Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Czy one na pewno nie będą miały turbo czy ja coś nie doczytałem?

http://www.ft86club.com/forums/attachme ... 1322698094 pozdro.

 

-- 11 mar 2012, o 02:47 --

 

...A subaru gt 300 to ten sam samochód http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=2101 bo przedstawiony tutaj ma napęd na cztery koła :roll: ,trochę się pogubiłem,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucza, narazie turbo nie jest w planach. Mowa była o ewentualnym drobnym zwiększeniu mocy przy facelifcie, ale bez turbiny,

 

Co do GT300, to na tamtych zdjęciach jest wyścigowego Legacy. No teraz zostanie zastąpione BRZ, ale z napędem na tył. Legacy Gg300 miało przez jakiś czas AWD, pózniej RWD. Wcześniej była używana impreza w tym cyklu i tez raz miała AWD, raz RWD... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg redaktorów TOP GEAR warto było czekać. Po przeczytaniu ich testu jeszcze bardziej jestem napalony. Połączenie Lotusa i Porsche Caymana

z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz...

 

dafota.2.e3c1331668124v.jpg.smbrz5.jpg&th=9602 dafota.2.1341331668124c.jpg.smbrz4.jpg&th=3907 dafota.2.2m71331668124z.jpg.smbrz3.jpg&th=2759

 

dafota.2.mb31331668124a.jpg.smbrz2.jpg&th=5768 dafota.2.5vh1331668124a.jpg.smbrz1.jpg&th=3397 dafota.2.2kc1331668286y.jpg.smbrz6.jpg&th=2127

no dobra, cięty jestem za ten brak turbo. Im bardziej się patrzę, tym mi się bardziej podoba :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz...

 

 

wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz...

 

 

wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi

 

I tu kolega trafił w samo sedno. Panowie w aucie nie tylko moc się liczy ale masa, jej rozłożenie, skrzynia biegów, i milion innych rzeczy oraz chyba ta najważniejsza -kierowca- . Nie przesadzajmy, że brak turbo to jakaś tragedia przy pojemności 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych chetnych mocy zawsze sa takie samochody jak BMW 1M albo Porsche Cayman S - tyle ze kosztuja co najmniej dwa razy tyle ;)

 

Ja wole BRZ za ok 20tys eur i 200KM niz BRZ turbo za 40tys eur. Tym bardziej, ze na tym polu, w ktore teraz Subaru celuje, moze byc konkurencyjne, a na poziomie dajmy na to 300KM to juz trzebaby tez oferowac szmery bajery i wodotryski w srodku, bo tego oczekuje klient, ktory wyklada duza kase na auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz...

 

 

wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi

 

 

 

zgadzam się w 100%

 

...no i jeszcze mx5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszedzie ta moc i moc w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi

 

OK, przyznaję, że tu masz rację. Nie mniej zawsze będę porównywał doznania zza kółka z tymi, które mam dziś/miałem wczoraj. I jako posiadacz estiaja po prostu widzę, że nie we mnie celowali inżynierowi tego modelu subaru/toyoty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior ale to auto ma kosztowac 30 t€ (GT86 Subaru pewnie jeszcze wiecej) nie 20 t€. za 30 T€ mogli jakies turbo przewidziec. Zreszta jak auto sie przyjmnie to na pewno cos dorzuca jak bedzie to wymagal rynek. I tu dobrze ze toyota w tym macza palce bo Subaru to rynek troche dynda oni robia co chca. chociaz ostatnio widac zmiany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze do takiego auta o wiele bardziej pasuje mocny silnik N/A niz uturbiony, mialem okazje jezdzic nowym Hyundaiem Genesisem Coupe z silnikiem 3.8 303konny ( N/A ) i charakterystyka tego silnika podpasowala mi o wiele bardziej niz ta z BMW 335i. Swoja drogą ten Genesis całkiem fajne auto w fajnych pieniądzach :) Fun daje okropny !!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adi, nie mam pojecia ile bedzie kosztowac, ani za ile niby ja kupie. Chodzilo mi o kolosalna roznice cenowa miedzy tym modelem, a "konkurencja z wyzszej polki"

moze najpierw napisz jaka "konkurencje z wyzszej polki" masz na mysli, hm? :wink:

 

bo moze sie zaraz okaze, ze porownujemy jablka do gruszek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, jak się ma konkurencja, o ile taka istnieje?

Lekka, doskonale prowadząca sie tylnonapedówka:

Mazda MX 5- ok 100 000 zł.

Lotus Elise- nieco ponad 200 000zł.

Co jeszcze można dopoisać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, jak się ma konkurencja, o ile taka istnieje?

Lekka, doskonale prowadząca sie tylnonapedówka:

Mazda MX 5- ok 100 000 zł.

Lotus Elise- nieco ponad 200 000zł.

Co jeszcze można dopoisać?

Hyundai Genesis Coupe v6, najbardziej wypasiona wersja z silnikiem v6 303konnym kosztuje 149tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MX-5 jest bez konkurencyjna przynajmniej wersje NA i NB ktorymi jezdzilem wiecej jesli NC zachowala przynajmniej polowe zalet to BRZ nie ma podskoku ze wzgledu na to ze jest konserwa... i nie czuje sie wiatru we wlosach ani nie powtarzalnego klimatu roadsterow

kupujac MX-5 koniecznie brac najmocniejsza i ze szpera i 6 biegowa skrzynia :idea: poza tym im mniej gratow tym lepiej a i konicznie z miekkim dachem najlepiej recznie skladanym w czasie jazy w 3-5 sekund :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRAF, a mnie właśnie to, że MX-5 nie ma dachu powstrzymało od jej zakupu. Oczywiście jest opcja dokupienia dachu, ale to już nie to samo, co fabryczna "konserwa". Poza tym, gdyby MX-5 miało dach byłoby pewnie lżejsze i sztywniejsze, a zatem jeszcze lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy ... Nie sama moca sie jezdzi

turdzi SWIETNIE napisane ale na evo.org by cie za to chyba zlinczowali :mrgreen: :wink:

 

-- 14 mar 2012, o 16:32 --

 

GRAF, a mnie właśnie to, że MX-5 nie ma dachu powstrzymało od jej zakupu. Oczywiście jest opcja dokupienia dachu, ale to już nie to samo, co fabryczna "konserwa". Poza tym, gdyby MX-5 miało dach byłoby pewnie lżejsze i sztywniejsze, a zatem jeszcze lepsze.

nie bylo by o wiele wiele gorze i 90% jej nabywcow by tego auta nie kupilo!!

jesli nie czujesz tego klimatu NIE KUPUJ NIGDY ŻADNEGO ROADSTERA to auto nie jest dla kazdego :idea: np. moja mama nie lubiala nim wogule jezdzic :idea:

dla mnie byla bajka a auto palilo niewiele mogle nie schodzic ponizej 180 na a4tostradzie (oczywiscie niemieckiej) frajda niesamowita troche trudu potrzeba aby znalesc partnerke ktora lubi takie jazdy ale da sie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...