Izotom Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Napisano: "Pozycja za kierownicą nieomal bez zmian - użytkownicy wcześniejszych modeli zapewne od razu poczują się swojsko." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Izotom, czytac umiem. Chodzi mi o to "nieomal", bo moze czynic zasadnicza rornice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) "wiele juz w swoim zyciu klamek otwieralem, ale tak cudownej jeszcze nigdy..." Cóż, nie widzę związku ze skeczem ( za długi, abym oglądał ). Natomiast faktem pozostaje, że przejechałem już ponad dwa miliony kilometrów a testowaniem aut zajmowałem się zawodowo (teraz raczej już tylko okazjonalnie ). Staram się obiektywnie ( choć każda ocena i tak jest obarczona pewnym subiektywizmem ) oceniać samochody i spostrzeżenia przekazywać Forumowiczom, którzy zazwyczaj nie mieli jeszcze okazji w ogóle, czy też równie intensywnie zapoznać się z opisywanym samochodem. Mam pytanie odnosnie pozycji za kierownica: jak siedzi sie w porownaniu do poprzednika? Z powodu swych gabarytow w Lanosie STI, niezaleznie od wersji siedzen, niestety nie moglem normalnie siedziec, bo kierownica parla mi w kolana w kazdym polozeniu Nie znam Pańskich "gabarytów", więc niestety trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Przyznam też, że w poprzednim nie miałem osobiście tego rodzaju trudności, więc moja ocena nowego modelu w tym aspekcie raczej nie będzie miarodajna. Obawiam się, że jedyną prawdziwą informacją będzie faktyczne ( nawet statyczne ) przymierzenie się do nowego STI. Pozdrowienia Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Izotom, czytac umiem. Chodzi mi o to "nieomal", bo moze czynic zasadnicza rornice Myślałem, ze przeoczyles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W moim odczuciu, nowy STI ma raczej te same gabaryty co poprzednik, z tylu jest troche wiecej miejsca na nogi dzieki ksztaltowi oparc przednich siedzen, natomiast bagaznik jest mniejszy od tego w Lanosie Hatch z wiadomych powodow. Miejsce kierowcy jest znajome, ale wykonczenie i styl deski rozdzielczej jest bardziej na czasie niz w poprzedniku, choc troszke jest zbyt duzo roznych elementow powodujacych poczucie zamieszania - ale to chyba typowe w autach tej klasy... Wnetrze nowego STI jest przyjemne i wyglada bardziej luksusowo niz dotychczas. Zewnatrz wciaz to samo co na zdjeciach... IMO malo ambitnie... no ale jak Dyrekcja juz wspomniala kazdy ma inne poczucie estetyki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Mniejszy ? Wedle info ze strony mojego importera ma 460 litrów.Lanos przecieznie mial bagażnika prawie wogle więc nie wiem jak sedan ma mieć jeszcze mniejszy. ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Eddie, jeśli kierownica Cię uwierala, to ucieszy Cię fakt, ze w nowym STI dolna cześć jest spłaszczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Eddie, jeśli kierownica Cię uwierala, to ucieszy Cię fakt, ze w nowym STI dolna cześć jest spłaszczona ...tyle,że musisz jeździć na wprost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Eddie, jeśli kierownica Cię uwierala, to ucieszy Cię fakt, ze w nowym STI dolna cześć jest spłaszczona O właśnie więc już na wprost można spokojnie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) Eddie, jeśli kierownica Cię uwierala, to ucieszy Cię fakt, ze w nowym STI dolna cześć jest spłaszczona good point, ta splaszczona kiera to chyba nie tylko kwestia wygladu, ale i ergonomii bede musial zrobic przymiarke i jezeli bede sie miescil, to bede mial kandydata na dream car'a bo Lanosa niestety musialem skreslic (chyba ze z innymi fotelami czy kiera) p.s. w GT, nawet z jego autobusowa kiera, miescilem sie z zapasem, tak samo w hawku Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Eddie, jeśli kierownica Cię uwierala, to ucieszy Cię fakt, ze w nowym STI dolna cześć jest spłaszczona good point, ta splaszczona kiera to chyba nie tylko kwestia wygladu, ale i ergonomiibede musial zrobic przymiarke i jezeli bede sie miescil, to bede mial kandydata na dream car'a bo Lanosa niestety musialem skreslic (chyba ze z innymi fotelami czy kiera) p.s. w GT, nawet z jego autobusowa kiera, miescilem sie z zapasem, tak samo w hawku Ja mam w Audi płaska kierownicę i przyznam ze na początku bylem sceptyczny ale teraz mimo ze jestem przeciętnych rozmiarów uwazam ze na pewno wsiada i wysiada się wygodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Mialem spłaszczoną kierownicę w Lagunie i niestety nie przypadała mi do gustu. Czekam na jazde próbną nowym STi żeby sprawdzić jak jest tutaj. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Mam spłaszczoną w dupowozie i jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Witam wszystkich bardzo serdecznie. To mój pierwszy post na forum Subaru i mam od razu kilka pytań, jako potencjalny użytkownik nowego STI szczególnie do osób, które miały z nim juz do czynienia 1. Forester ma długość i szerokość identyczną z nowym STI, XV bazujące na poprzedniej Imprezie jest węzszy. Jak mozna porównać szerokość wnętrza nowego STI bardziej do Forestera czy XV. 2. Czy jazda niemiecką autostradą przez powiedzmy godzinę z prędkościami 180-200 jest uciążliwa, czy jest bardzo głośno? Czy ten samochód nadaje sie do takiej jazdy? 3. Czy mozna normalnie tym autem jeździć w mieście na codzień z rodziną (z dzieckiem do żłobka)? Czy to bedzie męczące dla rodziny? Edytowane 1 Maja 2014 przez Kriss40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Wożenie rodziny będzie męczące - dla rodziny... HAWK STi już miał twardy zawias i rodzina narzekała więc jak w My15 jest twardziej i sztywniej to będzie hardcore na dziurach. Edytowane 1 Maja 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 2. Czy jazda niemiecką autostradą przez powiedzmy godzinę z prędkościami 180-200 jest uciążliwa, czy jest bardzo głośno? Czy ten samochód nadaje sie do takiej jazdy? Do takiej jazdy STI ponoć się nie nadaje, remont silnika gwarantowany jeszcze na gwarancji ; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Slavok, to zależy od rodziny . Moja uwielbiala jezdzic Sti a auto było delikatnie zmodyfikowane . Było ciut twardsze, walilo ogniem z dupska przy każdym szybszym przyspieszeniu i miało pełen 3" przelot Najlepiej zabierz do salonu rodzinke i zróbcie sobie godzinna jazdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Slavok, to zależy od rodziny . Moja uwielbiala jezdzic Sti a auto było delikatnie zmodyfikowane . Było ciut twardsze, walilo ogniem z dupska przy każdym szybszym przyspieszeniu i miało pełen 3" przelot Najlepiej zabierz do salonu rodzinke i zróbcie sobie godzinna jazdę Nie myśl jak facet ,myśl jak kobieta w tym przypadku. ONE nie lubią jeździć STI bo im się podoba przyspieszenie, kubły czy zawiast . ONE uwielbiają ten efekt wądzących męskich oczu ,kiedy jadą tym STI-kiem.Próżność kobiet nie ma granic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Nie myśl jak facet ,myśl jak kobieta w tym przypadku. ONE nie lubią jeździć STI bo im się podoba przyspieszenie, kubły czy zawiast . ONE uwielbiają ten efekt wądzących męskich oczu ,kiedy jadą tym STI-kiem.Próżność kobiet nie ma granic.Każdy ma taką kobietę jaką sobie wybrał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Każdy ma taką kobietę jaką sobie wybrał. Chyba, że sam został wybranym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ja jeszcze nie spotkałem kobiety,która nie chciała by zwracać zainterosowania.Ale może się nie znam. Pod tym kątem subaru jest bardzo bardzo dobre. Conajmniej jak 12 centymetrowe szpilki,ale na nich łatwiej się zabić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Jazdę oczywiście mam zamiar wykonać. Żona na pewno sie wypowie jak sie czuje jako pasażer i jak podczas prowadzenia. Mój dwuletni synek to raczej za dużo nie powie . Mam nadzieje, ze mu krzywdy nie zrobię wożąc go takim autem. Co do jazdy autostrada, to mam nadzieje, ze to żart i nadaje sie do szybkiej jazdy, choć niektórzy twierdza, po co kupować takie auto na autostradę. Chciałbym nim po prostu jeździć na codzień, bo spodziewam sie dużej przyjemności z jazdy i większych wrażeń jak BMW serii 5. Może Dyrekcja sie wypowie w kwestii moich pytań, wątpliwości... Edytowane 1 Maja 2014 przez Kriss40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 @@Kriss40, silnik 2.5T, jeżeli nie został poprawiony, to niestety ale do autostradowych podróży w okolicach 200 km/h się nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 A na tor sie nadaje? Chyba jazda po torze czy upalanie dużo bardziej obciąża silnik, a tak chyba większość korzysta z STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Na torze co klika kółek chłodzisz silnik. Na autostradzie jedziesz pod duży obciążeniem przez godzinę lub dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się