Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Mistrza czego?

 

Polski, w swojej klasie. Konkurencja sie notorycznie wysypywała, a on miał 100% dojeżdżalność :roll:

Takich przypadkowych mistrzów jest w naszej rajdowej historii więcej. Szkoda gadać :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0-100 około 6 sekund

vmax około 225km

 

Obstawialbym raczej okolic 6.8-6.9 :)

 

Też słyszałem, że ma być poniżej 7 sekund. 6s do setki byłoby bardzo dobrym wynikiem.

Podesłano mi to: https://www.facebook.com/profile.php?id ... =1&theater

 

Ten chyba będzie kapkę szybszy do setki niż 7 sekund:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy ja gdziekolwiek mowilem, ze dla mnie ma znaczenie opor powietrza w przyspieszeniu do setki? ;)

 

Chcialem tym tylko wyrazic, ze ja osobiscie mam gdzies czy bedzie mial 5, 6, 7 czy 8 sek do 100 tak dlugo jak jazda bedzie sprawiala po prostu frajde :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy ja gdziekolwiek mowilem, ze dla mnie ma znaczenie opor powietrza w przyspieszeniu do setki? ;)

 

Chcialem tym tylko wyrazic, ze ja osobiscie mam gdzies czy bedzie mial 5, 6, 7 czy 8 sek do 100 tak dlugo jak jazda bedzie sprawiala po prostu frajde :)

 

Ok tak zrozumialem, bo przy rozmowie ile BRZ moze miec do setki, wrzucales pytanie o wspolczynnik, wyszlo tak jak by to mialo znaczenie w tym kontekscie. BTW miedzy 5sek, a 8sek nawet we frajdzie roznica jest spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy ja gdziekolwiek mowilem, ze dla mnie ma znaczenie opor powietrza w przyspieszeniu do setki? ;)

 

Chcialem tym tylko wyrazic, ze ja osobiscie mam gdzies czy bedzie mial 5, 6, 7 czy 8 sek do 100 tak dlugo jak jazda bedzie sprawiala po prostu frajde :)

 

 

Czy ktoś ma jakieś konkretne info nt. ceny? W UK 25-28.000 GBP. Przy dzisiejszym kursie grubo powyżej 125.000PLN, słabo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma jakieś konkretne info nt. ceny? W UK 25-28.000 GBP. Przy dzisiejszym kursie grubo powyżej 125.000PLN, słabo...

 

 

W dalszym ciągu na tym poziomie cenę uważam za atrakcyjną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytyczałem w grudniowym Auto-Moto (czy jakoś tak się nazywała ta gazeta), że na całą Europę ma pójść 1500 sztuk - chyba podobnie Toyota. Jaki jest udział polskiego rynku? 1%? To być może, biorąc pod uwagę tę kaczkę dziennikarską, będzie z 15 BRZ do wzięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytyczałem w grudniowym Auto-Moto (czy jakoś tak się nazywała ta gazeta), że na całą Europę ma pójść 1500 sztuk - chyba podobnie Toyota. Jaki jest udział polskiego rynku? 1%? To być może, biorąc pod uwagę tę kaczkę dziennikarską, będzie z 15 BRZ do wzięcia.

dobra, sprobujmy podywagowac :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

producenci twierdza, ze docelowo te auta maja byc "do sportu" (cokolwiek to znaczy :mrgreen: )

a jak wiadomo, sport = duze prawdopodobienstwo uszkodzen i awarii, a takze automatyczna utrata gwarancji (przynajmniej tak bylo, o ile mi wiadomo, w przypadku "sportowych" STI :lol: )

 

wiec powiedzcie mi glupiemu, jaki sens kupowac to auto nowe w europejskim salonie, skoro mozna olac gwarancje - ktora tak czy siak zostanie utracona, jezeli auto bedzie uzywane wg, jego przeznaczenia, tj. "do sportu", i znacznie taniej kupic takie auto w US (jako nowe), gdzie nie ma zadnego "limitu" sztuk i sprowadzic je do Europy... tym bardziej, ze przy silniku 2.0 akcyza nie jest jakas zabojcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bphoto23.jpg

 

Ciekawostka auto ma kilka trybów ESP

-OFF

-Sport

-Snow

-Zwykły kaganiec

 

-- 1 mar 2012, o 15:13 --

 

Wytyczałem w grudniowym Auto-Moto (czy jakoś tak się nazywała ta gazeta), że na całą Europę ma pójść 1500 sztuk - chyba podobnie Toyota. Jaki jest udział polskiego rynku? 1%? To być może, biorąc pod uwagę tę kaczkę dziennikarską, będzie z 15 BRZ do wzięcia.

dobra, sprobujmy podywagowac :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

producenci twierdza, ze docelowo te auta maja byc "do sportu" (cokolwiek to znaczy :mrgreen: )

a jak wiadomo, sport = duze prawdopodobienstwo uszkodzen i awarii, a takze automatyczna utrata gwarancji (przynajmniej tak bylo, o ile mi wiadomo, w przypadku "sportowych" STI :lol: )

 

wiec powiedzcie mi glupiemu, jaki sens kupowac to auto nowe w europejskim salonie, skoro mozna olac gwarancje - ktora tak czy siak zostanie utracona, jezeli auto bedzie uzywane wg, jego przeznaczenia, tj. "do sportu", i znacznie taniej kupic takie auto w US (jako nowe), gdzie nie ma zadnego "limitu" sztuk i sprowadzic je do Europy... tym bardziej, ze przy silniku 2.0 akcyza nie jest jakas zabojcza

 

Auto sprowadzone z USA będzie kosztowało około 37k$

 

Czyli 110.000 PLN nie licząc kosztów przystosowania do poruszania się samochodem po EU.

 

Nie wiem czy to taki świetny deal:) Trzeba poczekać na ceny EU, raczej większość tych samochodów będzie zabawką for fun a nie bazą do tuningu(silnik NA) a za śmiganie po torze gwarancji nie odbierają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 110.000 PLN nie licząc kosztów przystosowania do poruszania się samochodem po EU.

 

 

i taka tez powinna byc +/- cena w PL , wszystko co powyzej bedzie znow pazernoscia importera...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma przepraszam piernik do wiatraka ?

 

to, ze latwiej jest krytykowac jakikolwiek biznes (i nie brac pod uwage sporej ilosci czynnikow o ktorych mozna nie miec bladego pojecia) z punktu widzenie klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...