Jacky X Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 A na tor sie nadaje? Chyba jazda po torze czy upalanie dużo bardziej obciąża silnik, a tak chyba większość korzysta z STI? Nie koniecznie. Wiele osób myśli,że jazda po torze to bezmyślne pałowanie.Tymczasem często na torze silnik odpalany jest i nie gaszony aż do przerwy.Jazdy odbywają się z przerwami i silnik jest chłodzony.Zwykle przed wyjazdem na tor sprawdzany jest poziom oleju i cieczy chłodzącej.Na torze zwykle nie dzieje się nic co odbiega od normalnych warunków jazdy tyle,że bez krawężników i innych przeszkód. Bo cóż samochodowi może szkodzić , przyspieszani ??? jazda bokiem ??? . Tymczasem wiele aut ma rozbijane zawieszanie po wiejskich drogach, pałowanych na światłach i nie tylko, gaszonych i odpalanych wielokrotnie , lub właśnie jedzie w okolicach 180km/h na autostradzie co STI nie lubi.I takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Mam nadzieję, że Dyrekcja to skomentuje, bo jeśli STI nie da razy przejechać godziny po autostradzie z prędkością 180-200 km/h to jest nic nie warte. Po prostu nie wierzę w coś takiego, przecież to żaden wyczyn. Bardzo proszę o poważne odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Wszyscy są tu jak najbardziej poważni. STi to nie jest auto na autostradę (przynajmniej dotychczas nie było), a silnik 2.5T kiepsko znosi (znosił) tego typu obciążenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 A przy vmax od razu się rozpada? Chłopaki,to jak lizanie loda przez szybę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Chłopaki,to jak lizanie loda przez szybę Powiedział właściciel SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Chłopaki,to jak lizanie loda przez szybę Powiedział właściciel SBD Ja i mój SBD nie mamy najmniejszych problemów z wielogodzinnym przemierzaniem autostrad z 200km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Jest gdzieś wątek o jakości tego silnika. Z analizy tego wątku wszystkiego sie dowiesz. Przeczytaj dokładnie i ....... Kupuj:-) jak coś sie zepsuje to wymienią na gwarancji. A po jej wygaśnięciu kupisz znowu nowe:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Czytałem raczej wszystko co dotyczy STI, mam nadzieje, ze coś jednak poprawili w tym silniku i jednak da radę. Taka jazda autostradą moze sie zdarzyć okazjonalnie, ale może. Dyrekcja pisała, ze jechała 10 godzin i autostrada po Niemczech też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Znając Dyrekcje ... to trasa Zgorzelec-Frankfurt-Zgorzelec nie została pokonana prędkościami <180 i samochód sie nie rozpadł! Edytowane 1 Maja 2014 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Znając Dyrekcje ... to trasa Zgorzelec-Frankfurt-Zgorzelec nie została pokonana prędkościami <180 i samochód sie nie rozpadł! Wybacz, ale nie brzmi to dobrze, kiedy się reklamuje, że nowy samochód się nie rozpadł jadąc po autostradzie 200 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Na torze co klika kółek chłodzisz silnik. Na autostradzie jedziesz pod duży obciążeniem przez godzinę lub dłużej. Do tego TMIC nie jest tak wydajny powyżej pewnych prędkości co dodatkowo wpływa na to ze to nie jest auto autostradowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Kolejne gadanie bzdur o autostradach...jechalem sedanem 11 na rajd niemiec i wracalem z Trier do Olszyny okolo 5 godzin momenty 230-250 i spokojnie caly czas 160+ lanosem jezdzilem czesto ponad 200 ....czy ktos z piszacych te historie o STI nienadajacym sie na autostrady uzywal w ten sposob tego samochodu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Lanos zrobił bum wiec to chyba nie za dobry przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Zawsze byłem przekonany,że po to się buduje szybkie samochody,żeby nimi szybko jeździć O Sti nic nie wiem,więc opieram się jedynie na tym co tu czytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ale o tej nieodporności na długotrwała jazdę STi 2.5T z prędkościami 200 i wiecej na autostradzie to nawet pewien dealer obecny na forum się wypowiadał........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Turdzi ale zrobil po 65k wada tych silnikow i nie na autostradzie..te dziwne teorie ktore wypisujecie o autostradach nie maja tutaj nic do rzeczy...jedyne co slyszalem to w starszych modelach forka turbo jakis problem z temperatura dyfra sie pojawial Edytowane 1 Maja 2014 przez herrkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Załważyłem pewną prawidłowość. Masz wątpliwości przy zakupie subaryny (wszystkie modele ) - zaloguj się na The Forum - odradzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Nikt nic nie odradza ktoś się zapytał dostał odpowiedz.Ja odkąd mialem kontakt z Subaru Turbo wiedziałem że tym się nie lata 200 + przez dwie godziny ze względu na pewne rozwiązania które sprawiaja że te silniki nie za dobrze to znoszą. Ogólnie silniki R4 nie specjalnie lubia taka jazdę ale ja nikomu przecież zabraniać nie będę. Pytanie jeszcze gdzie chcesz tak jeździ , bo chyba nie w Polsce a w DE tez coraz trudniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Myśle, że już wystarczy o jazdach autostradowych 200 km/h... Proszę jeszcze osoby jeżdżące STI jak sie sprawdza w codziennej eksploatacji, czy moze jednak używać go jako auto weekendowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Pewnie, ze można. Ja mam sti'12 sedan jako dupowoz. 56 tys przelotu. Raz na dwa tygodnie Łódź Warszawa, z reguły dwie paki, czasem budzik sobie zamknę. Mamy jeszcze lancera sportbacka ale jak przychodzi weekend to cała rodzina tylko czeka na jazdę sti. Tatusiu!!!! Przyspieszamy!!!! I jeszcze raz.... I znowu ..... Wszyscy " uhahani" , auto sapie, dudni... Nikomu pewnie za wygodnie nie jest ale kazdy innego auta sobie nie wyobraża. Jak sie zepsuje to zrobię i lecimy dalej . Narazie spokój. Dbam jak każdy z Forum wiec wiadomo... Tyle, ze nie upalam juz. To jest trzecie moje sti. Pierwsze jakie miałem remontowaliśmy raz po 120 tys, drugie sie spalilo(2.0 turbo ,03), ten narazie daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ja tam dokladnie nie wiem ile mocy potrzeba zeby jechac te 200km/h, ale dawniej auta majace okolo 115KM mialy predkosc maksymalna wlasnie w poblizu tych 200km/h wiec pewnie tyle tej mocy trzeba. To nawet nie jest polowa z tego co moze wygenerowac silnik STI, wiec obciazenie go taka jazda nie powinno robic na nim wiekszego wrazenia. Ja pamietam jak w dawnych latach robilem prawie cala trase z Tarnowa do Warszawy w niecale trzy godziny z pedalem gazu wcisnietym do samej podlogi w samochodzie o mozy 70KM. Z kolei jazda na torze to przewaznie caly czas z obciazeniem silnika bliskim 100% przerywanym krotkimi odcinkami hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Ogólnie silniki R4 @@turdziGT, R4 w STI? Edytowane 2 Maja 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Brakowalo mi wczesniej zdjecia ktore by oddawalo w pelni roznice w dobrze zrobionym agresywnym przodem a zle zrobionym: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Ogólnie silniki R4 @@turdziGT, R4 w STI?Skrót myślowy chodzilo oczywiście o silniki czterocylindrowe z umiarkowana ilością oleju. Ja tam dokladnie nie wiem ile mocy potrzeba zeby jechac te 200km/h, ale dawniej auta majace okolo 115KM mialy predkosc maksymalna wlasnie w poblizu tych 200km/h wiec pewnie tyle tej mocy trzeba. To nawet nie jest polowa z tego co moze wygenerowac silnik STI, wiec obciazenie go taka jazda nie powinno robic na nim wiekszego wrazenia. Ja pamietam jak w dawnych latach robilem prawie cala trase z Tarnowa do Warszawy w niecale trzy godziny z pedalem gazu wcisnietym do samej podlogi w samochodzie o mozy 70KM. Z kolei jazda na torze to przewaznie caly czas z obciazeniem silnika bliskim 100% przerywanym krotkimi odcinkami hamowania. Kuba ale to nie obciążenie zabija w tym wypadku tylko temperatura ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Brakowalo mi wczesniej zdjecia ktore by oddawalo w pelni roznice w dobrze zrobionym agresywnym przodem a zle zrobionym: Fajne fotki. Faktycznie Audi do poprawy. Moze przy najbliższym liftingu go naprawią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się