Than_Junior Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 dodalem ankiete, z ciekawosci 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Był też MG . Jest Misiek SLK cabrio , OOOO TT roadster.MX-5 ma się nadal świetnie a wersje jubileuszowe są rewelacyjne :!: mg ma chyba naped na przod, TT fwd lub quattro, a pozostale (z4, slk) auta to inna kategoria cenowa tez uwazam ze mx-5 jest swietne, stad tez wydaje mi sie ze BRZ bedzie strzalem w 10 niemniej I need more power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 dodalem ankiete, z ciekawosci 8) Than_Junior, ankieta jest rewelacyjna, krótka i treściwa choć trochę przypomina stary przebój " " ... i gdzie jest FTZ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 wyobraźcie sobie ten silnik kręcący się do ponad 7 tyś obrotów w aucie stworzonym głównie pod kątem prowadzenia się i dawania radości z jazdy. I liikeee IT !!! mowicie, że mocy mało. Też należe do grupy ludzi, dla których absolutne minimum to 300 KM ale nie raz widziałem, jak słabsze auta z dobrą wkładką mięsną kopały znacznie mocniejsze fury. Czekam z niecierpliwością, żeby zobaczyć go na żywo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 niemniej I need more power Wiesz , RX-8 na przykład ma "tylko" 230 KM ... przewertowałem głównie fora amerykańskie i ...okazało się że chłopaki znaleźli rozwiązanie i doszli do ponad 500 KM w Renesisie Na BRZeta też się pewnie podobne rozwiązanie znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Na BRZeta też się pewnie podobne rozwiązanie znajdzie tez na to licze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 mg ma chyba naped na przod Jeśli mowa o MG MGF to jest to rasowe RWD z silnikiem umieszczonym centralnie. Chciałem kupić ten wóz mojej byłej dziewczynie ale bała się, że sobie krzywdę zrobi. Bardzo fajne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 RX-8 na przykład ma "tylko" 230 KM ... tylko te 230KM generuje krecac sie do ponad 9000 obrotów a podczas jednego cyklu (pelnego obrotu wału korbowego) dochodzi 3-krotnie do zapłonu mieszanki. a JDMowa wersja ma 241KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Jeśli mowa o MG MGF to jest to rasowe RWD z silnikiem umieszczonym centralnie. o. dzieki za info. ciekawe skad u mnie to bledne przeswiadczenie... niemniej to w takim razie koncepcja blizsza mr2 niz mx-5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Amstaff23, ja bym się zapytał 'ile osób jeździło RWD bez elektroniki'? jezdzilem mx5 1.8 140KM i mialem 310KM Skyline R33GTS-T... Już wiemy skąd Twoje zamiłowanie do Mazdy... ciekawe czy jakbyś miał wcześniej Daewoo Espero to upierał byś się, że to było piękne auto, podone do 200SX i w ogóle mioodzio. I weź już przestań z tym, ze jest brzydkie. Powtórzyłeś do już kilkanaście razy i już wszyscy o tym wiedzą. A tak btw, to wczoraj będąc w Empiku dorwałem Top Gear i coś o BRZ było. Pisali, że jest projekt BRZ STi, że nie będzie turbo, ale za to będzie AWD. Ile w tym prawdy to nie wiem... ale mam nadzieje, że mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Abstrahując od tego czy komuś podoba się to auto czy też nie, jeżeli ktoś nie dostrzega w tym samochodzie sportowych genów, iście sportowych i frajdy, jaką musi dawać ta maszyna, to proponuję przerzucić się na forum "Pani Domu" bądź "Tydzień Działkowicza". Cała dyskusja na temat czy auto jest ładne czy też przypomina Genesisa nie ma po prostu sensu. -- 14 gru 2011, o 09:56 -- sierot, chcesz powiedziec cos zlego na Z4? W atacama yellow wyglada miodzio 8) swoją drogą jak dla mnie piękny, rasowy roadster i do tego rewelacyjnie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 raju, tak jest! Podpisuję się pod tym rencami i nogami Gdybym tylko miał odpowiednio dużo sałaty... piękny dylemat bym miał - BRZ, Genesis, MX5.. wszystkie 3 auta niesamowicie mi się podobają i wybrór chyba padłby na BRZ, albo Hyundaia. Myśle, że przejażdżka i cena by zadecydowały. Ahh... piękna wizja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Abstrahując od tego czy komuś podoba się to auto czy też nie, jeżeli ktoś nie dostrzega w tym samochodzie sportowych genów, iście sportowych i frajdy, jaką musi dawać ta maszyna, to proponuję przerzucić się na forum "Pani Domu" bądź "Tydzień Działkowicza". Cała dyskusja na temat czy auto jest ładne czy też przypomina Genesisa nie ma po prostu sensu. raju,dokładnie! I jeszcze te dywagacje, że RX-8 niby ładniejsze od BRZ, a Z4 to w ogóle strasznie brzydkie auto... - dyskusje jakiś egzaltowanych ciotek aż się nie chce tego czytać :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Pisali, że jest projekt BRZ STi, że nie będzie turbo, ale za to będzie AWD Biorąc pod uwagę, ze w obecnym BRZ na wysokości przednich osi wypada blok silnika, to by zachować standardowy napęd Subaru, trzeba by wydłużyć przedni zwis auta i przesunąć do przodu silnik. Zepsuje to rozkład masy, zwiększy masę pojazdu, zastosowanie tego samego silnika (bez turbo) i dodanie AWD pogorszy tylko osiągi, wtedy pierwszą literę z STI będzie można rozszyfrować jako slow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 I jeszcze te dywagacje, że RX-8 niby ładniejsze od BRZ, a Z4 to w ogóle strasznie brzydkie auto...- dyskusje jakiś egzaltowanych ciotek Ależ (jeśli oczywiście pijesz do mnie) nie napisałem, jakoby Z4 było brzydkie. Po prostu naoglądałem się zbyt dużo ładnych i opalonych mężczyzn w Z3, żeby widzieć się w Z4 Jak to zwykle bywa, zdanie najpewniej zmienię, jeśli kiedyś na takowe zacznie mnie być stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Fajny artykul o BRZ i GT86 :-) "toyota and subaru can save driving" http://jalopnik.com/5866465/yes-toyota- ... ve-driving Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 ciekawe skad u mnie to bledne przeswiadczenie... Nie przejmuj się, ja kiedyś myślałem, że MX-5 jest FWD... I to była jedna z moich dwóch największych motoryzacyjnych gaf w życiu. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rjanusz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Fajny artykul o BRZ i GT86 :-) Cena w USA: od 24 000 $. Sa juz jakies przecieki, jak to bedzie wygladac w Europie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 ca. 30000 euro - I hope Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rjanusz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 ca. 30000 euro - I hope potwierdz to oficjalnie, a zapisze sie na liscie chetnych obok TJ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Cena w USA: od 24 000 $ Niewiele mniej od WRX'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Mx5 2.0 z 6mt kosztuje w Niemczech 29tys euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 w toyocie pracuja nad kompressorem TRZ. podobno lepszy od turbo bo bez laga. w takim aucie lag to wada... ten aurtykul o turbo to rzeczywiscie troche kaczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 "toyota and subaru can save driving" w sumie dobrze sie dobrzli , bo i Toyota i Subaru ( za wyjatkiem STI ) produkuje obecnie tak samo " ekscytujace " samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 No nie gadaj, nowy Auris jest całkiem spoko, groźnie wyglada na mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się