy powietrza

    Chciałbym wywalić chwasta jakim jest pompa powietrza w WRX 2.5 GD. Gdzieś w sieci znalazłem procedurę, gdzie pozostawiono jeden z zaworów ze schematu. Chciałem sie upewnić, czy do wywalenia jest cały układ przedstawiony na schemacie + pompa powietrza z kielicha? Powyższe wątpliwości odnoszą się do jednego z zaworów oznaczonych cyframi 5 oraz 8 LINK: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_12/intake_and_supply_system_turbocharger/intake_manifold/illustration_9/ FOTO: http://static.opposedforces.com/epc_img/371494905023.png
  3. Wymiana sterownika w gt na wrx

    EMU da się kupić za 2 koła z haczykiem
  4. EJ251 - Impreza 2.5 RS - Problem z immobilizerem

    2.5 RS z USA? Jest duże prawdopodobieństwo, że elektronika nie była wyposażona w Immobilizer
  5. Problem ze zgubionym kluczykiem Forester SG

    Tam są gwinty. Ostry śrubokręt + młotek lub podobny zestaw i walisz po zewnętrznym obwodzie śrub.
  6. Cześć. Niestety nie mogę dodawać postów w dziale kupna. Mam pytanie co do części do Imprezy GD. Posiadasz może uszczelkę klapy bagażnika wersji kombi oraz czy posiadasz śrubki mocujące deskę rozdzielczą/plastki we wnętrzu?

    Pozdrawiam

    Kajetan

  7. Orientuje się ktoś czy silnik 2.0R DOHC z Imprezy 06-07 jest zamienny z silnikami DOHC w Foresterze i Legacy z tych lat? Teoretycznie różnią się niewiele parametrami mocy.
  8. Dziwne stukanie silnika.

    PW
  9. Dziwne stukanie silnika.

    Problem w tym, że w 2.0 i 2.5 skrzynie są kompatybilne. A 1.5 jest kompatybilne z niczym.
  10. Dziwne stukanie silnika.

    Największym minusem swapa z 1.5 jest fakt, że 1.5 ma inną skrzynię, dyfer, hamulce niż 2.0. Nie wystarcza zmiana samego silnika tylko jeszcze paru gratów dookoła.
  11. Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -

    Na 100% lakierowana. Stan wybitnie słaby jak na cenę 75 tys funtów. Do stanu kolekcjonerskiego dużo brakuje i niestety prawdopodobnie historia tego samochodu nie pozwoli na to żeby kiedykolwiek nazwać to auto ideałem za pół bańki PLN.
  12. Malowanie i regeneracja felg, dyskusja rownież o kolorach

    Gdzie leży problem? Bo nie rozumiem... Próbnik kolorów w ręke i wybierasz. Każda, nawet stosunkowo średniej klasy mieszalnia ma mnóstwo próbników. Matowy lakier jako druga warstwa i po temacie.
  13. Akcyza na auta o pojemności pow. 2l - 4,6%!

    Znana jest juz data wprowadzenia nowych przepisów akcyzowych? W sieci różne, sprzeczne informacje można wygooglować...
  14. Lornety TGV - kompatybilność

    Posiadam luźne lornety TGV z WRX 2.0 2002, które mógłbym sobie w wolnej chwili wybebeszyć i zrobić je przelotowe. Pytanie czy lornety z WRX 2.0 T2002 będą kompatybilne z silnikiem WRX 2.5T 2007 US Spec ? Nie znalazłem w szukajce Ale szukałem tylko pięć chwil
  15. Pacjent 2.5T 2007 Staram się doprowadzić paścia do stanu używalności po poprzednim właścicielu. Wg zeznań poskładany na Mahle. Na 2 cylindrze ciśnienie 3 bar, na 4 cylindrze 6 bar. Pozostałe dwa w normie (10-11bar) Do tego falowanie obrotów, potrafi kopcić po rozgrzaniu. Pytanie do tych, którzy zjedli zęby na silnikach - warto zaglądać do zaworów? Czy lepiej od razu zrzucać głowicę, motor rozkładać?
×