lucza Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Czy one na pewno nie będą miały turbo czy ja coś nie doczytałem? http://www.ft86club.com/forums/attachme ... 1322698094 pozdro. -- 11 mar 2012, o 02:47 -- ...A subaru gt 300 to ten sam samochód http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=2101 bo przedstawiony tutaj ma napęd na cztery koła :roll: ,trochę się pogubiłem,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieri Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 BRZ i toyota mają mięć wolnossące, przynajmniej tak czytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 lucza, narazie turbo nie jest w planach. Mowa była o ewentualnym drobnym zwiększeniu mocy przy facelifcie, ale bez turbiny, Co do GT300, to na tamtych zdjęciach jest wyścigowego Legacy. No teraz zostanie zastąpione BRZ, ale z napędem na tył. Legacy Gg300 miało przez jakiś czas AWD, pózniej RWD. Wcześniej była używana impreza w tym cyklu i tez raz miała AWD, raz RWD... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Wg redaktorów TOP GEAR warto było czekać. Po przeczytaniu ich testu jeszcze bardziej jestem napalony. Połączenie Lotusa i Porsche Caymana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Wg redaktorów TOP GEAR warto było czekać. Po przeczytaniu ich testu jeszcze bardziej jestem napalony. Połączenie Lotusa i Porsche Caymana z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz... no dobra, cięty jestem za ten brak turbo. Im bardziej się patrzę, tym mi się bardziej podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz... wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz... wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi I tu kolega trafił w samo sedno. Panowie w aucie nie tylko moc się liczy ale masa, jej rozłożenie, skrzynia biegów, i milion innych rzeczy oraz chyba ta najważniejsza -kierowca- . Nie przesadzajmy, że brak turbo to jakaś tragedia przy pojemności 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Dla tych chetnych mocy zawsze sa takie samochody jak BMW 1M albo Porsche Cayman S - tyle ze kosztuja co najmniej dwa razy tyle Ja wole BRZ za ok 20tys eur i 200KM niz BRZ turbo za 40tys eur. Tym bardziej, ze na tym polu, w ktore teraz Subaru celuje, moze byc konkurencyjne, a na poziomie dajmy na to 300KM to juz trzebaby tez oferowac szmery bajery i wodotryski w srodku, bo tego oczekuje klient, ktory wyklada duza kase na auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jcheba01 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 z 200 konnym silnikiem, z którym nic nie zrobisz... wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi zgadzam się w 100% ...no i jeszcze mx5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 wszedzie ta moc i moc w samochodach licza tez sie inne rzeczy , kiedys protoplasta FT86 , AE86 1.6L i miala 120 KM a miales nieustajacego banana na twarzy prowadzac to auto , to samo tyczy sie S2000 hondy.Nie sama moca sie jezdzi OK, przyznaję, że tu masz rację. Nie mniej zawsze będę porównywał doznania zza kółka z tymi, które mam dziś/miałem wczoraj. I jako posiadacz estiaja po prostu widzę, że nie we mnie celowali inżynierowi tego modelu subaru/toyoty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Than_Junior ale to auto ma kosztowac 30 t€ (GT86 Subaru pewnie jeszcze wiecej) nie 20 t€. za 30 T€ mogli jakies turbo przewidziec. Zreszta jak auto sie przyjmnie to na pewno cos dorzuca jak bedzie to wymagal rynek. I tu dobrze ze toyota w tym macza palce bo Subaru to rynek troche dynda oni robia co chca. chociaz ostatnio widac zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ... albo diesla!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Z turbo malo kto moglby jezdzic tym samochodem. Widzialem cos podobnego w przypadku Miaty na lokalnych autox, samochody z turbo/sc wcale nie sa szybsze od samochodow NA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Mysle ze do takiego auta o wiele bardziej pasuje mocny silnik N/A niz uturbiony, mialem okazje jezdzic nowym Hyundaiem Genesisem Coupe z silnikiem 3.8 303konny ( N/A ) i charakterystyka tego silnika podpasowala mi o wiele bardziej niz ta z BMW 335i. Swoja drogą ten Genesis całkiem fajne auto w fajnych pieniądzach Fun daje okropny !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ja wole BRZ za ok 20tys eur i 200KM Pozazdrościć tylko, że w takiej cenie kupisz BRZkę :shock: . My "szaraki" pewnie z 50% drożej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Adi, nie mam pojecia ile bedzie kosztowac, ani za ile niby ja kupie. Chodzilo mi o kolosalna roznice cenowa miedzy tym modelem, a "konkurencja z wyzszej polki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Adi, nie mam pojecia ile bedzie kosztowac, ani za ile niby ja kupie. Chodzilo mi o kolosalna roznice cenowa miedzy tym modelem, a "konkurencja z wyzszej polki" moze najpierw napisz jaka "konkurencje z wyzszej polki" masz na mysli, hm? :wink: bo moze sie zaraz okaze, ze porownujemy jablka do gruszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 "konkurencje z wyższej polki" pewnie myślał o 911 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 A ja bym w BRZydalu widział kompresor 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Właśnie, jak się ma konkurencja, o ile taka istnieje? Lekka, doskonale prowadząca sie tylnonapedówka: Mazda MX 5- ok 100 000 zł. Lotus Elise- nieco ponad 200 000zł. Co jeszcze można dopoisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 mx5 ma dwie zalety: - moja żona chce żeby jej kupić, więc na tor będę pożyczać - ma otwierany dach no i zawsze z tego ze to samochód dla kobiety albo pedała można się wytłumaczyć że to auto żony ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Właśnie, jak się ma konkurencja, o ile taka istnieje?Lekka, doskonale prowadząca sie tylnonapedówka: Mazda MX 5- ok 100 000 zł. Lotus Elise- nieco ponad 200 000zł. Co jeszcze można dopoisać? Hyundai Genesis Coupe v6, najbardziej wypasiona wersja z silnikiem v6 303konnym kosztuje 149tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 MX-5 jest bez konkurencyjna przynajmniej wersje NA i NB ktorymi jezdzilem wiecej jesli NC zachowala przynajmniej polowe zalet to BRZ nie ma podskoku ze wzgledu na to ze jest konserwa... i nie czuje sie wiatru we wlosach ani nie powtarzalnego klimatu roadsterow kupujac MX-5 koniecznie brac najmocniejsza i ze szpera i 6 biegowa skrzynia poza tym im mniej gratow tym lepiej a i konicznie z miekkim dachem najlepiej recznie skladanym w czasie jazy w 3-5 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 GRAF, a mnie właśnie to, że MX-5 nie ma dachu powstrzymało od jej zakupu. Oczywiście jest opcja dokupienia dachu, ale to już nie to samo, co fabryczna "konserwa". Poza tym, gdyby MX-5 miało dach byłoby pewnie lżejsze i sztywniejsze, a zatem jeszcze lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 wszedzie ta moc i moc :roll: w samochodach licza tez sie inne rzeczy ... Nie sama moca sie jezdzi turdzi SWIETNIE napisane ale na evo.org by cie za to chyba zlinczowali :wink: -- 14 mar 2012, o 16:32 -- GRAF, a mnie właśnie to, że MX-5 nie ma dachu powstrzymało od jej zakupu. Oczywiście jest opcja dokupienia dachu, ale to już nie to samo, co fabryczna "konserwa". Poza tym, gdyby MX-5 miało dach byłoby pewnie lżejsze i sztywniejsze, a zatem jeszcze lepsze. nie bylo by o wiele wiele gorze i 90% jej nabywcow by tego auta nie kupilo!! jesli nie czujesz tego klimatu NIE KUPUJ NIGDY ŻADNEGO ROADSTERA to auto nie jest dla kazdego np. moja mama nie lubiala nim wogule jezdzic dla mnie byla bajka a auto palilo niewiele mogle nie schodzic ponizej 180 na a4tostradzie (oczywiscie niemieckiej) frajda niesamowita troche trudu potrzeba aby znalesc partnerke ktora lubi takie jazdy ale da sie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się