elmo Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Moim zdaniem MX-5 z dachem byłaby lżejsza (wszystkie kabrio są cięższe od ich wersji zamknietych), natomiast nadwozie mogłoby być sztywniejsze. Roadstery mnie nie kręcą, ale strasznie podobają mi się wyścigowe, zamkniete wersje MX-5. Tak samo S2000. Dlatego też fajnie, że BRZ ma dach. Poza tym już jest przygotowana wersja bez dachu, więc rynek zweryfikuje, która wersja nadwozia będzie bardziej popularna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Adi, nie mam pojecia ile bedzie kosztowac, ani za ile niby ja kupie. Chodzilo mi o kolosalna roznice cenowa miedzy tym modelem, a "konkurencja z wyzszej polki" moze najpierw napisz jaka "konkurencje z wyzszej polki" masz na mysli, hm? :wink: bo moze sie zaraz okaze, ze porownujemy jablka do gruszek Przeciez napisalem w poprzednim poscie :!: Dla tych chetnych mocy zawsze sa takie samochody jak BMW 1M albo Porsche Cayman S - tyle ze kosztuja co najmniej dwa razy tyle Ja wole BRZ za ok 20tys eur i 200KM niz BRZ turbo za 40tys eur. Tym bardziej, ze na tym polu, w ktore teraz Subaru celuje, moze byc konkurencyjne, a na poziomie dajmy na to 300KM to juz trzebaby tez oferowac szmery bajery i wodotryski w srodku, bo tego oczekuje klient, ktory wyklada duza kase na auto... Boxster S - 59.000 EUR, 315KM, 1320kg 1M - 51.500 EUR, 340KM, 1570kg I teraz wchodzi segmentacja rynku - dla kogos, kto jest zainteresowany takim Porsche albo BMW, BRZ jest calkowicie nieciekawe. I na odwrot, ktos, kogo interesuje BRZ (mowimy tez o kwestii finansowej), nie kupi tamtych. Wszyscy sa happy, wilk syty, offca cala. Gdyby BRZ mialo turbo i 300KM, musialoby tez sila rzeczy wiecej kosztowac. W koncu ktos gdzies tez musi zarobic. Wtedy wskakuje na wyzsza polke i musialoby tez miec wiele roznych dodatkow i pierdół, bo klient tego oczekuja za taka cene. Wzroslaby waga i w ogole zmienilaby sie calkowicie koncepcja samochodu. Wtedy juz bylalby bardzo bliska tych wyzej wymienionych "konkurentow z wyzszej polki" i efekt bylby taki, ze ani ci aktualni klienci na BRZ by nie mogli/nie chcieli go kupic, a klienci BMW czy Porsche tez dalej by nie byli zainteresowani, bo po co mieliby kupowac "tylko" Subaru, jak za niewiele wiecej albo te sama kwote moga miec dojcze lans marken. Taka forma BRZ jaka jest w tej chwili zapowiadana, jest wedlug mnie jedyna wlasciwa. A jak ktos chce juz koniecznie wiecej mocy, ale dalej w budzie Subaru, to przeciez nikt nie broni podniesc mocy - jak ktos tak bardzo chce, to przezyje bez gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 turdzi SWIETNIE napisane ale na evo.org by cie za to chyba zlinczowali wystarczy ze tu wpadnie owoc i bedzie pozamiatane :wink: na rynku bardzo brakuje wlasnie takiego nieskomplikowanego RWD bez tych wszystkich gadzetow , elektroniki w przyzwoitej cenie. Najlepiej to okreslil Chris Harris i w pelni sie z nim zgadzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 kupujesz e30, robisz swapa na 2.8 i za 15k masz cos znacznie lepszego niz BeERZety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 kupujesz e30, robisz swapa na 2.8 i za 15k masz cos znacznie lepszego niz BeERZety zdefiniuj "lepszego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Szybszego, agresywniejszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 starszego, zuzytego, bardziej awaryjnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 mialem e30 z 2.8 typowo do upalania, szczerze powiedziawszy tak jak to auto dostawalo w dupe, non stop do odcinki, non stop bokiem, non stop po szutrach, przez 2 lata dołozylem do tego auta 2500złł w częsiach... Nie ma co gadac czy lepiej kupic auto uzywane czy nowe, 10 razy tansze BRZ bedzie mialo Boksera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 mialem e30 z 2.8 typowo do upalania, szczerze powiedziawszy tak jak to auto dostawalo w dupe, non stop do odcinki, non stop bokiem, non stop po szutrach, przez 2 lata dołozylem do tego auta 2500złł w częsiach... eMTe ale chyba nie o to chodzi w tym watku i samochodzie , jazeli ktos szuka nowego Coupe z RWD to raczej od razu skreslil budowe/przebudowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 BRZ bedzie mialo Boksera? kurcze eMTe, mowisz ze jakies inne auto bedzie lepsze od BRZ i nie wspomne o tym, ze nawet nie dotknales tego samochodu, to nawet widocznie nie przeczytales pierwszego postu w tym watku Po co zabierac glos w takim razie? -- 14 mar 2012, o 21:22 -- mialem e30 z 2.8 typowo do upalania, szczerze powiedziawszy tak jak to auto dostawalo w dupe, non stop do odcinki, non stop bokiem, non stop po szutrach, przez 2 lata dołozylem do tego auta 2500złł w częsiach... eMTe ale chyba nie o to chodzi w tym watku i samochodzie , jazeli ktos szuka nowego Coupe z RWD to raczej od razu skreslil budowe/przebudowe. dokladnie to chcialem wyrazic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 BRZ bedzie mialo Boksera? kurcze eMTe, mowisz ze jakies inne auto bedzie lepsze od BRZ i nie wspomne o tym, ze nawet nie dotknales tego samochodu, to nawet widocznie nie przeczytales pierwszego postu w tym watku Po co zabierac glos w takim razie? -- 14 mar 2012, o 21:22 -- mialem e30 z 2.8 typowo do upalania, szczerze powiedziawszy tak jak to auto dostawalo w dupe, non stop do odcinki, non stop bokiem, non stop po szutrach, przez 2 lata dołozylem do tego auta 2500złł w częsiach... eMTe ale chyba nie o to chodzi w tym watku i samochodzie , jazeli ktos szuka nowego Coupe z RWD to raczej od razu skreslil budowe/przebudowe. dokladnie to chcialem wyrazic Napisalem ze jest szybsze i agresywniejsze, auto ktore ma 192konie i wazy 900kg na pewno bedzie szybsze niz auto ktore ma podobna moc, a jest ciezsze o 300-400kg? Jak juz ktos napisal BRZ ma byc typowym autem na tor? Jesli ktos kupuje auto torowe do zabawy to jestescie pewnie ze nie rozwazy opcji budowy fajngo wózka? Ogolnie rozchodzi mi sie o to ze ktos wczesniej napisal ze to bedzie dobry stosunek ceny do funu jaki daje to auto, chcialem pokazac ze są lepsze stosunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 chcialem pokazac ze są lepsze stosunki ZAWSZE moga byc lepsze stosunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Napisalem ze jest szybsze i agresywniejsze, auto ktore ma 192konie i wazy 900kg na pewno bedzie szybsze niz auto ktore ma podobna moc, a jest ciezsze o 300-400kg? Jak juz ktos napisal BRZ ma byc typowym autem na tor? Jesli ktos kupuje auto torowe do zabawy to jestescie pewnie ze nie rozwazy opcji budowy fajngo wózka? Ogolnie rozchodzi mi sie o to ze ktos wczesniej napisal ze to bedzie dobry stosunek ceny do funu jaki daje to auto, chcialem pokazac ze są lepsze stosunki jest jeszcze 20 lat postepu motoryzacji ktorego czasem ciezko jest nadrobic moca i niska waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Jak juz ktos napisal BRZ ma byc typowym autem na tor? Jesli ktos kupuje auto torowe do zabawy to jestescie pewnie ze nie rozwazy opcji budowy fajngo wózka? BRZ nie jest autem tylko na tor, ale także na codzien. Jednak najciekawsze rzeczy jakie mozna z nim zrobic sa nielegalne na ulicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Napisalem ze jest szybsze i agresywniejsze, auto ktore ma 192konie i wazy 900kg na pewno bedzie szybsze niz auto ktore ma podobna moc, a jest ciezsze o 300-400kg? Jak juz ktos napisal BRZ ma byc typowym autem na tor? Jesli ktos kupuje auto torowe do zabawy to jestescie pewnie ze nie rozwazy opcji budowy fajngo wózka? Ogolnie rozchodzi mi sie o to ze ktos wczesniej napisal ze to bedzie dobry stosunek ceny do funu jaki daje to auto, chcialem pokazac ze są lepsze stosunki jest jeszcze 20 lat postepu motoryzacji ktorego czasem ciezko jest nadrobic moca i niska waga A z tego to nic akurat nie wynika, nowsze nie znaczy lepsze, a w tym wypadku jest zupełnie odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 eMTe, masz jeszcze to swoje BMW? Co Ty na to - jak juz bede mial BRZ to zrobimy ustawke na torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 nie mam, pozatym moje auto bylo w specyfikacji typowo rajdowej TJ , ale mozemy zrobic porownanie BRZ vs Hyundai Genssis Coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Kupujesz obecny model czy 2013? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Podsumowując:Zbudowana auto, marzenie dla każdego kto pasjonuję się prowadzaniem. Czyli dla takich niszowych kierowców jak My I od początku swoich wypowiedzi w tym wątku tylko o tym mówię Ta maszyna znajdzie swoich fanów na wielu forach motoryzacyjnych. -- 14 mar 2012, o 23:07 -- BRZ nie jest autem tylko na tor, ale także na codzien. Słuszna uwaga Kuba Jednak najciekawsze rzeczy jakie mozna z nim zrobic sa nielegalne na ulicy. A ta jeszcze bardziej trafiona :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 najwazniejsze pytanie czy BRZ tez ma seryjnie szpere plytkowa w tylnim dyfrze w polskiej specyfikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Adi, nie mam pojecia ile bedzie kosztowac, ani za ile niby ja kupie. Chodzilo mi o kolosalna roznice cenowa miedzy tym modelem, a "konkurencja z wyzszej polki" moze najpierw napisz jaka "konkurencje z wyzszej polki" masz na mysli, hm? :wink: bo moze sie zaraz okaze, ze porownujemy jablka do gruszek Przeciez napisalem w poprzednim poscie :!: no sorry, ale jezeli stawiasz BRZ w tym samym szeregu co BMW 1 czy Porsche Cayman, to... jestes zuchem :roll: jak ktos slusznie napisal: BRZ moze najwyzej konkurowac z Genesis Coupe (ew. MX5) albo z FT-86/FR-S p.s. czekam na testy porownawcze BRZ, ciekawe, jakie auta zostana dobrane do porownania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jak będzie BRZ już w Polszcze to umówmy z Dyrekcją na spota w Kielcach. Pojeździmy sobie, podumamy, napijemy się piwa i zobaczymy co wyjdzie. Lipiec to fajny miesiąc na spotkania z ferajną 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 eddie_gt4, zrozumiales dokladnie 0% mojej wypowiedzi :roll: Try again Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Rzomiarowo BRZ to inna klasa niz Genesis. Moj sasiad ma E46 (chyba lekko obnizone) i Genesis jest wiekszy w kazdym wymiarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 eddie_gt4, zrozumiales dokladnie 0% mojej wypowiedzi :roll: Try again to moze postaraj sie sprecycowac, co dokladnie miales na mysli... jezeli Cie nie stac na Porsche czy BMW M (sorry, wiem, nie ladnie to zabrzmialo ), a kupujesz BRZ i wmawiasz - sobie i innym, ze jestes "simply clever" (pozdrowienia od zielonego jeza ), bo kupiles prawie taki sam woz, tyle ze za mniej kasy, to coz, Twoja sprawa... p.s. sorry, ale do mnie te teoretyczne porownania BRZ do Porsche czy BMW po prostu nie przemawiaja... co innego, gdybys pisal, ze kupujesz BRZ, bo Twoim zdaniem to po prostu fajne auto za rozsadna kase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się