Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

eddie_gt4, pozwól, że się wtrącę, bo faktycznie nie do końca załapałeś to o czym pisał Junior. Prosiak i BMW były przytoczone nie jako konkurencja dla zwykłego BRZ, tylko potencjalnej wersji turbo, która byłaby za droga by konkurować z MX-5, oraz za mało prestiżowa i za cienka, by konkurować z M1 i prosiakiem. Dlatego BRZ jest jakie jest, by konkurowało z dolną a nie z górną półką, gdzie nie ma żadnych szans. Tylko tyle, lub aż tyle... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, pozwól, że się wtrącę, bo faktycznie nie do końca załapałeś to o czym pisał Junior.

na to wychodzi

 

Prosiak i BMW były przytoczone nie jako konkurencja dla zwykłego BRZ, tylko potencjalnej wersji turbo, która byłaby za droga by konkurować z MX-5, oraz za mało prestiżowa i za cienka, by konkurować z M1 i prosiakiem.

sek w tym, ze na razie nie wiemy, ile ma kosztowac zwykle BRZ... wiec pozostaje tylko gdybac

 

jezeli ma faktycznie kosztowac 20 tys. euro (cena zakladana przez TJ), to bedzie b. dobra cena, ale jezeli ma kosztowac ok. 30 tys. (jak podaja inne zrodla), to juz nie bedzie tak rozowo

 

Dlatego BRZ jest jakie jest, by konkurowało z dolną a nie z górną półką, gdzie nie ma żadnych szans. Tylko tyle, lub aż tyle... :mrgreen:

i szkoda... bo kiedys np. taki GT'ek czy 2.5XT ofiarowaly super osiagi (niemal na poziomie owczesnych superkarow :D ) za wzgledne "grosze"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ma faktycznie kosztowac 20 tys. euro (cena zakladana przez TJ), to bedzie b. dobra cena, ale jezeli ma kosztowac ok. 30 tys. (jak podaja inne zrodla), to juz nie bedzie tak rozowo

 

Jeśli szukamy coupe albo małego wściekłego albo coupe RWD za CA 130KPLN to mamy:

 

BRZ

Genesis 2,0T lub 3,8 (pewnie rabacik albo demo :P)

BMW 125

C klasa Coupe

MX5

Skodzina RS

Wieśki GTI i Sirocco

Abarthy wszelakiej maści

Citroen DS

i

Wszystkie inne Hothatche

 

W tej cenie coupe + RWD jest 5 samochodów (może o czymś zapomniałem), myślę że ktoś kto patrzy w tej cenie na BMW czy mercedesa (słabe silniki) nie spojży na BRZ ale całkiem możliwe że ktoś zainteresowany hothatchem spojży w stronę BRZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, dzieki, dokladnie o to chodzilo ;)

 

Jesli chodzi o cene, to chce jeszcze raz podkreslic, ze nie mam pojecia bladego, jaka ona bedzie. Tylko dla tego porownania zalozylem 20 tys EUR, ale nawet jakby bylo 30 to wciaz calkiem inna liga niz BMW czy Porsche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
myślę że ktoś kto patrzy w tej cenie na BMW czy mercedesa (słabe silniki) nie spojży na BRZ

I tu można się zdziwić. Przesiadanie się na Subaru z BMW czy Merca wcale nie jest rzadkością.

 

Generalnie, z czysto racjonalnego punktu widzenia kupowanie coupe jest nonsensem.

Ale czysty racjonalizm jest ... nudny :wink:

 

Co BRZ. Myślę, że jest z nim trochę tak, jak z piekną kobietą : jeżeli już ma być nasza, to nie chodzi o to, aby była najmocniejsza, czy najszybsza; ważne, aby nie była za ciężka, nie piła za dużo ale za to była wyrafinowana i ... dobrze się prowadziła :mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i szkoda... bo kiedys np. taki GT'ek czy 2.5XT ofiarowaly super osiagi (niemal na poziomie owczesnych superkarow ) za wzgledne "grosze"

 

 

za cene golfa GTI dostawales bezkonkurencyjne auto , i to bylo w subaru piekne , no ale bylo minelo............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam obawe, ze bedzie kosztowalo tyle co STI. W Schwajcarii tyle kosztuje :shock: wszyscy sa zdegustowani.

Wszystko powyzej 28 t€ bedzie za drogo :!:

 

BRZ 40.000 Ch STI kosztuje 43.900 w Schwajcarii :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena racjonalna dla klienta, czyli dla mnie, to 120-130 tys zł - cena tzw bułki. Powyżej 150 tys zł nie znajdzie się chętny, zwłaszcza że za 168 tys można kupić już Evcie - pomijam jakość, specyfikę auta itd. SZTUKA IS SZTUKA :wink: Właściwie za tyle samo jest Spec C z Anglii po przekładce bez gwarancji itd, itp porównaniobzdety :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam obawe, ze bedzie kosztowalo tyle co STI. W Schwajcarii tyle kosztuje wszyscy sa zdegustowani.

 

skad takie info? Na stronie subaru.ch wciaz jest napisane:

 

"Da die Schweizer Markteinführung im Sommer 2012 erfolgt, sind die Preise sowie die Ausstattungsdetails noch nicht festgelegt."

 

-- 16 mar 2012, o 09:53 --

 

GT86 mozna w Niemczech juz zamawiac od 29.900 EUR wiec nie sadze, zeby BRZ kosztowalo wiecej... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam obawe, ze bedzie kosztowalo tyle co STI. W Schwajcarii tyle kosztuje wszyscy sa zdegustowani.

 

skad takie info? Na stronie subaru.ch wciaz jest napisane:

 

"Da die Schweizer Markteinführung im Sommer 2012 erfolgt, sind die Preise sowie die Ausstattungsdetails noch nicht festgelegt."

 

Nie tlumacze bo wiem, ze umiesz :D

 

-- 16 mar 2012, o 09:53 --

 

GT86 mozna w Niemczech juz zamawiac od 29.900 EUR wiec nie sadze, zeby BRZ kosztowalo wiecej... :roll:

 

Z niemieckiego Forum gdzie sie Szwajcarzy wypowiadaja

"Racer91 Racer91

 

Durfte den Wagen gestern in Genf begutachten. Ich bin begeistert.

 

 

 

Aufgrund der Fotos hatte ich erst Angst, dass mir das Heck gar nicht entsprechen würde - ich habe mich getäuscht. Sieht in echt viel besser aus, als dies auf den Fotos der Fall ist.

 

 

 

Das Interieur ist schlicht gehalten, jedoch ist alles vorhanden, was da sein muss (sogar eine Sitzheizung - und das bei einem "nicht wintertauglichen" Heckantrieb. Ein Anzeichen auf eine Allradvariante? ;) ). Leider hatte ich wegen des grossen Andrangs keine Möglichkeit, das Soundsystem kurz zu testen.

 

 

 

Jedenfalls hat mir eine nette Dame direkt eine Probefahrt angeboten. Dies soll ab Juni möglich sein. Der Preis soll bei rund CHF 40'000.- liegen. Genaue Angaben liegen hierzu jedoch noch nicht vor "

 

OBY TO BYLA PLOTKA :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu można się zdziwić. Przesiadanie się na Subaru z BMW czy Merca wcale nie jest rzadkością.

 

Potwierdzam :idea: Z Audi też klienci chętnie przesiadają się na Subaru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad takie info? Na stronie subaru.ch wciaz jest napisane:

 

"Da die Schweizer Markteinführung im Sommer 2012 erfolgt, sind die Preise sowie die Ausstattungsdetails noch nicht festgelegt."

Z niemieckiego Forum gdzie sie Szwajcarzy wypowiadaja

"Racer91 Racer91

 

Durfte den Wagen gestern in Genf begutachten. Ich bin begeistert.

A w jakimś normalnym języku a nie tej pogańskiej germańskiej mowie? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skad takie info? Na stronie subaru.ch wciaz jest napisane:

 

"Da die Schweizer Markteinführung im Sommer 2012 erfolgt, sind die Preise sowie die Ausstattungsdetails noch nicht festgelegt."

Z niemieckiego Forum gdzie sie Szwajcarzy wypowiadaja

"Racer91 Racer91

 

Durfte den Wagen gestern in Genf begutachten. Ich bin begeistert.

A w jakimś normalnym języku a nie tej pogańskiej germańskiej mowie? :mrgreen:

 

Również proszę o przekład na rodzimy język:)

 

IMHO BRZ będzie 2keur droższy od Toyoty. czyli koszt CA 31keur, gdzieś czytałem plotkę że cena BRZ = cena Forek 2D comfort/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...