Kuba Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Czy w zeszlym roku nie bylo gdzies temau wspominkowego? Cos mi sie kojarzy ale nie moge znalezc. Forum sie urodzilo na przelomie 2002/2003 wiec tych 10 latkow na pewno wielu by sie znalazlo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 nie moglem sie powstrzymac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jak każdym innym temacie dlatego to forum jest takie fajne Czy w zeszlym roku nie bylo gdzies temau wspominkowego? Cos mi sie kojarzy ale nie moge znalezc. Forum sie urodzilo na przelomie 2002/2003 wiec tych 10 latkow na pewno wielu by sie znalazlo/ Zdecydowanie ale trochę towarzystwa się mimo wszystko rozeszlo Wracajac do tematu bialas fajny ale az prosi się o skrzydło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W przyszłym tygodniu będę badał organoleptycznie także zdam relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W przyszłym tygodniu będę badał organoleptycznie także zdam relację. Uprasza się o nie lizanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 obiecuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A ja bym brał czarnego, bez spojlera, na złotych felgach Moja dziewczyna jak zobaczyła na żywo nowe STI to stwierdziła, ze zrobiło sie znacznie bardziej "kobiece" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 @@skrzypekQ4, a Raju nic się nie chwali ... łobuz !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 hmmm jakiś taki naleśnik albo lip jak w M3 lub Jagu i było by również smakowicie jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 No kurdę, fajny jest ten czarny no... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) A ja bym brał czarnego, bez spojlera, na złotych felgach Moja dziewczyna jak zobaczyła na żywo nowe STI to stwierdziła, ze zrobiło sie znacznie bardziej "kobiece" na tej focie dobrze widac, ze czarne/mocno ciemne felgi to "wizualne nieporozumienie"... kola i tak sa za male w stosunku do bryly, a czarne to w ogole zanikaja w nadkolach co do "kobiecosci", to tez mozna sie zgodzic - trudno oczekiwac agresji wizualnej od auta, ktore patrzac z boku wyglada jak Civic na stalowkach Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W przyszłym tygodniu będę badał organoleptycznie także zdam relację. coś nowego , istotnie powystawiali mi przed motel....muszę sprawdzić czy to jest TO ?...idę.....bo chyba tat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 No to trzeba zrobić najazd na Motel co by pomacać to i owo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 no nie "bierze" mnie zupełnie nowe STI.... stylistycznie przeciętny cienias. no ale o gustach sie nie dyskutuje. W kazdym bądź razie, znika ostatnie auto które dla mnie było godne uwagi w ofercie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 proszę tylko zostawić coś dla mnie na tej focie dobrze widac, ze czarne/mocno ciemne felgi to "wizualne nieporozumienie"... kola i tak sa za male w stosunku do bryly, a czarne to w ogole zanikaja w nadkolach mam dokładnie takie same pierwsze odczucie. Biały jakoś tak lepiej wygląda. Przynajmniej jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A ja bym brał czarnego, bez spojlera, na złotych felgach Wyjątko ten model też bardziej mi się podoba bez tylnego spojlera. Linia bagażnika jest dość wysoka, a samochód bardziej wpisuje się w klin - patrząc na na niego z boku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Kubłów brak... Recaro też brak nawet w opcji. Szkoda. Tak poza tym - niebieskiego na złotych felgach z parapetem bym brał bez zastrzeżeń :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dla mnie z profilu Tempra:-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 ..idę.... i jakby mi ten czarny przebija takim perłowym....śliwkowym. ...tym co go już nie produkują....... ...ale słońce się schowało i jak zwykle.......czarny,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 no nie "bierze" mnie zupełnie nowe STI.... stylistycznie przeciętny cienias. no ale o gustach sie nie dyskutuje. W kazdym bądź razie, znika ostatnie auto które dla mnie było godne uwagi w ofercie.... Jest juz w Łodzi w salonie nowe STI ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Nadszedł czas, aby napisać parę słów o doświadczeniach z nowym STI. Na temat stylizacji auta nie będę się wypowiadał - tu każdy, jak to zwykle w takich przypadkach - może mieć swoją opinię. Mnie osobiście samochód się po prostu podoba. Bez nadmiernej agresywności zachowuje, czy w porównaniu z wcześniejszymi modelami nieco nawet bardziej podkreśla swój dynamiczny charakter. Wrażenia te znajdują pewne potwierdzenie w szybkości, z jaką doganiane samochody "zwalniały" lew pas na autostradzie. Tak w Niemczech, gdzie sama prędkość zbliżania się mogła taką właśnie reakcję powodować, jak i w Polsce gdzie różnice prędkości naturalnie nie były duże. Przeczytawszy niniejszy wątek śmiem też twierdzić, że o ile wcześniejsze modele spotykały się tutaj z bardzo ostrą krytyką stylizacji, nowy STI spotkał się ( jak na standardy Forum !) z relatywnie przyjaznym przyjęciem. Wnętrze samochodu jest bardziej przestronne niż dotychczas. Szczególnie dla pasażerów zajmujących miejsce z tyłu przeznaczono dodatkowe centymetry poprawiające komfort podróżowania. Także haptyczna jakość użytych we wnętrzu materiałów - punkt nieomal stale dotychczas krytykowany - została radykalnie poprawiona. Chyba jedynym elementem pozostawiającym sporo do życzenia jest tylne podszybie ( za tylnymi siedzeniami ). Ergonomia jest jak zwykle na wysokim poziomie. Wyświetlacze pozwalają na dopasowanie prezentowanych informacji do indywidualnych potrzeb. Natomiast nie znalazłem niestety informacji o temperaturze oleju, co - w moich oczach - może być oszacowane jako pewien brak. Pozycja za kierownicą nieomal bez zmian - użytkownicy wcześniejszych modeli zapewne od razu poczują się swojsko. Same fotele są wprawdzie dość twarde, lecz nawet w długiej podróży ( 10 godzin "za kółkiem" ) nie powodują zmęczenia. Trzymanie boczne jest dobre, choć - zależnie od indywidualnych przyzwyczajeń - nieco większe wsparcie boczne samej poduszki fotela kierowcy mogłoby być nieco większe. Dla mnie osobiście, od czasu gdy w SJS nauczono mnie zapinania się na "betonowo" przy dynamicznej jeździe, nie miało to znaczenia. Nawet przy dynamicznej jeździe brak jest niepokojących hałasów, trzasków itp. Czyli ogólnie komfort kabiny oceniam bardzo pozytywnie. Inaczej ma się sprawa z zawieszeniem. Samochód jest wyraźnie bardziej twardy od swego poprzednika. Wprawdzie przejechanie ziarenka piasku pewnie się nie odczuje, ale żwiru już można. Na co dzień można się do tego przyzwyczaić, lecz w czasie podróży znalazłem kilka odcinków jakościowo gorszej autostrady, gdzie przez parę kilometrów ta twardość zawieszenia w połączeniu z nierównościami płyt betonowych była uciążliwa. I nie mówię tu o przedwojennym odcinku betonówki z kierunku Berlina na Wrocław zaraz za granicą - tą drogą nie odważyłem się pojechać Druga ( pozytywna ) strona tak dobranego zawieszenia to bardzo dobre jej dopasowanie do charakteru układu kierowniczego. Jeżeli kogoś teoretyczne informacje przekazane przez inżynierów FHI nie przekonują, powinien się samochodem przejechać - samochód jest nieprawdopodobnie wręcz precyzyjny. To, o czym marzyłem testując swego czasu S206 zostało w nowym STI urzeczywistnione. Subiektywne wrażenia na suchej nawierzchni jest nieomal takie, jakby samochód wręcz "odczytywał" intencje kierowcy a prędkości osiągalne w zakrętach wydają się nie mieć granic. Oczywiście, praw fizyki się nie oszuka, ale auto jest rzeczywiście niesamowicie szybkie ( nie chodzi mi o dynamikę przyspieszania, czy też maksymalną prędkość, lecz właśnie o szybkość reagowania na polecenia kierowcy). W dynamicznie pokonywanych zakrętach dodatkowo pomaga system Torque Vectoring - gdy ustawimy centralny dyferencjał na "A-" praktycznie brak jest podsterowności. Przyznam szczerze - znane mi zakręty ( znane, bo nie będę przecież podejmował niepotrzebnego ryzyka) bardzo zyskały na atrakcyjności - już samo zbliżanie się do nich wywołuje uśmiech na twarzy . Do tej aktywnej, sportowej charakterystyki dopasowana została też elektronika sterująca silnika. Wszystkie ustawienia ( "I", "S", S#") są bardziej agresywne niż dotychczas. O zużyciu paliwa trudno cos sensownego napisać . Zapewnie nie jest to kandydat do mistrzostwa w konkursie "jazdy o kropelce", lecz przy ( bardzo ) delikatnej jeździe można uzyskać wyniki w granicach 8l / 100 km. Natomiast przekroczenie granicy 20l/100 na niemieckiej autostradzie, czy też na torze nie stanowi żadnego problemu. Wspomnieć jeszcze można o światłach mijania ( technologia LED ), które bardzo dobrze się spisują. Naturalna barwa i znakomite doświetlenie jezdni wystawia pozytywne świadectwo tej technologii. Reasumując - samochód poszedł mocno w kierunku sportu tracąc nieco swych walorów samochodu rodzinnego ( pomimo większego bagażnika i bardziej przestronnej kabiny ). Testowałem już w swoim życiu bardzo wiele aut, ale mało które jest tak bardzo precyzyjne jak nowy produkt Subaru Tecnica International. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Testowałem już w swoim życiu bardzo wiele aut, ale mało które jest tak bardzo precyzyjne jak nowy produkt Subaru Tecnica International. Jak w tym skecziu: http://www.sadistic.pl/jachimek-wizyta-u-tesciow-vt184133.htm "wiele juz w swoim zyciu klamek otwieralem, ale tak cudownej jeszcze nigdy..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) ..idę.... i jakby mi ten czarny przebija takim perłowym....śliwkowym. ...tym co go już nie produkują....... ...ale słońce się schowało i jak zwykle.......czarny,,, ten czarny, w sloncu wyglada oblednie chociaz bialy, jakby bardziej agresywnie, przez kontrast z czarnymi elementami w calej bryle auta. sie dziwie, ze dopiero dzisiaj Pan je ogladal Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez skrzypekQ4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Sz. Dyrekcjo, dzieki za rekacje! Mam pytanie odnosnie pozycji za kierownica: jak siedzi sie w porownaniu do poprzednika? Z powodu swych gabarytow w Lanosie STI, niezaleznie od wersji siedzen, niestety nie moglem normalnie siedziec, bo kierownica parla mi w kolana w kazdym polozeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się