Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

Chętnie wezmę tego białego.. od razu.

 

proszę bardzo....jak bedzie do poniedziałku to resztę mailowo/kontowo....."raju" wszystko powie :)  

 

 

Aż mi się cieplej zrobiło na samą myśl. Chyba się jeszcze do tego oślinię delikatnie. 

 

.. już ochłonąłem. 

 

Czy "mój" dealer mógłby się skontaktować w tej sprawie? I z kim dokładnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy "mój" dealer mógłby się skontaktować w tej sprawie? I z kim dokładnie?

Cytując za:  http://www.subaru.pl/dealer_koper.html

Salon
Al. Krakowska 151 
02-180 Warszawa
 
22 886 60 81 
22 846 46 82 
Piotr Rajski, tel. kom. 507 152 406 
poniedziałek - piątek: 9:00-17:00 
sobota: 10:00-14:00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy są jakieś auta od ręki?

 

mam "coś"....tel.do Raja i jedziemy.... :rolleyes:  

 

 

Chętnie wezmę tego białego.. od razu.

 

proszę bardzo....jak bedzie do poniedziałku to resztę mailowo/kontowo....."raju" wszystko powie :)  

 

A ten biały nie jest dla kogoś zaklepany? Z informacji od "centrali" sprzed kilku tygodni wynikało, że wszystkie białe TOP (w ilości chyba dwóch) są zarezerwowane. Możliwe, że informację uzyskałem pośrednio, teraz nie pamiętam, więc może była "niekompletna"? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiesz co, ja nie rozumiem, jak można pisać w ten sposób. Jedna godzina jazdy 260 kończy sie śmiercią silnika? No to chyba ten film jaki nakręciłem to musi byc fake, co? (Oczywiście pokazuje tylko pare minut ale proszę mi wierzyć, że nie jechaliśmy tak tylko te pare minut...)

 

Nie mowię, ze jest to końiecznie zdrowe. I byc moze zwiększa ryzyko awarii. Ale kurde nie można robić ludziom wody z mózgu!!

Ok, to będę bardziej precyzyjny, nie mniej niż jedna godzina przejechana z prędkością maksymalną w jednym konkretnym LGT MY10 (przebieg 90 tys km, głównie nakręconych po autostradach), spowodowała wydmuchanie uszczelki pod głowicą. Jednym ze skutków było zagotowanie się płynu w układzie chłodzenia. O śmierci silnika nikt nie pisze. Poza tym dużo dłużej ta nie da się jechać bo paliwo się skończy ;-) Than_Junior chyba do końca nie zrozumiałeś wymowy mojego posta, chodziło mi o to, że dopiero długotrwała jazda z maksymalną prędkością może być groźna. Poza tym na twoim filmie auto jest chyba dość świeże i ma mały przebieg?

Ach ok :) urok korespondencji pisemnej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A ten biały nie jest dla kogoś zaklepany?

 

mam tylko nie bite  :biglol:  a tamten.....ze spojlerkiem.- klepany...?....to nie wiem , jakieś układy poza mną o ile "poza" tak sie pisze....(rano jeszcze)

 

 

Na układy nie ma rady  :P

A tak na poważnie.. Jest jakiś biały TOP od ręki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szukając akcesoriów do STI MY15 trafiłem przypadkiem na stronkę poniżej.

Kilka postów wyżej było niedoliftingowane audi. Zerknijcie na linka poniżej to zobaczycie nowe nadmuchane STI.

 

https://www.facebook.com/2015wrx 

Link nie działa.

 

 

Działa, działa. Ale faktycznie żeby "odpalił" to trzeba wejść w pasek adresu i przywalić w 'enter' albo po prostu skopiować go do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na polskiej stronie Top Gear pojawił się mały test WRX STI i moją uwagę przykuł ostatni fragment dotyczący ceny i wyposażenia:

 

Za najtańszą wersję ST000 bez dużego spojlera na klapie bagażnika musimy zapłacić 44 tys. euro. Ale jak jeździć bez symbolu tego auta? Więc trzeba zamówić lepiej wyposażoną wersję STTOP ze skórzaną tapicerką i świetnym audio Harman/Kardon za 46 tys. euro.

Teraz moje pytanie. Czy redaktor się pomylił, czy też może faktycznie tańsza wersja nie posiada spoilera na klapie?

Link do pełnego artykułu: http://www.topgear.com.pl/subaru-wrx-sti-nowa-jakosc-test,nasze-testy,artykuly,3938

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na polskiej stronie Top Gear pojawił się mały test WRX STI i moją uwagę przykuł ostatni fragment dotyczący ceny i wyposażenia:

 

Za najtańszą wersję ST000 bez dużego spojlera na klapie bagażnika musimy zapłacić 44 tys. euro. Ale jak jeździć bez symbolu tego auta? Więc trzeba zamówić lepiej wyposażoną wersję STTOP ze skórzaną tapicerką i świetnym audio Harman/Kardon za 46 tys. euro.

Teraz moje pytanie. Czy redaktor się pomylił, czy też może faktycznie tańsza wersja nie posiada spoilera na klapie?

Link do pełnego artykułu: http://www.topgear.com.pl/subaru-wrx-sti-nowa-jakosc-test,nasze-testy,artykuly,3938

 

O ile dobrze kojarzę to wersja tańsza ma spoiler, a droższa właśnie nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam pokazany byl test nowego rodzaju, z bardzo mala powierzchnia uderzenia. Takie przeprowadzane sa tylko przez amerykanski IIHS i przyprawiaja producentow o bezsenne noce, bo gdy je w zeszlym roku wprowadzili, to sie okazalo, ze wiele aut nawet renomowanych marek nie przeszly tego testu! Cala sila uderzenia idzie praktycznie w kabine pasazerow, przod auta prawie nie ma mozliwosci spelnic swojej roli "buforu". Porownajcie sami - w zwolnionym tempie widac roznice, kiedy auto zaczyna znaczaco wytracac predkosc:

 

"moderate overlap crash test" (1/3 szerokosci auta, tak jak w Euro NCAP):

 

 

"small overlap crash test" 

 

 

A tu do kompletu jeszcze uderzenie boczne :)

 

Oraz strona z kompletem rezultatow - wyniki rewelacyjne! 

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/wrx/2015

 


 

 

BTW, widzieliście ten latający akumulator?

 

po aferach z tymi roznymi latwopalnymi substancjami stwierdzili, ze w razie wypadku najlepiej wypluc wszystko co latwopalne - akurat tego na filmie nie widac, ale z auta wyleciala takze chlodnica z calym ukladem chlodzacym, klimatyzacja oraz bak paliwa :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy je w zeszlym roku wprowadzili, to sie okazalo, ze wiele aut nawet renomowanych marek nie przeszly tego testu! Cala sila uderzenia idzie praktycznie w kabine pasazerow, przod auta prawie nie ma mozliwosci spelnic swojej roli "buforu".

 

Problemy miały samochody z silnikiem zamontowanym wzdłużnie ... czyli niemal cała elita, w tym znane bawraskie marki. Samochody z silnikami montowanymi poprzecznie wypadły całkiem nieźle. A boxer to boxer ... ni pies ni wydra ... wszędzie się dobrze sprawdza ;):idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...