Adi Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Mistrza czego? Polski, w swojej klasie. Konkurencja sie notorycznie wysypywała, a on miał 100% dojeżdżalność :roll: Takich przypadkowych mistrzów jest w naszej rajdowej historii więcej. Szkoda gadać :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 0-100 około 6 sekundvmax około 225km Obstawialbym raczej okolic 6.8-6.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 0-100 około 6 sekundvmax około 225km Obstawialbym raczej okolic 6.8-6.9 Też słyszałem, że ma być poniżej 7 sekund. 6s do setki byłoby bardzo dobrym wynikiem. Podesłano mi to: https://www.facebook.com/profile.php?id ... =1&theater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 0-100 około 6 sekundvmax około 225km Obstawialbym raczej okolic 6.8-6.9 Też słyszałem, że ma być poniżej 7 sekund. 6s do setki byłoby bardzo dobrym wynikiem. Podesłano mi to: https://www.facebook.com/profile.php?id ... =1&theater Ten chyba będzie kapkę szybszy do setki niż 7 sekund:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Myślę, że będzie miał tylko kapkę do setki jeśli w ogóle ruszy :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Mazda MX-5 z dwulitrowym silnikiem 160hp i przy wadze ~1150kg robi 100 w 7.8s. Podejrzewam ze w przypadku BRZ moze to byc ~7s w zaleznosci ile razy trzeba zmieniac biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 ja wciaz pytam o wspolczynnik oporu powietrza, ktory wg mnie ma duzo wieksze znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 ja wciaz pytam o wspolczynnik oporu powietrza, ktory wg mnie ma duzo wieksze znaczenie No jasne, tak jak w przypadku porównania przyspieszenia "opływowego" Forka XT i "kanciatego" WRX-a :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Do 100 nie za bardzo, powyzej 200 juz tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 ja wciaz pytam o wspolczynnik oporu powietrza, ktory wg mnie ma duzo wieksze znaczenie Do 100km/h? Than_Junior to forek turbo z jego wspolczynnikem oporu by musial miec z 400km zeby robis setke w ponizej 6sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 ale czy ja gdziekolwiek mowilem, ze dla mnie ma znaczenie opor powietrza w przyspieszeniu do setki? Chcialem tym tylko wyrazic, ze ja osobiscie mam gdzies czy bedzie mial 5, 6, 7 czy 8 sek do 100 tak dlugo jak jazda bedzie sprawiala po prostu frajde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 ale czy ja gdziekolwiek mowilem, ze dla mnie ma znaczenie opor powietrza w przyspieszeniu do setki? Chcialem tym tylko wyrazic, ze ja osobiscie mam gdzies czy bedzie mial 5, 6, 7 czy 8 sek do 100 tak dlugo jak jazda bedzie sprawiala po prostu frajde Ok tak zrozumialem, bo przy rozmowie ile BRZ moze miec do setki, wrzucales pytanie o wspolczynnik, wyszlo tak jak by to mialo znaczenie w tym kontekscie. BTW miedzy 5sek, a 8sek nawet we frajdzie roznica jest spora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ale czy ja gdziekolwiek mowilem, ze dla mnie ma znaczenie opor powietrza w przyspieszeniu do setki? Chcialem tym tylko wyrazic, ze ja osobiscie mam gdzies czy bedzie mial 5, 6, 7 czy 8 sek do 100 tak dlugo jak jazda bedzie sprawiala po prostu frajde Czy ktoś ma jakieś konkretne info nt. ceny? W UK 25-28.000 GBP. Przy dzisiejszym kursie grubo powyżej 125.000PLN, słabo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 W Stanach od okolo $25k, podobnie jak Golf GTI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Czy ktoś ma jakieś konkretne info nt. ceny? W UK 25-28.000 GBP. Przy dzisiejszym kursie grubo powyżej 125.000PLN, słabo... W dalszym ciągu na tym poziomie cenę uważam za atrakcyjną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Przy kilku sztukach na Polskę to pójdą nawet za 150 000 zł jak świeże bułeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Przy kilku sztukach na Polskę to pójdą nawet za 150 000 zł jak świeże bułeczki właśnie, jaka jest przewidziana ilość aut do krajowych salonów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Pewnie kwestia tego ile będzie w Niemczech dostępnych egzemplarzy. Awaryjnie można zapukać do salonu Toyoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Wytyczałem w grudniowym Auto-Moto (czy jakoś tak się nazywała ta gazeta), że na całą Europę ma pójść 1500 sztuk - chyba podobnie Toyota. Jaki jest udział polskiego rynku? 1%? To być może, biorąc pod uwagę tę kaczkę dziennikarską, będzie z 15 BRZ do wzięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Wytyczałem w grudniowym Auto-Moto (czy jakoś tak się nazywała ta gazeta), że na całą Europę ma pójść 1500 sztuk - chyba podobnie Toyota. Jaki jest udział polskiego rynku? 1%? To być może, biorąc pod uwagę tę kaczkę dziennikarską, będzie z 15 BRZ do wzięcia. dobra, sprobujmy podywagowac producenci twierdza, ze docelowo te auta maja byc "do sportu" (cokolwiek to znaczy ) a jak wiadomo, sport = duze prawdopodobienstwo uszkodzen i awarii, a takze automatyczna utrata gwarancji (przynajmniej tak bylo, o ile mi wiadomo, w przypadku "sportowych" STI ) wiec powiedzcie mi glupiemu, jaki sens kupowac to auto nowe w europejskim salonie, skoro mozna olac gwarancje - ktora tak czy siak zostanie utracona, jezeli auto bedzie uzywane wg, jego przeznaczenia, tj. "do sportu", i znacznie taniej kupic takie auto w US (jako nowe), gdzie nie ma zadnego "limitu" sztuk i sprowadzic je do Europy... tym bardziej, ze przy silniku 2.0 akcyza nie jest jakas zabojcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ciekawostka auto ma kilka trybów ESP -OFF -Sport -Snow -Zwykły kaganiec -- 1 mar 2012, o 15:13 -- Wytyczałem w grudniowym Auto-Moto (czy jakoś tak się nazywała ta gazeta), że na całą Europę ma pójść 1500 sztuk - chyba podobnie Toyota. Jaki jest udział polskiego rynku? 1%? To być może, biorąc pod uwagę tę kaczkę dziennikarską, będzie z 15 BRZ do wzięcia. dobra, sprobujmy podywagowac producenci twierdza, ze docelowo te auta maja byc "do sportu" (cokolwiek to znaczy ) a jak wiadomo, sport = duze prawdopodobienstwo uszkodzen i awarii, a takze automatyczna utrata gwarancji (przynajmniej tak bylo, o ile mi wiadomo, w przypadku "sportowych" STI ) wiec powiedzcie mi glupiemu, jaki sens kupowac to auto nowe w europejskim salonie, skoro mozna olac gwarancje - ktora tak czy siak zostanie utracona, jezeli auto bedzie uzywane wg, jego przeznaczenia, tj. "do sportu", i znacznie taniej kupic takie auto w US (jako nowe), gdzie nie ma zadnego "limitu" sztuk i sprowadzic je do Europy... tym bardziej, ze przy silniku 2.0 akcyza nie jest jakas zabojcza Auto sprowadzone z USA będzie kosztowało około 37k$ Czyli 110.000 PLN nie licząc kosztów przystosowania do poruszania się samochodem po EU. Nie wiem czy to taki świetny deal:) Trzeba poczekać na ceny EU, raczej większość tych samochodów będzie zabawką for fun a nie bazą do tuningu(silnik NA) a za śmiganie po torze gwarancji nie odbierają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Czyli 110.000 PLN nie licząc kosztów przystosowania do poruszania się samochodem po EU. i taka tez powinna byc +/- cena w PL , wszystko co powyzej bedzie znow pazernoscia importera........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 pazernoscia importera... Lubie takie szpile turdziGT, po tym wpisie wnosze, ze "jestes zatrudniony", a nie "zatrudniasz" :wink: Bedzie cabrio? http://www.motorauthority.com/news/1073 ... 6-fr-s-brz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Lubie takie szpile turdziGT, po tym wpisie wnosze, ze "jestes zatrudniony", a nie "zatrudniasz" a co ma przepraszam piernik do wiatraka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 a co ma przepraszam piernik do wiatraka ? to, ze latwiej jest krytykowac jakikolwiek biznes (i nie brac pod uwage sporej ilosci czynnikow o ktorych mozna nie miec bladego pojecia) z punktu widzenie klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się