Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Cena w Japonii: 2 085 000 Jenów czyli około 85 000 zł, a u nas pewnie ze 150 000 zł, che, che, che :cry:

Chociaż Toyota GT86 ma kosztować 125 000 zł. Jest nadzieja :wink:

ciekawe, ktore z tych aut bedzie tansze... ja stawiam na Subaraka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena w Japonii: 2 085 000 Jenów czyli około 85 000 zł, a u nas pewnie ze 150 000 zł, che, che, che

 

 

Jest co najmniej kilka spraw: clo, akcyza, VAT, koszty transportu

 

80.000 (zalozmy, ze mniej wiecej tyle mniej bedzie kosztowac bez tamtejszych podatkow...) + 10% * 80.000 = 88.000

 

88.000 + akcyza 3.1% (pojemnosc 1.994cm3 < 2l) = 90.000

 

90.000 + VAT 23% = 110.700

 

do tego roznorakie koszty, czyli cena 120.000 PLN jest mniej wiecej realna, jesli dobrze policzylem. Oczywiscie w rzeczywistosci moze byc inaczej, chociazby ze wzgledu na europejska specyfikacje - byc moze bede tu dostene tylko z troche bardziej wypasionym wyposazeniem? Prosze sie jednak nie kierowac moimi obliczeniami przy dyskusjach z dealerami :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rosze sie jednak nie kierowac moimi obliczeniami przy dyskusjach z dealerami :mrgreen:

dealerami czego? :twisted::mrgreen:

 

a zeby bylo OT: pokazalem zdjecia BRZ mojej lepszej polowie i bardzo sie jej podoba... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rosze sie jednak nie kierowac moimi obliczeniami przy dyskusjach z dealerami :mrgreen:

dealerami czego? :twisted::mrgreen:

 

a zeby bylo OT: pokazalem zdjecia BRZ mojej lepszej polowie i bardzo sie jej podoba... 8)

 

Mojej też się podoba, a co ważniejsze mi się podoba. Taki stary już jestem ... :lol:

 

Widzieliście ten filmik: http://www.subaru.jp/dracine. Z taką Japonką chciałbym pojeździć :wink:. Oczywiście chodzi o samochód. A jak pięknie się kłania 8) Oczywiście też chodzi o samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny pokaz ale widać, że panowie wiedzieli co i jak. Dość długo na ręcznym wozili te auta - nie tylko samo krótkie podcięcie. Podoba mi się zawieszenie i widać jak nisko położony jest środek ciężkości. Stabilne autko. 200 KM wystarczy: przeliczyłem stosunek masy do mocy i jeśli w moim bugu 265 KM daje radę 1480 kg to 200 KM da radę 1180 kg + korzyść z napędu tylko na jedną oś. Jeśli cena nie przekroczy 120 tys zł brutto BRZ będzie rozchwytywany ... zwłaszcza przez byłych posiadaczy BMW :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem... Patrząc na charakterystykę silnika http://www.subaru.jp/brz/brz/performance/boxer oraz to że tylny dyfer można blokować to wręcz przeciwnie: przy większych prędkościach powinno być łatwiej driftować. Niepokoi mnie tylko przycisk snow w tym aucie http://www.subaru.jp/brz/brz/interior i raduje przycisk sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...