Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś któryś z zespołów, nie pamietam który zrobił dwumiejscowy bolid. Może wiliams powinien iść w tym kierunku. Roberta posadzić z tylu, przyciemnić szybki żeby nie było widać kto prowadzi a z przodu ruskiego dzieciaka :) wtedy sponsorzy zadowoleni a tempo lepsze ;)


5fc0deb5a19dbdfce6be2974ba2e6834.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o czym myślał GRO jak wciskał gaz w podłogę będąc w poprzek toru na zewnętrznej (zamiast bezpieczne w tej sytuacji 4 bloki), ale sędziowie na szczęście właściwie ocenili ten manewr.

Liczył, że uda mu się nie spłaszczyć opon?

Inna sprawa, że sam spin nie był jego winą, bo MAG go zdrowo nastraszył.

 

Swoją drogą zwróćcie też uwage, jak fachowo zachował się RK przy spinie w piątek - żadnej paniki, żadnych bloków, żadnego dymu, tylko sprzęgiełko i toczymy się bezpiecznie do tyłu żeby nie zniszczyć opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrze na radość "zespołu" na FB to gdybym był szefem to bym ich do roboty zagonił a nie do szczerzenia się do kamer i aparatów... może warto dopasować przekaz medialny do realnej sytuacji a nie zaklinać rzeczywistość. 

 

Sytuacja zespołu jest dramatyczna a w świat idzie obraz dobrze rozbawionej ekipy. 

 

Rozumiem pozytywny marketing ale nie groteskę. 

 

 

Trochę widać różnicę co się dzieje za kółkiem. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem wszyscy jak jeden mąż macie klapki na oczach i nie patrzycie na sprawę z właściwej perspektywy. 

 

Wszystko ma jakiś cel, każda akcja powoduje reakcje, każde posunięcie jest przemyślane, a Williams działa jak wytrawny szachista planując kilka posunięć do przodu. 

Dlatego wyjaśnię sekret jaki stoi za wczorajszym występem Sierioży. A zatem, po kolei. Wg ograniczeń przepisowych każdy kierowca ma do dyspozycji 3 silniki na sezon. Siergiej przytomnie jadąc kilka procent wolniej od czołówki urwał 3 okrążenia z dystansu wyścigu. Nie muszę chyba tłumaczyć jak niższy przebieg i delikatniejsze traktowanie wpływa na żywotność i parametry jednostki napędowej. Dla podkręcenia dramaturgii Siergiej symulował problemy, spiny itp. Widać to choćby po nonszalanckim chwycie kierownicy w trakcie słynnego już obrotu. Ale wracając do meritum, po 4 wyścigach sezonu, silnik Siergieja ma przejechany dystans dwóch wyścigów (torebka w Australii i kraksa w Baku to były taktyczne majstersztyki). Zobaczymy kto będzie się śmiał pod koniec sezonu, kiedy na scenę wkroczy Sierioża, cały na biało, z nowiuteńkim silnikiem, a Hamilton, Vettel i reszta będą musieli lać Moto Doktora żeby w ogóle odpalić swoje zarżnięte silniki. 

Mało tego, Siergiej jadąc sobie spokojnie na końcu miał trzy okazje, żeby podpatrzeć niuanse techniki Hamiltona podczas dublowania. Dwa, taka jazda nie generuje dodatkowych kosztów, w przeciwieństwie do chociażby Grosjeana, z którego OC swoje auta naprawią Hulkenberg i Gasly. O utraconych zniżkach nie wspomnę. 

 

Mam nadzieję, że otworzyłem Wam oczy na pewne kwestie i ten cały hejt na Sirotkina się skończy. 

  • Super! 1
  • Haha 11
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sirotkin przygotowuje się już do GP Monaco. Wolniejsze tempo było po to, żeby zebrać dane dla zespołu i optymalnie ustawić bolid na tor uliczny. A praca rąk ... tam przecież będzie kilka ciasnych nawrotów. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, przemekka napisał:

Sirotkin przygotowuje się już do GP Monaco. Wolniejsze tempo było po to, żeby zebrać dane dla zespołu i optymalnie ustawić bolid na tor uliczny. A praca rąk ... tam przecież będzie kilka ciasnych nawrotów. ;)

 

 

Podobno ciężko i w tajemnicy pracują na ulepszeniami, choć z utrzymaniem tajemnicy ciężko idzie. 

 

Nowa kierownica ma być niedługo testowana...

 

 

Steering - 1.jpg

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, przemekka napisał:

Nie wiem czy ją ogarnie. Brakuje żółtego paska na górze. ;)

Chyba, że to prototyp. 

 

1:1 niezmieniony od 48 lat ideał kierownicy z Lady 2101, tu nie ma czego poprawiać, trzeba dostosować bolid do kierownicy. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alex Wurz wyjaśnia na czym polega problem Williamsa:
https://www.autosport.com/f1/news/135990/wurz-explains-williams-f1-crisis

 

tldr: podobno występuje coś podobnego do przeciągnięcia w lotnictwie i w pewnym momencie nagle znika cały docisk generowany przez podłogę samochodu. 

 

Co do fotela Sierioży to to już są takie opary absurdu, że lepiej nie podchodzić z otwartym ogniem bo wybuchnie. Jak to jest, że ani pocieszny grubasek z Kanady, ani Kubica, ani żaden inny kierowca wcześniej nie miał problemów z fotelem tylko nasz biedny Sierioża. Czy on ma jakąś agresywną skoliozę, czy wypadające biodro?

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anthony Rowlinson o występie Kubicy

(08:12) "Kubica był znacznie szybszy od Strolla, a wykonywali ten sam program w trakcie treningu - mieli te same opony, wyjeżdżali w tym samym czasie i jechali tak samo długo. A Robert nie jeździł tym autem przez 2 miesiące, nie brał udziału w pierwszym treningu od 2010 roku i teraz pokazał, na co go stać. Teraz musi znaleźć kogoś, kto mu zaufa i da mu jeździć. Jeżeli pewne kwestie ułożą się pomyślnie, to może być Williams, który potrzebuje kogoś takiego jak Kubica" - mówi dziennikarz o występie Roberta Kubicy w piątkowym treningu w MotorSport Magazine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...