Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Carfit muszę Cię zawieść, ale nie jestem bezkrytyczny w ocenie FRS, o czym możesz przeczytać w 2 recenzjach jakie poczyniłem w tym wątku. O zgrozo jedeną polubiłeś.

 

Mam nadzieję, że jednak tutaj większość osób, w odróżnieniu od Ciebie, nie postuluje, aby wypisywali się użytkownicy, którzy prostują nieprawdy, starają się być rzetelni i ubogacają kontent tego wątku recenzjami. Niedługo wrzucę obiecaną po 50 000.

 

Peace

 

  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się też A45 / CLA45 bardzo podobają, tylko zastanawiam się czy kupno takiego auta używanego, z początku produkcji i przebiegiem +/- 100 tys. km to pakowanie się w kłopoty czy nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chojny napisał:

Idealne auto na co dzień dla człowieka z benzyną we krwi...

Ale niestety poniżej 190cm wzrostu...

 

3 godziny temu, chojny napisał:

Idealne auto na co dzień dla człowieka z benzyną we krwi...

Ale niestety poniżej 190cm wzrostu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dottoree napisał:

Ale niestety poniżej 190cm wzrostu...

 

Ale niestety poniżej 190cm wzrostu...

 

 Potwierdzam,

absolutnie nie da się tym jeździć przy takim wzroście. I nie mówie tu o dyskomforcie psychicznym, tylko niemożności zajęcia pozycji za kierownicą bez przekrzywionej w bok głowy :) 
STI, RS czy Golf pod tym względem biją Merca na głowę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2018‎-‎07‎-‎05 o 11:50, chojny napisał:

 

Ja tylko w sprawie Hondy. Po wczorajszej jeździe mogę tylko napisać że aż taka straszna Honda to mechanicznie nie jest... musi być tylko w odpowiedniej obudowie :rolleyes:

Obudowa subiektywna sprawa, ale możesz napisać coś więcej ? Chyba, że jazda była za krótka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Houdini napisał:

Obudowa subiektywna sprawa, ale możesz napisać coś więcej ? Chyba, że jazda była za krótka. 

 

Niech się najlepiej właściciel @gryka wypowie, jego pomysł, projekt i zabawka :rolleyes:

 

PS Zdecydowanie za krótka, auto nie było jeszcze poustawiane, więc mam nadzieję na poprawkę na jakimś treningu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Izotom napisał:

Też jest rozważany ale ... Prezes tej firmy siedzi w pierdlu, więc jakoś nie mamy zaufania do tej marki.

A co to ma za znaczenie zaraz wszystkie głowy poleca w BMW , Mercedesie i innych bo wszyscy te same numery wycięli no ale o VAG głośno bo to od nich sie zaczęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2018 o 12:01, Houdini napisał:

Obudowa subiektywna sprawa, ale możesz napisać coś więcej ? Chyba, że jazda była za krótka. 

 

Wczoraj mielismy w koncu okazje troche potestowac auto (E30 z silnikiem F20C z Hondy S2000), waga ok. 900 kg. Na razie moge powiedziec tylko tyle, ze jak uda sie to okielznac to bedzie kupa frajdy i wyniki przyjda z czasem. Trzeba pogrzebac dluzej przy ustawieniach zawieszenia, na razie podkakuje jak ping pong, sama geometria jednak nie wystarczyla ;) Auto okazalo sie za lekkie :) Mamy za twarda sprezyne i w sloneczny dzien, 25 st nie udalo mi sie na 3 km odcinku rozgrzac dobrze opony (Direzza 03G) Mamy teraz troche czasu, wiec mam nadzieje na kolejnej imprezie pojedziemy juz w pelni ustawionym autem. Watek o hothatchach ale co tam, wklejam :)

 

 

Edytowane przez gryka
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, turdziGT napisał:

Napis cos wiecej o tym wynalazku.Po ET felg sadze ze to trójka z bodykitem E30 M3 ?

 

Tak, to moj stary i poczciwy, czerwony 318iS. Za duzo o technicznych sprawach przebudowy nie opowiem, zlecilem budowe i tyle. Silnik, skrzynia, wiazka, zegary i Ecu z S2000, wal hybryda z dyfrem 4.45 od E30 na duzej glowie. Hebel seria z Ferodo DS3000 z przodu i DS2500 z tylu (troche mi sie te ham. gotowaly i trzeba bedzie pomyslec). Ubrana w laminat od Mikinka Projekt, tylko czesc dachu zostala metalowa. Klatke wlozylem juz na poczatku zabawy z E30. Zawias BC Racing, akurat "nie dojechal" przedni stab ;) i jezdzilismy na rozpietym tylnym, zeby nie odrywac tylnego kola, jak widac to na niewiele sie zdalo, ale troche pomoglo. 

Edytowane przez gryka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest obecnie bardzo nerwowe, przy tak niskiej masie dobranie i właściwe ustawienie zawiedzenia to naprawdę wyzwanie i sprawa kluczowa. Taka hybryda jest zbyt narowista, więc musi być przewidywalne. Będzie dobrze :thumbup:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o hamulce to mój IS o wadze ok 1000 nie był w stanie zmęczyć zestawu jak piszesz, tarcze brembo. Był wręcz za mocny na przód i lubił zablokować odciążone koło z przodu, albo oba. Zmieniłem klocki z przodu na słabsze, DS2500 i się znacznie poprawiło. Wydaje mi się że jeśli hamulec puchnie to wina płynu albo przewodów, albo za dużo hamujesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krist napisał:

jeśli chodzi o hamulce to mój IS o wadze ok 1000 nie był w stanie zmęczyć zestawu jak piszesz, tarcze brembo. Był wręcz za mocny na przód i lubił zablokować odciążone koło z przodu, albo oba. Zmieniłem klocki z przodu na słabsze, DS2500 i się znacznie poprawiło. Wydaje mi się że jeśli hamulec puchnie to wina płynu albo przewodów, albo za dużo hamujesz ;)

 

Masz gdzieś foty swojego sprzętu? Jakieś filmy na YT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, krist napisał:

albo za dużo hamujesz

Pamiętam, jak wynajmowałem rajdówkę od najbardziej znanego "dzwonnika" z lat osiemdziesiątych ;) , w trakcie rajdu mówię, że auto nie hamuje...a on na to: "Ty masz zapier..., a nie hamować" ;)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Megane RS kręcone z reki wyglada po prostu bosko.Dla samego wyglądu bym go kupił bez znaczenia jak jeździ.

 

 

https://youtu.be/FtHGu0ha8Ek

 

 

 

 

https://youtu.be/FtHGu0ha8Ek

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Adi napisał:

Pamiętam, jak wynajmowałem rajdówkę od najbardziej znanego "dzwonnika" z lat osiemdziesiątych ;) , w trakcie rajdu mówię, że auto nie hamuje...a on na to: "Ty masz zapier..., a nie hamować" ;)

 

Złota zasada :thumbup:

 

 

I co do hamulca w is potwierdzam, ciężko go zakatować, dobrze przygotowane, odcinki po 30km robią bez puchnięcia... jak jest je gdzie o nie zadbać  B)

 

 

 

 

4233878e4ee80186ab055c361a826e58.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.07.2018 o 14:01, krist napisał:

jeśli chodzi o hamulce to mój IS o wadze ok 1000 nie był w stanie zmęczyć zestawu jak piszesz, tarcze brembo. Był wręcz za mocny na przód i lubił zablokować odciążone koło z przodu, albo oba. Zmieniłem klocki z przodu na słabsze, DS2500 i się znacznie poprawiło. Wydaje mi się że jeśli hamulec puchnie to wina płynu albo przewodów, albo za dużo hamujesz ;)

Przyczyna juz chyba znana, tyl nie hamowal, byl jeszcze zapowietrzony, 4.08 bedziemy testowac i zobaczymy czy w tym tkwil problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...