Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

 

Chętnie wezmę tego białego.. od razu.

 

proszę bardzo....jak bedzie do poniedziałku to resztę mailowo/kontowo....."raju" wszystko powie :)  

 

 

Aż mi się cieplej zrobiło na samą myśl. Chyba się jeszcze do tego oślinię delikatnie. 

 

.. już ochłonąłem. 

 

Czy "mój" dealer mógłby się skontaktować w tej sprawie? I z kim dokładnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Czy "mój" dealer mógłby się skontaktować w tej sprawie? I z kim dokładnie?

Cytując za:  http://www.subaru.pl/dealer_koper.html

Salon
Al. Krakowska 151 
02-180 Warszawa
 
22 886 60 81 
22 846 46 82 
Piotr Rajski, tel. kom. 507 152 406 
poniedziałek - piątek: 9:00-17:00 
sobota: 10:00-14:00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko się doszukać w tym wątku ale gdzie można pomacać "na żywca" nowe STI, najlepiej ze skrzydłem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Czy są jakieś auta od ręki?

 

mam "coś"....tel.do Raja i jedziemy.... :rolleyes:  

 

 

Chętnie wezmę tego białego.. od razu.

 

proszę bardzo....jak bedzie do poniedziałku to resztę mailowo/kontowo....."raju" wszystko powie :)  

 

A ten biały nie jest dla kogoś zaklepany? Z informacji od "centrali" sprzed kilku tygodni wynikało, że wszystkie białe TOP (w ilości chyba dwóch) są zarezerwowane. Możliwe, że informację uzyskałem pośrednio, teraz nie pamiętam, więc może była "niekompletna"? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wiesz co, ja nie rozumiem, jak można pisać w ten sposób. Jedna godzina jazdy 260 kończy sie śmiercią silnika? No to chyba ten film jaki nakręciłem to musi byc fake, co? (Oczywiście pokazuje tylko pare minut ale proszę mi wierzyć, że nie jechaliśmy tak tylko te pare minut...)

 

Nie mowię, ze jest to końiecznie zdrowe. I byc moze zwiększa ryzyko awarii. Ale kurde nie można robić ludziom wody z mózgu!!

Ok, to będę bardziej precyzyjny, nie mniej niż jedna godzina przejechana z prędkością maksymalną w jednym konkretnym LGT MY10 (przebieg 90 tys km, głównie nakręconych po autostradach), spowodowała wydmuchanie uszczelki pod głowicą. Jednym ze skutków było zagotowanie się płynu w układzie chłodzenia. O śmierci silnika nikt nie pisze. Poza tym dużo dłużej ta nie da się jechać bo paliwo się skończy ;-) Than_Junior chyba do końca nie zrozumiałeś wymowy mojego posta, chodziło mi o to, że dopiero długotrwała jazda z maksymalną prędkością może być groźna. Poza tym na twoim filmie auto jest chyba dość świeże i ma mały przebieg?

Ach ok :) urok korespondencji pisemnej!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukając akcesoriów do STI MY15 trafiłem przypadkiem na stronkę poniżej.

Kilka postów wyżej było niedoliftingowane audi. Zerknijcie na linka poniżej to zobaczycie nowe nadmuchane STI.

 

https://www.facebook.com/2015wrx 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A ten biały nie jest dla kogoś zaklepany?

 

mam tylko nie bite  :biglol:  a tamten.....ze spojlerkiem.- klepany...?....to nie wiem , jakieś układy poza mną o ile "poza" tak sie pisze....(rano jeszcze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A ten biały nie jest dla kogoś zaklepany?

 

mam tylko nie bite  :biglol:  a tamten.....ze spojlerkiem.- klepany...?....to nie wiem , jakieś układy poza mną o ile "poza" tak sie pisze....(rano jeszcze)

 

 

Na układy nie ma rady  :P

A tak na poważnie.. Jest jakiś biały TOP od ręki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukając akcesoriów do STI MY15 trafiłem przypadkiem na stronkę poniżej.

Kilka postów wyżej było niedoliftingowane audi. Zerknijcie na linka poniżej to zobaczycie nowe nadmuchane STI.

 

https://www.facebook.com/2015wrx 

Link nie działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Szukając akcesoriów do STI MY15 trafiłem przypadkiem na stronkę poniżej.

Kilka postów wyżej było niedoliftingowane audi. Zerknijcie na linka poniżej to zobaczycie nowe nadmuchane STI.

 

https://www.facebook.com/2015wrx 

Link nie działa.

 

 

Działa, działa. Ale faktycznie żeby "odpalił" to trzeba wejść w pasek adresu i przywalić w 'enter' albo po prostu skopiować go do niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po tych modyfikacjach tył jest brzydki, a przód przypomina jakiegoś VAGa. Ale gust jest kwestią indywidualną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Po tych modyfikacjach tył jest brzydki,

 

Tył mocno przypomina BMW E90.

 

2009-Vorsteiner-BMW-E90-M3-Sedan-Rear-19

 

 

 

 

10270663_538308782957757_218626301667512

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie bardziej z Polo WRC się kojarzy - i mimo WRC nie jest to skojarzenie pozytywne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przód jest OK.Gorzej z resztą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Po tych modyfikacjach tył jest brzydki,

 

Tył mocno przypomina BMW E90.

 

2009-Vorsteiner-BMW-E90-M3-Sedan-Rear-19

 

 

 

 

10270663_538308782957757_218626301667512

 

kolorem? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na polskiej stronie Top Gear pojawił się mały test WRX STI i moją uwagę przykuł ostatni fragment dotyczący ceny i wyposażenia:

 

Za najtańszą wersję ST000 bez dużego spojlera na klapie bagażnika musimy zapłacić 44 tys. euro. Ale jak jeździć bez symbolu tego auta? Więc trzeba zamówić lepiej wyposażoną wersję STTOP ze skórzaną tapicerką i świetnym audio Harman/Kardon za 46 tys. euro.

Teraz moje pytanie. Czy redaktor się pomylił, czy też może faktycznie tańsza wersja nie posiada spoilera na klapie?

Link do pełnego artykułu: http://www.topgear.com.pl/subaru-wrx-sti-nowa-jakosc-test,nasze-testy,artykuly,3938

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na polskiej stronie Top Gear pojawił się mały test WRX STI i moją uwagę przykuł ostatni fragment dotyczący ceny i wyposażenia:

 

Za najtańszą wersję ST000 bez dużego spojlera na klapie bagażnika musimy zapłacić 44 tys. euro. Ale jak jeździć bez symbolu tego auta? Więc trzeba zamówić lepiej wyposażoną wersję STTOP ze skórzaną tapicerką i świetnym audio Harman/Kardon za 46 tys. euro.

Teraz moje pytanie. Czy redaktor się pomylił, czy też może faktycznie tańsza wersja nie posiada spoilera na klapie?

Link do pełnego artykułu: http://www.topgear.com.pl/subaru-wrx-sti-nowa-jakosc-test,nasze-testy,artykuly,3938

 

O ile dobrze kojarzę to wersja tańsza ma spoiler, a droższa właśnie nie ma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwoliłem sobie więc skomentować...  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

serce mi krwawi jak patrze na te crashe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez zagłówków teraz testują? dziwne.- jakaś inna konstrukcja bo nawet głowa nie odpada do tyłu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poduszka wyhamowuje impet uderzenia, więc głowa nie ma jak się odbić do tyłu. Zagłówki zresztą bardziej potrzebne przy najechaniu na tył auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robi wrażenie.

 

BTW, widzieliście ten latający akumulator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam pokazany byl test nowego rodzaju, z bardzo mala powierzchnia uderzenia. Takie przeprowadzane sa tylko przez amerykanski IIHS i przyprawiaja producentow o bezsenne noce, bo gdy je w zeszlym roku wprowadzili, to sie okazalo, ze wiele aut nawet renomowanych marek nie przeszly tego testu! Cala sila uderzenia idzie praktycznie w kabine pasazerow, przod auta prawie nie ma mozliwosci spelnic swojej roli "buforu". Porownajcie sami - w zwolnionym tempie widac roznice, kiedy auto zaczyna znaczaco wytracac predkosc:

 

"moderate overlap crash test" (1/3 szerokosci auta, tak jak w Euro NCAP):

 

 

"small overlap crash test" 

 

 

A tu do kompletu jeszcze uderzenie boczne :)

 

Oraz strona z kompletem rezultatow - wyniki rewelacyjne! 

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/wrx/2015

 


 

 

BTW, widzieliście ten latający akumulator?

 

po aferach z tymi roznymi latwopalnymi substancjami stwierdzili, ze w razie wypadku najlepiej wypluc wszystko co latwopalne - akurat tego na filmie nie widac, ale z auta wyleciala takze chlodnica z calym ukladem chlodzacym, klimatyzacja oraz bak paliwa :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdy je w zeszlym roku wprowadzili, to sie okazalo, ze wiele aut nawet renomowanych marek nie przeszly tego testu! Cala sila uderzenia idzie praktycznie w kabine pasazerow, przod auta prawie nie ma mozliwosci spelnic swojej roli "buforu".

 

Problemy miały samochody z silnikiem zamontowanym wzdłużnie ... czyli niemal cała elita, w tym znane bawraskie marki. Samochody z silnikami montowanymi poprzecznie wypadły całkiem nieźle. A boxer to boxer ... ni pies ni wydra ... wszędzie się dobrze sprawdza ;):idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...